مرکز لیزر در اهواز 💎 – معرفی 10 بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اهواز

مرکز لیزر اهواز

مرکز لیزر در اهواز این روزها به یکی از پر سرچ ترین کلمات در شهر اهواز تبدیل شده است. امروز دیگر خانم های باکلاس و آنهایی که زیبایی و سلامت خود اهمیت می دهند سراغ روش های قدیمی از بین بردن موهای زائد نمی روند چرا که این روش ها نظیر وکس و اپیلاسیون هم درد آور و هم موقت است. لیزر موهای زائد یکی از بهترین و جدیدترین روش های از بین بردن موهای زائد است.

در این مقاله علاوه بر توضیح هر آنچه که لازم است در مورد لیزر موهای زائد بدانید معتبرترین مراکز لیزر در اهواز را نیز به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

از آنجا که بسیاری از شما عزیزانی که این مطلب را مطالعه می کنید به دنبال پیدا کردن بهترین و معتبرترین مراکز لیزر در اهواز هستید به احترام شما ابتدا لیستی از معتبرترین و بهترین مراکز لیزر در اهواز را معرفی کرده و در ادامه مطلب به مزایا و معایب لیزر برای از بین بردن موهای زائد می پردازیم.

مرتبط بخوانید: فیشیال صورت در اهواز

معرفی بهترین مرکز لیزر اهواز

مرکز لیزر اهواز- مهریار اهواز

مرکز لیزر اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

خدمات این مرکز :

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکس دایود اندیاگ
  • تزريق ژل و بوتاكس
  • هايفو و جوانسازی
  • لاين فشيال و پاكسازی
  • برداشتن خال و اسكين تگ
  • برداشتن زگيل و ميخچه
  • پرسينگ گوش

آدرس : اهواز ؛ خیابان زیتون           

شماره تماس : 061344522

 پرتو اهواز- بهترین کلینیک لیزر در اهواز

مرکز لیزر اهواز

 آدرس : کیانپارس، خیابان 2 غربی، فاز یک،

شماره تماس : 061333805

 زیبایی نوید- بهترین دکتر لیزر در اهواز

مرکز لیزر در اهواز

در اختیار داشتن دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم 2022 ، مناسب برای انواع پوست بدون سوزش و درد و همچنین همکاری پزشک متخصص و تکنسین های مجرب و آموزش دیده ، نوید دهنده دریافت بهترین خدمات پوستی و زیبایی در این مرکز لیزر اهواز برای شما زیباجویان عزیز میباشد.

خدمات این مرکز :

  • لیزر تخصصی موهای زائد
  • هایفوتراپی و جوانسازی پوست
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لاین مجزا برای فیشیال و پاکسازی پوست
  • ماساژ درمانی و ریلکسی

اینستاگرام : 

شماره تماس هماهنگی :   واتساپ :

آدرس: اهواز – چهار راه زند

لوکیشن :

دلایل ایجاد موهای زائد و کاربرد لیزر در رفع موهای هورمونی 

موهای زائد در بدن انسان ها به دلایل مختلفی اعم از دلایل هورمونی و یا غیر هورمونی ایجاد می گردند ؛ در صورتی که موهای زائد به دلایل هورمونی ایجاد شود ، شما می توانید بدون نیاز به لیزر با پیش گرفتن درمان بیماری خود از پس این موها برآیید.

اختلالات هورمونی و یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود که در قسمت هایی از بدن خانم ها که به طور طبیعی مو رشد نمی کند ، موهای ضخیم و تیره رشد کنند. این دسته از افراد ابتدا باید بیماری خود را شناسایی کرده و آن را رفع کنند و سپس اقدام به رفع موهای زائد خود نمایند.

البته افراد با مشکلات هورمونی می توانند همزمان با لیزر از درمان های دارویی نیز برای رفع بیماری هورمونی خود بهره ببرند ؛ درمان های دارویی مشکلات هورمونی را برطرف می کند و  از رشد موهای جدید جلوگیری می کند و لیزر نیز به رفع موهای ایجاد شده کمک می کند. البته لیزر درمانی بدون دارو برای این بیماران نتیجه ای نخواهد داشت.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز هایفوتراپی در اهواز

 رنگ پوست در لیزر درمانی مهم است ؟

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ، امکان سوختگی و آسیب دیدگی با لیزر برای پوست های تیره بیشتر می باشد ؛ به همین دلیل افرادی که سولاریوم کرده اند و یا آفتاب گرفته اند و یا پوست های بسیار تیره ای دارند ، بهتر است به جای لیزر از روش های دیگری برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده کنند یا قبل از اقدام برای لیزر با پزشک متخصص مشورت داشته باشند.

چراکه لیزر کردن افراد با پوست تیره بدون نظر پزشک و توسط اپراتورهای غیر متخصص ممکن است سوختگی شدید پوستی را برای آن ها به همراه داشته باشد ، سوختگی هایی که نتوانند به راحتی از روی پوست خود پاک کنند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز مزوتراپی مودر اهواز

آیا لیزر برای بانوان باردار در مرکز لیزر اهواز امکانپذیر است؟

موضوعی که سبب میشود به فکر لیزر موهای زائد در این دوران باشیم این است که به دلیل افزایش هورمونها در دوران بارداری موهای زائد بسیاری در نواحی مختلف بدن رشد میکنند ، که این امر سبب میشود که بخواهیم به شیوه آسانی مثل لیزر از شر چنین موهایی خلاص شویم.

ولی نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه در دنیای علمی و پزشکی به دلیل حسایت بالا در این دوران ، تحقیقات علمی چندانی که قابل استناد باشد وجود ندارد و امروز نمیدانیم که این عمل برای جنین و مادر ایمن است یا خیر ، بنابراین پزشکان از انجام لیزر در این دوران خودداری میکنند و اشخاصی که میخواهند این امر را در این دوران انجام دهند باید بدانند که با کمی صبوری و بعد از زایمان مرحله تلوژن و یا استراحت مو به زودی فرا میرسد و این موها خود به خود از بین خواهند رفت.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

 سوال بسیاری از مراجعین مراکز لیزر در اهواز این است که آیا لیزر موهای زائد به صورت دائمی و مادام العمر است یا خیر؟

در جواب این سوال باید گفت که ۳ عامل اصلی وجود دارند که در مدت زمان از بین رفتن موهای زائد در بدن بسیار موثر هستند؛

عامل اول موثر در تاثیر گذاری لیزر موهای زائد

عامل اول مهمترین عامل این است که موهایی توسط دستگاه لیزر قابل رفع هستند که در مرحله رشد یا اصطلاحاً در مرحله آناژن قرار دارند.

موهای انسان به طور طبیعی به صورت همزمان رشد نمی کنند و همیشه تعدادی از موها در مرحله آناژن یعنی مرحله رشد ، تعدادی از موها در مرحله کاتاژن یا مرحله انتقال و تعدادی از موها در مرحله استراحت یا تلوژن قرار دارد. تاثیر لیزر موهای زائد بیشتر روی آنها در مرحله آناژن است.

عامل دوم در تاثیر گذاری لیزر موهای زائد در اهواز

 رنگدانه دار بودن موها می باشد لیزر موهای زائد بیشترین تاثیر گذاری را روی موهای تیره رنگ دارند؛ موهای بلوند، قرمز، خاکستری، یا سفید از تاثیر پذیری کمتری در لیزر موهای زائد برخوردارند همچنین موهای ریز تر و ملایم تر تاثیر پذیری کمتری از لیزر دارند.

عامل سوم در تاثیرگذاری لیزر موهای زائد

در تأثیرگذاری لیزر موهای زائد رنگ پوست است ؛ هرچه رنگ پوست شما روشن تر باشد تاثیر پذیری لیزر روی پوست شما بیشتر خواهد بود البته متخصصین و پزشکان کار با دستگاه لیزر انواع مناسب لیزر برای رنگ پوست شما را دانسته و خودشان به نسبت رنگ پوست شما لیزر مناسب را انتخاب می کنند.

اما بهتر است اگر قصد برنزه کردن پوست خود را دارید بعد از انجام لیزر موهای زائد این کار را انجام دهید.

در مقالات دیگری ما به بررسی و معرفی : بهترین مرکز لیزر در اصفهان ، بهترین مرکز لیزر در تهران ، بهترین مرکز لیزر در کرج و مرکز لیزر در شیراز پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم آنها را نیز مطالعه کنید چرا که اطلاعات مفیدی در رابطه با لیزر موهای زائد در آن آورده شده است.

مرتبط  ببینید : بهترین کلینیک زیبایی در اهواز

 لیزر در کلینیک لیزر در اهواز عوارض جانبی دارد؟

مرکز لیزر اهواز

لیزر موهای زائد در بعضی موارد باعث تحریک جزئی پوست می گردد و برای بعضی پوست های حساس باعث سوختن جزئی مختصر پوست می گردد .

این سوزش شبیه آفتاب سوختگی نیست زیرا آفتاب سوختگی بیشتر تحت تاثیر نور خورشید است ، سوزش در اثر لیزر تحت تاثیر گرما و نور لیزر است معمولاً این نوع سوختگی با تکرار جلسات لیزر بر روی پوست های حساس کمی بدتر شده اما جای نگرانی نیست با یک پرس آب یخ و انجام توصیه های متخصص لیزر برطرف می گردد.

چه چیزهایی باعث عوارض جانبی لیزر موهای زائد میشود؟

مواردی که میتواند پوست شما را دچار عوارض جانبی استفاده از لیزر موهای زائد کند، رنگ مو ، نوع پوست و رعایت موارد پیش از درمان و پس از جلسه با لیزر است.

از جمله موارد عوارض لیزر موهای زائد میتوان به سوزش موقتی پوست که در بالا اشاره شد به صورت قرمزی یا تورم بعد از انجام عمل همچنین تغییر رنگدانه های پوست به صورت موقت به رنگ تیره تر یا روشن تر و همچنین در موارد بسیار نادر پوسته پوسته شدن ایجاد تاول در پوست های حساس شده کرد.

به طور کلی انجام لیزر موهای زائد به عنوان یک خدمات پزشکی – زیبایی عوارض جانبی زیادی نداشته و موارد ذکر شده عموما موقتی هستند.

نکاتی که باید قبل از انجام لیزر در مرکز لیزر اهواز بدانید

مرکز لیزر اهواز

مشاوره بگیرید

قبل از انجام لیزر حتما از بهترین دکتر لیزر در اهواز مشاوره بگیرید و تا جنس پوست و موی شما را ببینید و  این مشاوره در تعداد جلسات لیزر بسیار موثر است.

در قسمت بین پا که اصطلاحا بیکینی می نامند، اگر قسمتی هست که می خواهید لیزر نشود قبل از جلسه لیزرموهای آن را نتراشید.

مواد آرایشی استفاده نکنید

قبل از لیزر هیچگونه مواد آرایشی لوسیونی نباید روی پوست خود داشته باشید.

برنزه نکنید

حداقل دو هفته قبل از انجام عمل لیزر از محصولات برنزه کننده پوست استفاده ننمایید. چرا که ممکن است باعث بروز آسیب‌های احتمالی روی پوست شما گردد.

از نور مستقیم خورشید بپرهیزید

سعی کنید تا قبل از مراجعه برای انجام عمل لیزر حدود ۳ روز در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشید و همچنین توصیه میشود تا سه روز بعد از انجام عمل نیز در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

خودداری از برخی از کارها

بعد از انجام لیزر از انجام یکسری فعالیتها خودداری کنید. مانند استفاده از موچین و بند انداختن تا حداقل ۴ هفته ، بعد از آن می‌توانید موهای احتمالی آن قسمت را شیو کنید یا بتراشید.

اگر تجربه انجام عمل لیزر در مراکز لیزر در اهواز را دارید، لطفاً تجربه خود را در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا علاوه بر کمک به سایرین برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در اهواز ما را نیز در معرفی مراکز بیشتر یاری نمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

ویژگیهای مرکز لیزر اهواز

مرکز لیزر اهواز

برای اینکه از لیزر کردن ، بهترین نتیجه ممکن را بگیرید حتما به مرکز مراجعه کنید که ویژگیهای زیر را داشته باشد:

  • زیر نظر وزارت بهداشت باشد
  • حتما مجوز فعالیت لیزر داشته باشد.
  • دارای دستگاه های لیزر مدرن و پیشرفته باشند.
  • زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو باشد.
  • رعایت تمامی نکان و دستورالعملهای بهداشتی شود.
  • قیمتهای منصفانه به مراجعه کنندگان ارائه کنند.

سوالات متداول

تعداد جلسلت لیزر چقدر میباشد؟

به طور دقیق نمیتوان تعداد جلسات را تخمین زد.

 هزینه لیزر موهای زائد چقدر میباشد؟

قیمت لیزر بر حسب آیتمهای مختلف متفاوت است و به متن رجوع کنید.

 آیا لیزر کردن موهای زائد برای بدن خطرناک است ؟

به هیچ وجه لیزر برای افراد مجاز به استفاده از لیزر آسیب و ضرری ندارد.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

بهترین ناخن کار در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز کیست ؟ ناخن به عنوان عضوی از بدن دارای ساختاری …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *