رستوران ایرانی استانبول – معرفی معتبرترین رستوران های ایرانی در ترکیه با آدرس و مشخصات

رستوران ایرانی در استانبول

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

شهر استانبول ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و جاذبه های گردشگری زیاد و زیبایی که دارد ،  از شهرهای محبوب ایرانیان برای مسافرت محسوب می شود. هنگام سفر به استانبول ترکیه ، با وجود فرهنگ های غذایی بسیار مشابهی که با یکدیگر داریم اما ممکن است از غذاهای ترکیه ای خسته شویم و دلمان یک غذای ایرانی خوشمزه بخواهد. شاید فکر کنید که در ترکیه امکان خوردن غذاهای ایرانی وجود ندارد اما باید بگوییم که رستوران های ایرانی در استانبول کم نیستند و به راحتی می توانید در تمام محله های استانبول رستوران های معروف ایرانی را پیدا کنید. در اینجا برای شما مسافرین عزیز ترکیه ، لیست معتبرترین رستوران های ایرانی را همراه با آدرس و مشخصات کاملشان تهیه کرده ایم. اگر شما به جزو لیست معرفی شده توسط ما ، از سایر رستوران های این شهر تجربه ای دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید.

بهترین رستوران های ایرانی استانبول

استانبول یکی از شهرهای توریستی مورد علاقه مسافران ایرانی در کشور ترکیه است و  با توجه به حجم زیاد مسافران ایرانی در این شهر ، بعضی از رستوران داران ایرانی  در استانبول نیز رستوران افتتاح کرده اند تا مسافران ایرانی به راحتی به غذاهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. البته سلیقه غذایی ایرانی ها با ترکیه ای ها بسیار نزدیک است و اتفاقا غذاهای ترکی بسیار خوشمزه اند اما به هر حال خیلی از افراد هستند که دوست دارند که حتی در سفر به استانبول از غذاهای ایرانی هم میل کنند.

مرتبط بخوانید : رستوران ایرانی در تورنتورستوران ایرانی در ایروانرستوران ایرانی در لندنرستوران ایرانی در دوسلدورف

در شهر محبوب استانبول رستوران های ایرانی با منو غذاهای ایرانی زیاد هستند که در ادامه معروف ترین این رستوران ها را معرفی کرده ایم

رستوران ایرانی ریحون

یکی از رستوران های ایرانی معروف که در خیابان استقلال ترکیه واقع شده است ، رستوران ریحون است که بهترین منوی غذای ایرانی را دارد. فضای رستوران ریحون دلنشین و مشتری پسند است و سبک خیابان های قدیمی تهران را دارد.

غذا هایی همچون چلو کباب سلطانی ، چلو کباب کوبیده ، چلو کباب برگ ، کباب ویژه‌‌ ریحون ، شیشلیک ، کباب مخلوط ریحون ، جوجه کباب ، کباب وزیری ، جوجه کباب حلزونی ، بال کباب ، کباب نگینی و بختیاری را می توانید در رستوران ایرانی ریحون استانبول نوش جان کنید و اگر علاقه ای بخ کباب ندارید ، می توانید غذاهایی مثل قیمه سیب‌زمینی ، قرمه سبزی ، فسنجان ، ماهیچه ، مرغ یا پلو ساده نیز در این رستوران سفارش دهید.

  • ساعت‌ : 12:00 تا 23:00
  • تلفن تماس : 00902122451500
  • آدرس : استانبول ، خیابان استقلال (یکی از خیابان های میدان تقسیم) ، نزدیک دبیرستان گالاتاسرای
  • هتل های نزدیک به رستوران :  هتل مارون تام تام استانبول ، هتل گالاتا ام 84 استانبول

رستوران ایرانی شهرزاد

بهترین رستوران ایرانی در استانبول

رستوران شهرزاد به عنوان دومین رستوران مورد علاقه مشتریان ایرانی در شهر استانبول شناخته شده است ولی اگر به دنبال رستورانی شیک هستید ، رستوران شهرزاد به دلیل فضای کوچکی که دارد مناسب شما نیست. کیفیت غذای رستوران شهرزاد توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد و انواع کباب و خورشت های ایرانی در این رستوران سرو می شود.
  • ساعت‌ کاری شنبه و یکشنبه : 9:00 تا 24:00
  • تلفن تماس : 00905398930815
  • آدرس: استانبول، میدان تکسیم، کوچه آکارجاسی (آک ارجاسی) شماره 4
  • هتل های نزدیک به رستوران شهرزاد : هتل پولمن ایرپورت استانبول ، هتل مرکیور تکسیم استانبول

رستوران ایرانی گلستان استانبول

رستوران ایرانی گلستان در محله شیشلی استانبول واقع شده است و اگر به دنبال رستورانی با غذاهای با کیفیت در این محله هستید ، این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم. بدی رستوران گلستان این است که غذای بیرون بر ندارد و باید حتما در خود رستوران غذا سفارش دهید.

  • ساعت‌های کاری : 12:00 تا 22:00
  • تلفن تماس :  00902163907076
    آدرس: ترکیه، استانبول، شیشلی، رستوران گلستان ایرانیان
  • هتل های نزدیک به رستوران : هتل کارات ‌پارک استانبول ، هتل الیزیوم استانبول

برای شما همراه عزیزی که احتمالا در شهر استانبول اقامت دارید این مطالب نیز میتواند مفید باشد : فروشگاه ایرانی در استانبولصرافی ایرانی در استانبولمرکز لیزر در استانبول

رستوران زعفران 

رستوران ایرانی در استانبول ترکیه

دکوراسیون زیبا و شیک ، از ویژگی های رستوران زعفران ترکیه است و پرسنل این رستوران هم ایرانی و هم ترکی هستند. دسر های خوشمزه رستوران زعفران بسیار معروف است و حتما به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر دسر های خوشمزه ، انواع کباب و خورشت های ایرانی نیز در این رستوران سرو می شوند.

  • ساعات کاری : 7:00 تا 24:00
  • تلفن تماس : 00902126382212
  • آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه‌ی فاتح، محله‌ی Emin Sinan، رستوران زعفران
  • هتل های نزدیک به رستوران : هتل آجوا هتل سلطان احمد استانبول ، هتل سانلایت استانبول

رستوران نایب ایرانی استانبول  

احتمالا اگر به دنبال رستوران های ایرانی در استانبول ترکیه باشید ، نام رستوران نایب را شنیده اید که طرفداران زیادی دارد. رستوران نایب بهترین غذا خوری ایرانی است که  در محله فاتح نیز شعبه واقع شده است.

  • آدرس : ترکیه ، استانبول ، منطقه‌ی فاتح ، محله‌ Şehremini ، رستوران نایب
  • تلفن تماس : 00902125876846
  • ساعت کاری : 9 صبح تا 12 شب
  • هتل های نزدیک به رستوران : هتل گرند وطن استانبول ، هتل برن استانبول

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *