برداشتن خال در شیراز 💎 لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در شیراز

برداشتن خال در شیراز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز برداشتن خال در شیراز کجاست ؟ برخی از افراد در بدن و صورت خود دارای خال های زیادی هستند که ممکن است برای آن ها تبدیل به موضوعی آزار دهنده شده باشد. امروزه برای از بین بردن و برداشتن انواع خال های موجود بر روی بدن از روش های مختلفی استفاده می شود. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مراکز خالبرداری در شیراز آشنا شویم.

بهترین مرکز برداشتن خال در شیراز

خال در نتیجه تکثیر و فعالیت بیش از اندازه سلول های رنگدانه ساز همچون ملانوسیت و غیر رنگدانه ساز همچون کراتینوسیت در اندازه ها ، اشکال و رنگ های مختلفی در ناحیه های مختلف در صورت و بدن ایجاد می شوند.

خال‌ ها یا به صورت مادرزادی بر روی پوست وجود دارند و یا به صورت اکتسابی در سنین مختلف ایجاد می گردند. خال های اکتسابی معمولا بی خطر هستند و در سنین بالا ظاهر می گردند و اجباری برای برداشتن آن ها وجود ندارد.

اما برخی از خال های مادرزادی که قطر آن ها زیاد است ، ممکن است در دسته خال های بدخیم قرار بگیرند و بهتر است به تشخیص پزشک برداشته شوند. به طور کلی هر خالی که دارای نمای غیر معمول ، نامتقارن ، با حاشیه های نامنظم و با رنگی غیر یکنواخت است ، بهتر است توسط پزشک معاینه و سپس برداشته شود. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در شیراز در را معرفی کرده ایم.

دکتر طاهره دلپذیر

برداشتن خال در شیراز

  • آدرس : شیراز ، گلدشت معالی آباد ، خیابان لادن ، مرکز تجاری گلدشت ، طبقه اول ، واحد ۳۳
  • شماره تماس : ۰۹۳۰۷۵۴۰۰۸۲

برداشتن خال در شیراز – کلینیک دی 

برداشتن خال در شیراز

  • آدرس : معالی آباد ، نبش خیابان پزشکان ، مجتمع پزشکان ، طبقه اول
  • تلفن تماس :  07136342020

مرتبط بخوانید : پی آر پی در شیراز 

کلینیک یاقوت بنفش

برداشتن خال در شیراز

  • آدرس : شیراز ، معالی آباد ، نبش کوچه 23 ، ساختمان پزشکی اهورا ، طبقه 3 ، واحد 32
  • تلفن تماس : 07136340371

برداشتن خال در شیراز – کلینیک زیبایی سمر

برداشتن خال در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان قدوسی غربی ، نرسیده به همت ، ساختمان ملک ، طبقه ۴
  • تلفن تماس : 91009092 -0713

کلینیک پوست، مو و زیبایی ایرسا

برداشتن خال در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان قصر دشت ، بلوار میرزای شیرازی ، روبه روی بیمارستان کوثر ، پلاک 100
  • تلفن تماس : 07136353031 – 07136233031

مرتبط بخوانید : فیلر زیر چشم در شیراز 

خال چیست؟

خال ها سلول های رنگدانه داری هستند که به صورت نقاط تیره و کوچک در اندازه های مختلفی بر روی پوست ناحیه های مختلفی از بدن ظاهر می شوند. اغلب خال های پوستی بدون خطر هستند و نیازی به برداشتن آن ها از روی پوست نمی باشد. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند که با استفاده از روش های مختلف خال های روی پوست خود را بردارند. علاوه بر خال های خوش خیم ، بهتر است زیر نظر پزشک خال های بدخیم نیز شناسایی و حتما برداشته شود تا مشکلاتی را ایجاد نکند.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در شیراز 

روش های مختلف برداشتن خال در شیراز

وابسته به نوع و شکل خال ، برای برداشتن آن از روش های مختلفی استفاده می شود. در زمینه شناخت روش مناسب برای برداشتن خال فاکتورهای مختلفی شامل سن بیمار ، بزرگی و یا کوچکی خال ، تقارن خال ها ، عمق خال ، رنگ خال و محل خال از روش های مختلفی استفاده می گردد. پزشک با معاینه هایی که انجام می دهند و سپس آزمایش های مختلفی که انجام می دهد ، از روش ایمنی استفاده می کند که در ادامه پیرامون آن ها توضیحاتی را آورده ایم :

استفاده از روش جراحی 

از کاربردی ترین روش ها برای برداشتن خال ، روش جراحی می باشد. در این روش ابتدا پوست را بی حس می کنند و سپس بخش رشد کرده را با چاقوی جراحی خال بر می دارند. روش جراحی برای برداشتن خال به سه صورت خارج سازی کامل تراشه ای ، بیوپسی پانچ و جراحی برشی انجام می شود.

کرایو از روش های برداشتن خال در شیراز

یکی دیگر از روش های برداشتن خال در شیراز ، روش کرایو می باشد. در این روش گاز اکسید نیتروژن از طریق دستگاه های مخصوصی وارد سطح پوست می گردد تا خونرسانی به سلول های تشکیل دهنده خال از طریق سرمای ایجاد شده ، مختل گردد.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در شیراز 

کوتر

کوتر از روش های قدیمی برداشتن خال می باشد که می توان گفت امروزه تقریبا منسوخ شده است. روش حرارتی کوتریزاسیون در تعیین محل دققیق و عمق آسیب بافتی در برداشتن خال ضعیف عمل می کند ، ضمن اینکه پس از اتمام کار نیز اسکار زیادی ناشی از آن بر جای می ماند و امروزه به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

لیزر از روش های برداشتن خال در شیراز

لیزر از روش های مناسب برای برداشتن خال می باشد که از استقبال بالایی نیز برخوردار بوده است. در این روش عمق آسیب بافتی به طور دقیق شناسایی می شود و با روش هایی تحت نام های لیزر co2 و لیزر روی قابل انجام است.

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در شیراز 

رادیو فرکانسی یا RF

بهترین روش خال برداری که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بدون عوارض جانبی می باشد ، روش رادیوفرکانسی و یا آر اف می باشد. در روش برداشتن خال با رادیو فرکانسی یا آر اف از تکنولوژی تولید و انتفال امواج مایکروویو بر روی سطح پوست استفاده می گردد ؛ سرعت بهبودی و ترمیم جای خال در این روش نسبت به دیگر روش ها بیشتر می باشد.

برداشتن خال با رادیو فرکانس روشی بسیار به صرفه نیز می باشد و از مزیت های آن می توان به برخورداری از قابلیت برداشتن Skin Tag یا میخچه های پوستی ، دارای حداقل اسکار پس از برداشتن خال ، امکان برداشتن خال های اطراف چشم و پلک ، حتی خال های موجود در لا به لای مژه ها ، بدون درد و دارای طول درمان بسیار کوتاه اشاره کرد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در شیراز

برداشتن خال در شیراز در چند جلسه انجام می شود ؟

برداشتن خال در شیراز

برداشتن‌ خال با استفاده از روش های مختلف به تعداد جلسات متفاوتی نیز نیاز دارد. به عنوان مثال برداشتن خال با استفاده از لیزر ممکن است در چند جلسه انجام شود. تعداد جلسات مورد نیاز برای برداشتن خال نیز به نوع خال ، عمق و وسعت آن وابسته می باشد.

از سویی دیگر میزان درد در زمان برداشتن خال نیز با توجه به نوع روش مورد استفاده متفاوت می باشد ؛ برخی از روش ها همچون لیزر هیچ گونه دردی را ایجاد نمی کنند اما در برخی دیگر از روش ها پزشک از بی حس کننده موضعی استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در شیراز 

مراقبت‌ های بعد از  برداشتن خال در شیراز

حتما سعی کنید برای برداشتن خال به بهترین مراکز خالبرداری در شیراز مراجعه کنید تا عوارض احتمالی این روش را به صفر برسانید. از مهم ترین مراقبت های بعد از برداشتن خال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تا حداقل 48 ساعت پس از برداشتن خال ، مطابق نظر پزشک از پماد ها و کرم های تجویز شده استفاده کنید.
  • ایجاد التهاب و قرمزی بر روی پوست پس از برداشتن خال طبیعی می باشد و به تدریج و در طی مدت چند روز از بین می رود ؛ به همین دلیل از دستکاری کردن آن اجتناب نمایید.
  • تا 24 ساعت پس از برداشتن خال سعی کنید به ناحیه مورد نظر آب نزنید و آن را نشویید.
  • اگر پس از برداشتن خال ، در جای آن زخم و یا اسکار ایجاد شده است ، از کندن آن خودداری کنید.
  • سعی کنید از ضد آفتاب مناسب با پوست خود به صورت مداوم استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : پاک کردن تتو در شیراز 

هزینه برداشتن خال در شیراز چقدر است؟

در اغلب موارد برداشتن خال یک عمل زیبایی به شمار می رود و بیمه درمانی هزینه آن را پوشش نمی دهد. اما در برخی موارد که خال ها از نوع سرطانی هستند ، بیمه بخشی از هزینه را پرداحت می کند.

با این حال در تعیین هزینه برداشتن خال در شیراز فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • نوع خال
  • اندازه و عمق خال
  • محل قرارگیری خال
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای برداشتن خال
  • روش مورد استفاده برای برداشتن خال
  • دستمزد پزشک
  • و …

سوالات متداول

  • بهترین مراکز برداشتن خال در شیراز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در شیراز را معرفی کرده ایم.

  • برداشتن کدام خال ها نیاز به جراحی دارد ؟

خال های مادرزادی که عمق زیادی دارند بهتر است با جراحی برداشته شوند.

  • برداشتن‌ خال در شیراز در چند جلسه انجام می شود ؟

معمولا فرآیند برداشتن خال در شیراز در یک جلسه انجام می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز کیست ؟ یکی از روش های درمانی و زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *