بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران 💎 10 بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران + نظرات مراجعین

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه با پیشرفت های علمی و تکنیکی در حوزه کاشت مو و ابرو و علاقه عموم مردم مخصوصا خانم ها به داشتن ابروهای پهن و ضخیم ، مراکز کاشت ابرو به مرور در اکثر شهرها و استان ها تاسیس شده اند اما پیدا کردن بهترین مرکز جراحی زیبایی جهت انجام کاشت ابرو برای متقاضیان از اهمیت زیادی برخوردار است و اکثرا ترجیح می دهند که در مراکز معتبر کاشت ابرو را انجام دهند. در این صفحه از سایت پاسخ تو ، ضمن معرفی بهترین مرکز های کاشت ابرو در تهران ، به بررسی ویژگی های یک کلینیک معتبر کاشت ابرو می پردازیم.

معرفی بهترین مرکز های کاشت ابرو در تهران

اگر تمام تحقیقات خود را انجام داده اید و به دنبال بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران هستید ، در ادامه برای شما آدرس و شماره تماس چند مرکز معتبر پیوند مو ، ابرو و مژه در تهران را قرار داده ایم.

دکتر شبنم آرامی

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

دکتر شبنم آرامی متخصص پوست ، مو و زیبایی و لیزر است که دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.

  • آدرس مطب : تهران ، خیابان نیاوران ، بعد از سه راه یاسر به سمت تجریش ، نبش کوچه آهنگ ، پلاک ۲ ، واحد 6
  • تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۲۹۷۹۸

دکتر سونیا تقی زاده 

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

دکتر سونیا تقی زاده فارغ التحصیل دانشگاه علوم تحقیقات در ایران و دانشگاه MAHSA در مالزی است که دارای شش سال سابقه کار در ایران و گرجستان است.

  • آدرس : بزرگراه رسالت ، بعدچهار راه سر سبز
  • تلفن تماس : ۰۹۳۹۳۱۶۸۱۲۱

دکتر آرش نجف بیگی – بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

دکتر آرش نجف بیگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند و یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور و از بهترین جراحان در تهران شناخته شده اند.

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان سرو شرقی ، نرسیده به میدان فرهنگ ، پلاک ۹، طبقه سوم
  • تلفن تماس : 02126740064

مرتبط بخوانید : سولاریوم در تهران – معرفی 10 بهترین مرکز سولاریوم در تهران

دکتر صفیه جعباوی زاده

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

دکتر صفیه جعباوی زاده متخصص پوست مو و زیبایی هستند که عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند و بیش از  ۲۰ سال سابقه در درمان بیماری‌ های پوست و مو دارند.

  • آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از ظفر ، نبش خیابان ناصری ، پلاک ۸۴ ، طبقه ۳ ، کلینیک اکسیر
  • تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۱۹۱۹۷۵

دکتر حجت اله ابدالی

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

دکتر حجت اله ابدالی دارای 20 سال سابقه پیوند موی طبیعی می باشند و همینطور عضو انجمن جراحان بین المللی پیوند مو و دارای 10 سال سابقه لیپوماتیک و اعمال جراحی زیبایی صورت هستند.

  • آدرس : تهران ، فرمانیه شرقی ، جنب بیمارستان فرمانیه ، پلاک 16
  • شماره تلفن : 02122807060

مرتبط بخوانید : تزریق چربی به صورت – معرفی بهترین مراکز تزریق چربی به صورت در تهران

راهنمای انتخاب بهترین مرکز های کاشت ابرو در تهران

ابروها یکی از اجزای تاثیرگذار در زیبایی صورت هستند و موهای ابرو نیز ممکن است همانند موهای سر بنابه هر دلیلی مثل اختلالات ژنتیکی ، هورمونی یا بیماری‌ ها دچار ریزش شوند ، به علاوه اینکه افرادی هستند که به طور طبیعی ابروهای کم حجم و کم پشتی دارند و بدیهی است که رنگ ابروها ، تراکم و بلند یا کوتاه بودن آنها همگی در تغییر چهره تاثیر زیادی دارند.

کاشت ابرو راه حل مناسبی برای درمان ریزش مو و کم پشتی ابروهاست و اگر شما هم تصمیم به کاشت ابرو دارید ، قبل از هر اقدامی باید به پزشک معتمدی مراجعه کرده و مشاوره های قبل از کاشت را دریافت کنید. انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کار دشواری نیست و شما به راحتی می توانید با در نظر گرفتن چند فاکتور مهم ، مرکزی معتبر برای کاشت ابروهای خود پیدا کنید و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر ، کاشت ابروهای خود را به صورت تخصصی در کلینیکی معتبر انجام دهید.

اگر پس از تحقیقاتی که انجام داده اید ، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران را پیدا کرده اید ، از پرسنل آن مرکز بخواهید که عکس هایی از نمونه کاشت ابروهای انجام شده در کلینیک را به شما نشان دهند. معمولا در کلینیک های معتبر کاشت ابرو ، آلبومی از نمونه پیوند ابروها برای جلب اعتماد متقاضیان قرار دارد.

انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران تاثیر زیادی در نتیجه کاشت خواهد داشت ، یک کلینیک پیوند ابرو که دارای تجهیزات مدرن تر و پیشرفته تری است ، قطعا نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان خواهد اورد اگر چه ممکن است هزینه کاشت ابرو در مراکز پیشرفته تر و مدن تر کمی بیشتر از کلینیک های معمولی باشد اما اگر به فکر کیفیت و زیبایی ابروهایتان هستید ، باید از خدمات کلینیک های بهتری استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی – معرفی 10 بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

مهارت متخصص کاشت ابرو در ایجاد نتایج طبیعی

نتیجه عمل زیبایی ابروها زمانی طبیعی است که متخصص پیوند مو و ابرو ، حرفه ای و کاربلد باشد. بنابراین بهتر است که در یک جلسه مشاوره با پزشک خود شرکت کنید و انتظاراتی که از عمل زیبایی کاشت ابرو دارید را با او در میان بگذارید.

بهترین متخصصان زیبایی برای رسیدن به نتایج ایده آل پس از کاشت ابرو ، طراحی ابروها را بر اساس نوع چهره فرد ، اجزای صورت ، شکل کمان ابرو ، ضخامت موهای ابرو ، ضخامت ، رنگ ، میزان فر بودن و بافت موهای اهدایی ، فضای بین ابرو ها ، طول ابرو و … انجام می دهند. ضمن اینکه در این فرآیند باید سلیقه زیباجو نیز در نظر گرفته شود.

چه کسانی باید کاشت ابرو انجام دهند

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

معمولا بیشتر کسانی که به مراکز کاشت ابرو مراجعه می کنند ، کسانی هستند که ابروهای خود را در اثر بیماری ، اختلالات ژنتیکی و … از دست داده اند و یا اینکه دچار ریزش مو هستند و ابروهای نازکی دارند. اما رضایت نداشتن از مدل ابرو و و تمایل به داشتن ابروهای پهن تر و ضخیم تر نیز برای برخی از خانم ها دلیل خوبی جهت اقدام به کاشت ابرو است.

به هر حال داشتن ابروهای دلخواه و مد روز که قابلیت رشد طبیعی را هم دارند ، خیلی بهتر از کشیدن مداوم و روزانه مداد یا سایه ابرو برای رفع نقایص آنهاست و شما با یکبار کاشت ابرو در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران ، دیگر نیازی به انواع و اقسام مداد و سایه ابرو نخواهید داشت. در کل کاشت ابرو برای افراد زیر مناسب است :

  • کسانی که ابروهای نازک و کم حجمی دارند.
  • خانم هایی که به مرور زمان لابه لای ابروهایشان خالی شده است.
  • خانم ها و آقایانی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند.
  • کسانی که می خواهند ابروهای پهن مد روز داشته باشند.
  • کسانی که به دلیل زخم ، بخیه و سوختگی قسمتی از ابروهای خود را از دست داده اند
  • کسانی که دچار شکستگی ابرو شده اند
  • افراد دارای ریزش شدید مو
  • خانم های دارای ابروهای تتو شده و هاشور شده که می خواهند جای تتو و هاشور را از بین ببرند.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در تهران

غیر از تهران در سایر شهر ها نیز مراکز معتبر کاشت ابرو رو خدمت شما معرفی کرده ایم از جمله : کاشت ابرو در کرج ، کاشت ابرو در اصفهان ، کاشت ابرو در مشهد .

چه کسانی نباید کاشت ابرو انجام دهند

  • کسانی که سابقه عوارض شدید مربوط به جراحی های زیبایی را دارند
  • کسانی که دچار آلوپسی توتالیس (ریزش موی کامل سر) یا آلوپسی یونیورسالیس (ریزش موی کامل بدن) هستند
  • کسانی که مبتلا به بیماری آلوپسی آره آتا هستند
  • کسانی که مشکلات انعقاد خون دارند
  • کسانی که مبتلا به بیماری تریکوتیلو مانیا (اختلال مو کنی) هستند

هزینه پیوند ابرو در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

هزینه پیوند و کاشت ابرو در هر فردی متفاوت است و مدلی هم که شما مد نظر دارید ، در تعیین هزینه کاشت تاثیر می گذارد. همچنین در کلینیک های مدرن تر معمولا هزینه کاشت ابرو بیشتر است و اگر شما برای شما قیمت پیوند ابرو اهمیت چندانی ندارد ، حتما در بهترین کلینک ها و زیر دست بهترین متخصص عمل کنید.

اگر مدل انتخابی تان ، ابروهای پهن است با توجه به اینکه باید تعداد موهای بیشتری برای پیوند دادن استفاده شود ، همین موضوع در تعیین هزینه نقش مهمی دارد. نوع روش انتخابی پزشک برای کاشت ابرو و همچنین حجم موهای ابروی اولیه یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه های پیوند ابرو است.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی لاغری – معرفی 10 بهترین مرکز مزوتراپی لاغری در تهران

نحوه کاشت ابرو طبیعی

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو در بهترین مرکز های کاشت ابرو در تهران به چند روش انجام می گیرد. چند سال قبل روش کاشت ابرو در بیشتر کلینیک ها روش کاشت نواری یا fut بود اما با پیشرفت علم ، روشهای جدید تر و کم خطر تری جایگزین شده اند. در حال حاضر بهترین روش کاشت ابرو طبیعی ، روش fit است که ابروها به صورت دانه دانه برداشته شده و در محل های تعیین شده کاشته می شوند.

یکی دیگر از روشهای کاشت ابرو طبیعی ، روش sut است که در این روش از دستگاه برداشت مو از پوست سر استفاده می شود. روش sut کم خطر تر بوده و دوران نقاهت کمتری هم دارد. مدل و و انتخاب نحوه کاشت ابرو به تصمیم پزشک است ، گاهی فرد مراجعه کننده مدل خاصی را مد نظر دارد اما پزشک تشخیص می دهد که مدل درخواستی با فرم چهره در تضاد است و پزشک باید فرد را متقاعد کند که از مدل پیوند ابرو طبیعی متناسب با حالت چهره خود استفاده کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران – 10 مرکز لیزر در تهران – پاسخ تو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

ابروهای شما پس از کاشت ابرو طبیعی و سپری کردن دوران نقاهت شروع به رشد خواهند کرد البته ممکن است چند روز پس از عمل کاشت ، موهای کاشته شده ریزش داشته باشند که جای نگرانی وجود ندارد و طبیعی است و تقریبا پس از سه ما ابروهای جدید از محل کاشت شروع به رشد می کنند و حداکثر تا 9 ماه ابروهای پرپشت و کشیده خواهید داشت.

مراقبت های پس از کاشت ابرو بسیار مهم است و باید پس از انجام پیوند ابرو ، قسمت هایی که از آنجا مو برداشته شده مرتب پانسمان شوند و پزشک پس از عمل کاشت ، یک محلول مخصوص به شما می دهد که باید در فاصله های زمانی سه تا 4 ساعته از این محلول در نواحی ابرو استفاده کنید. امکان التهاب و کبودی در ناحیه پلک ها نیز وجود دارد که از عوارض طبیعی کاشت ابرو است.

حتما پس از پیوند ابرو از عینک های آفتابی با شیشه های بزرگ و کلاه های نقاب دار استفاده کنید و هرگز در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید چرا که نور خورشید می تواند تاثیر مخربی بر روی فولیکول های کاشته شده داشته باشد.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران را معرفی کرده ایم.

  • در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران از چه روشی هایی برای کاشت ابرو استفاده می شود ؟

پزشکان حاذق و مجرب به تناسب ابرو و بانک موی بیمار از روش مناسبی برای کاشت ابرو استفاده می کنند.

  • هزینه کاشت ابرو در تهران چفدر است ؟

هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی از جمله ابروهای اولیه بیمار و طرح درخواستی او ، تعرفه کاشت ابرو در کلینیک های مختلف ، روش کاشت ابرو و … وابسته است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *