رستوران ایرانی دوسلدورف – معرفی 10 بهترین رستوران های ایرانی دوسلدورف

رستوران ایرانی دوسلدورف

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

شهر دوسلدورف آلمان رستوران های زیادی دارد که در میان آنها رستوران های ایرانی نیز قرار دارند و خورشت ها و کباب های ایرانی را سرو می کنند. مسافرانی که از ایران به شهر دوسلدورف آلمان مسافرت می کنند و به دنبال غذاهای ایرانی هستند ، می توانند از خوردن غذاهای ایرانی در این رستوران ها لذت ببرند و اوقات خوشی را سپری کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های ایرانی دوسلدورف و آدرس آنها آشنا شوید.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی دوسلدورف

بهترین رستوران های ایراني دوسلدورف در ادامه معرفی می شوند. البته این لیست کامل نیست و برای تکمیل شدن به نظرات شما نیاز دارد ، پس اگر تجربه مراجعه به رستوران های این شهر را دارید حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید.

رستوران ایرانی کندو دوسلدورف

از محبوب ترین رستوران های ایرانی در شهر دوسلدورف آلمان ، رستوران کندو است که بهترین غذاهای ایرانی را زیر نظر سرآشپز های ماهر سرو می کند. این رستوران محیط دنج و آرامش بخشی دارد و در کنار خوردن غذای ایرانی و نوشیدنی ها ، از شنیدن موسیقی نیز لذت خواهید برد.

  • آدرس : Martinstrabe 34 , 40223 Düsseldorf , Deutschland

رستوران کوچینی

یکی دیگر از رستوران های ایرانی شهر دوسلدورف ، رستوران کوچینی است که دارای منوی غذایی متنوعی است. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می شوند و دوست داران خورشت های ایرانی می توانند لذت خوردن غذاهای خوشمزه رستوران کوچینی را تجربه کنند. فضای دنج و راحت از ویژگی های بارز رستوران کوچینی است و کارکنان رستوران نیز بسیار مودب هستند.

  • آدرس : Hüttenstrabe 30 , 40215 Düsseldorf , Deutschland

رستوران ریواس

رستوران ریواس نیز از رستوران های ایرانی شهر دوسلدورف است که در موقعیت پبسیار خوبی از شهر قرار دارد. چشم انداز رستوران ریواس بسیار زیباست که غذا خوردن را لذت بخش تر می کند. در این رستوران انواع خورشت ها و کباب های ایرانی ، دسر و نوشیدنی ها سرو می شوند و خدمات بسیار عالی را ارائه می دهند.

  • آدرس : Jahnstrabe 86 , 40215 Düsseldorf , Deutschland

رستوران آگاتا 

رستوران آگاتا در قلب شهر دوسلدورف قرار دارد که با دکوراسیون شیک و جذاب خود توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند. کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد هستند و از سر آشپز های ماهر برای پخت غذا ها استفاده می شود. در رستوران آگاتا انواع غذاهای کلاسیک ، اصیل و آسیای جنوب شرقی برای مشتریان سرو می شود ولی با توجه به کیفیت بالای غذاها ، قیمت ها کمی گران است.

رستوران ایرانی زعفران دوسلدورف

اگر به دنبال یک رستوران ایراني با فضای شاد در شهر دوسلدورف هستید ، حتما به رستوران زعفران که در مرکز شهر هم قرار دارد مراجعه کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه ایراني در یک فضای بسیار شاد و همراه با موسیقی ، لذت ببرید.

  • آدرس : Pempelforter Str. 45 , 40211 Düsseldorf , Deutschland

رستوران تک

رستوران تک نیز خود را در میان بهترین رستوران های ایراني شهر دوسلدورف جای داده است. دکوراسیون شیک و ساده ، فضای راحت و دلباز ، کباب های خوشمزه و خوش طعم و … از ویژگی های بارز رستوران تک است و از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس : Kölner Str. 41

رستوران باب اند ماری 

رستوران باب اند ماری با دکوراسیون جذاب مبلمان شیک توانسته است در میان مسافران ایرانی محبوب شود. این رستوران از بهترین رستوران های شهر دوسلدورف برای انواع غذاهای ایرانی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، اسپانیایی و … است. انواع غذاها ، انواع دسر و سالاد ، نوشیدنی ها و … در رستوران باب اند ماری یافت می شوند.

داکس DOX

از رستوران های لوکس و مجلل شهر دوسلدورف ، رستوران داکس است که در بالاترین طبقات هتل حیات ریجنسی این شهر واقع شده است. این رستوران دارای منوی غذایی متنوع برای تمام سلیقه ها و ذائقه هاست البته کمی قیمت غذاهای رستوران داکس گران است ولی مشتریان زیادی دارد. ماهی تازه و میگو از غذاهای خوشمزه و محبوب این رستوران است و تمامی غذاها با مواد اولیه درجه یک پخته می شوند.

رستوران ایرانی سافران دوسلدورف

در میان بهترین رستوران های ایراني دوسلدورف می توان به رستوران سافران نیز اشاره کرد که غذاهای ایراني ، مدیترانه و حتی غذای افغانستانی را می توانید در منوی غذایی این رستوران ببینید. نوشیدنی ها و دسرهای رستوران سافران نیز متنوع هستند. صندلی ها و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و منظم چیده شده است و محیطی راحت و دلپذیر را برای مشتریان ایجاد می کند.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یک دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر ، شماره تماس هم از رستوران های ایرانی دوسلدورف بزارین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *