دکتر روانشناس زن خوب در تهران 💎 فهرست 10 تایی روانشناسان زن خوب در تهران

دکتر روانشناس زن خوب در تهران
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو
دکتر روانشناس زن خوب در تهران در کدام موقعیت های مکانی قرار دارند ؟ مسائل مربوط به حوزه روانشناسی گسترده می باشد و شاید پیدا کردن دکتر روانشناسی که در تمامی زمینه ها مهارت داشته باشد ، کار سختی به نطر برسد. به همین دلیل بهتر است شما برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود سوابق و روزمه کاری روانشناسان را نیز بررسی کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با لیستی از بهترین دکتر روانشناس زن خوب در تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید: کارگاه روانشناسی

 معرفی دکتر روانشناس زن خوب در تهران

در ادامه لیستی از بهترین دکتران روانشناس زن خوب در تهران را ارائه کرده ایم :

ستاره جعفری جوزانی

دکتر روانشناس زن خوب در تهران

  • آدرس : تهران ، نیاوران ، بالاتر از سه راه یاسر ، جنب بانک پاسارگاد ، پلاک 234 ، طبقه 5 ، واحد 503 ، کلینیک مستانه
  • شماره تلفن : 02122280882

مرتبط بخوانید : بهترین روانشناس در سعادت اباد

دکتر الهه صادقلو

دکتر روانشناس زن خوب در تهران

  • آدرس  : تهران ، خیابان نیرو هوایی ، فلکه دوم ، خیابان پنجم نیرو هوایی ، جنب بانک ملل ، پلاک 270 ، طبقه 2 ، مرکز مشاوره شکرانه
  • شماره تلفن : 02177434921

انواع بهترین روانشناس خانوم در تهران

روانشناس خانوم در تهران

اگر قصد مراجعه به بهترین روانشناس خانوم در تهران را دارید ، در نظر داشته باشید که روانشناسی دارای انواع مختلفی است و در چندین گروه دسته بندی می شود که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده‌ ایم.

روانشناسی بالینی

در این روش بهترین روانشناس زن در تهران ، از مصاحبه و تست روحی و روانی استفاده می کند تا قادر به رفع مسائل و مشکلات ایجاد شده‌ برای بیماران شامل اضطراب و یا افسردگی باشد.

روانشناسی مشاوره

روانشناسی مشاوره مشابه با روانشناسی بالینی می باشد. کسانی که مشکلات شدیدی ندارند و نیاز به روان درمانی برای آن ها نیست و می توان با صحبت و مشاوره مشکل آن ها را رفع کرد ، باید از خدمات روانشناسی مشاوره بهره مند شوند. روانشناسی مشاوره معمولا در مدارس و محیط های دانشگاهی اجرا می شود.

روانشناسی خانواده 

یکی از انواع دکتر روانشناس زن خوب در تهران ، روانشناسانی هستند که در حوزه خانواده فعالیت دارند. در این روش درمانگران به افرادی که دارای مشکلات خانوادگی هستند ، مشاوره می دهند تا بتوانند با استفاده از راهکارهای موثر ، روابط خود را بهبود ببخشند.

روانشناسی تحصیلی

دسته ای از دانش آموزان و دانشجویان که در طول دوران تحصیل خود دچار مشکلاتی شامل اختلال در یادگیری ، عدم استعداد یابی و عدم تمرکز و … می شوند ، می توانند به روانشناسان تحصیلی مراجعه کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک روانشناسی تهران

روانشناسی رشد

روانشناسی رشد از اهمیت بالایی در میان خانواده‌ ها و معلمان برخوردار است. چراکه بسیار مهم است روند تغییرات افراد در سنین کودکی مورد بررسی قرار بگیرد و هر گونه تغییرات در رشد جسمی ، رفتاری ، اجتماعی و نیازهای آن ها مورد بررسی قرار بگیرد. با اینکار می توان عواملی که در افزایش میزان یادگیری آن ها تاثیرگذار است را شناسایی کرده و تقویت نمود.

روانشناسی تربیتی

بهترین روانشناس خانوم در تهران بر روی یادگیری دانش آموزان تمرکز دارد و این شاخه مرتبط با تعلیم و تربیت آن ها است.

روانشناسی شخصیت

از دیگر شاخه های روانشناسی ، روانشناسی شخصیت است که به بررسی مشکلات فردی و ویژگی های که منجر به بروز تغییر رفتار ، استرس و اضطراب ، مهربانی و یا خوشرویی ، عصبی و یا پرخاشگر بودن بودن و … می شود ، می پردازد.

روانشناسی اجتماعی

افرادی که در مواجهه با عوامل محیطی و یا حضور در اجتماع ، از نظر روحی و رفتاری ، آسیب پذیر هستند ، باید به یک دکتر روانشناس زن خوب در تهران که در زمینه روانشناسی اجتماعی فعالیت دارد ، مراجعه داشته باشند تا رفتار آن ها را در اجتماع مورد بررسی قرار دهد.

روانشناسی سازمانی

روانشناس خانوم در تهران که در زمینه روانشناسی سازمانی تحصیل کرده است ، می تواند در زمینه نحوه برخورد و رفتار افراد در محیط های کاری و همینطور چگونگی رفتار جهت افزایش راندمان کار فعالیت داشته باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین روانشناس خانواده در تهران

اقدامات لازم قبل از مراجعه به دکتر روانشناس زن خوب در تهران

قبل از اینکه به دکتر روانشناس زن خوب در تهران مراجعه کنید ، سعی کنید اقدامات زیر را انجام دهید تا در نهایت بتوانید بیشترین بازدهی را از مراجعه به بهترین روانشناس خانوم در تهران دریافت نمایید :

  • قبل از  مراجعه به بهترین روانشناس خانوم در تهران لیستی از داروهایی که مصرف می کنید را تهیه نمایید. تمامی داروهایی که به دلیل مشکلات جسمی و یا روانی مصرف می کنید را در این لیست قرار دهید.
  • از نام و مدت زمان مصرف داروهای خود نیز فهرستی را تهیه نمایید. داروهایی که به تجویز پزشک و یا به صورت خودسرانه مصرف نموده‌ اید.
  • آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید تمامی نگرانی های خود را دور کنید.
  • اگر در میان خانواده خود مشکلات روحی و روانی دارید و برخی داروها را مصرف می کنند ، آن ها را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و به تمامی سوالات روانشناس با اعتماد به نفس کامل پاسخ دهید.
  • در زمان گریه کردن و خشمگین شدن ، هیجانات خود را کنترل نمایید اما از آن خجالت نکشید. تمامی این رفتارها در جلسات مشاوره طبیعی است.

مرتبط بخوانید: مشاوره ازدواج تهران

دکتر روانشناس زن خوب در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

روانشناس خانوم در تهران

حوزه روانشناسی بسیار گسترده می باشد و بدیهی است که یک فرد با دکترای روانشناسی نمی تواند در تمامی حوزه ها و زمینه ها مهارت لازم و کافی را داشته باشد. بنابراین اگر مایل هستید به بهترین دکتر روانشناس مراجعه کنید ، باید حوزه های تخصصی او را مورد توجه و بررسی قرار دهید. سعی کنید دکتر روانشناسی را انتخاب کنید که در چندین حوزه تخصص دارد.

همینطور با مشاهده بازخوردهای مراجعه کنندگان و رزومه دکتر روانشناس مورد نظر نیز می توانید به خوب بودن او پی ببرید. هر چند درمان هایی که روانشناسان به کار می برند ، تکنیک های روانشناختی هستند و درمان غیردارویی محسوب می شوند. بنابراین در نزد بهترین دکتر روانشناس نیز باشید برای دریافت نتیجه مطلوب باید اراده و همکاری لازم را داشته باشید. در ادامه به ویژگی های یک روانشناس خوب اشاره کرده ایم :

  • برخورد مناسب با مراجعه کنندگان
  • سعی در جهت بهبود ارتباطات میان افراد
  • اصلاح رفتارهای نامطلوب بیمار
  • برخورداری از مهارت های ارتباطی بالا
  • درک شرایط بیمار
  • متخصص در رشته و کار خود
  • گوش کردن به حرف های مراجعه کننده و ارائه درمان و راهکار مناسب
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین وکیل تهران 

سوالات متداول

  • دکتر روانشناس زن خوب در تهران کیست ؟

در متن مقاله فوق لیستی از بهترین دکتران روانشناس زن خوب در تهران را ارائه کرده ایم.

  • دکتر روانشناس خوب دارای چه ویژگی هایی است ؟

بهترین روانشناس خانوم در تهران باید دارای برخورد مناسبی با مراجعه کننده باشد و بتواند راهکار علمی مناسبی را برای حل مشکلش به او پیشنهاد دهد.

  • دستمزد یک روانشناس ساعتی چقدر میباشد؟

حق مشاوره ها متفاوت بوده و نمیتوان قیمت واحدی را بیان کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *