بهترین مرکز کاشت مو – راهنمای انتخاب و معرفی بهترین مراکز کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

امروزه کاشت مو در میان آقایان و خانم ها مخصوصا آقایان بسیار متداول است زیرا بیشتر افراد در سنین میانسالی به دلایل مختلفی مثل مشکلات ژنتیکی ، بیماری های مزمن ، تغذیه نامناسب و … با ریزش مو مواجه هستند و استفاده از عمل پیوند مو که یک روش دائمی برای درمان ریزش مو می باشد ، در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیباحویان برای پیوند مو باید به دنبال بهترین مرکز کاشت مو باشند و کاشت مو در مراکز تخصصی زیبایی با استفاده از تکنولوژی و به روز ترین دستگاه های دنیا و در اتاق عمل های پیشرفته انجام می گیرد. اگر به دنبال بهترین مرکز کاشت مو هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

راهنمای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو

در چند سال اخیر با پیشرفت و توسعه روش های نوین در زمینه پیوند مو ، خانم ها و آقایان زیادی در ایران برای کاشت مو اقدام کرده اند ولی متاسفانه برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و عدم تحقیقات قبل از اقدام به کاشت مو ، نتیجه مطلوبی را نگرفته اند چرا که به کلینیک و مرکز معتبری مراجعه نکرده اند.

بیشتر کسانی که از نتیجه کاشت موی خود راضی نیستند ، معمولا فریب ظاهر یا موقعیت مکانی کلینیک های پیوند مو را میخورند و در قبال پرداخت هزینه زیاد نتیجه نامطلوبی را هم به دست می آورند. ظاهر مناسب یک کلینیک درمانی دلیلی بر آن نیست که کلینیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد و بسیاری از پزشکان متخصص هستند که در کلینیک های کاشت مو در حال فعالیت هستند که شما نمی شناسید.

در نظر گرفتن چند نکته به شما در شناسایی و انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک می کند که در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره خواهیم کرد :

مرتبط بخوانید : مرکز حجامت

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

بدیهی است که یک مرکز تخصصی کاشت مو باید مجوز رسمی وزارت بهداشت را دارا باشد و این مجوز معمولا در مرکز درمانی نصب می شود که قابل دید برای مراجعین است. بنابراین با توجه به اینکه کلینیک های کاشت مو با سلامت انسان ها در ارتباط هستند ، حتما باید مجوز رسمی وزارت بهداشت را داشته باشند و شما برای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو نیز باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

انتخاب بهترین مرکز کاشت مو – تجهیزات و استاندارد های لازم

دومین نکته ای که شما باید در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو مد نظر داشته باشید ، تجهیزات و استاندارهای تعیین شده از سوی وزارت بهداشت برای یک مرکز کاشت مو است. سیستم تهویه و ایمنی کلینیک ، سالن انتظار مناسب برای مراجعین ، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز و … از استانداردهای مورد نیاز هر کلینیک کاشت مو است.

پزشکان و متخصصین توانمند

بهترین مرکز کاشت مو

پزشکان هر کلینیک زیبایی ، رکن اصلی آن مرکز درمانی هستند و تخصص و دانش لازمه اصلی پزشک بودن است اما تجربه داشتن از تخصص مهم تر است. مجهز بودن کلینیک و بهره مندی از پزشکان متخصص به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می ‌زند. پس حتما قبل از کاشت مو ، تحقیقات لازم را درباره توانمند بودن پزشک انجام دهید.

مرتبط بخوانید: تزریق بوتاکس زیر بغل در تهران

انتخاب بهترین مرکز کاشت مو – تنوع خدمات درمانی کلینیک

بهترین مرکز های کاشت مو خدمات درمانی و زیبایی متنوعی را انجام می دهند. کاشت مو در ایران در حال حاضر به روش های مختلفی مثل روش SUT ، fut ، fit ، ترکیبی و … انجام می شود و کاشت مو به روش SUT در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو در ایران است که در مقایسه با سایر روش ها نتیجه بخشی بیشتری دارد.

کلینیک کاشت مو انتخابی شما باید تمام خدمات درمانی را ارائه دهد و پزشکی که پیوند مو را انجام می دهد ، باید کاشت مو به روش SUT را به صورت حرفه ای انجام دهد.

بررسی دیدگاه‌ های مراجعین قبلی

یکی دیگر از راه هایی که به شما در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک می کند ، راهنمایی گرفتن از بیماران و مراجعین قبلی کلینیک است. پیش از اقدام به پیوند مو ، با تعیین وقت قبلی به کلینیک مد نظر مراجعه کنید که معمولا بیماران قبلی برای مراقبت های بعد از پیوند در کلینیک هستند که می توانید با آنها صحبت کنید و نظرشان را درباره کیفیت کار و میزان رضایت مندی که از پزشک دارند ، بپرسید.

انتخاب بهترین مرکز کاشت مو – بررسی سوابق کاری کلینیک

از انجایی که تاسیس کلینیک کاشت مو کار دشواری نیست ، افراد زیادی موفق به راه اندازی کلینیک شده اند و در این صورت جای تعجب ندارد که یک کلینیک تازه تاسیس قیمت های کمتری داشته باشد و متاسفانه بسیاری از کسانی که قصد کاشت مو را دارند با دیدن قیمت های مناسب و پایین ، بدون در نظر گرفتن فاکتورهای لازم ، اقدام به پیوند مو در این مراکز می کنند.

بهترین روش برای شناخت بهترین مرکز کاشت مو ، بررسی سوابق کاری مراکز کاشت مو است. شما می توانید برای اطمینان از کیفیت کار و توانایی پزشکان ، نمونه کارهای کلینک ها را با مراجعه حضوری از نزدیک ببینید و یا اینکه تصاویر منتشر شده از بیماران مراکز کاشت مو را در وبسایت‌ ها یا کاتالوگ آن ‌ها مشاهده کنید.

افرادی که بدون تحقیقات قبلی و به خاطر ارزان تر بودن خدمات یک کلینیک ، کاشت مو را انجام می دهند ممکن است بعدا از این مراکز ناراضی باشند و علاوه بر اینکه هزینه صرف کرده اند ، از چهره جدید خود رضایت ندارند.

روش های کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو

  • کاشت مو به روش fit
  • کاشت مو به روش fut
  • کاشت مو به روش sut
  • کاشت مو به روش ترکیبی
  • کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

اطلاعاتی که باید قبل از کاشت مو بدانید

پزشکات و متخصصن پوست به افرادی که قصد پپوند مو دارند معمولا توصیه هایی می کنند که رعایت کردن این توصیه ها سبب می شود که روند کاشت مو با حداقل مشکل پیش رود و نتیجه بهتری نیز حاصل شود. دانستن اطلاعات زیر قبل از مراجعه به بهترین مرکز کاشت مو ، خالی از لطف نیست.

  • قبل از مراجعه به مرکز کاشت مو ، مو و پوست سر خود را بشویید.
  • از موادی مثل ژل مو یا تافت مو استفاده نکنید.
  • در صورت مصرف داروها به پزشک اطلاع دهید.
  • در طول روز و چند روز قبل از روز پیوند مو ، غذاهای حاوی کافئین ، الکل استفاده نکنید.
  • چند روز قبل از روز پیوند مو از استعمال سیگار خودداری کنید.
  • استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین با هماهنگی پزشک متخصص باید یک هفته قبل از پیوند مو قطع شود.

فرایند پس از کاشت مو

پس از عمل پیوند مو در بهترین مرکز کاشت مو ، ارتباط با کلینیک قطع نمی شود و پیگیری های پس از کاشت ادامه دارد. یک روز بعد از پیوند مو ، بانداژها باز می شوند و پزشک داروهایی را برای زخم و التهاب پوست سر تجویز می کند. شما باید پس از کاشت مو هر روز موهای خود را بشویید تا از ایجاد زخم بر روی پوست جلوگیری کنید.

موهای جدید ابتدا ضعیف هستند اما به مرور ریخته می شوند و موهای پرپشت تر در مدت زمان کوتاه تری رشد می کنند. رشد کردن موهای سر بین 3 تا 6 ماه طول می کشد و حداکثر در ماه ششم موها به اندازه کافی پرحجم شده و فرد ظاهری طبیعی پیدا می کند. البته ممکن است تا یکسال نیز طبیعی به نظر رسیدن موها زمان ببرد و در طی این زمان پیگیری های پزشک و مراجعات به کلینیک ادامه دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *