قالیشویی در پردیس 💎 معرفی 10 بهترین قالیشویی در پردیس

قالیشویی در پردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

قالیشویی در پردیس مکانی است که ما بتوانیم با خیال آسوده فرشها و قالیهای خود را به آنجا بسپاریم و مطمئن باشیم که فرشهای تمیز و سالمی تحویل میگیریم. امروزه به دلیل گران شدن بیش از پیش اجناس و کالاها خرید لوازم نو از جمله فرش کار آسانی نیست و به همین علت ، هر گاه فرشهایمان عیب و نقصی پیدا کند ، نمیتوان به راحتی یک فرش نو را جایگزینش کرد ، بنابراین ناچاریم که آن را به دست قالیشویی حرفه ای بسپاریم تا عیب آن را برطرف کند.، بنابراین پیدا کردن یک قالیشویی در پردیس امر بسیار مهمی است که باید در انتخاب آن دقت فراوانی داشت .

این موضوع فقط درباره فرش صدق نمیکند و مبلمان نیز از وسایل بسیار گران محسوب میشود و اگر به دلیل کثیفی ، مبل کهنه به نظر رسد، نمیشود به راحتی آن مبل را با یک دست مبل نو جایگزین کرد. بنابراین اهمیت یک قالیشویی خوب و معتبر که بتواند مبلهایمان را به خوبی تمیز کند ، نمایان میگردد. که اکثر قالیشویی ها به خصوص قالیشویی در پردیس نیز این به این امکان مجهز میباشند.

طبق روال همیشگی سایت پاسخ تو ابتدا به معرفی فهرستی از قالیشویی در پردیس میپردازیم و بعد از آن ویژگی های یک قالیشویی خوب را بیان میکنیم تا مخاطبان عزیز بدانند که به کدام قالیشویی باید قالی های خود را بسپارند.

مرتبط بخوانید: تبلیغات برای قالیشویی

فهرست قالیشویی در پردیس

بسیاری از افراد پس از تصمیم گیری در جهت سپردن فرش های خود به قالیشویی با چالش پیدا کردن بهترین قالیشویی مواجه هستند و می خواهند اینکار را به بهترین قالیشویی بسپارند تا ضمن اینکه فرش هایشان تمیز گردد ، به آن ها آسیبی نیز وارد نشود. از همین رو به منظور راهنمایی شما عزیزان و مطابق میزان رضایت مندی مشتریان در ادامه تعدادی از بهترین قالیشویی‌ها در پردیس را برایتان معرفی کرده ایم :

مرتبط بخوانید: املاک پردیس

قالیشویی و روفوگری ساقدوش

قالیشویی در پردیس

  • آدرس : شهر پردیس. فاز یک
  • شماره تماس : 0217620052 – 0210268000 – 091262222

قالیشویی پردیس

قالیشویی در پردیس

  • آدرس : شهر پردیس . بلوار فرهنگ. خیابان فرزانه
  • شماره تماس : 0217628098

شستشوی فرش در قالیشویی آریا

قالیشویی در پردیس

  • آدرس : شهر پردیس . مجتمع تجاری ولیعصر . طبقه 3 . پلاک 164
  • شماره تماس : 0919564502

مبل شویی و قالیشویی وزرا

قالیشویی در پردیس

  • آدرس : پردیس . زنبورداری
  • شماره تماس : 0217628657- 0217628657

مرتبط بخوانید : قالیشویی در رباط کریم – فهرست 10 تایی بهترین قالیشویی ها در رباط کریم

ویژگیهای اصلی که  یک قالیشویی در پردیس باید داشته باشد

1- قیمتهای  قالیشویی در پردیس منصفانه باشد

اولین نکته ای که یک مجموعه خوب و حرفه ای باید مد نظر داشته باشد این است که همواره باید قیمتهایی منصفانه و منطقی به مشتریان خود دهد  ،تا مخاطبانش با خیال آسوده که هزینه اضافی پرداخت نمیکنند ، قالی و فرشهای خود را به قالیشویی بسپارند.

2- انجام کار حرفه ای با آخرین دستگاهها و متد روز و مواد با کیفیت

یک قالیشویی در پردیس برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ کند باید مجهز به بهترین دستگاها برای شستشو فرش و مبل باشد. همچنین از مواد فوق کیفیت استفاده کند تا مبل و فرش آسیب نبیند و باید نهایت انصاف را داشته باشد که از مواد عالی و دارای تاریخ استفاده کند .

3-دارای پرسنل با وجدان کاری باشد

دارابودن یک پرسنل حرفه ای و با وجدان یکی از نکات بسار  مهم است ، چرا که هم مشتری و هم صاحب صنف باید از وجدان کاری پرسنل خیالشان راحت باشد تا بدانند کار محوله را به نحو احسنت انجام میدهند و فرشهای مشتری تمیز و بدون نقص تمیز کنند که صاحبان قالیشویی در پردیس باید این نکته را در جذب پرسنل مد نظر قرار دهند.

4-رفوگری را به نحو احسنت انجام دهند

همیشه مقصود مشتریان از سپردن فرش به قالیشویی در پردیس تمیز کردن فرش نیست و از قالیشویی میخواهند که فرش خود را تعمیر و رفو کنند که با انجام یک کار تمیز و حرفه ای عیب فرش درست شود تا مجبور نشوند یک فرش نو تهیه کنند. بنابراین یکی از وظایف اصلی قالیشویی انجام رفوگری حرفه ای و دقیق است.

5- موگیری دقیق انجام شود.

یکی از کارهای که فرش را تمیز میکند و نو به نظر میرسد انجام موگیری  دقیق از فرش میباشد ، که قالیشویی خوب باید این مهم را به خوبی انجام دهد.

6- دستگاه مبل شو داشته باشند

از اموری که به قالیشوییها سپرده میشود ، شستشوی مبل است که خیلی اهمیت دارد . چرا که جایگزینی مبل با یک مبل نو خیلی سخت و هزینه بر است ، و از طرفی اگر مبل خوب شسته نشود انگار که کهنه است ، بنابراین قالیشویی در پردیس در این زمینه وظیفه خطیری دارد ، که اگر به درستی انجام گیرد ، مشتریانش تبدیل به مشتری دائمی خواهند شد.

7- بهترین قالیشویی پردیس میبایست معتبر باشد

همیشه مد نظر داشته باشید که یک قالیشویی خوب میبایست مجوزهای لازم را دارا باشد و کد ثبت شرکت یا ثبت در اتحادیه قالیشویان تهران را داشته باشد ، از ارائه قالی های خود به قالیشویی هایی که دارای کد و فاکتور رسمی نیستند خودداری نمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین قالیشویی در پرند – لیست معتبرترین قالیشویی ها در پرند

استفاده از مواد شوینده مناسب در بهترین قالیشویی در پردیس

carpet cleaner

وابسته به نوع فرش و کیفیت خدماتی که در قالیشویی های مختلف ارائه می شود از مواد های شوینده متفاوتی شامل سدیم ، کلر ، آب ژاول ، پودر رخشویی و شامپو فرش استفاده می شود. در بهترین قالیشویی های پردیس وابسته به میزان آلودگی فرش از مواد شوینده مختلفی استفاده می شود. استفاده از مواد شوینده با اهداف مختلفی شامل سفید کردن ریشه های فرش ، رنگبری فرش ، رفع لکه های ایجاد شده بر روی فرش و … انجام می شود. در ادامه به برخی از اهداف استفاده از مواد شوینده در قالیشویی ها اشاره کرده ایم :

  • به منظور رنگبری از روی فرش ، معمولا از کاهنده های بسیار قوی همچون هیدروسولفیت سدیم استفاده می شود.
  • سود سوز آور بر روی الیافی همچون پنبه و ابریشم کارایی بالایی دارد.
  • برای سفید کردن ریشه های فرش از هیپوکلریت سدیم استفاده می شود.
  • خواباندن قالی ها در کلسیم هیپوکلریت منجر به درخشندگی و جلای بیشتر فرش ها می شود.

بهترین قالیشویی های پردیس از مکانیزه مدرن و هوشمندی استفاده می شود و وابسته به ویژگی های فرش ، از شوینده های مناسب نیز استفاده می گردد. در نظر داشته باشید که شستشوی فرش با آب و پودر رخشویی ، جزو روش های سنتی است که منجر به ایجاد زرد آب می شود که دلیل آن شستشوی ناکافی و باقی ماندن آلودگی ها بر روی فرش است. به همین دلیل معمولا از آب ژاول که مایع سفید کننده است برای سفید کردن ریشه های فرش استفاده می کنند.

مرتبط بخوانید: قالیشویی در اسلامشهر

مواد شوینده مناسب برای فرش های دستباف

به منظور شستشوی فرش هاس دستباف که از حساسیت بالایی برخوردار هستند و جزو فرش های ارزشمند به شمار می روند ، از شامپو فرش های باکیفیت به همراه تثبیت کننده رنگ فرش دستباف استفاده می شود. برای رنگ بری فرش های دستباف نیز معمولا از هیدروسولفیت استفاده می شود که از کاهنده های بسیار قوی است و برای از بین بردن لکه های فرش بسیار موثر است.

برای شستشوی فرش های دستباق ابریشم نیز از مواد قلیایی و محلول کلسیم هیپوکلریت نیز استفاده می کنند که منجر به جلای بیشتر فرش می شود. استفاده از سدیم هیدرو سولفیت دارای قابلیت انحلال زیادی است و بهتر است به اندازه ای که به پشم قالی آسیب نرسد، مورد استفاده قرار بگیرید. برای آبکشی فرش پشمی از مواد خنثی یا قلیایی ضعیف استفاده می شود. با این حال فراموش نکنید که شستشوی فرش های دستباف امری تخصصی است که لازم است آن را به بهترین قالیشویی های پردیس بسپارید.

مواد شوینده مناسب برای فرش های ماشینی

برای فرش های ماشینی از مواد شوینده مخصوص استفاده می شود ، به طوری که ابتدا از یک ماده شیمیایی کف آلود بر روی فرش می ریزند و سپس آن را توسط برش گرد موتوری کف را بر روی فرش پخش می کنند. در پایان نیز ذرات گرد و غیار به واسطه جاروبرقی گرفته می شود.

برای شستن فرش های ماشینی از روش خشک نیز استفاده می شود. به طوری که محلول شیمیایی جاذب بر روی فرش ریخته می شود و سپس با یک برس مکانیزه مالش داده می شود تا ذرات آلودگی و گرد و غبار از آن جدا شود. به هیچ عنوان برای شستن فرش های ماشینی از مواد شوینده به همراه مواد سفی کننده و مواد شوینده اسیدی و قلیایی استفاده نمی شود.

در انتهای مقاله از شما همراهان همیشگی میخواهیم تا با نظرات خود این مقاله را کامل کنید و اطلاعات دقیقی را با معرفی بهترین قالیشویی در پردیس به ما دهید .

قیمت شستشوی فرش به چه عواملی بستگی دارد ؟

از مهم ترین عواملی که بر قیمت شستشوی فرش تاثیرگذار است ، موارد زیر می باشند :

  • اندازه فرش در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار است. به طوری که هر چه فرش بزرگ تر باشد ، مبلغ بیشتری را نیز باید پرداخت کنید.
  • نوع فرش نیز از عوامل تعیین کننده قیمت قالیشویی است. شستن فرش های ماشینی و دستباف با یکدیگر متفاوت می شود. برخی فرش ها نیز به دلیل ظرافتی که دارند ، برای شستشو به دقت بیشتری نیز نیاز دارند.
  • در اغلب قالیشویی ها شستن قالی ها به دو شیوه معمولی و اعلا شویی صورت می گیرد. بدیهی است که اعلا شویی و ارائه خدمات تخصصی فرش ، با هزینه بالاتری همراه است.
  • نوع مواد شوینده مورد استفاده و کیفیت آن نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی شستن قالی است.
  • در صورتی که فرش شما دارای پارگی و یا پوسیدگی باشد ، بدیهی است که برای تعمیر آن نیز هزینه ای را پرداخت کنید.

سوالات متداول

  • بهترین قالیشویی ها در پردیس کدام هستند ؟

برای اطلاع از بهترین قالیشویی در پردیس به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • آیا در قالیشویی‌های پردیس رفوگری فرش نیز انجام می شود ؟

بله در این قالیشویی ها به منظور رفع آسیب های فرش ، رفوگری آن ها انجام می شود.

  • در قالیشویی ها چه خدماتی ارائه می گردد ؟

شستشوی فرش ها با تجیهزات و دستگاه های مخصوص انجام می شود.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی شرق تهران

آموزشگاه رانندگی شرق تهران 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی شرق تهران

بهترین آموزشگاه رانندگی شرق تهران کجاست ؟ یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد آن را …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

3 دیدگاه‌ها

  1. سلام خیلی ممنون از مطلبتون ، کدوم یکی از این قالیشویی ها در پردیس خدمات ریشته زنی فرش دستباف هم دارن؟

  2. درود بر همه عزیزان
    قبل از اینکه بخواهید فرش تون رو کسی برای شستن ببره حتما از چند قالیشویی در پردیس استعلام قیمت کنید و باهاشون قیمت رو تمام کنید
    چون قیمت های اعلامی خیلی متفاوته

  3. سلام ببخشید هزینه ریشه زنی قالی در پردیس چقدر هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *