تزریق ژل لب در کرج 💎 معرفی 10 مرکز معتبر تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

تزریق ژل لب در کرج چگونه به زیبایی لبها کمک میکند ؟ با تزریق فیلر لب یا ژل لب ، لبها حجیم تر شده و لبهایی که بسیار باریکند و یا نقصی در ظاهر دارند به مدد تزریق ژل لب میتوانند به بهترین فرم و شکل خود در آیند. تزریق ژل لب در کرج یکی از پرطرفدارترین کارهای زیبایی است که امروزه بانوان انجام میدهند. برای بهتر شدن نتایج تزریق پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکات و توصیه هایی که برای شما قبل و بعد از انجام تزریق ژل لب آماده کرده ایم استفاده نمایید

فیلر لب یا ژل لب . اگر به جز لیست معرفی شده توسط ما ، کلینیک های دیگری را میشناسید می توانید در بخش نظرات با همشهریان خود به اشتراک بگذارید. در ادامه مقاله با راهنمای بهترین ژل های بازار و هزینه تزریق با ما همراه باشید.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر در کرج

فهرست بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

در ادامه کلینیک های معتبر تزریق ژل لب در کرج را برای شما که ساکن این شهر هستید ، معرفی می کنیم. اگر به جز لیست معرفی شده توسط ما ، کلینیک های دیگری را میشناسید می توانید در بخش نظرات با همشهریان خود به اشتراک بگذارید.

مرکز تزریق ژل لب و لیزر دکتر پوران

تزریق ژل لب در کرج

این مرکز ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و پوست از جمله تزریق ژل لب در کرج و لیزر موهای زائد بوده و زیر نظر دکتر پوران می باشد ، تمامی خدمات به زیباجویان عزیز در این مرکز با رعایت کامل اصول ایمنی و بهداشتی و بهره گیری از متریال درجه یک و دستگاه های روز دنیا انجام میپذیرد.

شماره تلفن هماهنگی و رزرو : ۰۹۱۹۶۳۵۸۴۹۸

همچنین میتوانید توضیحات خدمات لیزر این مرکز را در این صفحه مشاهده کنید : مرکز لیزر در کرج

لطفا قبل از مراجعه حضوری،  تماس گرفته و وقت بگیرید.

واتساپ :    اینستاگرام : Doctor.pouran

آدرس : کرج – جهانشهر، میدان مدنی، ساختمان آفتاب، طبقه اول، واحد۱

لوکیشن : مسیریابی

مرکز تزریق ژل لب ، پوست، مو و زیبایی کوشا

تزریق ژل لب در کرج

انجام تزریق فیلر لب در کرج تنها زمانی میتواند درست و اصولی انجام پذیرد که توسط پزشک متخصص و در مطب یا کلینیک زیبایی باشد ، شما میتوانید تمام امور زیبایی را در مرکز پوست کوشا و با حضور پزشک متخصص دکتر ماندانا صالحی انجام دهید و از نتیجه و مواد مصرفی خیال خود را آسوده کنید.   تخفیف بسیار ویژه کلیه خدمات پوستی در این مرکز

خدمات این مرکز:

  • فیشیال تخصصی پوست
  • لیزر موی زائد با جدیدترین دستگاه و الکترولیز موی سفید
  • الکترونیدلینگ جهت جوانسازی
  • جوانسازی با هایفو ،کربوکسی تراپی
  • خالبرداری ، رفع جوش فعال، اسکار آکنه و …
  • تزریق فیلر، بوتاکس، مزوتراپی
  • جوانسازی و روشن سازی بیکینی – پیرسینگ و …

اینستاگرام : mk_skincenter@

  • لطفا قبل از مراجعه حضوری تماس گرفته و وقت گرفته شود.

مشاوره و نوبت دهی ۲۴ ساعته :   ۰۹۳۹۱۳۲۳۰۳۶   –  ۰۲۶۳۲۲۶۵۶۱۶

واتساپ :

آدرس : کرج – میدان شهدا به سمت طالقانی – جنب زیرگذر – پلاک ۸۴۷ – طبقه همکف

لوکیشن : مسیریابی

تزریق ژل لب در کرج در مطب دکتر سودابه نخعی

تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج یکی از امور زیبایی پرطرفدار است که از آنجا که تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد پیشنهاد میکنیم تا این امر را به پزشکان هنرمند و متخصص واگذار کنید تا هم از نظر مواد ( ژل یا همان فیلر تزریقی ) و هم از نظر نتیجه گیری خوب و بدون عوارض جانبی خیالی آسوده داشته باشید. علاوه بر این با مشاهده تعداد زیادی نمونه کار در پیج اینستاگرام ایشان ، میتوانید از انتخاب پزشک خود مطمئن شوید.

خدمات این مرکز :

  • تزریق بوتاکس ، اصلاح لبخند لثه ای
  • تزریق فیلر لب روسی،عروسکی، نچرال
  • تزریق تخصصی فیلر زیرچشم – تزریق فیلرگونه
  • کانتورینگ طبیعی صورت
  • تزریق چربی صورت و دست
  • لیفت صورت و ابرو با نخ
  • لیزر موهای زائد – کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی صورت و مو
  • پی آر پی – جوانسازی صورت
  • پلکسر بینی و پلک
  • برداشت خال

اینستاگرام : Dr.nakhaei_Dr.mirzaee@

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴  –   واتساپ :

آدرس : کرج ، گوهردشت، بلوار مؤذن ، نبش خیابان اشتراکی شمالی ، جنب املاک آداک    لوکیشن : مسیریابی

مرکز تخصصی تزریق فیلر و کلینیک زیبایی مهرتاج

تزریق ژل لب در کرج

در این مرکز تزریق ژل لب و خدمات زیبایی، شما زیباجویان عزیز علاوه بر دریافت خدمات توسط دکتر تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی را در سطح بالای کیفیت و نتیجه بخشی دریافت خواهید کرد . قبل از انجام امور زیبایی میتوانید طی تماس تلفنی از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

خدمات این کلینیک زیبایی عبارتند از :

  • تزریق ژل لب و تزریق فیلر لب توسط دکتر متخصص
  • تزریق تخصصی بوتاکس با کاربردهای مختلف
  • مزوتراپی مو و ابرو
  • تزریق فیلر زیر چشم در کرج
  • انجام لیفت با نخ و جوانسازی
  • پاکسازی پوست (فیشیال) و رفع جوش با جدیدترین متد و دستگاه های روز
  • خالبرداری و جراحی رفع ضایعات پوستی
  • هایفوتراپی و لیزر مو زائد و لاغری تضمینی
  • بلفاروپلاستی توسط فوق تخصص چشم

شماره مشاوره و رزرو :  ۰۲۶۳۳۴۱۱۹۲۶     واتساپ :      

اینستاگرام : Mehrtaj.clinic@

آدرس : کرج ، مهرشهر، فاز۱، بلوار دانش غربی، نبش خیابان مریم، ساختمان پارسه، پلاک ۱۴، زنگ ۹، طبقه ۴    لوکیشن : مسیریابی

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج

بهترین برند تزریق ژل لب در کرج چیست ؟تزریق ژل لب در کرج

بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که هیالورونیک اسید ماده اصلی آن میباشد. فیلر های اسید هیالورونیک امروز از پرطرفدارترین ژلهایی هستند که برای تزریق به کار میروند.

جالب است بدانید که هیالورونیک اسید از باکتری ها تولید می شود، و این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را درشت و حجیم کند. این فیلرها حرکات کندی دارند و به همین منظور میتوانند مدت زیادی لب رابه فرم دلخواه نگاه دارند. در ادامه برندهای مطرح ژل لب را برایتان بیان میکنیم:

تزریق ژل لب ژوویدرم توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

بسیار طرفدار دارد و کایلی جنر نیز از این برند برای تزریق ژل لبهای خود استفاده کرده است و مورد تایید FDA آمریکا نیز میباشد. و همچنین برای درمان خط و خطوط عارض در چهره نیز به کار میرود.

ژل لب ولبلا 

که نوعی ژل ژوویدرم است با این تفاوت که حجم اضافه شده به لب هابا این ژل کمتر است و حجم نامحسوسی به لب میدهند . این ژل هم برای ترمیم خطوط چهره و جای جوش نیز به کار میرود.

ژل لب پرفکتا 

که این ژل ساخت کشور فرانسه است و برای ترمیم نواحی مورد نیاز در صورت به کار میرود و تاثیرات فوری خود را خیلی زود بروز میدهد.این ژل به صورت سفارشی در فرانسه تولید میگردد.

ژل لب تئوسیال

این ژل هم بر پایه هیالورونیک اسید است و زیباجویان در هنگام تزریق احساس راحت تر و بهتری خواهند داشت .

این ژل هم همانند ژلهای گفته شده در ترمیم اسکار و نواقص و چین و چروک در صورت به کار می آیند و همچنین  در ترکیب فیلر تئوسیال از اندوتوکسین های باکتریایی استفاده شده است تا سطوح پروتئینی را کاهش دهند و لب جلوه زیبایی خواهد داشت.

ژل لب استایلیج در تزریق ژل لب در کرج

این ژل همراه با لیدوکایین مصرف میگردد و یکی از ژلهایی است که در ساخت آن متد به روزی به کار گرفته شده است و به غیر از تزریق به لب برای اصلاح فرم بینی نیز و از بین بردن چین و چروک مور استفاده قرار میگیرد.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل به واژن در کرج

چند روز قبل از مهمانی تزریق ژل لب در کرج انجام دهیم؟تزریق ژل لب در کرج

باید دانست که تزریق فیلر و ژل در هر عضوی در صورت یک سری عوارض چون تورم و کبودی و التهاب را خواهد داشت. بنابراین اگر شما میخواهید خود را برای یک مراسم چون مراسم ازدواج یا سال نو و … آماده کنید باید بدانید که یک یا دو روز قبل از تاریخ این مهمانیها ، زمان مناسبی برای تزریق ژل نخواهد بود.

چرا که به محض تزریق ، شما متوجه تغییرات در حجم عضو تزریقی خواهد بود ، اما برای به دست آوردن یک شکل و شیپ عالی باید چند روزی زمان صرف کنید. به طور مثال تزریق ژل در اکثر موارد کبودی به همراه خواهد داشت ، بنابراین شما باید دو هفته قبل اقدام به تزریق کنید تا با برطرف شدن کبودی و تورم یهترین شکل لب خود را داشته باشید.

البته اینکه از چه برند ژل یا فیلری استفاده میکنید ، در این موضوع نقش مهمی را ایفا میکند. به طور مثال برند ژوویدرم ولوما برای اینکه به شکل نهایی زیبای خود برسد زمانی در حدود 2 نا 4 هفته زمان میبرد تا قرمزی و تورم و کبودی از بین برود.

در مورد برند کیبلا نیز برای مشاهده نتایج دلخواه تزریق ژل در صورت یا لب زمانی در حدود 1 تا 3 به زمان احتیاج دارید تا در صورت شما جا بیافتد. پس برند ژل و فیلر هم در زمان اقدام شما به زیبایی موثر هستند.

به غیر مواردی که گفته شد برخی پزشکان زیبایی تزریق ژل لب را در دو مرحله انجام میدهند، مقداری از ژل را نگاه میدارند و بعد از رفع کبودی اولیه دوباره مقدار باقیمانده فیلر یا ژل را تزریق میکنند.

به طور کلی اگر مشتاق به انجام این امر هستید ، حتما یک بازه زمانی مناسب تا روز مراسم در نظر بگیرید.تا بهترین نتیجه را از اقدام زیبایی خود گرفته باشید.

مرتبط بخوانید: اکستنشن مو در کرج

چگونه بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج را پیدا کنیم ؟بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

تزریق انواع فیلر یک کار هنری و پزشکی است و به همین خاطر میبایست برای انتخاب انتخاب بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج دقت لازم را داشته باشید تا کسی را پیدا کنید تا ضمن پزشک بودن ، هنر و سلیقه زیبایی در بکار بردن فیلر ها را داشته باشد و دوره های مخصوص را گذرانده باشد .

بهترین کارهایی که میتواند در رابطه با انتخاب بهترین پزشک تزریق ژل در کرج به شما کمک کند عبارتند از :

  • تحقیق در مورد پزشک ، کلینیک و تحصیلات مرتبط آنها
  • سوال پرسش از کسانی که تجربه نزد آن مرکز یا پزشک را داشته اند
  • تحقیق در میان نظرات موجود در سایت و یا اینستاگرام ( مراقب نظرات فیک باشید )
  • و از همه مهمتر دیدن نمونه کارهای آن پزشک تزریق ژل لب که البته باید مراقب باشید تصاویر نمونه کار،  متعلق به مرکز یا پزشک دیگری نباشد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ابرو در کرج

 ژل لب کرج و آنچه باید بدانید 

ژل لب کرج

همانطور که میدانید ، تزریق ژل در کرج اعم از لب یا نقاط دیگر صورت، پر طرفدارترین عمل زیبایی است و خانم هایی که می خواهند به لب های خود حجم دهند و زیبایی بیشتری داشته باشند ، این عمل زیبایی را انجام می دهند. تزریق ژل یا فیلرلب علاوه بر حجیم تر و قشنگ تر کردن لب ها ، به زیباتر شدن خط خنده نیز کمک می کند :

  • برای تزریق ژل لب کرج حتما به کلینیک های معتبر پزشکی و یا بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج مراجعه کرده و یا  زیر نظر پزشک و یا تکنسین دارای مدرک معتبر تزریق ژل لب تزریق انجام دهید ، از تزریق هر گونه فیلری در آرایشگاه ها توسط افرادی که مدرک معتبر ندارند خودداری نمایید.
  • اگر تزریق ژل لب در آرایشگاه زنانه یا سالن های زیبایی انجام گیرد ، ممکن است عوارض جبران ناپذیری را داشته باشید.
  • برای تزریق ژل لب بیهوشی انجام نمی شود.
  • تزریق ژل لب سریع انجام می‌ شود و دوره‌ ريكاوری ندارد.
  • برای تورم و يا سوزش و درد ناشی از تزریق ژل لب می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • خونريزی ، كبودی ، ورم ، قرمزی و احساس درد هنگام دست زدن به محل تزريق ژل طبیعی است و طی چند روز رفع خواهد شد.

شاید برای شما مفید باشد ، در مقالات دیگری به معرفی بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران ، تزریق ژل لب در استانبول پرداخته ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج

چه کسانی نباید تزریق ژل لب انجام دهند ؟

تزریق ژل کرج

تزریق ژل لب به همه توصیه نمی شود و هر كدام از موارد زير که در مورد شما صدق كند ، نمی توانيد ژل تزریق کنید.

  • اگر عفونت پوستي داريد و می خواهيد آن نقطه بدن را ژل بزنید
  • حساسيت به ژل ها
  • آلرژی به ليدوكائين
  • خانم های باردار
  • اگر بچه شير مي دهيد
  • همزمان با تزریق ژل لب از روش جوانسازی چهره استفاده نکنید.
  • تزريق ژل لب برای کسانی که بیماری خود ايمنی دارند ، اصلا مناسب نیست.

مرتبط بخوانید :  مرکز لیزر در فردیس

هزينه تزریق ژل لب در کرج هزينه تزریق ژل لب در کرج

هزینه تزریق ژل لب در کرج با توجه به عوامل مختلفی که شامل موارد زیر هستند ، تعیین می شود :

  • تجربه و تخصص پزشک
  • محل کلینیک
  • تجهیزات مورد استفاده در کلینیک
  • تعداد جلسات لازم برای تزریق ژل
  • مارک ژل
  • حجم مورد استفاده از ژل
  • حجم لب های اولیه فرد
  • حجم درخواستی فرد
  • مدل درخواستی فرد
  • و ….

مدت ماندگاری ژل لب چه میزان است؟بهترین دکتر فیلر لب کرج

ژل ها با توجه به ماندگاری که دارند متنوع هستند و می توان آن‌ ها را به سه دسته تقسيم كرد :

ژل‌های کم دوام 

ژلهای کم دوام بر پایه کلاژن هستند و مدت ماندگاری آنها در بدن به 4 ماه میرسد.

ژل های موقت توسط بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

این نوع ژل بر پایه  هیالورونیک اسید، هیدروکسی آپاتیت یا پلی‌ لاکتیک ساخته می شوند و مقاومت آنها بین 12 الی 24 ماه است. ژل موقت برای ماندگاری بیشتر نیز به سه جلسه درمانی دارد.

ژل‌های با دوام یا دائمی در تزریق ژل لب روسی در کرج

ژل های دائمی که برای حجم دهی لب استفاده می شوند ، مورد تایید پزشکان و متخصص نیستند زیرا خطرات و عوارض زیادی دارند. با این حال تنها ژل دائمی تایید شده ، پلی متیل متاکریلات است که البته این نوع ژل را برای لب توصیه نمی کنند و فقط برای رفع چین و چروک های اطراف لب و صورت استفاده می شود.

آیا تزریق ژل درد دارد؟ژل لب کرج

تزریق ژل لب مقداری درد دارد ، این درد غیر قابل تحمل نیست و بعضا از مواد سر کننده برای انجام آن استفاده میشود . میزان درد میتواند به نسبت تبحر دکتر تزریق ژل لب در کرج و مدل انتخابی شما متفاوت باشد.

درد و ورم بعد از تزریق ژل لب تا سه روز میبایست کاهش پیدا کند . در این مدت به دستور پزشک از یخ استفاده کنید. اگر بعد از این مدت درد زیادی احساس کردید این طبیعی نیست و میبایست به پزشک خود مراجعه کنید تا از نظر انسداد عروق مورد بررسی قرار گیرید. همچنین میتوانید در صورت وجود درد زیاد قبل از مراجعه به پزشک از کمپرس آب گرم و ماساژ خیلی ملایم استفاده نمایید.

توصیه های بهترین دکتر فیلر در کرج

قبل از انجام هر گونه کار زیبایی در گوگل سرچ کنید و از اقداماتی که قبل از انجام امر زیبایی را نباید انجام دهید اطلاعات کافی را کسب نمایید.و همچنین اقداماتی که باید آن را انجام دهید را به وضوح بدانید.

در این مقاله نیز ما دستورالعملهایی که قبل از تزریق ژل لب باید به کار ببندید را برایتان بیان میکنیم:

دستورالعملهای قبل از ژل لب کرج

  • داروهای مصرفی خود را با پزشک خود چک کنید تا مبادا مصرف آنها قبل از تزریق برایتان عارضه ای نداشته باشد.
  • تا 24 ساعت قبل از تزریق مشروبات الکلی مصرف نکنید.
  • تا قبل از اقدام به تزریق از داروهایی مانند آسپرین و بروفن یا داروهایی که حاوی روغن ماهی است پرهیز کنید.
  • در روز تزریق بدون آرایش و کرم مرطوب کننده حاضر شوید.
  • اگر سابقه تبخال دارید به پزشک بگویید.
  • حتما قبل از اقدام به تزریق ژل لب غذای سبک میل کنید.

 اقدامات بعد از تزریق ژل لب در کرج تزریق ژل لب در کرج

بعد از انجام هر گونه اقدام زیبایی نیز باید یک سری توجهات ویژه داشته باشید تا نتیجه کار زیبایی را به خوبی ببینید، درباره تزریق ژل هم همینگونه است و شما باید توصیه های بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج را به کار بندید تا بهترین نتیجه حاصله از تزریق نصیبتان گردد.

نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل لب در کرج 

  • بعد از تزریق ژل لب از خوزدن غذاهای داغ پرهیز کنید.
  • بعد از تزریق از دستکاری موضع پرهیز کنید.
  • سعی کنید بر روی شکم و پهلو نخوابید.
  • تا چند روز از استحمام خودداری کنید.
  • تامدتی سونا و استخر و سولاریوم نروید.
  • از کمپرسآب سرد هر چند ساعت یکبار استفاده کنید.
  • نمک نخورید.
  • برای دیدن نتیجه نهایی تا دو هفته صبوری کنید.

مدل پرطرفدار ژل لب کدام است؟ژل لب کرج

تزریق ژل لب یک امر غیر تهاجمی میباشد. و امروزه طرفداران بیشماری دارد. که برای اصلاح نواقصی که در برخی لبها وجود دارد به کار می آید. و البته برای افرادی که لبهای برجسته ای ندارند نیز این روش کارساز است.

اما مدلهای تزریق ژل لب هم متفاوت است و از بین مدلهای مختلف تزریق ژل در کرج میتوان به مدلهای قلوه ای عروسکی ، روسی ، قلبی و …..اشاره داشت.

مدلهای ژل لب بسیار گوناگون است ولی تزریق ژل لب روسی بسیار پرطرفدار است.

در این مدل تزریق ژل به طور عمودی از بیس لب تزریق میگردد و به سمت خارج و یا حاشیه خارجی لب تزریق انجام میگردد.

یعنی به گونه ای که ژل از داخل به نواحی بیرونی لب تزریق میشود.

این تکنیک تا 45 دقیقه بعضا زمان میبرد.

و به دلیل زیبایی خاص و  میزان برجستگی زیبایی که دارد بسیار پرطرفدار میباشد.

تخلیه ژل لب در کرجبهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

ممکن است شما از حجم و مدلی که برایتان تزریق گردیده راضی نباشید. در این صورت باید ژل لب را تخلیه کنید، این کار آسان است چرا که عموم ژلهای امروزی بر پایه هیالورونیک اسید است و به راحتی تخلیه میشوند.

در گذشته ژلها بر پایه هیالورونیک اسید نبودند و به راحتی تخلیه انجام نمیگردید و از روش جراحی استفاده میشد.

امروزه روش تخلیه بوسیله آنزیمی است که به آن هیالورونیداز میگویند که نوعی پروتئین حل شدنی میباشد و وقتی تزریق شود بافتی که هیالورونیک است بهم پیوند داده بود را به مرور از بین میبرد. این روش ساده باعث میشود که تزریق ژلهایی که مناسب چهره و سلیقه شما نیست به راحتی از بین رود. گاهی دیده شد فرد مدتها قبل ژل لب تزریق کرده و ماه ها بعد که مراجعه میکند مقداری از این ژل در لب باقی است و بوسیله همین آنزیم گفته شده در بالا میتوانید مدل جدید را برایتان تزریق کنند ، چرا که با آن آنزیم باقی مانده ژل از بین میرود. و لب آماده دریافت ژل جدید میشود.

عوارض تزریق ژل چیست؟تزریق ژل در کرج

تزریق ژل به نواحی مختلف بدن یک روش آسیب زا  نیست، که سلامت فرد را تحت الشعاع قرار دهد، اما پس از تزریق ممکن است عوارض موقت بوجود آید که  برای همگان پیش نمی آید.ولی امکان این است که برخی افراد این عوارض را تجربه کنند.

قبل از مراجعه به پزشک حتما تحقیقات لازم را درباره تجربه پزشک و برندهای مورد استفاده اش انجام دهید. و همچنین نزد افراد غیر متخصص تزریق ژل انجام ندهید.

این عوارض عبارتند از:

  • تورم و کبودی که تا چند روز برطرف میگردد.
  • پوسته پوسته شدن لب
  • خارش ، اگر خارش طولانی مدت شد حتما به پزشک اطلاع دهید.
  • عفونت در ناحیه تزریق ، که یا محصول درجه یک نبوده و یا نکات بهداشتی رعایت نگردیده است.
  • عدم تقارن لبها ، که به دلیل بی تجربگی پزشک این شکا ایجاد میگردد، البته در روزهای اول تزریق نمیتوان نظر دقیق داد به دلیل اینکه تورم وجود دارد.
  • حسایت به ژل که اگر با دارو مرتفع نشد ، مجبور به تخلیه ژل خواهید شد.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز تزریق ژل لب در کرج کجاست ؟

در متن بالا مراکز تزریق ژل لب با شماره تماس و آدرس بیان گردیده است.

  • هزینه تزریق ژل لب چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل لب به دلیل فاکتورهای مختلف متغییر است. برای اطلاع از هزینه دقیق یک جلسه مشاوره رایگان از کلینیک مورد نظر دریافت کنید.

  • مدت ماندگاری ژل لب چقدر است ؟

ماندگاری ژل لب به مارک و برندی است که انتخاب میکنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یک دیدگاه

  1. سلام ، تزریق ژل لب در کرج چقدر وقت میگیره و دوران نقاهتشون چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *