رستوران ایرانی لندن – معرفی 10 رستوران ایرانی برتر در لندن

رستوران ایرانی لندن

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

لندن یکی از پر بازدید ترین شهرهای اروپاست که سالانه هزاران مسافر ایرانی به قصد دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر زیبا در انگلیس و گذراندن اوقات فراغت خود سفری را ترتیب می دهند. اکثر گردشگران ایرانی جاذبه ها و مکان های تفریحی شهر لندن را می شناسند اما کمتر کسی با رستوران های ایرانی این شهر آشناست. در شهر لندن رستوران های ایرانی زیادی هستند که به دلیل کیفیت غذاهای خود بر سر زبان ها افتاده اند و اگر هوس غذاهای ایرانی را کرده اید ، حتما در سفر به لندن به این رستوران ها نیز مراجعه کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین رستوران های ایرانی در لندن آشنا شوید.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی لندن

در ادامه لیستی از بهترین رستوران های ایراني در لندن معرفی شده اند. علاوه بر لیست معرفی شده توسط ما ، اگر خودتان تجربه مراجعه به سایر رستوران های لندن را دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید و به مسافران ایراني در پیدا کردن بهترین رستوران کمک کنید.

مرتبط بخوانید : رستوران ایرانی در تورنتورستوران ایرانی در دوسلدورفرستوران ایرانی در ایروان

پولن استریت سوشال | Pollen Street Social

رستوران پولن استریت سوشال بهترین رستوران در لندن است که استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ، خدمات رسانی سریع ، دکوراسیون زیبا و آرام بخش ، این رستوران را از سایر رستوران ها متمایز کرده است. البته قیمت غذاهای رستوران پولن استریت سوشال کمی گران است اما تنوع غذایی زیادی از جمله غذاهای ایرانی ، انگلیسی ، غذاهای گیاهی و … را در این رستوران می توانید ببینید.

رستوران الن دوکاس

رستوران الن دوکاس در هتل 5 ستاره The Dorchester واقع شده است. این رستوران به سرآشپز فرانسوی که دارد معروف است و انواع غذاهای فرانسوی ، انگلیسی و … در رستوران الن دوکاس سرو می شود.

رستوران ایرانی لندن – رستوران حافظ

رستوران حافظ لندن به قرمه سبزی های خوشمزه اش معروف است و اگر هوس قرمه سبزی ایرانی کرده اید حتما سری به این رستوران بزنید. فضای رستوران حافط دنج و دل انگیز است و و میزهای غذاخوری توسط لوازم آنتیک و نقاشی‌ های زیبا آراسته شده اند.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مثل کشک بادمجان ، قیمه ، میرزا قاسمی و … نیز سرو می شود.

  • آدرس رستوران :
  • شماره تماس :

رستوران ایرانی لندن – رستوران تندیس

یکی دیگر از رستوران های مشهور در لندن ، رستوران تندیس است که غذای معروف این رستوران لوبیا پلوست. البته غذاهای دیگری نیز مثل قرمه سبزی ، انواع کباب ها ، قیمه ، خورشت کرفس و … نیز در رستوران تندیس سرو می شوند.

  • آدرس رستوران :
  • شماره تماس :

رستوران ایرانی لندن – رستوران آذربایجان

رستوران آذربایجان همانطور که از اسمش هم پیداست بیشتر غذاهای آذری مثل کوفته تبریزی را سرو می کند اما غذاهای سنتی همچون انواع کباب ها نیز در این رستوران یافت می شود. پس اگر هوس کوفته تبریزی کرده اید حتما در سفر خود به لندن سری به رستوران آذربایجان نیز بزنید.

  • آدرس رستوران :
  • شماره تماس :

رستوران ایرانی لندن – رستوران گالریا

قلیه ماهی های معروف رستوران گالریا زبانزد مسافران ایران در لندن است و اگر عاشق ماهی تیلاپیا و غذاهای تند هستید ، حتما قلیه ماهی رستوران گالریا را امتحان کنید. فضای این رستوران پر است از نقاشی های زیبا که اکثرا برای فروش هستند به همین دلیل به رستوران گالریا معروف است.

  • آدرس رستوران :
  • شماره تماس : 

رستوران لدبری 

رستوران لدبری لندن در خیابان لدبری قرار دارد که از معروف ترین وعده های غذایی این رستوران صبحانه های انگلیسی اش است که طرفداران زیادی هم دارد. در رستوران لدبری انواع غذاهای گیاهی سرو می شود و اگر به دنبال این نوع غذاها هستید ، پیشنهاد ما به شما رستوران لدبری است.

رستوران گوردون رمزی 

دکوراسیون خاص رستوران گوردون رمزی آن را متمایز کرده است و از بهترین رستوران های شهر لندن است. البته بیشتر غذاهای این رستوران انگلیسی هستند و اگر به دنبال غذاهای ایرانی هستید ، رستوران گوردون رمزی پیشنهاد نمی کنیم.

علاوه بر لیست معرفی شده توسط ما ، اگر خودتان تجربه مراجعه به سایر رستوران های لندن را دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید و به مسافران ایران در پیدا کردن بهترین رستوران کمک کنید.

رستوران کته

یکی دیگر از لوکس ترین و بهترین رستوران های ایرانی در لندن ، رستوران کته است که به کباب ترش هایش معروف است. غذاهای این رستوران نسبت به رستوران دیگر لندن کمی گران تر است اما اگر به دنبال یک رستوران لاکچری و لوکس هستید و قیمت غذا برایتان مهم نیست ، حتما این رستوران به شما توصیه می شود.

رستوران ایرانی در لندن

 

در مطالبی دیگر از سایت پاسخ تو راجب املاک ایرانی در لندن ، وکیل ایرانی در لندن و صرافی ایرانی در لندن نیز اطلاعاتی را ارائه کرده ایم که توصیه می کنیم مطالعه این مطالب را نیز از دست ندهید.

سوالات متداول

  • آیا در لندن رستوران ایرانی وجود دارد ؟

بله ، تعدادی رستوران ایراني در شهر لندن تاسیس شده اند و میزبان ایرانیان عزیز مقیم این شهر هستند.

  • آدرس رستوران ایرانی لندن کجاست ؟

آدرس تعدادی از رستوران های ایراني لندن در این مطلب قرار داده شده است.

  • نام رستوران های ایرانی لندن چیست ؟

رستوران حافظ ، آذربایجان ، گالریا و … تعدادی از رستوران های ایرانيی در لندن هستند.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

11 دیدگاه‌ها

  1. ممنون آدم اینجا دلش واسه همه چی تنگ میشه باز دستشون درد نکنه این رستوران ایرانی در لندن یکم تسکین می ده آدمو

  2. ممنون، این رستوران های ایرانی در لندن تنها راه مرور خاطرات خوش قدیمی هستن

  3. عاشق رستوران ایرانی در لندن هستم،بوی وطن میده

    • معمولا کیفیتشون مثل ایران نیست ولی خب دمشون گرم همین که رستوران ایرانی هستن واسه ما بسه

  4. لطفاً لوکیشن رستورانهای ایرانی در لندن رو بگذارید🙏

  5. میشه تصویری از منو رستورانهای ایرانی در لندن بگذارید

  6. قیمت غذاهای رستوران ایرانی در لندن گرونه یا معمولیه؟

  7. کسی تجربه داره در مورد اینکه کیفیت غذاها در رستورانهای ایرانی در لندن مثل ایران هست یا خیر؟

  8. رستورانهای ایرانی لندن زیاد هستن لطفاً بیشتر بزارین ترجیحا با منوشون

  9. رستوران های ایرانی دیگه هم هست، رستوران های معروف و البته خوب ایرانی در لندن این ها هستند: رستوران فارسی، مادر، بهشت، کیش، ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *