کامپوزیت ونیر در رشت – فهرست 10 تایی مراکز کامپوزیت ونیر در رشت

مرکز کامپوزیت ونیر در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مراکز کامپوزیت ونیر در رشت را بشناسید تا در بهترین کلینیک های شهر رشت خدمات دریافت کنید. امروزه برای زیباسازی لبخند ، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از به صرفه ترین و در عین حال کاربردی ترین آن ها ، کامپوزیت ونیر می باشد که با استقبال بسیاری مواجه شده است. در صورتی که شما نیز علاقه مند به انجام این عمل زیبایی می باشید برای اطلاع از بهترین مراکز و کلینیک های انجام کامپوزیت ونیر در رشت تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

مرتبط بخوانید:دندانپزشکی رشت

کامپوزیت ونیر چیست ؟

کامپوزیت ونیر از روش های زیبایی در دندانپزشکی است که طی آن از موادی شبیه به بافت دندان ها برای ترمیم و رفع شکستگی ، بد فرمی ، بهم ریختگی و عدم هماهنگی دندان ها استفاده می شود. کامپوزیت ونیر از نظر عملکرد بسیار مشابه با لمینت های سرامیکی است اما دارای تفاوت های بسیاری از نظر هزینه ، طول عمر و … با آن می باشد.

افرادی که نمی خواهند دندان هایشان در کلینیک های دندانپزشکی در رشت تراش بخورد ، بهتر است از لمینت های سرامیکی صرف نظر کنند و از کامپوزیت ونیر استفاده کنند. این روش از روش های درمانی بادوام است که تنها در یک جلسه انجام می شود. لازم است در نظر داشته باشید که پس از انجام کامپوزیت ونیر در رشت باید نکات بهداشتی دهان و دندان را رعایت کنید و از گاز زدن چیزهای سفت اجتناب نمایید. با رعایت این موضوعات و همینطور انجام چکاپ های سالیانه ، می توان طول عمر کامپوزیت های ونیر را تا 5 سال افزایش داد. امروزه اغلب افراد به دلیل هزینه پایین این روش ، مایل به انجام کامپوزیت ونیر می باشند.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در رشت – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در رشت

مراحل انجام کامپوزیت ونیر 

نحوه انجام کامپوزیت ونیر بر روی دندان ها اینگونه است که ابتدا دندانپزشک لایه نازکی از مواد کامپوزیت ونیر را بر روی سطح خارجی دندان می گذارد و توسط نورهای مخصوص این مواد کامپوزیتی را در جای خود ثابت می کند و در نهایت نیز آن را در فرم دندان های بیمار شکل می دهد.

لایه های کامپوزیت ونیر بسیار نازک هستند و همین موضوع باعث می شود که قبل از قرار دادن آن ها بر روی دندان ، نیازی به تراش دندان ها نباشد. البته در برخی شرایط که دندان های فرد نامنظم باشد و یا نسبت به هم در موقعیت های عقب و جلو قرار گرفته باشند ، احتمال دارد دندانپزشک برای مرتب کردن آن ها کمی از دندان ها را تراش بدهد. لازم است اشاره کنیم که اگر بعد ها کامپوزیت ونیر دچار ترک خوردگی و یا شکستگی شود ، قابلیت ترمیم دارد.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در رشت _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در رشت

بهترین مرکز کامپوزیت ونیر در رشت

کامپوزیت ونیر برای زیباسازی لبخند و از بین بردن مشکلات دندان استفاده می شود. چنانچه مواد مورد استفاده برای این نوع از کامپوزیت از کیفیت لازم برخوردار نباشد ، ممکن است پس از مدتی تغییر رنگ بدهد و یا حتی دچار شکستگی گردد. بنابراین بسیار اهمیت دارد پیش از دریافت خدمات تحقیقات لازم را انجام دهید و در نهایت کلینیکی را برای کامپوزیت ونیر در رشت انتخاب کنید که از سمت زیباجویان ، آمار رضایت مندی بالایی داشته باشد. در ادامه به تعدادی از معتبرترین مراکز و کلینیک های انجام این عمل زیبایی دندان  اشاره کرده ایم :

مرکز ترمیمی و زیبایی دندان دکتر مانوشا امیری

  • آدرس : رشت ، چهار راه گلسار ، خیابان نواب ، کوچه مهاجر ، برج نواب ، طبقه 5 ، واحد 9
  • شماره تماس : 09352401511 _ 01332122644

کامپوزیت ونیر در رشت _ گروه دندانپزشکی دکتر روشن طلب 

  • آدرس : رشت ، بلوار قلی پور
  • شماره تماس : 01332123208

کلینیک دندانپزشکی دانا

  • آدرس : رشت ، پل بوسار
  • شماره تماس : 01332113030

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در رشت – فهرست 10 تایی مراکز فیشیال صورت در رشت

کامپوزیت ونیر در رشت _ دکتر طیبه رستم زاده

  • آدرس : رشت ، گلسار ، نبش خیابان 86
  • شماره تماس :  01333111102

دکتر حمید نشاندار اصلی

  • آدرس : رشت ، چهار راه گلسار ، نبش کوچه عسگری
  • شماره تماس : 01333112813

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در رشت – فهرست 10 تایی لازک چشم در رشت

سوالات متداول

  • بهترین مرکز کامپوزیت ونیر در رشت کجاست ؟

در متن مقاله فوق فهرستی از معتبرترین مراکز و کلینک های انجام کامپوزیت ونیر در رشت را برایتان آورده ایم.

  • کاربرد کامپوزیت ونیر چیست ؟

کامپوزیت ونیر ضمن اینکه سبب رفع و اصلاح مشکلات دندان ها شامل رنگ زرد ، شکستگی ، بهم ریختگی و … می شود ، لبخند را نیز زیباتر می کند.

  • آیا کامپوزیت ونیر دارای طول عمر بالایی می باشد ؟

کامپوزیت ونیر نسبت به نمونه و خدمات مشابه شامل لمینت سرامیکی طول عمر بالایی ندارد و حداکثر می توان از آن برای 5 تا 6 سال استفاده کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *