بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران 💎 معرفی 10 مرکز اکستنشن مژه در تهران

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مژه کار تهران کیست ؟ این سوالی است که بسیاری از خانم های زیباجو این روزها به دنبال پاسخ آن هستند . اکستنشن مژه در تهران اگر توسط یک مژه کار حرفه ای انجام گیرد ، سبب میشود همیشه چشمانی زیبا داشته باشید. مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر شدن چشم ها دارند و مژه های شیک و بلند و فردار جذابیت چند برابری را به چشم ها می دهند.

اگر شما هم مژه های کوتاه و بدون حالتی دارید و از ریمل زدن و استفاده مداوم از فرمژه خسته شده اید ، پیشنهاد ما به شما اکستنشن مژه است که به صورت دائمی و موقت انجام می گیرد. اما با توجه به اینکه پیدا کردن مراکز اکستنشن مژه یا بهترین مژه کار تهران که به روز و حرفه ای باشند ، کار ساده ای نیست ، در ادامه این مطلب از سایت پاسخ تو تعدادی از بهترین مرکز های اکستنشن مژه در تهران را معرفی خواهیم کرد که برای تکمیل این لیست نظرات شما عزیزان بسیار مفید خواهد بود.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

اکستنشن مژه در مراکز تخصصی و یا سالن های زیبایی انجام می شود و کسانی که اینکار را انجام می دهند ، یک دوره تخصصی گذرانده اند و متخصص اکستنشن مژه هستند. در تهران اکثر سالن های زیبایی به دلیل استقبال زیاد مشتریان ، خدمات اکستنشن مژه را نیز انجام می دهند اما بیشتر کسانی که میخواهند کاشت مژه کنند به دنبال بهترین مرکز هستند تا با کیفیت ترین کار را انجام دهند.

اگر شما هم تصمیم به اکستنشن مژه دارید تا زیبایی چشمان خود را چندبرابر کنید ، بهتر از قبل از هرکاری به دنبال یک مرکز تخصصی معتبر باشید تا کاشت مژه موقت شما بدون آسیب دیدگی و عوارض انجام گیرد. بهترین مرکز های اکستنشن مژه در تهران از مژه های درجه یک و چسب و مواد عالی برای اکستنشن مژه استفاده می کنند و قطعا نامرغوب بودن چسب یا مژه نه تنها باعث زشت شدن حالت چشمان شما می شود ، بلکه عوارض زیادی مثل سوزش و قرمزی چشم خواهید داشت.

در ادامه برای آشنایی شما عزیزان چند مرکز اکستنشن مژه در تهران را معرفی کرده ایم که جزو بهترین های این شهر هستند:

سالن زیبایی و مرکز اکستنشن مژه سارا سلطانی

مژه کار در تهران

اکستنشن مژه انواع افکت ها انواع مدل ها:

  • اسپایکی
  • والیوم
  • مگا والیوم
  • خط چشمی
  • کلاسیک
  • هیبریدی
  • کیم کارداشیان یا سان رایز
  • ژورنالی پرفکت لاین
  • کاشت موقت مژه
  • اکستنشن بدون چرخش و ریزش
  • حنای ابرو
  • ریموو هارد و سافت مژه

مديريت سالن : سرکار سارا سلطانی

اینستاگرام :

آدرس  :   لوکیشن :

شماره تماس هماهنگی و رزرو :

 واتساپ :

نحوه انجام اکستنشن مژه توسط بهترین مژه کار تهران

قیمت کاشت مژه بهتر است بدانید که کاشت مژه ای که توسط بهترین مژه کار در تهران یا یک مژه کار حرفه ای در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها انجام می شود با کاشت مژه در کلینیک های زیبایی بسیار متفاوت است. شما اگر در آرایشگاه کاشت مژه انجام دهید ، باید هر 3 تا 4 هفته برای ترمیم مجدد اقدام کنید یعنی این روش کاشت به صورت موقت است.

اما در کاشت مژه کلینیک های زیبایی ، دقیقا مثل کاشت ابرو و کاشت مو ، به روش دائم انجام می گیرد و مژه حالت طبیعی و رشد خود را حفظ می کنند. و البته این کار برای اشخاصی است که در اثر حوادث مختلف و یا به صورت مادرزادی مژه ندارند ولی اکستنشن مژه برای همه کسانی که میخواهند مژه های زیباتری داشته باشند مناسب است .

این کار در سالن های زیبایی یا مراکز تخصصی اکستنشن مژه با استفاده از مژه های مصنوعی به صورت تک تار و چسب مخصوص انجام می شود که ماندگاری آن به نوع و برند مژه و مهارت متخصص بستگی دارد.

جنس استفاده شده برای اکستنشن مژه معمولا از جنس موی انسان است و استفاده از موی مصنوعی ، ابریشمی و موی حیوان توصیه نمی شود چرا که حساسیت چشم و یا پوست برای شما ایجاد می کند.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران 

نکات مهم در باب اکستنشن مژه در تهران

بهترین مژه کار تهران

اگر تمایل به اکستنشن مژه دارید حتما این نکات را مورد توجه قرار دهید ، تا بعد از انجام اکستنشن با مشکل مواجه نشوید.

زنان باردار و استفاده از اکستنشن مژه

باید بدانید که در دوران بارداری بسیاری از امور عادی ، را نمیتوان انجام داد، چون دوره پر از ریسک برای مادر و جنین میباشد، اکستنشن مزه هم به دلیل استفاده از چسبهای مخصوص که شیمیایی هستند ، میتوانند حساسیت زا باشند و مادر باردار با دردسر مواجه ساخته،  چرا که هیچ گونه آمپول و داروی ضد حساسیت نمیشود استفاده کرد.

زنان شیرده و استفاده از اکستنشن مژه در تهران

زنان شیرده نیز بدلیل تغذیه کودکان از شیر مادر ، باید یکسری از دستور العملها را رعایت کنند، درباره اکستنشن مژه نیز اگر به مواد شیمیایی آلرژی نشان دهند ، دقیقا مانند دوران بارداری برایشان مشکل ایجاد خواهد شد ، بنابراین بهتر است اینگونه فعالیتهای زیبایی به زمان دیگری موکول گردد.

افرادی که دارای حساسیت میباشند

بسیاری از افراد با هر کنش شیمیایی در بدنشان واکنش آلرژیک بروز میدهند . خود این دسته از افراد هم میدانند که بسیاری از فعالیتهای حساسیت زا را نباید انجام دهند ، بنابراین این دسته از افراد نیز باید از اکستنشن مژه پرهیز کنند.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز کاشت مژه در تهران

 مدت زمان بهترین اکستنشن مژه در تهران

مژه کار حرفه ای

در اکستنشن مژه زیباجو دراز میشکد ، در زیر مژه های بالا دستمالی مخصوص و تمیز گذاشته میشود و سپس با کمک یک پنس ظریف مژه های مصنوعی که به چسب مخصوص آغشته شده است در فاصله یک میلیمتری ریشه مژه قرار داده میشود .

این عمل بصورت معمول حدود دو ساعت زمان میبرد و بسیار مهم است که اکستنشن مژه توسط افراد حرفه ای با مواد اولیه درجه یک انجام پذیرد ، تا هم سلامت مژه های شما به خطر نیوفتد و هم نتیجه مطلوبی داشته باشید.

انواع مدل های اکستنشن توسط مژه کار حرفه ای در تهران

بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

در بهترین مرکز و سالن های زیبایی اکستنشن مژه در تهران ، اکستنشن مژه به روش های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از این مدل ها برای چشمانی با فرمهای مختلف ، متناسب است.

اکستنشن مژه کلاسیک (کاشت تک به تک مژه)

اگر میخواهید مژه با ظاهری طبیعی داشته باشید ، بهترین انتخاب برای شما روش کلاسیک است. در روش اکستنشن مژه کلاسیک ، یک تار از مژه مصنوعی روی یک تار از مژه طبیعی شما قرار میگیرد و ظاهری طبیعی به چشمان شما می دهد.

 مژه والیوم (سه بعدی)

 در روش اکستنشن مژه والیوم انتهای چند تار مژه به وسیله چسب به هم متصل می گردد و این محل اتصال یا همان فن ها روی یک تار مژه طبیعی شما قرار میگرد

اکستنشن مژه اسپایکی

اکستنشن مژه به روش اسپایکی ترکیبی ار روش های کلاسیک ، والیوم و مگا والیوم است. در این روش ، مژه ها وزنی ندارند و بسیار سبک هستند

مگا والیوم در بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

روش مگا والیوم ، از نظر حجمی ، پرپشت تر از اکستنش والیوم است و برای کسانی که مژه های کم پشتی دارند ، این روش توصیه می شود.

اکستنشن مژه هیبریدی

اکستنشن مژه به روش هیبریدی ترکیبی از دو روش والیوم و کلاسیک است که سبک تر از والیوم و سنگین تر از کلاسیک می باشد.

تفاوت میان اکستنشن مژه با کاشت مژه

بهترین مژه کار تهران

روش اکستنشن از روشت کاشت متفاوت است و این تفاوتها این گونه است که  در اکستنشن مژه ، مژه ها به روش تار به تار به مژه اضافه میگردند. این کار زمانبر است و در نهایت نمای کار بسیار طبیعی است به گونه ای که گویی مژه خودتان است .

ولی در روش کاشت مژه که خیلی هم زمانبر نیست و نسبت به اکستنشن زمان کمتری را میبرد ، ریسه مژه مصنوعی با چسب مخصوص به مژه ها به صورت یکجا افزوده میگردد.

و البته شمای کلی کار شبیه به مژه مصنوعی است و با یک نگاه گفته میشود که شما از مژه مصنوعی استفاده کرده اید.

و همچنین قیمت و هزینه اکستنشن مژه به مراتب بالاتر از روش کاشت مزه است . چسبی که در اکستنشن مژه به کار میرود قوی تر از روش کاشت مژه است و مدت دوام اکستنشن از کاشت مژه کمی بیشتر است.

اما نحوه نگاه داری و مراقبت و دستور العملهای پس از انجام کاشت و اکستنشن مزه تقریبا یکسان است. و فرق چندانی میان این دو روش نیست.

به اختصار فرق بین این دو روش را توضیح دادیم و شاید موارد خیلی کم و ناچیزی نیز میان این دو روش وجود داشته باشد که به دلیل کم اهمیت بودن از توضیح آن خودداری کردیم.

سوالات متداول

آیا اکستنشن مژه همان کاشت مژه طبیعی است ؟

خیر اکستنشن مژه در آرایشگاه ها و مراکز تخصصی که برای این کار است انجام میشود .

کاشت مژه طبیعی در کلینیکها برای افرادی که به طور مادرزادی و یا بر حسب اتفاقی مژه های خود را از دست داده اند  است . و هیچ مژه ای ندارند توسط پزشک انجام میشود . همگان نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

هزینه اکستنشن مژه چقدر میباشد ؟

برحسب مواد به کار رفته و کیفیت آنها و حرفه ای بودن مجموعه قیمتها متفاوت میگردد و نمی توان قیمت واحدی عنوان کرد.

مدلهای اکستنشن مژه کدام است ؟

مدلهای متفاوتی برای اکستنشن وجود دارد که توسط بهترین مژه کاران تهران انجام میشود شامل: ، کلاسیک ، والیوم، مگاوالیوم، هیبریدی ،  و …

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

9 دیدگاه‌ها

  1. ممنون خیلی. دنبال بهترین مرکز برای اکستنشن در تهران بودم

  2. ممنونم اکستنشن مژه در تهران همه جا انجام میشه اما مرکز معتبر و حرفه ای فرق می‌کنه

  3. سلام وقتتون بخیر اکستنشن مژه در تهران زیاد شده اما اکستنشن مژه باید حرفه ای انجام بدن وگرنه مصنوعی میشن

  4. هزینه اکستنشن مژه در تهران معمولا چقدر است ؟

  5. اکستنشن مژه در تهران چقدر وقت میگیره و طول میکشه؟

  6. لطفاً بیشتر بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران معرفی کنید تهران شهر بزرگی هست بشه راحتتر مرکز پیدا کرد

  7. سلام ببخشید از چه جنس و مارکی برای اکستنشن مژه در تهران استفاده میشه؟

  8. سلام میشه بفرمایید چسب اکستنشن مژه حساسیت چسمی میاره یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *