رستوران ایرانی تورنتو – معرفی 10 بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

رستوران ایرانی تورنتو

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

تفاوت فرهنگ غذایی کانادایی ها با ایرانیان تقریبا زیاد است و خیلی از عزیزان ایرانی که در شهر تورنتو کانادا سکونت دارند و یا برای مسافرت به این شهر سفر کرده اند ، خواستار معرفی چند رستوران ایرانی هستند و ما نیز تصمیم گرفتیم در این مطلب چند رستوران ایرانی با کیفیت را در این شهر معرفی کنیم تا ایرانیان عزیز بتوانند حداکثر اطلاعات را از رستوران های ایرانی در شهر تورنتو داشته باشند.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تورنتو

در حال حاضر چندین رستوران ایرانی با کیفیت در شهر تورنتو کانادا مشغول به فعالیت هستند که در نقاط مختلف شهر قرار دارند. جمعیت بالای ایرانیان ساکن شهر تورنتو کانادا باعث شده است از سال های پیش رستوران های ایرانی معروفی در این شهر شروع به کار کنند و به سرعت با غذاهای اصیل و با کیفیت خود ، جای خود را در میان ایرانیان باز کرده اند و در سال های اخیر نیز با زیاد شدن تعداد مهاجران ایرانی این شهر ، تعداد رستوران های ایرانی با منوهای متفاوت بیشتری راه اندازی می شوند که انتخاب بهترین آنها شاید کمی سخت باشد.

در ادامه ، چند رستوران ایرانی معروف و با غذاهای با کیفیت شهر تورنتو را معرفی می کنیم. اگر شما هم رستوران ایرانی دیگری را در این شهر می شناسید ، در بخش نظرات بنویسید و به هموطنان خود در انتخاب بهترین رستوران کمک کنید.

رستوران انار

یکی از قدیمی ترین رستوران های ایرانی تورنتو ، رستوران انار با منوی کاملا ایرانی است. در این رستوران می توانید انواع خورشت و کباب های ایرانی را با بهترین کیفیت پیدا کنید. دکوراسیون رستوران انار شبیه به سفره خانه دنج و راحتی است و از کاشی کاری های فیروزه ای و نقاشی های روی دیوار ، برای زیبایی هر چه بیشتر رستوران استفاده شده است.

  • آدرس :  420 College St , Toronto , ON M5T 1T3
  • شماره تماس :  +1 416-921-7557

رستوران درویش

رستوران درویش نیز از قدیمی ترین رستوران های ایرانی تورنتو است که در سال 1979 شروع به کار کرده است. این رستوران محیط کوچک و ساده ای دارد اما طعم غذاهایش بی نظیر است و همین موضوع باعث محبوبیت این رستوران در میان ایرانی های مقیم تورنتو شده است.

سبک غذاهای رستوران درویش بیشتر سنتی است و حتی نان تازه نیز در نانوایی خود رستوران پخته می شود که یکی از دلایل محبوبیت درویش است.

  • آدرس :  508 Yonge St , Toronto , ON M4Y 1X9
  • شماره تماس : +1 416-929-8893

برای شما دوست عزیز که در شهر تورنتو زندگی میکنید شاید این مطالب از سایت ما نیز مفید باشد : صرافی ایرانی در تورنتودندانپزشک ایرانی در تورنتووکیل ایرانی در تورنتو

رستوران گل ( iranian restaurant Toronto )

یکی دیگر از رستوران های ایرانی تورنتو ، رستوران گل است. قیمت غذاهای رستوران گل به نسبت مناسب تر از سایر رستوران هاست و اغلب مشتریان این رستوران به صورت بیرون بر غذا سفارش می دهند. بیرون بر بودن رستوران گل و سرعت عالی در تحویل غذا به مشتری باعث شده است که از شلوغ ترین رستوران های این شهر باشد.

رستوران ایرانی هایدا  (persian food toronto)

رستوران ایرانی هایدا انواع فست فود ، ساندویچ های گرم و سرد و … را سرو می کند و می تواند وعده ناهار ، شام یا میان وعده‌ خاطره انگیزی را برای شما در کنار خانواده و دوستانتان رقم بزند. استفاده از مواد اولیه درجه یک ، سرعت عالی در ارائه خدمات و دریافت سفارشات بیرون بر رستوران هایدا باعث شده است که در میان ایرانیان محبوب شود و به دلیل داشتن تعداد زیاد مشتری ایرانی و کانادایی ، پیشنهاد می شود قبل از رفتن به رستوران میز خود را با تماس تلفنی رزرو کنید.

  • آدرس : 15 Northtown Way #21 , Toronto , ON M2N 7A2
  • شماره تماس :  (647) 352-3344

رستوران ایرانی تبریز تورنتو  

اگر هوس کوفته تبریزی با نان تازه ایرانی و مخلفات کرده اید ، پیشنهاد ما به شما رستوران تبریز تورنتو است. کمتر ایرانی را می توان پیدا کرد که کوفته تبریزی دوست نداشته باشد به ویژه آنکه درست کردن این غذای خوشمزه از عهده هر کسی بر نمی آید. در رستوران تبریز انواع غذاهای ایرانی و تبریزی مثل قیمه ، قرمه سبزی ، زرشک پلو ، انواع کباب و … سرو می شود و مقصد بسیاری از ایرانی های تبریزی و غیرتبریزی ساکن شهر تورنتو کانادا است.

  • آدرس : 995 Bay St , Toronto , ON M5S 3C4
  • شماره تماس : +1 416-922-2017

رستوران ته دیگ (persian restaurant toronto)

احتمالا اگر مدت زیادی است که در شهر تورنتو کانادا سکونت دارید ، اسم رستوران ته دیگ را شنیده باشید. این رستوران با قدمت بیش از 20 سال ، انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و به آش های خوشمزه اش معروف است.

رستوران ایرانی بانو 

رستوران ایرانی تورنتو

رستوران بانو بیش از 17 سال است که تاسیس شده است و مرکز انواع غذاهای سنتی ایرانی مثل آبگوشت و … است. فضای رستوران ترکیبی از دکوراسیون مدرن و سنتی است و در کنار صرف غذا از پخش موزیک های قدیمی ایرانی هم لذت خواهید برد.

  • آدرس : 777 Queen St W , Toronto , ON M6J 1G1
  • شماره تماس : +1 416-777-2268

مرتبط ببینید : رستوران ایرانی در لندنرستوران ایرانی در استانبولرستوران ایرانی در ایروانرستوران ایرانی در دوسلدورف

رستوران ایرانی زعفران تورنتو  

رستوران زعفران در مرکز شهر تورنتو قرار دارد و به دلیل نزدیکی به فروشگاه های مواد غذایی ایرانی ، میزبان بسیاری از ایرانیان است. رستوران زعفران ضمن داشتن موقعیت مکانی مناسب ، دارای محیط دلچسب و آرامی است و با منوی غذایی عالی که دارد ، توانسته است رضایت مشتریان ایرانی خود را جلب کند.

  • آدرس :  6200 Yonge St, North York, ON M2M 3X1
  • شماره تماس : +1 416-223-7070

رستوران تخت طاووس

رستوران تخت طاووس به دوست داران کله پاچه و حلیم پیشنهاد می شود و اگر هوس کله پاچه و حلیم کرده اید ، حتما به این رستوران مراجعه کنید. رستوران تخت طاووس در میان مشتریانش به داشتن بهترین صبحانه ها نیز معروف است.

  • آدرس : 1120 College St , Toronto , ON M6H 1B5
  • شماره تماس :  +1 647-352-7322

رستوران ایرانی شهرزاد تورنتو  

رستوران شهرزاد ، یک رستوران محبوب برای ایرانی های تورنتو با منویی کامل و متنوع است. اما آبگوشت رستوران شهرزاد از اولین انتخاب های مشتریان این رستوران است. دکوراسیون رستوران هم همانطور که از اسم رستوران مشخص است ، هزار و یک شبی و کاملا ایرانی است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

7 دیدگاه‌ها

  1. سلام کسی هست که رستوران ها ی ایرانی تورنتو رو تست کرده باشه اینجا نظر بده؟

  2. سلام ،لطفا لوکیشن رستورانهای ایرانی در تورنتو رو هم بگذارید

  3. غیر از رستوران های ایرانی توی تورنتو یکسری مغازه‌های هست که غذاهای ایرانی رو طبخ میکنن و بسته بندی میفروشن اونها هم خیلی خوبن

    • سلام سهیل جان،ادرس این جاهایی که غذای ایرانی در تورنتو رو بسته بندی شده میفروشن ارسال میکنی .ممنون می شم

  4. سلام بیشتر از اینهاست تعداد رستوران های ایرانی در تورنتو لطفا معرفی کنین

  5. درود بر شما
    هواس کله پاچه کردیم. آیا سپارش درب منزل میپذرید ؟
    خواش میکنم راجع به محتویات و قیمت کله پاچه روشنی اندازید ممنو میشیم.
    پیروز و کامگار باشید

  6. رستوران گیلانه عالیه ، شمال و تفتان هم خوبند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *