تزریق ژل لب از چه سنی؟ 💎 از چه سنی میتوان تزریق ژل لب انجام داد

تزریق ژل لب از چه سنی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

تزریق ژل لب از چه سنی امکان پذیر است ؟ همه دوست دارند جوان و زیبا به نظر برسند و حتی بسیاری از افراد هزینه های بسیاری را صرف می کنند تا نسبت به سن واقعی خود زیباتر باشند. با توجه به قدرت گرفتن بسیاری از سلبریتی ها در فضای مجازی ، امروزه حتی معیارهای زیبایی با گذشته تفاوت دارد. توجه تمامی افراد به معیار زیبایی سبب شده است که خدمات زیبایی بدون محدودیت به تمامی زیباجویان در سنین مختلف ارائه شود. یکی از سوالاتی که برای طرفداران ژل لب وجود دارد این است که تزریق ژل لب از چه سنی امکان پذیر می باشد و ژل لب برای چه سنی مناسب است ؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

ژل لب چیست؟

لب ها از اصلی ترین اجزای صورت هستند و ژل های لب حجم خوبی را به لب ها می دهند. در واقع انواع مختلفی از ژل ها برای تزریق به لب وجود دارد که مهم ترین آن ها حاوی هیالورونیک اسید می باشند. این ژل از ماده های طبیعی است که در بدن وجود دارد. ژل لب برای اغلب افرادی که از فرم لب های خود رضایت ندارند ، مناسب است. بهترین کاندیدای تزریق ژل لب افراد زیر می باشند :

  • افرادی که لب های آن ها دفرمه و کوچک می باشد.
  • افرادی که به دلیل افزایش سن ، حجم لب های آن ها کم شده است و قصد دارند با تزریق ژل حجم لب های از دست رفته خود را به دست آورند.
  • افرادی که لب های نامتقارن دارند.
  • افرادی که در هنگام لبخند زدن چین و چروک هایی در اطراف لب های آن ها به وجود می آید نیز می توانند از مزیت های تزریق ژل لب بهره مند شوند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج 

ژل لب برای چه سنی مناسب است ؟

بر اساس تحقیقاتی که سازمان غذا و دارو در آمریکا انجام داده است. تزریق ژل لب برای افرادی که کمتر از 21 سال دارند ، چندان تائید شده نیست. برای اینکه بتوانید ژل به لب های خود تزریق کنید ، حتما باید 21 سال داشته باشید. البته حتما قبل از تزریق ژل از پزشک و یا کلینیکی که قرار است از آن خدمات دریافت کنید ، مشاوره دریافت کنید تا در نهایت با اطمینان اقدام به تزریق ژل لب نمایید.

با این حال بسیاری از افراد بر این باور هستند که تزریق ژل لب دارای محدودیت سنی نیست و افراد از سنین نوجوانی تا سالمندی نیز می توانند اقدام به تزریق ژل لب  نمایند. اما با این حال نیز بهتر است افراد اهداف خود را از تزریق ژل لب متناسب با سنی که دارند ، تعیین کنند.

تزریق ژل در بیست تا سی سالگی

اغلب متقاضیان تزریق ژل لب در سن بیست تا سی سالگی هستند. شاید این سن برای تزریق ژل لب کمی زود به نظر برسد اما اغلب به دلایل زیبایی اقدام به این کار می کنند و قصد دارند فرم لب های خود را بهبود ببخشند. چراکه در این سنین هنوز فرآیند مسن شدن پوست آغاز نشده است و هدف اصلی از تزریق ژل لب در این سنین صرفا زیبایی می باشد و افراد می توانند با تزریق ژل لب ، چهره خود را جذاب تر کنند.

با اینکه سازمان غذا و داروی آمریکا ، توصیه می کنند که افراد پس از بیست و یک سالگی اقدام به تزریق ژل لب نمایند. اما اگر فردی حتی در سنین کمتر نیز از فرم لب های خود رضایت نداشته باشد ، می تواند پس از مشورت با پزشک ، اقدام به تزریق ژل لب نماید.

تزریق ژل لب از چه سنی ؟ تزریق ژل در سی تا چهل سالگی

با توجه به افزایش سن از سی الی چهل سالگی ، اغلب زنان و مردان شاهد چروک های ریزی بر روی صورت خود هستند. به عبارتی روند پیری پوست آن ها به تدریج آغاز می گردد. اغلب افراد در همین سنین می باشد که به دنبال راه حلی برای جلوگیری از زیاد شدن چین و چروک های صورت خود و یا از بین بردن کامل آن ها می باشند.

البته تغییر در سبک زندگی و پیروی از رژیم غذایی سالم و ورزش کردن نیز روند پیری را کمی کند تر می کند. اما اغلب افراد در کنار توجه به این فاکتورها ، ترجیح می دهند که از روش های دیگری شامل تزریق ژل لب نیز استفاده کنند. طبیعی است که در سن سی تا چهل سالگی محدودیتی در تزریق ژل لب وجود ندارد و تمامی افراد می توانند در این سنین از مزیت های تزریق زل لب بهره مند شوند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل در سنین بالای چهل سال

اگر در سنین چهل سالگی به بالاتر باشید و هیچ عمل زیبایی انجام نداده باشید ، احتمالا شاهد چین و چروک هایی بر روی صورت خود خواهید بود که به وضوح بر روی صورتتان عمیق شده و مشخص هستند. برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، این چین و چروک ها در کنار کاهش حجم لب ها نگران کننده است.

عدم استفاده از مشروبات الکلی، عدم مصرف دخانیات و سیگار در طولانی مدت، دوری از استرس و … در کنار روی آوردن به عمل های زیبایی می تواند در بهبود ظاهر و افزایش جذابیت پوست و لب ها کمک کننده باشد. تزریق ژل در سنین بالای چهل سالگی ، بدون محدودیت برای افزایش حجم لب ها و بهبود ظاهر آن ها انجام می شود.

نکات مهم درباره سن تزریق ژل

همانگونه که اشاره کردیم تزریق ژل در هر سنی بدون محدودیت قابل انجام است. این شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید که در چه سنی اقدام به تزریق ژل لب نمایید. اما اگر فرزند نوجوانی دارید که اصرار به تزریق ژل لب دارد، توصیه می کنیم که با او صحبت کنید و از او بخواهید تا سن 21 سالگی صبر کند و سپس برای تزریق ژل لب تصمیم گیری داشته باشد.

اما برای اینکه از پاسخ سوال تزریق ژل لب از چه سنی نیز مطلع گردید ، توصیه می کنیم که حتما با یک پزشک مشورت کنید و بر اساس نظر او تصمیم گیری داشته باشید تا در طول دوران نقاهت و در سنین بالاتر نیز برای شما مشکلی ایجاد نشود.

تزریق ژل لب از چه سنی ؟ مراقبت های بعد از تزریق ژل لب 

تزریق ژل لب از چه سنی

  • حداقل به مدت ده دقیقه از کیسه یخ برای کم شدن التهاب و تورم استفاده کنید.
  • از دست زدن به لب های خود خودداری نمایید.
  • به میزان زیادی آب بنوشید و همینطور از نوشیدن آب با نی نیز اجتناب کنید.
  • حداقل به مدت 24 ساعت از ورزش کردن و فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • در هنگام مسواک زدن مراقب لب های خود باشید.
  • به مدت 24 ساعت از رژ لب و یا هر چیز دیگری که بر روی لب های شما قرار بگیرد اجتناب کنید.
  • ژل ها بی خطر هستند و عوارض ناچیزی دارند.
  • ژل ها منجر به زیاد شدن اعتماد به نفس می شوند.
  • در صورتی که از تزریق ژل لب خود رضایت ندارید ، می توانید با استفاده از آنزیم هایی همچون هیالورونیداز فرم اولیه لب های خود را داشته باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

ماندگاری ژل های لب برای سنین مختلف 

فیلرهای لب دائمی نیستند. این ژل ها بسته به نوع برندی که استفاده می شود و میزان سوخت و ساز بدن افراد مختلف ، بین 12 الی 18 ماه ماندگاری خواهند داشت.

سوالات متداول

  • تزریق ژل لب از چه سنی امکان پذیر است ؟

برای تزریق ژل لب  محدودیت سنی قطعی وجود ندارد ، اما توصیه هایی هست که در مطلب آورده شده است.

  • بهترین سن تزریق ژل لب چه سنی می باشد ؟

بر اساس توصیه سازمان غذا و داروی آمریکا ، بهترین سن تزریق ژل لب ، 21 سالگی به بالا است.

  • آیا تزریق ژل لب در سنین نوجوانی مضراتی را به همراه دارد ؟

توصیه می شود نوجوانان پس از سن 21 سالگی به بعد اقدام به تزریق ژل لب نمایند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *