مزوتراپی مو در کرج 💎 فهرست 10 تایی مراکز مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مزوتراپی مو در کرج به منظور از بین بردن مشکلات مرتبط با مو مانند ریزش مورد استفاده قرار می گیرد. ریزش مو از مشکلات شایع در میان زنان و مردان است که یا مرتبط با مسائل ژنتیکی است و یا به دلیل برخی بیماری ها و اختلالات به وجود می آید. یکی از روش های درمانی برای این مشکل ، مزوتراپی مو می باشد که تقریبا آمار بالایی از تاثیرات این روش در درمان مشکلات مو در اختیار داریم.

داروی مزوتراپی که در آن مواد مغذی و انواع ویتامینهای مورد نیاز مو وجود دارد بوسیله آمپول و یا مالش در ناحیه مورد نظر در سر تزریق یا به طریق مالشی استعمال میگردد. و این عملیات طی جلسات متعدد که تعداد آن را پزشک بر حسب میزان مشکل ریزش تعیین میکند ، انجام میگردد.

در ادامه ضمن بررسی این روش ، به معرفی بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج پرداخته ایم.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر کرج

معرفی بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج

امروزه در سطح شهر کرج ، مراکز متعددی وجود دارد که خدمات مزوتراپی مو را به زیباجویان ارائه می دهد. اما زمانی شما عزیزان می توانید به نتیجه مطلوب برسید که این خدمات را در مراکز معتبر و کلینیک معروف و توسط مختصصان کاربلد دریافت کنید. به همین منطور در این قسمت از مقاله لیستی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات مزوتراپی مو در کرج را ارائه کرده ایم :

مرکز مزوتراپی مو و کلینیک زیبایی مهرتاج

مزوتراپی مو در کرج

خدمات این کلینیک زیبایی عبارتند از :

– مزوتراپی مو و ابرو
– نخ لیفت و جوانسازی
– تزریق ژل و بوتاکس و فیلر
– پاکسازی پوست (فیشیال) و رفع جوش با جدیدترین متد و دستگاه های روز
– خالبرداری و جراحی ضایعات پوستی
– هایفوتراپی و لیزر مو زائد و لاغری تضمینی
– بلفاروپلاستی توسط فوق تخصص چشم

شماره مشاوره و رزرو : ۰۲۶۳۳۴۱۱۹۲۶  واتساپ :      

اینستاگرام : Mehrtaj.clinic@

آدرس : کرج ، مهرشهر، فاز۱، بلوار دانش غربی، نبش خیابان مریم، ساختمان پارسه، پلاک ۱۴، زنگ ۹، طبقه ۴    لوکیشن : مسیریابی

مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی و دکتر صادق میرزایی

مزوتراپی مو در کزج

با وجود پزشکان حاذقی که در این مطب زیبایی وجود دارند ، شما میتوانید مشکل ریزش مو را بوسیله مزوتراپی مو برطرف کنید ، همچنین در این مطب خدمات دیگری برای زیبایی ارائه میشود که در ذیل به بیان آنها میپردازیم.

علاوه بر این با مشاهده تعداد زیادی نمونه کار در پیج اینستاگرام ایشان ، میتوانید از انتخاب پزشک خود مطمئن شوید.

خدمات این مرکز :

  • تزریق بوتاکس ، اصلاح لبخند لثه ای
  • تزریق فیلر لب روسی،عروسکی، نچرال
  • تزریق تخصصی فیلر زیرچشم – تزریق فیلرگونه
  • کانتورینگ طبیعی صورت
  • تزریق چربی صورت و دست
  • لیفت صورت و ابرو با نخ
  • لیزر موهای زائد – کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی صورت و مو
  • پی آر پی – جوانسازی صورت
  • پلکسر بینی و پلک
  • برداشت خال

اینستاگرام : lotus_aesthetic_clinic@

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴  –   واتساپ :

آدرس : کرج ، بلوار مؤذن ، نبش خیابان اشتراکی شمالی ، جنب املاک آداک    لوکیشن : مسیریابی

مزوتراپی مو چیست ؟

مرکز مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو از روش های درمانی نه چندان جدید می باشد که طی آن داروها ، ویتامین ها و دیگر عناصر غذایی به داخل پوست سر تزریق می گردد. داروهایی که طی این روش وارد پوست می شوند ، توسط سوزن های بسیار ریزی در عمق یک میلیمتری پوست سر و دقیقا در جایی که فولیکول های مو قرار دارند ، تزریق می شوند.

از دلایل محبوبیت روش مزوتراپی مو این است که این روش بدون نیاز به جراحی می باشد و افراد طی آن هیچ گونه دردی را احساس نمی کنند. البته لازم است اشاره کنیم که تزریق دارو ها طی این روش به پوست سر طی بازه زمانی کوتاهی و نهایتا در نیم ساعت انجام می شود.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز بوتاکس در کرج 

چگونگی انجام مزوتراپی توسط بهترین دکتر مزوتراپی مو در کرج

بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج

در اثر گذر زمان و بالا رفتن سن یا بعضا تضعیف بدن بخاطر بیماری یا اتفاقات خاص ، ویتامین ها و مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن مخصوصا موها با کمبود مواجه میشوند. هدف اصلی شیوه مزوتراپی مو جبران کردن این مواد مغذی در ناحیه مد نظر با تزریق ، و تحریک فولیکول های مو برای رشد مجدد و تقویت است .
البته محلول مزوتراپی مو صرفا شامل مواد مغذی و ویتامین نیست و داروهای مشخص با دوز خاصی زیر نظر پزشک برای تحریک فولیکول ها و تقویت مو ها نیز در این محلول اضافه شده است ، این محلول دست ساز نیست و توسط لابراتوارهای مطرح دنیا در برندهای مختلف عرضه  میشود .

در این شیوه درمانی محلول مذکور مستقیما در پوست سر به دو شیوه تزریق میشود:

شیوه دستی مزوتراپی مو 

در این شیوه پزشک متخصص با استفاده از یک سرنگ در نواحی مد نظر محلول مزوتراپی را مکررا تزریق مینماید.

شیوه تزریق با دستگاه 

در این شیوه،  پزشک متخصص با استفاده از یک دستگاه مخصوص که دارای سرنگ است، مزوتراپی به سر بیمار تزریق مینماید و در این شیوه تعداد تزریق بیشتر خواهد بود و به صلاحدید پزشک از این شیوه استفاده میشود.

مرتبط بخوانید :بهترین جراح بینی در کرج

انجام مزوتراپی مو پس از عمل کاشت مو

مزوتراپی مو در کرج

سوالی که همواره پرسیده میشود این است که آیا پس از کاشت مو میتوان از مزوتراپی مو در جهت تقویت موهای کاشته شده جدید استفاده کرد؟

در پاسخ باید گفت: بله. مزوتراپی روشی است که علاوه بر رسانیدن مواد مغذی و انواع مواد معدنی و ویتامین ها ، سبب گردش خون بهتر و بیشتر در کف سر میشود. با این روش میتوانید از فولیکولهای تازه بیشتر مراقبت کنید و آنها تقویت کرده و تعداد بیشتری از آنها را نگاه دارید. و درصد موفقیت عمل به وسیله مزوتراپی بیشتر میگردد. چراکه مزوتراپی سبب جوانسازی پوست کف سر و تعادل هورمونهای رشد خواهد بود.

اما اینکه مزوتراپی مو پس از کاشت الزامی است یا خیر؟ بسته به نوع جراحی و استعداد فولیکولهای جدید برای رشد ، پزشک پس از معاینه این الزام و یا عدم الزام مزوتراپی را اعلام خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید حتما با پزشک متخصص در این باره گفتگو کنید و نظر پزشک را مد نظر قرار دهید و اقدام خودسزانه انجام ندهید.

مزوتراپی مو مناسب چه افرادی است ؟

مزوتراپی مو در کرج

تمامی افرادی که دچار ریزش مو هستند و یا احساس می کنند تار موهایشان نازک و ضعیف شده است ، می توانند از مزوتراپی به عنوان روشی برای تقویت موهای خود استفاده کنند.

توصیه می کنیم برای دریافت نتیجه مطلوب حنما به پزشک مراجعه کنید تا ابتدا علت ریزش موهای شما مشخص گردد و در صورتی که این روش برایتان مناسب بود ، اقدام به دریافت خدمات نمایید . البته در پاراگراف بعدی افرادی که نباید مزوتراپی مو داشته باشند را بیان میکنیم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در کرج

 اشخاصی که نباید از مزوتراپی مو استفاده کنند؟

  • اشخاصی که دارای حساسیت پوستی میباشند.
  • اشخاصی که باردار هستند.
  • بیمارانی که مشکلات قلبی و عروقی دارند.
  • اشخاصی که دارای حساسیتهای آلرژیک هستند.
  • اشخاصی که  پسوزیاریس حاد دارند.
  • اشخاصی که بیماریهای نوروپاتی دارند.
  • اشخاصی که بیماریهای حادی چون سرطان به خصوص از نوع پیشرفته دارند.

البته این دسته از افراد را که نام بردیم بهتر است با دکتر متخصص بیماری خود و دکتر متخصص پوست صحبت کرده و پزشکان مربوطه را در جریان پرونده پزشکی خود قرار دهند و تایید نهایی برای انجام یا عدم انجام مزوتراپی مو را از متخصصین بگیرند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران

هزینه مزوتراپی مو در کرج

بهترین دکتر مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو در کرج یک عمل کم تهاجم و سرپایی زیبایی و درمانی است که میبایست توسط یا زیر نظر پزشک انجام گیرد ، هزینه مزوتراپی مو غیر از نوسانات معمول قیمت ها بخاطر وارداتی بودن داروی های مصرفی به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع ریزش یا کم پشتی موها

نوع ریزش یا دلیل کم پشت شدن موها باید توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود و بعد از آن میزان ، نوع تزریق و برند مناسب با آن توسط وی انتخاب شود که همین امر در هزینه مزوتراپی مو در کرج یا هر شهر دیگر موثر است.

وسعت منطقه کم پشت یا مورد ریزش مو

از آنجا که مزوتراپی مو برای موارد گوناگونی از جمله ، جلوگیری از ریزش یا تقویت برای رویش بکار میرود ، وسعت و سطح مورد درمان از آن جهت که میزان کمتر یا بیشتر دارو در آن مورد استفاده قرار گیرد در هزینه موثر خواهد بود .

مطمئناً شخصی که در وسط سر دچار ریزش یا کم پشتی شده میزان کمتری داروی مزوتراپی نیاز دارد نسبت به شخصی که در نیمی از سر خود دچار ریزش یا کم پشتی است .

میزان بازدهی و  تعداد جلسات درمان مزوتراپی مو در کرج

بسته به عامل ریزش یا کم پشتی در افراد مختلف ، و تیپ بدنی و ساختار فیزیکی افراد ، تاثیر گذاری مزوتراپی مو میتواند در افراد مختلف متفاوت باشد .

به همین دلیل ممکن است شخصی با چهار جلسه مزوتراپی مو نتیجه مورد نظر را بگیرد و درمانش کامل شود و شخص دیگر نیاز به تعداد جلسات کمتر یا بیشتر داشته باشد و تعداد جلسات بیشتر مساوی با هزینه بیشتر برای نتیجه بخشی خواهد بود .

درباره ترکیبات و برندهای مزوتراپی مو 

بهترین دکتر مزوتراپی مو در کرج

آنچه که درباره مزوتراپی مو باید دانست ، این است که مزوتراپی تزریق موادی به لایه میانی پوست سر (مزودرم ) که یا به شکل محلول هستند و یا به شکل موادی مخلوط شده که با نام کوکتل میشناسیم به وسیله سوزنهای ریزی به  پوست سر میرسند و باعث تقویت فولیکولهای موی سر میشوند.

این کوکتلها معمولا ترکیبی از ویتامین ها و یا اسیدهای آمینه هستند که به تقویت مو کمک شایانی میکنند.

بهترین برند و مارک های مواد مزوتراپی مو آمریکایی هستند و بعضا برای بالا بودن قیمت این مواد ، پزشکان از مواد کره ای نیز استفاده میکنند که آنها هم جایگزین مناسبی به جای مواد دارویی آمریکایی هستند.

بهترین مارک مزوتراپی مو  عبارتند از : 

  1. bcn cocktails
  2. bcn advanced
  3. bcn classics

ترکیبات تزریقی مزوتراپی مو چیست ؟

  • تارین برای بازسازی پوست سر
  • ویتامین B5 برای جلوگیری از ریزش
  • پروکائین و استیل هگزاپپتاید برای افزایش خون رسانی
  • بیوتن برای مقابله با خشکی پوست سر و تقویت مو
  • فیناستراید برای جلوگیری از ریزش مو
  • آهن برای کنترل هورمونهای ریزش مو

مزایای مزوتراپی مو نسبت به دیگر روش ها

مرکز مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو نسبت به دیگر روش های درمانی که به منظور درمان ریزش موها در کرج به کار می رود ، دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • مزوتراپی مو نیازی به عمل جراحی ندارد و روشی ایمن و کم خطر شناخته شده است.
  • طی این روش موهای آسیب دیده احیا می شوند.
  • مزوتراپی از پیری زودرس موها جلوگیری می کند.
  • افرادی که موهای کم پشتی دارند ، می توانند با مزوتراپی مو ، حجم موهای خود را افزایش دهند.
  • مزوتراپی مو هیچ گونه عوارض جانبی را به دنبال ندارد.
  • ناحیه مورد درمان با مزوتراپی مو به سرعت بهبود پیدا می کند و این روش دوره نقاهت ندارد.
  • این روش نسبت به دیگر روش ها دارای هزینه کم و معقولی است.
  • و …

آیا مزوتراپی مو شوره سر را نیز از بین میبرد؟

یکی از اثرات بسیار شگفت انگیز مزوتراپی ، درمان شوره سر میباشد که افراد زیادی درگیر آن هستند و این مشکل اعتماد به نفس افراد را تحت الشعاع قرار میدهد. با مواد مزوتراپی میتوانید از شوره سر جلوگیری کنید. چرا که در مواد مزو برای مو انواع اسیدهای آمینه و ویتامین ها وجود دارد که میتواند به پوسته سر تزریق گردد.

شوره عارضه ای مربوط به پوست سر میباشد و مواد مزوتراپی در پوسته سر تزریق میگردند و ضمن برطرف کردن ریزش موها پوسته سر هم با چنین مواد تغذیه میگردد ، و اگر شوره سر داشته باشید از بین میرود.

فقط باید توجه داشته باشید تعداد جلساتی که برای شما تعیین میگردد ، حتما تکمیل گردد.

بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج

بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج، دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد می باشد که با در نظر گرفتن آن ویژگی ها می توان بهترین دکتر را شناسایی کرد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر مزوتراپی مو در کرج اشاره کرده ایم :

  • دارای تجربه و با سابقه کاری بالا
  • پزشکی متعهد و مسئولیت پذیر
  • فعالیت زیر نظر وزارت بهداشت و دارای جواز و پروانه طبابت
  • مدرک معتبر و تخصصی از مراکز آموزشی معتبر
  • دارای اخلاق خوب و برخورد مناسب با زیباجویان
  • دارای وجدان کاری و اهمیت به سلامتی بیمار
  • برخورداری از تبحر کافی در زمینه مزوتراپی مو
  • استفاده از ابزار و تجهیزات و دستگاه های استریل و پاکیزه
  • و …

نکات مراقبتی پس از مزوتراپی مو

بعد از مزوتراپی مو باید اقداماتی ار انجام داد و همچنین از انجام کارهایی که در ذیل به آن میپردازیم خودداری کرد.

  • تا 24 ساعت پس از انجام مزوتراپی مو آب زیاد بنوشید.
  • تا 48 ساعت استحمام نکنید.
  • از رفتن به مکانهای گرمی چون سونا و جکوزی تا 48 ساعت خودداری کنیدو
  • بعد از طی مدت 48 ساعت میتوانید استحمام کنید .
  • برای دریافت اثرات بهتر مزوتراپی مو 20 تا 30 دقیقه پیاده روی کنید.
  • بلافاصله و تا چند روز بعد از انجام این روسش در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو یک روش بسیار موثر برای کاهش ریزش مو است و روش ایمنی محسوب میگردد.

مزوتراپی روش پر مخاطره ای نیست و با خیال راحت میتوان انجامش داد. اما هر کار زیبایی به طور کلی یک سری عوارض کلی و بسیار زود گذر دارد که  به بیان آن میپردازیم.

  • در ناحیه ای مزوتراپی انجام میشود ممکن است کمی احساس خارش داشته باشید.
  • در محل تزریق مزوتراپی مو برخی اوقات التهاب دیده میشود. که بسیار گذرا میباشد.
  • حساسیتهای آلرژیک به مواد مزوتراپیدر برخی موارد پیش می آید به خصوص به لیسیتین موجود در مواد مزوتراپی مو.
  • یکی از عوارض بسیار رایج در مزوتراپی مو سر درد است. که اگر شما فردی هستید که سر درد ندارد هم ممکن است این احساس را کوتاه مدت تجربه کنید و اگر همیشه احساس سر درد را دارید این حالت در شما تشدید شود که جای نگرانی نیست و خیلی زود مرتفع میگردد.
  • ممکن است به دلایلی در محل تزریق مواد مزو دچار عفونت شوید ، اگر این حالت ایجاد گردید حتی به میزان بسیار کم با پزشک خود تماس بگیرید.
  • پوسته پوسته شدن پوست نواحی تزریق ،که در موارد نادر این موضوع دیده شده و  جای نگرانی نمیباشد ولی در صورت بروز هر کدام از این عوارض با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز مزوتراپی مو در کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق لیستی از بهترین مراکز مزوتراپی مو در کرج را ارائه کرده ایم.

  • مزوتراپی مو در چه زمینه هایی کابرد دارد؟

مزوتراپی موها ضمن حل مشکلات مرتبط با ریزش مو برای دیگر مشکلات ساقه مو ، ریزش موی ناشی از استرس و یا ریزش موی سکه ای نیز روش مناسبی است.

  • نتایج مزوتراپی مو چه زمانی قابل مشاهده است ؟

اولین نتایج مزوتراپی موها ، پس از گذشت حدودا چهار ماه پدیدار می گردد. برای دریافت نتیجه اثربخش و ماندگار بهتر است افراد 8 الی 12 جلسه مزوتراپی موها را انجام دهند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *