میکرونیدلینگ در کرج 💎 فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در کرج

میکرونیدلینگ در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

میکرونیدلینگ در کرج چه کمکی به پوست ما میکند؟ از روش های نوین جوانسازی پوست می باشد که امروزه در مراکز مختلفی به زیبا جویان ارائه می گردد. این روش تمامی آسیب های پوستی ناشی از جوش و لک ها را از بین می برد و سبب می شود افراد پوستی صاف و زیبا را تجربه کنند. در صورتی که شما به دنبال مرکز میکرونیدلینگ در کرج می باشید در ادامه این مقاله همراه ما بمانید چراکه قصد داریم بهترین مراکز و کلینیک های میکرونیدلینگ در کرج را از نگاه زیباجویان به شما عزیزان معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید :   فیشیال صورت در کرج

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج

طی روش درمانی میکرونیدلینگ دستگاه مخصوص روزنه های کوچکی را بر روی پوست صورت ایجاد می کند. بسیار مهم است که پزشک تعداد و عمق این روزانه ها را متناسب با نوع پوست مراجعه کننده تعیین کند تا نتیجه مطلبوب حاصل شود. بنابراین توصیه ما به شما این است که برای دریافت خدمات میکرونیدلینگ در کرج به سراغ بهترین مراکز بروید. در ادامه به معرفی بهترین میکرونیدلینگ در کرج پرداخته ایم :

کلینیک زیبایی مشرق

میکرونیدلینگ در کرج

  • آدرس: گوهر دشت ، فلکه اول ، ابتدای مطهری ، روبروی شیرینی روما ، نبش چهارم شرقی ، ساختمان اطلس ، طبقه 3 ، واحد 6
  • تلفن تماس : 0912049570

دکتر زیبا سماوات

میکرونیدلینگ در کرج

  • تلفن تماس : 0263222339

دکتر فرزانه ملایی

میکرونیدلینگ در کرج

  • آدرس : کرج ، فردیس ، فلکه دوم ، خیابان 15 غربی ، کلینیک تخصصی سلامت فردیس
  • تلفن تماس : 02634238906

کلینیک زیبایی دکتر پوران

میکرونیدلینگ در کرج

  • آدرس : کرج ، جهان شهر، میدان مدنی ، ساختمان آفتاب ، طبقه اول واحد 1
  • شماره تماس : 09196358498

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج _دکتر گیتا گرجی 

میکرونیدلینگ در کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ، بین میدان شهداء و چهار راه طالقانی ، ساختمان پزشکان سینا ، طبقه 3 ، واحد 14
  • تلفن تماس : 02632247555

مرتبط بخوانید : مراکز برتر هایفوتراپی در کرج 

ميكرونيدلينگ چيست و چه كاربردی دارد؟

میکرونیدلینگ از روش های درمانی جدید برای از بین بردن آسیب ها و عارضه های موجود در پوست می باشد. افرادی که بر روی پوست صورت خود جای زخم، جای جوش و لک دارند می توانند جهت جوانسازی پوستشان از این روش استفاده کنند. میکرونیدلینگ به عنوان یک روش درمانی کم تهاجم شناخته می شود که معمولا درد و یا حس خاصی را برای زیباجویان به دنبال ندارد.

در جلسات میکرونیدلینگ پزشک از دستگاهی که به صورت غلطان بر روی پوست حرکت دارد، استفاده می کند. این دستگاه دارای سوزن های ریز و ظریفی از جنس تیتانیوم می باشد که با قرار گرفتن بر روی پوست مراجعه کننده سوراخ های ریزی را در پوست ایجاد می کند. از طریق این سوزن ها محلول مخصوص حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید وارد پوست مراجعه کننده می شود و تاثیر گذاری مستقیم روی پوست آغاز میشود.

پزشک متناسب با پوست مراجعه کننده و نوع آسیبی که بر روی آن وجود دارد میزان و دوز داروها را تعیین می کند. ورود دارو از طریق سوزاخ های ریز ایجاد شده بر روی پوست بیمار سبب می شود که سلول های پوستی فرد تحریک شده و شروع به بازسازی و ترمیم خود نماید.

مرتبط بخوانید: دکتر زیبایی در کرج 

عوارض میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ کرج

عمدتا انجام کارهای زیبایی با عوارض کوتاه مدتی همراه است ، میکرونیدلینگ پوست هم از این قاعده مستثنی نیست  و به همین سبب بعد از اتمام کار ممکن است پوست شما دچار عوارضی گردد که اهمیت چندانی ندارد و با مراقبت و استراحت این عوارض برطرف میگردد.

بسته به سن و نوع پوست و جنسیت و میزان استفاده از سوزن های میکرونیدلینگ این عوارص متفاوت خواهد بود.

ما در ذیل به این عوارض اشاره خواهیم کرد:

سرخی پوست

به دلیل استفاده از سوزنهایی که به پوست نفوذ میکنند البته عمق نفوذ بسیار زیاد نیست و فقط در حدی است که مواد مغذی وارد لایه های زیرین پوست گردند، پوست صورت سرخ و قرمز میگردد و چند روز بعد از انجام میکرونیدلینگ در کرج مرتفع میگردد.

خشک شدن پوست

ممکن است سوزن به نواحی که نباید نیز خورده باشد و عمدتا تولید خشکی در نواحی که سوزن استفاده شده دیده میشود ، حتما از درمانگر خود سوال بپرسید و اگر مجاز به استفاده از مرطوب کننده و آبرسان بودید از این مواد در جهت رفع خشکی پوستتان استفاده ککنید که مقطعی میباشد.

التهابات پوستی

به دلیل زخم  های ریزی که در پوست ایجاد شده ، پوست کاملا ملتهب بوده و ممکن است به هر چیزی حساسیت آلرژیک نشان دهد ، بنابراین باید از استفاده خودسرانه پماد و داروهای دیگر پرهیز کنید و به دکتر متخصص پوست یا فیشیالیست دور دیده که برایتان این کار را انجام داده مراجعه کنیدف و درمان این التهابات را بگیرید.

از رفتن به مکانهای آلوده که سبب بروز حساسیت میشود خودداری کنید.

ایجاد زخم

به وجود آمدن زخم از جمله عوارض حتمی میکرونیدلینگ در کرج . یا هر مکان دیگری است که این کار را برای شما انجام میدهد ، چرا که با برخورد سوزن به پوست صورت شما ، جای زخم در صورت ایجاد میشود ، و پس از چند روز نیز از بین میروند.  با درمانگر خود صحبت کنید و اگر اجازه استفاده از ضد آفتاب را داد حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

مرتبط بخوانید:  بهترین مرکز بوتاکس در کرج

هزينه انجام میکرونیدلینگ در کرج چه مقدار است ؟

مراکز مختلفی که در زمینه ارائه خدمات میکرونیدلینگ به زیباجویان فعال هستند ؛ متناسب با فاکتورهای مختلفی که مد نظر دارند هزینه های متفاوتی را در نظر می گیرند. به عنوان مثال میزان آسیب موجود بر روی پوست صورت ، مهارت ، سابقه و شهرت پزشک مورد نظر ، برند محلول های تزریق شده بر روی پوست و … همگی در تعیین قیمت میکرونیدلینگ دخیل هستند. بهتر است در یک جلسه مشاوره ای به پزشک مورد نظر مراجعه کنید و از هزینه انجام خدمات میکرونیدلینگ مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج – 10 بهترین مراکز لیزر در کرج

آیا میکرونیدلینگ درد دارد؟

سوالی که همواره پرسیده میشود این است که آیا میکرونیدلینگ به دلیل استفاده از سوزن بر روی پوست درد دارد؟

در جواب باید گفت چون سوزنهای میکرونیدلینگ بسیار کوچک است ، دردی بر روی صورت ایجاد نخواهند کرد و افرادی که میکرونیدلینگ انجام داده اند، اکثریت آنها تجربه بدون درد و سوزش را داشته اند ، البته آستانه تحمل هر فردی متفاوت است و ممکن است افرادی نیز باشند که از درد میکرونیدلینگ شکایت کنند .

در ذیل این مطلب عواملی که سبب درد در میکرونیدلینگ میشود را برایتان عنوان میکنیم و با اینکه میکرونیدلینگ را روشی بی درد میدانیم باز هم با رعایت این اصول ، میتوانید درد نداشته باشید.

عوامل افزایش درد در میکرونیدلینگ

  • استفاده از سوزنهای بزرگتر
  • نوع سوزن استفاده شده
  • روش به کار گرفته شده توسط پزشک و فیشیالیست
  • استفاده نکردن از مواد بی حس کننده
  • مقدار فشار آمده بر روی پوست
  • برند و ابزار مورد استفاده در میکرونیدلینگ
  • حساسیت پوستی زیباجو

سوالات متداول

  • بهترین مراکز میکرونیدلینگ در کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق لیستی از بهترین مراکز میکرونیدلینگ در کرج را معرفی کردیم.

  • هزینه میکرونیدلینگ در کرج چقدر است ؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه میکرونیدلینگ در مراکز مختلف بهتر است برای اطلاع از آن به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید.

  • آیا میکرونیدلینگ از روش های درمانی و جوانسازی پوست می باشد ؟

بله ، طی روش میکرونیدلینگ آسیب ها و عارضه های موجود بر روی پوست از بین می روند.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *