قیمت آپارتمان در پرند – راهنمای قیمت آپارتمان و خانه در پرند

قیمت آپارتمان در پرند

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

قیمت آپارتمان در پرند با نوسانات زیادی روبرو است، البته در سراسر کشور شاهد این نوسانات در قیمت آپارتمان هستیم، که این قیمتها و نوسانات وابسته به عوامل گوناگونی می‌باشد.

امروزه افزایش قیمت اپارتمان ها و عدم ثبات قیمتها به حدی رسیده است، که خرید خانه را با مشکلات فراوانی روبرو ساخته است.

به همین منظور بسیاری از مردم به جای خرید خانه در کلان شهرها به دنبال پیدا کردن مسکن و آپارتمان مناسب و ارزان قیمت در حومه شهر هستند.

شهر پرند با داشتن انواع آپارتمانها و خانه ها و سازه های گوناگون سبب شده بسیاری از مردم برای خانه دار شدن، دست به جستجو در این شهر بزنند، تا خانه مناسب با بودجه خود پیدا کنند سوالاتی چون قیمت خانه در پرند ، قیمت خانه ویلایی در پرند ، قیمت مسکن مهر پرند از جمله سوالات ذهنی این عزیزان است.

قیمت آپارتمان و خانه در پرند را چگونه میتوان پیدا کرد

قیمت خانه در پرند بسیار متغیر است ولی اغلب با سرمایه اندک نیز می‌توانند صاحب مسکن شوند.

اگر به دنبال آپارتمان در پرند هستید، بدانید که با مشکل بزرگی مواجه هستیدو آن مشکل، انبوه بنگاههای املاک و معاملات مسکن در پرند میباشد، که هر فرد تازه واردی را در این شهر تازه تاسیس گیج میکند،

انتخاب از بین این همه آژانس املاک بسیار دشوار  میباشد، سایت پاسخ تو این مشکل را برطرف کرده و برای دسترسی آسان شما عزیزان به آژانس معاملات املاک، فهرستی از مطرح ترین آژانسهای معاملات املاک در پرند با شماره تماس و آدرس آن ها در اختیارتان می گذارد تا به آسانی به مقصود خود برسید.

این گوناگونی املاک در پرند زمانی شما را به زحمت میندازد، اگر قصد داشته باشید از راه دور از قیمت آپارتمان در پرند کسب اطلاع کنید و امکان آمدن به شهر خود پرند را ندارید، و یا اینکه در خود پرند وسیله نقلیه ندارید و میخواهید درباره قیمتها و موارد خرید یا اجاره کسب اطلاع کنید، این فهرست از مطرح ترین بنگاه های املاک در پرند میتواند شما را در تکمیل اطلاعاتتان در مورد قیمت آپارتمان یاری رسان باشد.

ما در ادامه مقاله، فهرست را برایتان بیان می کنیم و بعد از آن عوامل گوناگونی که سبب تعیین قیمت مسکن در پرند میشود را بازگو می‌کنیم.

فهرست مطرح ترین آژانس معاملات مسکن در شهر پرند:

۱_ املاک آسیا،:میدان آسمان ،پلاک ۳۱، تلفن:  ۵۶۷۲۸۲۱۸_۰۲۱

۲_املاک آفتاب:کوزو ۵،خ آفتاب،بازار روز خانواده،تلفن۰۹۱۲۵۹۶۸۱۷۵

۳_املاک تیراژه: م استقلال،بلوارجمهوری،روبروی مسجد جامع،تلفن:۰۲۱_۵۶۲۱۸۰۲۲

 

عوامل تعیین کننده قیمت آپارتمان در پرند

 

قیمت خانه در پرند

 

 آپارتمان در کدام فاز از پرند می باشد.

اگر با شهرپرند آشنایی ندارید باید خدمتتان عرض کنم که،  در پرند ۷ فاز وجود دارد و در این ۷ فاز ساخت و ساز انجام گرفته است که با فاز صفر شروع میشود و  به  فاز  ۶ می رسد .

قیمت آپارتمان در پرند، برحسب اینکه  آپارتمان در کدام فاز  قرار دارد، متفاوت است، به طور مثال قیمت آپارتمان در فاز صفر به طور معمول گران‌تر از سایر فازها می‌باشد، و اگر همین تناسب را در نظر بگیریم فاز یک نسبت به فازهای بعدی گران تر می شود، و فاز ۶ ارزانترین قیمت سازه ها را به خود اختصاص می دهد، البته این تناسب گفته شده به صورت یک فرمول همیشگی و ثابت نیست اما به طور کلی این امر در قیمت گذاری آپارتمان در پرند مشاهده شده است.

متراژ آپارتمان و تاثیر آن در قیمت آپارتمان در پرند

همانند سایر شهرها در پرند نیز متراژ آپارتمان ها در قیمت تمام شده آن ها تاثیر گذارند بنابراین پرواضح است یک آپارتمان ۶۰ متری ارزانتر از یک آپارتمان ۸۰ متری می باشد .

کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آپارتمان یا خانه

کیفیت و متریال استفاده شده در داخل آپارتمان در قیمت نهایی آن به شدت تاثیرگذار است، آپارتمانی که با سنگ های خوب و مواد درجه یک و ضد زلزله ساخته شده باشد و از دیزاین روز در طراحی خود بهره گرفته باشد، سبب گرانتر شدن آن آپارتمان می‌گردد. که عموما این دسته از آپارتمان ها را در فازهای شخصی ساز پرند، که فازهای صفر، یک و دو را در بر می‌گیرد، دیده میشود.

شرکتی یا شخصی ساز بودن

اگر آپارتمان از جمله آپارتمانهای مسکن مهر در پرند باشد به مراتب قیمت پایین تری نسبت به آپارتمان ها و مسکن های شخصی ساز دارد.

سال ساخت بنا

بدیهی است که سال ساخت و عمر یک سازه می تواند در قیمت تمام شده آپارتمان نقش بسزایی را ایفا کند.

دسترسی های محلی

امکانات محلی یک فاز نیز در قیمت آپارتمان در آن تاثیرگذار است، پس هنگامی که در یک فاز انواع میوه فروشی ها، سوپر گوشت، خدمات آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها دیده می شود و دسترسی آسان به مراکز خرید و حمل و نقل وجود دارد قیمت آپارتمان ها در آن فاز نیز گران تر است.

درباره pasokhgo

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. قیمت آپارتمان در پرند رو دارن روز به روز بالا میبرن مالکین

  2. سلام ممنون ، پیدا کردن قیمت آپارتمان در پرند سخته ، املاک ها هم هر کدوم منطقه خودشون رو قیمت میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *