بهترین وکیل تهران – معرفی بهترین وکلای تهران در امور مختلف

بهترین وکیل تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

مهم ترین اقدام برای رفع مشکلات حقوقی ، انتخاب بهترین وکیل است که ممکن است پیدا کردن وکیل خوب که احاطه و اشراف کافی به مسائل حقوقی دارد و از تخصص لازم در پرونده های ارجاعی نیز بهره مند است ، کمی زمان بر باشد اما در نهایت به نتایج مثبت در پرونده حقوقی شما ختم خواهد شد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین وکیل تهران در امور مختلف ملکی ، خانواده ، کیفری و … آشنا شوید.

ویژگی های بهترین وکیل تهران

  • از توانایی های علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق ، حق الوکاله و سایر ویژگی های وکیل مطمئن شوید تا بتوانید با خیالی راحت پرونده خود را به او بسپارید.
  • برای شناخت بهترین وکلای تهران به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید ، تحقیق کنید.
  • سن و جنسیت وکیل را ملاک انتخاب بهترین وکیل قرار ندهید گاهی ممکن است یک وکیل جوان کم تجربه بهتر از یک وکیل سالخورده پرونده شما را به نتیجه برساند.
  • بهترین وکیل تهران باید حافظ و امانت دار اسرار موکل خود باشد ، همانطور که در ماده 30 قانون وکالت 1315 نیز آمده است “وکیل باید اسراری را که به واسطه وكالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوط به حيثيات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید “
  • طی جلسات مشاوره ای که در طول عقد قرارداد وکالت برگزار می شود ، وکیل خوب باید از هر گونه اقدامی که ممکن است سبب لطمه زدن به حیثیت خانوادگی و اجتماعی موکلش می شود ، خودداری کند.
  • طبق ماده 667 قانون مدنی ، وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود ، مصلحت موکل را مراعات نماید و از آنچه که موکل بالصراحه به او اختیار داده یا بر حسب قرائن و عرف و عادت داخل اختیار اوست تجاوز نکند
  • بهترین وکیل تهران باید از اطلاعات و معلومات حقوقی لازم برخوردار باشد تا بتواند بهترین راهکار را در فرصت های مختلف شناخته و در انتخاب نوع دادخواست ، شکایات و اقدامات قانونی هوش و درایت کافی را داشته باشد.
  • بهترین وکیل تهران موظف است که موکل خود را از انتخاب های نادرست بازدارد و به طمع دریافت حق الوکاله بیشتر ، مسیر پرونده را طولانی تر و پیچیده تر نکند.
  • وکیل خوب موظف است علاوه بر دفاع از موکل خود ، از حیثیت قضات شریف دادگستری و دستگاه قاضی و قانون نیز دفاع کند.

وکیل پایه یک دادگستری کیست

وکیل پایه یک دادگستری ، نماینده حقوقی است که با داشتن پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، مجوز حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری با شرکت در آزمون وکالت و قبولی و همچنین گذراندن دوره دو ساله کارآموزی وکالت ، موفق به اخذ پروانه وکالت شده است و با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی ، تجربه و تخصص کافی را برای حل انواع پرونده های حقوقی را کسب می کند.

بهترین وکیل خانواده تهران 

وکیل خانواده ، وکیل پایه یک دادگستری است که به صورت تخصصی در حوزه هایی همچون طلاق توافقی ، طلاق از سمت زوجه ، طلاق از سمت زوج ، حضانت ، مهریه ، نفقه و … فعالیت دارد. وکیل حقوقی خانواده باید علاوه بر اینکه بر مسائل حقوق خانواده تسلط خوبی داشته باشد ، یک روانشناس خوب نیز باشد و کاری کند که حقی از صاحب حق ضایع نشود.

در بسیاری از پرونده های حقوقی خانواده به خصوص پرونده های طلاق پیچیدگی های زیادی وجود دارد که وکیل خانواده با تخصص خود باید بتواند مشکلات ناشی از این گونه دعاوی را تا حد زیادی کاهش دهد.

بهترین وکیل ملکی تهران 

وکیل ملکی نیز وکیل پایه یک دادگستری است که در اموری همچون دعاوی موجر و مستاجر ، تخلیه ، خلع ید ، الزام به تنظیم سند رسمی ، افراز ملک مشاعی ، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … فعالیت دارد. پرونده های مربوط به حوزه فعالیت وکیل ملکی معمولا پیچیده تر و طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون و آیین دادرسی مدنی است.

وکیل ملکی می تواند با کمک گرفتن از تجربه و تخصص خود خسارات ناشی از این گونه پرونده ها را کاهش داده و احتمال برد را افزایش می دهد.

بهترین وکیل چک تهران 

بهترین وکیل تهران

 

وکیلی که به صورت تخصصی در حوزه دعاوی وصول مطالبات اعم از چک ، سفته ، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت دارد ، وکیل چک شناخته می شود. وکیل چک در این نوع پرونده ها که یکی از شایع‌ ترین دعاوی موجود در دادگاه‌ ها هستند ، با استفاده از تجربه خود می‌ تواند حکم محکومیت خوانده را اخذ کرده و علاوه بر آن با درخواست قرار تامین خواسته ، اموال خوانده را توقیف نماید تا خواهان در صورت وجود حق به اموال از دست رفته خود دست پیدا کند.

بهترین وکیل کیفری تهران 

از پیچیده ترین دعاوی مطرح شده در دادسرا ها ، دعاوی کیفری هستند که یک وکیل کیفری حتما باید با تخصص کامل این نوع پرونده ها را به عهده بگیرد. روابط نامشروع ، تجاوز ، توهین و تهدید و فحاشی و قذف ، خیانت در امانت ، کلاهبرداری ، تحصیل مال از طریق نامشروع ، فروش یا انتقال مال غیر ، چک بلا محل ، ضرب و جرح عمدی ، قتل ، مواد مخدر ، شرب خمر ، ورد به عنف و تصرف عدوانی و … از جمله پرونده های کیفری هستند که کوچک ترین اشتباه وکیل می تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب تاثیر بگذارد.

حق الوکاله بهترین وکلای تهران

برای انتخاب بهترین وکیل تهران باید به حق الوکاله آن وکیل نیز توجه داشته باشید و بر اساس توانمندی مالی خود ، وکیل مناسب را انتخاب کنید. حق الوکاله بهترین وکیل با توجه به نوع پرونده (خانواده ، طلاق ، مالی ، کیفری ، چک و …) و پیچیدگی هایی که ممکن است پرونده داشته باشد ، تعیین می شود.

نوع ورود به پرونده به عنوان شاکی یا متهم نیز در تعیین حق الوکاله وکیل تاثیر گذار است و اگر پرونده مهمی دارید که نیاز به بررسی های تخصصی توسط بهترین وکیل را دارد ، بهتر است با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب ، شانس خود را برای برد پرونده افزایش دهید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یک دیدگاه

  1. کاش لیستی از بهترین وکلای تهران با شماره تماس هم میزاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *