بهترین جراح پلک در تهران 💎 معرفی 10 جراح برتر بلفاروپلاستی در تهران

بهترین جراح پلک در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین جراح پلک تهران بوسیله عمل بلفاروپلاستی، که نوعی جراحی زیبایی چشم است با هدف رفع افتادگی پلک های بالا و پایین انجام می شود. در بلفاروپلاستی روش های مختلفی برای رفع افتادگی پلک ها به کار گرفته می شود ، این جراحی ممکن است بر روی هر دو پلک بالا و پایین انجام می شود و یا فقط بر روی یکی از پلک ها انجام پذیرد .

عمل جراحی زیبایی پلک حتما باید توسط متخصص و جراح انجام شود تا علاوه بر به دست آمدن زیبایی ، سلامت چشم نیز حفظ شود. اما این به این معنا نیست که این عمل اصطلاحا سرپایی را باید بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران انجام دهد ، چرا این عمل یک عمل ساده و سریع است و همین که توسط متخصص جراح با تجربه زیبایی در مرکز معتبر جراحی پلک یا زیبایی انجام شود کافیس .  تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین جراح پلک در تهران را خدمتتان معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید: جراح زیبایی چشم در تهران

معرفی بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

در ادامه لیستی از بهترین جراح های پلک در تهران را معرفی می کنیم البته این لیست کامل نیست و برای کامل تر شدن به نظرات شما نیاز دارد. بنابراین اگر به جزء پزشکان معرفی شده توسط ما ، در تهران جراح پلک دیگری را نیز می شناسید ، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مرکز تخصصی پوست و مو و جراحی پلک ” گونه “

بهترین جراح پلک تهران

از آنجا که عمل جراحی پلک یک عمل نزدیک به چشمان شماست و در عین حال بسیار در زیبایی شما موثر است ، انتخاب یک مرکز معتبر که عمل بلفاروپلاستی را توسط جراح پلک متخصص انجام دهد بسیار مهم و حیاتی است . در این کلینیک جهت حصول بهترین نتیجه و آرامش خیال شما زیباجویان عزیز ، موارد خاصی رعایت میشود که در ادامه به آن اشاره میکنیم :

  • مشاوره و طراحی پلک توسط تیم پزشکی
  • حضور همزمان دو پزشک در زمان جراحی پلک
  • جراحی بلفاروپلاستی توسط تیم پزشکی شامل:
  • متخصص چشم
  • متخصص پوست
  • فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت

سایر خدمات این مرکز :

  • تزریق های زیبایی: انواع ژل و فیلر، بوتاکس
  • جراحی های زیبایی : تزریق چربی، لیفت با نخ، لیفت پلک و ابرو، تخلیه بوکال و غبغب
  • لیزر موهای زائد
  • کاشت ابرو

شماره تماس : 02191001013

 واتساپ :

اینستاگرام : galleriaclinic@

آدرس  : خیابان جردن، خیابان دستگردی (ظفر)، پلاک 251، طبقه 4  لوکیشن: مسیریابی

مرتبط بخوانید: جراحی پلک از په سنی مجاز است؟

سایر جراحان پلک 

دکتر علی حامدی

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

خدمات تخصصی ایشان :

  • جراحی زیبایی پلک ها
  • لیفت ابرو و پیشانی
  • لیفت صورت – تزریق چربی
  • پروتز سینه – لیفت سینه
  • جراحی های ترمیمی
  • جراحی زیبایی بینی و اصلاح راه هوایی
  • جراحی زیبایی گوش
  • لیپوماتیک/لیپوساکشن
  • لیفت اندام های مختلف (شکم، ران و بازو)

تلفن هماهنگی و مشاوره : 

وب سایت:

اینستاگرام:

جراحی پلک – دکتر رضا حسامی

بهترین جراح پلک در تهران

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، ساختمان مجتمع پالادیوم
  • شماره تماس : 091238406

 دکتر شاهرخ عطاریان 

بهترین جراح پلک در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان تخت طاووس ، خیابان میرعماد ،
  • شماره تماس : 021860439

چگونگی جراحی پلک

دکتر خوب برای افتادگی پلک در تهران

با استفاده از عمل بلفاروپلاستی پوست آویزان و افتاده پلک های بالا و پایین برش داده می شود و مجدد در محل مناسبی بخیه زده می شود.

جراحی زیبایی پلک به منظور رفع تاری دید و زیباتر شدن چشم ها انجام می شود و یکی از روش های موثر جوانسازی چشم و چهره است. این عمل زیبایی در مطب و باید توسط پزشک متخصص و جراح انجام گیرد.

بعضی از زیباجویان به دنبال فوق تخصص جراحی پلک در تهران هستند اما باید گفت که این عمل چون یک عمل زیبایی و سطحی است و حدود یک ساعت به طول می انجامد معمولا توسط متخصصین انجام میشود و نیازی به انجام این عمل توسط فوق تخصص جراحی پلک نیست.

جراحی پلک بالا توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

جراحی پلک بالا برای رفع افتادگی پلک و پف چشم انجام می شود. پف پلک و افتادگی پلک کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و روش های جراحی آنها فرق می کند. پزشک جراح باید قبل از عمل بلفاروپلاستی به بیمار توضیح دهد که جراحی او برای رفع پف پلک انجام می شود یا افتادگی پلک.

جراحی پلک پایین 

معمولا خانم ها و آقایانی که سن آنها بیشتر از 35 سال است ، دچار افتادگی پوست زیر چشم می شوند و یا اینکه دچار پف چشم هستند. برای رفع پف چشم از جراحی پلک پایین نیز استفاده می شود و افرادی که دچار چین و چروک پلک پایین هستند ، این جراحی گزینه مناسبی برای آنهاست.

جراحی هر دو پلک

جراحی هر دو پلک برای افرادی کاربرد دارد که دچار چین و چروک زیادی در بالا و پایین چشم خود هستند تشخیص نوع جراحی به عهده پزشک است و برای برخی افراد باید به صورت هم زمان هم بر روی پلک بالا و هم پلک پایین انجام شود.

مرتبط بخوانید: بهترین جراح بینی در تهران

ایا عمل افتادگی پلک درد دارد؟

فوق تخصص جراحی پلک در تهران

 

از آنجا که عمل افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی است و در انجام آن از بی حسی موضعی استفاده میشود ، معمولا درد خاصی توسط مراجعه کنندگان احساس نمیشود . بعد از عمل و پس از خنثی شدن اثر داروهای بی حسی یا چند روز ممکن است درد در ناحیه مد نظر احساس شود که طبیعی میباشد. میتوان برای کاهش آن از داروهای مسکن استفاده کرد .

نظر جراح پلک درباره جای عمل

در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر این عمل توسط بهترین جراح پلک تهران انجام شود، خیر ، برای انجام این عمل تنها دو شکاف کوچک در زیر ابرو ایجاد میشود و چربی و پوست اضافه از این قسمت خارج میگردد ، سپس با استفاده از نخ های مخصوص و تکنیک های جراحی پلاستیک ، این قسمت بخیه میخورد . این بخیه پس از مدتی به تشخیص پزشک کشیده میشود.
مدت زمان ماندگای جای بخیه به نوع پوست و بدن اشخاص بستگی دارد اما معمولا پس از مدتی کمرنگ شده و از بین میرود.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر تهران

دوران نقاهت بلفاروپلاستی چقدر است؟

بهترین جراح پلک در تهران

 

عموما دوران نقاهت این عمل 3 تا 4 هفته بعد از عمل میباشد ولی با این حال باید تا چند ماه پس از عمل مراقبت ویژه از چشمانتان انجام دهید.

بایدها و نبایدهای دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی موارد ذیل میباشد:

استفاده از عینک آفتابی

باید از عینک آفتابی برای جلوگیری از تحریک چشم بوسیله نور و همچنین وزش باد که میتواند برای پلکهای عمل کرده مضر باشد ، استفاده کنید.

استفاده از بالشهای بیشتر هنگام خواب

در هنگام خواب و استراحت ، به خصوص 2 روز از روز انجام عمل باید از 2 بالش برای زیر سرتان استفاده کنید.

خودداری از فعالیتهای روزمره

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

 

از انجام امور روزمره باید در حدود 7 روز اجتناب کنید و سر خود را پایین نیندازید.

خودداری از خیره شدن به تلویزیون و صفحه گوشی

از اینکه به صفحه تلویزیون و مانیتور و صفحه گوشی خیره شوید و سر خود را پایین بیندازید تا حدود 7 روز اجتناب کنید.

انجام دستور العمل های پزشک

بعد از انجام عمل به دستور العملهای پزشک عمل کنید و داروهای تجویزی که سبب کاهش درد میشود را سر وقت مصرف کنید و از خوردن داروهای بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

خودداری از انجام فعالیتهای ورزشی

انجام فعالیتهای شدید و خفیف ورزشی ، بعداز انجام عمل میتواند مضر باشد، تا 3 الی 4 هفته حرکات ورزشی نداشته باشید.

خودداری از استحمام 

بعد از عمل 2 الی 3 روز استحمام نکنید ، بعد از این مدت با احتیاط هر چه تمامتر به گونه ای که به موضع عمل شده آسیب وارد نشود ، امکان استحمام وجود دارد.

مرتبط بخوانید: تزریق چربی زیر چشم

جراحی پلک و تاثیر آن در جوان‌سازی چهره

جراح پلک در تهران

پلک های افتاده می توانند چهره را پیرتر از سن واقعی نشان دهند ، چرا که چشم ها تاثیر بسیاری در جوان نشان دادن صورت دارند. با افتادگی پلک ، زمانی که چشم ها باز هستند ، پلک ها بیشتر از حد نرمال چشم ها را می پوشاند.

افتادگی پلک ممکن است به مرور زمان اتفاق بیفتد و یا در اثر یک حادثه و یا از زمان بدو تولید ایجاد شده باشد که تفاوتی در عمل نکرده و توسط جراح پلک در تهران یا شهرهای دیگر به راحتی قابل بهبود است.

اما از آنجایی که چشم ها مرکز صورت هستند و از عناصر زیبایی به شمار می روند ، در انتقال حالات درونی ما بسیار موثر می باشند و در واقع پل ارتباطی ما با دیگران هستند.

در این میان شکل و فرم پلک ها تاثیر بسیاری در زیبایی چشم های ما خواهد داشت. با بالا رفتن سن ، استحکام و سفتی ماهیچه ها و بافت های چربی در صورت نیز کم تر می شود.

از اولین نقاط که علائم پیری را منعکس می کند ، چین های پیشانی ، دور چشم ، افتادگی ابروها و افتادگی صورت می باشد. با جراحی پلک می توان دوباره جوانی و شادابی را به صورت برگرداند.

 مرتبط بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی در تهران

هزینه جراحی پلک چقدرمیباشد؟

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

هزینه جراحی پلک با توجه به عواملی مثل موقعیت مطب یا کلینیک ، دستمزد جراح ، نوع جراحی ، هزینه اتاق عمل ، تجهیزات کلینیک و …. تعیین می شود.

این جراحی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به همین دلیل هزینه آن نیز در افراد مختلف فرق می کند ، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از هزینه جراحی پلک در تهران با مراکز معتبر معرفی شده تماس حاصل نمایید تا علاوه بر دریافت زمان مشاوره از هزینه این عمل زیبایی نیز اطلاع پیدا کنید.

ولی به طور کلی هزینه جراحی پلک تا زمان نگارش این مقاله رقمی حدود 6 تا 8 میلیون تومان است که البته همانطور که در سطور بالا گفته شده قیمتهایی پایینتر و بیشتر از رقم ذکر شده نیز وجود دارد، و رقم واحدی نمیتوان عنوان کرد.

مرتبط بخوانید : پاک کردن تتو در تهران 

مشاوره توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

فوق تخصص جراحی پلک در تهران ۲

 

حتما قبل از اقدام به عمل بلفاروپلاستی با پزشک خود صبحت کنید و از او بخواهید درباره عوارض و خطرات احتمالی این عمل زیبایی شما را راهنمایی کند. همچنین برای تشخیص اینکه آیا عمل بلفاروپلاستی مناسب شما هست یا نه ، از پزشک مشورت بگیرید.

اگر سابقه بیماری خاصی داشته باشید یا از داروهای خاصی استفاده کنید ممکن است عمل شما دیر تر انجام شود و یا اینکه پزشک به شما توصیه کند این عمل را انجام ندهید.

در جلسه مشاوره قبل از جراحی زیبایی پلک ، پزشک سوالات زیر را از شما میپرسد :

  • سابقه بیماری هایی از جمله خشکی چشم ، آلرژی ، مشکلات گردن خون ، مشکلات تیروئید و…
  • داروهایی که در گذشته و در حال حاضر مصرف می کنید.
  • ممکن است در صورت نیاز و به تشخیص پزشک آزمایشاتی را انجام دهید

عوارض جراحی پلک از زبان بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

فوق تخصص جراحی پلک در تهران

حتما در جلسات مشاوره قبل از عمل با پزشک خود درباره عوارض احتمالی جراحی پلک صحبت کنید. در صورت عدم وجود مهارت کافی ممکن است این عوارض به ندرت ایجاد شود :

  • تاری دید و یا کاهش بینایی که اغلب موقت است
  • عوارض حاصل استفاده از داروهای بیهوشی
  • مشخص بودن محل جراحی در برخی قسمت ها
  • آسیب به عضلات چشم
  • عفونت در چشم و اطراف آن
  • خونریزی
  • انجام جراحی های ترمیمی
  • ایجاد خشکی چشم
  • مشکلات در بسته و باز کردن پلک

چگونه بهترین دکتر جراح پلک در تهران را پیدا کنیم؟

فوق تخصص جراحی پلک در تهران

 

جراحی پلک با برطرف کردن افتادگی پلک منجر به جوان تر شدن ظاهر و چهره افراد می شود. توصیه می کنیم برای دریافت نتیجه مطلوب به سراغ بهترین جراح پلک در تهران بروید.

انتخاب دکتر خوب برای افتادگی پلک در تهران و یا بلفاروپلاستی ممکن است کمی سخت به نظر برسد و بعضی ها برای این عمل به دنبال فوق تخصص جراحی پلک در تهران میگردند که داشتن فوق تخصص برای این عمل سرپایی اصلا لازم نیست.

برای پیدا کردن بهرتین جراح پلک در تهران فقط کافی است به نکات مهم برای انتخاب بهترین جراح پلک توجه داشته باشید. در ادامه به برخی از مهم ترین این نکات پرداخته ایم :

آیا مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک در تهران لازم است؟

پزشکان و جراحان پلک را انتخاب کنید که یا دارای تخصص جراحی چشم باشند و یا در دوره تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی دوره هایی را گذرانده باشند. بنابراین اولین نکته در انتخاب بهترین جراح پلک در تهران ، توجه به تخصص پزشک است.

برخورداری از مهارت و تجربه کافی در زمینه جراحی پلک

زمانی بهترین نتیجه را از جراحی پلک دریافت می کنید که پزشک انتخابی شما تجربه و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد و برای افراد زیادی عمل بلفاروپلاستی را انجام داده باشد.

برقراری ارتباط دوستانه با بیماران 

رابطه بیمار با پزشک دارای تاثیر مستقیمی بر روی نتیجه عمل می باشد. زمانی که بتوانید با پزشک و حراح پلک خود ارتباط بهتری را برقرار کنید می توانید سوالات خود را از او بپرسید و همینطور انتظاراتتان از عمل را نیز برای او شرح دهید.

بنابراین توصیه می کنیم در جلسات مشاوره قبل از عمل شرکت کنید و به صورت صمیمانه با پزشک خود صحبت کنید ؛ اینگونه می توانید متوجه شوید تا جراحی که انتخاب کرده اید ، تا چه اندازه به خواسته ها و انتظارات شما اهمیت می دهد.

آیا عمل پلک برگشت پذیر است؟

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

عموما عمل پلک یک عمل دائمی و طولانی مدت محسوب میگردد، ولی با این حال شرایط بدنی هر فرد متفاوت است و ممکن است این کلام درباره همه صدق نکند. در ذیل توضیحاتی در این باره داده میشود که از زبان بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران است.

 ماندگاری عمل پلک توسط بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

عموما جراحی پلک پایین ماندگار و دائمی است و جراحی پلک بالا دوام تقریبا 7 ساله خواهد داشت که ممکن است دوباره شاهد افتادگی پلک باشیم و البته این امر به دلیل تمایل افتادگی که از ناحیه پیشانی و ابرو با بالا رفتن سن وجود دارد اتفاق می افتد.

غیر از بالا رفتن سن و عوارضی که در صورت ایجاد میکند ، نوع عمل جراحی پلک نیز موثر است. چرا که در اعمال جراحی که در این ناحیه صورت میگیرند از  روشهای برش کامل و جزئی استفاده شده باشد، میتوان گفت این عمل تقریبا برگشت پذیر نخواهد بود.

البته برای بدست آوردن نتایج دائمی سنی که عمل انجام میپذیرد هم مهم است ، در نوزادانی که با یک پدیده مادرزادی روبرو هستند و نام آن پتوز مادر زادی است سن 3 تا 4 سالگی مناسب این عمل میباشد و میتوانند نتایج دائمی از ان بگیرند و بعد ها با بروز علائم پیری ممکن است دوباره جراحی پلک نیاز باشد.

از چه سنی میتوان جراحی بلفاروپلاستی انجام داد؟

فوق تخصص جراحی پلک در تهران

 

بلفاروپلاستی عملی است که برای زیبایی چهره به کار میرود و میتوان گفت که اغلب افرادی که دست به چنین عمل زیبایی میزنند افرادی هستند که به دلیل مرور زمان و ایجاد آثار پیری دچار افتادگی پوست صورت و متعاقب آن افتادگی پلک شده اند.

که این عمل به این دسته افراد کمک میکند که آثار پیری به تعویق بیافتد و چهره جوانتر و شاداب تری داشته باشند.

اما این دسته افراد تنها مخاطبین عمل افتادگی پلک نیستند. و به طور کلی افرادی که در سن جوانی و حتی نوجوانی نیز هستند ممکن است بخواهند این نقص ظاهری برطرف کنند . پراکه یک سری از افراد به صورت مادر رادی و عده اب به صورت ژنتیک با این موضوع دست و پنجه نرم میکنند و این عمل را نیاز دارند.

اما به طوز کلی پزشکان اگر بتوانند این نقیصه را با روشهای دیگر لیفت کننده پلک برای افراد جوانتر رفع کنند ، کع ترجیحشان استفاده از یک روش غیر تهاجمی خواههد بود ، در غیر این صورت ممکن است در سنین پایین نیز این عمل انجام گردد.

سوالات متداول

  • بهترین جراح پلک در تهران کیست ؟ 

در این مقاله لیستی از پزشکان و مراکز جراحی پلک در تهران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید بهترین آنها را انتخاب نمایید.

  • آیا جراحی پلک دارای عوارض پس از عمل نیز می باشد ؟

معمولا پس از حراجی پلک عوارضی نمایان نمی شود اما برخی افراد تاری دید ، آسیب دیدن به عضلات چشم ، خونریزی ، خشکی چشم ، مشکل در باز و بسته کردن پلک و … را تجربه کرده اند.

  • هزینه جراحی پلک در تهران چقدر است ؟

هزینه جراحی پلک و یا بلفاروپلاستی وابسته به فاکتورهای مختلف شامل موقعیت مطب ، دستمزد جراح پلک ، هزینه اتاق عمل ، تجهیزات کلینیک و …. متغیر است. برای اطلاع دقیق از هزینه این عمل به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *