خدمات کلینیک های زیبایی – 💎 جدیدترین خدمات کلینک های زیبایی 1401

خدمات کلینیک های زیبایی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

خدمات کلینیک های زیبایی در زمینه گسترده ای به زیباجویان عرضه می شوند؛ انسان ها دائما برای زیبابودن و داشتن چهره ای باطراوات در تلاش هستند؛ با رشد علم پزشکی و ایجاد روش های مدرن و با عوارض کم، امروزه رسیدن به چهره ای جوان و جذاب چندان دور از انتظار نیست و افراد مختلف برای رسیدن به این موضوع مهم می توانند به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با جدیدترین خدمات کلینیک های زیبایی 1401 آشنا شویم.

در کلینیک زیبایی چه کارهایی انجام می شود؟

در کلینیک های زیبایی خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می گردد؛ خدماتی که در حوزه زیبایی به زیباجویان عرضه می شود ، با گذشت زمان و پیشرفت علم تحت تاثیر قرار می گیرند به طوری که هر روزه بر تعداد آن ها اضافه می شود. معمولا کلینیک های زیبایی با حضور یک متخصص پوست و مو تاسیس می شوند و خدمات گسترده ای را در زمینه سلامت پوست و مو و تناسب اندام به زیباجویان عرضه می کنند. در ادامه پیرامون هر یک از خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی ، توضیحاتی را آورده ایم.

تزریق ژل یا فیلر

از ژل ها و فیلرها برای پرکردن صورت و همینطور رفع چین و چروک ها و گودی های ایجاد شده بر روی پوست استفاده می شود تا در نهایت پوست ظاهری صاف و یکدست داشته باشد. همینطور تزریق ژل یا فیلر به لب ها و گونه ها و همینطور زاویه سازی صورت ، امروزه از پرطرفدارترین امور زیبایی به شمار می رود. اغلب فیلرها بر پایه اسید هیالورونیک هستند و از خاصیت ذخیره سازی رطوبت نیز برخوردار می باشند.

یکی از خدمات کلینیک های زیبایی برای پر کردن صورت و دیگر قسمت های بدن ، تزریق چربی می باشد. با استفاده از این روش، چربی از بخشی از بدن شامل شکم و یا ران برداشته می شود و از آن برای حجم دادن به دیگر قسمت ها استفاده می گردد.

تزریق بوتاکس از خدمات کلینیک های زیبایی

از روش های موثر و کوتاه مدت به منظور از بین بدن چین و چروک های پوست صوت ، تزریق بوتاکس است. در این روش که در میان زیباجویان طرفدار بیشتری دارد ، مواد بوتاکس که در واقع همان سم بوتولونیوم است ، به عضلات قسمت های مختلف از صورت تزریق می گردد که همین موضوع منجر به بی حسی موقتی و همینطور فلج شدن عضلات می شود.

زمانی که عضلات ناحیه تحت درمان فلج شده از کار بیفتد ، به تدریج چین و چروک های ضعیف در اطراف چشم ها ، خط اخم ، خط های افقی ایجاد شده بر روی پیشانی ، چروک های گردن و … محو می شوند. ماندگاری بوتاکس بین چهار الی شش ماه می باشد و به تدریج اثرات آن از بین می رود.

لیزر موهای زائد بدن

برای لیزر موهای زائد بدن از پرتو لیزری و پرتو نوری جهت از بین بردن فولیکول های مو استفاده می گردد. لیزر بر وی سطحی از پوست که بر روی آن موهای زائد رشد کرده است ، تابانده می شود. اینگونه رنگدانه های ملانین موجود در موها ، انرژی لیزر را جذب می کنند. جذب انرژی منجر به تخریب این سلول ها و توقف رشد موها می گردد.

فیشیال صورت از جدیدترین خدمات کلینیک های زیبایی

پوست صورت به صورت دوره ای به پاکسازی نیاز دارد ؛ فیشیال پوست صورت از جدیدترین خدمات زیبایی می باشد که نتیجه آن پوستی صاف و سالم است. در این روش پوست در مراحل مختلفی پاکسازی می شود که نتیجه آن از بین رفتن تمامی جوش های سرسیاه ، کومودون های پوستی و … می باشد. از مزیت های فیشیال صورت ، جمع شدن منافذ پوستی ، از بین رفتن حالت خشکی پوست و حالت پوسته پوسته شدن پوست ، جلوگیری از پیری زودرس و … است.

مزوتراپی پوست و مو

مزوتراپی از خدماتی می باشد که برای درمان مشکلات پوست و مو کارایی دارد. مواد تزریق شده در مزوتراپی پوست و مو شامل داروهای گیاهی ، آنزیم ها ، ویتامین ها ، هورمون ها و دیگر مواد موثره دارویی می باشد.

وقتی سوزن تزریق مواد مغذی برای پوست و مو ، وارد پوست ناحیه مورد نظر می گردد ؛ منجر به تحریک سلول های پوست می شود که همین موضوع روند ترمیم پوست را به واسطه ساخت کلاژن و فاکتورهای رشد در پی دارد. مزوتراپی منجر به بهبود خونرسانی و تنظیم ترشح غدد چربی پوستی ، بهبود بافت پوست و افزایش سلامت موها می گردد.

میکرودرم ابریژن

خدمات کلینیک های زیبایی

میکرودرم ابریژن از روش های لایه برداری پوست صورت است که منجر به شاداب تر شدن و سالم تر شدن پوست می شود تا اثرات پیری آن نیز کمرنگ تر گردد. تمامی سلول های مرده و آسیب دیده پوست در این روش از بین می روند که نتیجه آن کم رنگ تر شدن لکه های باقی مانده از جوش و آکنه می باشد.

میکرونیدلینگ از جدیدترین خدمات زیبایی

میکرونیدلینگ از روش های موثر در تحریک کلاژن سازی پوست صورت می باشد که نتیجه آن افزایش حجم پوست ، سفت شدن بافت پوست ، محو شدن چین و چروک های صورت است.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در تهران – معرفی 10 کلینیک برتر پوست و زیبایی در تهران

پی آر پی از خدمات کلینیک های زیبایی

پی آر پی از روش های درمان طبیعی برای جوانسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده بدن است که در این روش از پلاسمای خون خود فرد برای تزریق به نواحی آسیب دیده استفاده می شود. پلاکت ها از خون انسان جدا می شوند و پس از تلغیظ به بدن تزریق می گردند. پس از مدت زمان کوتاهی نتیجه تزریق پی آر پی کاهش چین و چروک های پوستی ، جلوگیری از ریزش مو ، برطرف شدن تیرگی های دور چشم و پف صورت و افزایش شادابی پوست می باشد.

کربوکسی تراپی 

در روش کربوکسی تراپی ، مقداری از گاز کربن دی اکسید به داخل پوست منتقل می گردد و وارد بافت های بدن می شود و در قسمت مورد نظر منتشر می شود. واکنش بدن به کربن دی اکسید وارد شده به بدن ، منجر به بهبود خونرسانی و همینطور تغذیه سلول های زیر پوست می شود. کربوکسی تراپی از روش های موثر در تحریک میزان کلاژن سازی پوست می باشد.

آر اف فرکشنال از خدمات کلینیک های زیبایی

آر اف فرکشنال از جدیدترین خدمات زیبایی است که در این روش سوزن های ریزی به لایه های زیرین پوست منتقل می شوند و نتیجه آن از بین رفتن آکنه ، زخم های قدیمی ، منافذ باز پوست ، رفع ترک های به وجود آمده بر روی پوست و … می باشد.

هایفوتراپی

پیری پوست صورت با گذشت زمان ، امری اجتناب ناپذیر می باشد ؛ یکی از روش های جوانسازی پوست صورت ، هایفوتراپی می باشد که بدون ایجاد جای برش ، جای بخیه و یا جای زخم منجر به تحریک کلاژن سازی می شود.

در این روش دستگاه هایفو مستقیما بر روی پوست قرار می گیرد و امواج فراصوت منجر به افزایش دما در لایه های مختلف پوست می شود و با ایجاد آسیب سلولی در نهایت میزان کلاژن سازی در پوست را تحریک می کند که همین موضوع منجر به سفت شدن و صاف شدن بافت پوست و کم شدن میزان چین و چروک های صورت می شود.

سوالات متداول

  • خدمات کلینیک های زیبایی شامل چه خدماتی است ؟

در کلینیک های زیبایی خدمات متنوعی شامل تزریق بوتاکس ، لیزر ، کربوکسی تراپی ، تزریق ژل و یا فیلر ، هایفوتراپی و … به زیباجویان ارائه می شود.

  • هزینه دریافت خدمات از کلینیک های زیبایی چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از کلینیک های زیبایی وابسته به نوع خدمات و همینطور برای بیماران مختلف متفاوت می باشد.

  • بهترین کلینیک های زیبایی ارائه دهنده خدمات چه ویژگی هایی دارند ؟

بهترین کلینیک های زیبایی ارائه دهنده خدمات دارای ویژگی های مختلفی از جمله ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب ، رعایت اصول بهداشتی ، مجهز به دستگاه های پیشرفته ، تعهد کاری بالا و … هستند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *