مرکز بوتاکس در کرج 💎 معرفی 10 بهترین مرکز بوتاکس در کرج

.بوتاکس در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر بوتاکس در کرج کیست؟ این روزها که فواید بوتاکس برای پیشگیری و همچنین از بین بردن چین و چروک های صورت و خواص دیگر بر همگان مشخص شده است ، بسیاری از خانم ها و آقایان بدنبال بهترین دکتر بوتاکس در کرج میگردند. امروزه همگان به دنبال زیبایی پوست و جوانسازی آن هستند و راهکارهای زیادی برای جوانتر شدن پوست وجود دارد ، بعضی از آنها به شدت گران و بعضی راهکارهای دیگر تا حد زیادی مقرون به صرفه میباشد، تزریق بوتاکس در مراکز بوتاکس در کرج تا حد زیادی روشی اقتصادی نسبت به دیگر روشها است .

تزریق بوتاکس همانند سایر روش های زیبایی امری است که برای نتیجه گیری مطلوب میبایست در مطلب یا کلینیک زیبایی و توسط پزشک متخصص و متبحر انجام پذیرد . سایت پاسخ تو مثل همیشه با معرفی مرکز بوتاکس در کرج ، پیدا کردن این مراکز را برای شما آسان کرده است ، بنابراین به مانند روش همیشگی ، ابتدا فهرستی از مرکز تزریق بوتاکس در کرج را در اختیارتان میگذاریم و بعد با توضیحاتی درباره بوتاکس میپردازیم ، تا اگر سوالی درباره این زمینه داشتید ، تا حد امکان پاسخگوی آن بوده باشیم. با ثبت نظرات خود در مورد مراکز معرفی شده ما را در بهتر کردن این لیست یاری نمایید .

مرتبط بخوانید: مزوتراپی مو در کرج

فهرست بهترین دکتر بوتاکس در کرج

مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی و دکتر صادق میرزایی

بهترین دکتر بوتاکس در کرجبرای شما زیباجوی ساکن کرج که بدنبال انجام بوتاکس توسط پزشک هستید و کیفیت و نتیجه کار و طبیعی بودن فرم صورت برایتان مهم است، این مرکز زیبایی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. از جمله تفاوت هایی که شما با بوتاکس در این مرکز زیبایی تجربه خواهید کرد عبارتند از :

  • عدم افتادگی و یا خمیدگی و اصطلاحا شیطانی شدن ابرو ها
  • طبیعی بودن و نامحسوس بودن بوتاکس در عین زیبایی
  • از بین رفتن چین و چروک های پوستی
  • ایجاد یک لیفت مناسب و طبیعی که حتی تاحدودی باعث بهبود افتادگی پلک شود.

در این مرکز زیبایی قبل از انجام بوتاکس از مشاوره تخصصی زیبایی توسط پزشک بهرمند خواهید بود و میتوانید سایر خدمات زیبایی را به شرح زیر هماهنگ نمایید:

  • مزونیدلینگ – لیفت نخ
  • میکرودرم – هایفو
  • پلاسماجت – سابسیژن
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • مزوتراپی زیر چشم و مزوتراپی مو
  • سوراخ کردن گوش – پیرسینگ میکرودرمال
  • لیزر موهای زائد
  • پاکسازی با دستگاه اولترا سونیک
  • لاغری همراه با آنالیز بدن

اینستاگرام : Dr.nakhaei_Dr.mirzaee@

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴  –   واتساپ :

آدرس : کرج،  گوهردشت ، بلوار مؤذن، نبش خیابان اشتراکی شمالی، طبقه فوقانی آرایشی هفت رنگ (مطب دکتر سودابه نخعی)   لوکیشن : مسیریابی

مرتبط بخوانید : بوتاکس معده در کرج

کلینیک پوست، مو و زیبایی مهرتاج

بهترین دکتر بوتاکس در کرج

برای شما زیباجویان ساکن کرج که بدنبال بهترین دکتر بوتاکس در کرج هستید ، کلینیک زیبایی مهرتاج با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و همکاری با پزشکان مجرب و تیم آموزش دیده در فضای زیبا و بهداشتی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود .

خدمات این کلینیک زیبایی عبارتند از :

  • تزریق تخصصی بوتاکس در نواحی مختلف
  • مزوتراپی مو و ابرو
  • نخ لیفت و جوانسازی
  • تزریق ژل و فیلر
  • پاکسازی پوست (فیشیال) و رفع جوش با جدیدترین متد و دستگاه های روز
  • خالبرداری و جراحی ضایعات پوستی
  • هایفوتراپی و لیزر مو زائد و لاغری تضمینی
  • بلفاروپلاستی توسط فوق تخصص چشم

شماره مشاوره و رزرو : ۰۲۶۳۳۴۱۱۹۲۶

واتساپ :    

اینستاگرام : Mehrtaj.clinic@

آدرس : کرج، مهرشهر، فاز۱، بلوار دانش غربی، نبش خیابان مریم، ساختمان پارسه، پلاک ۱۴، زنگ ۹، طبقه ۴  لوکیشن: مسیریابی

مرتبط بخوانید: بوتاکس در مارلیک کرج

تاریخچه تزریق بوتاکس 

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج

انجام اعمال زیبایی بوسیله سم اولین بار توسط زنان رومی اتفاق افتاد که بوسیله سم گیاهی مردمک چشم خود را بزرگ میکردند.

در اوایل قرن نوزدهم ، مردم با خوردن سوسیس دچار بیماری خطرناکی میشدند ، با تحقیق بر این بیماری کشنده معلوم شد ، باکتری به نام کلوستریدیوم بوتولینوم ، سبب این بیماری است ، بعد از شناخت این باکتری ، سم آن مورد استفاده در پزشکی قرار گرفت ، نام سم بوتولوس بود از کلمه سوسیس گرفته شده است .

این سم ابتدا در کارهای درمانی چون رفع اسپاسم، انحراف چشم به کار گرفته شد و بعدها یک پزشک ونکوری از بوتولینیوم در جهت زیبایی اطراف چشم استفاده کرد و بعد از آن در سال 2002 برای از بین رفتن خطوط پیشانی و زیبایی صورت به طور رسمی از بوتاکس استفاده گردید .

بعد از استفاده از بوتولینیوم در حوزه زیبایی ، نوبت به استفاده از این ماده برای هيپرهيدروزيس زیر بغل در سال 2004 میلادی رسید.

و امروزه از تزریق بوتاکس برای رفع اسپاسم ، درمان عرق زیر بغل و حتی ترشح بیش از حد غدد چربی در کف دست  و درمان میگرن، حوزه زیبایی و … توسط بهترین دکتر بوتاکس در کرج استفاده میگردد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج 

انواع بوتاکس و تفاوت های آنها

تزریق بوتاکس در کرج

مواد تزریقی بوتاکس همانند سایر محصولات زیبایی برند های مختلفی دارد . برندهای دیسپوست ، آلرگان ، نورونوکس و مسپورت از جمله نام آشنا ترین برندهای بوتاکس هستند که برای تزریق در نواحی مختلف بدن استفاده میشوند. هر کدام از این برند ها محصول کشورهای مختلف میباشند .

تفاوت بین برند بوتاکس در تزریق بوتاکس در کرج

حال این سوال در ذهن شما پیش می آید که چه برندی بهتر از و تفاوت آنها در چیست ، در جواب این پرسش باید گفت که برندهای مختلف بوتاکس در کارایی اصلی آن تفاوت چندانی ندارند ، البته استفاده از برندهای معتبر در تمام مواد آرایشی و زیبایی شرط است اما اینکه کدام برند تاثیر بیشتری دارد اینطور نیست . عمده تفاوت بین برندهای بوتاکس در میزان درد هنگام تزریق است که عموما گفته میشود که برندهایی که در بالا عنوان کردیم در هنگام تزریق درد کمتری دارند و پر طرفدارترند .

برای شما زیباجوی عزیز مراجعه به دکتر بوتاکس خوب و با تجربه در کرج کافیست ، مطمئنا مراکز معتبر برند خود را بخاطر استفاده از مواد اولیه غیر استاندارد به خطر نمی اندازند . در صورت لزوم میتوانید برند بوتاکس مصرفی را از پزشک خود سوال نمایید.

مرتبط بخوانید: بوتاکس در طالقانی کرج

باید ها و نباید تزریق بوتاکس در کرج در دوران بارداری

متخصص پوست اصفهان

 بهترین دکتر بوتاکس در کرج می گوید:از آنجا که دوران بارداری یک دوران خاص و سرنوشت ساز است و اهمیت سلامت جنین و مادر در این دوران حائز اهمیت بسیاری است. پس پیشنهاد میکنیم در این دوران اقدام به تزریق بوتاکس در کرج نکرده و انجام عملها و فعالیتهای مربوط به حوزه زیبایی بهتر است به زمانی بعد از دوره بارداری و حتی شیردهی واگذار گردد، چرا که اکثر تحقیقات پزشکی درباره عوارض انجام اعمال زیبایی در زمان عادی میباشد.

تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام نپذیرفته است. تنها معدود پژوهشهایی وجود دارد که به طور مثال درباره تزریق بوتاکس در پستانداران جونده بوده ، که سبب شده جنین این پستانداران با وزن کم به دنیا بیاییند و برخی دیگر از این جنینها  زود رس به دنیا آمدند و یا از بین رفته اند .

همین پژوهشها سبب شده درباره انسان نیز تحقیقات گسترده ای درباره تزریق بوتاکس و عوارض جدی احتمالی وجود نداشته باشد.

به نظر میرسد باید تزریق بوتاکس را در دوران شیردهی نیز متوقف کرد حتی اگر توسط بهترین دکتر بوتاکس در کرج انجام پذیرد .

با اینکه امکان انتقال سم به شیر بسیار کم است ، اما باز هم باید در این دوران از انجام این امر پرهیز کرد، چرا که تحقیقات مستدل در این باره وجود ندارد.

احتیاط حکم میکند که از انجام تزربق بوتاکس پرهیز کنید و اگر اصرار به انجام این امر در دوران بارداری دارید با پزشک حاذق و با تجربه و متخصص تزریق بوتاکس در کرج در این زمینه مشورت داشته باشید.

مرتبط بخوانید: مرکز لیزر در کرج

مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس کرج

قبل از تزریق بوتاکس کار خاصی لازم نیست انجام دهید فقط سعی نمایید داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشوند مثل آسپرین را مصرف ننمایید و آرایش سنگینی نداشته باشید که به سادگی بعد از بوتاکس بتوانید پاک کنید و بتوانید کرم بی حسی را به راحتی روی آن بمالید. در ادامه به یکسری مواردی که میبایست پس از تزریق بوتاکس در کرج رعایت نمایید اشاره میکنیم :

Care after botox injection

مرتبط بخوانید :  بهترین دکتر تزریق چربی در کرج 

تاثیرات خوب و بد بوتاکس

بوتاکس کرج

با بالاتر رفتن سن و حرکات ماهیچه ها پوست صورت افتاده و دارای چین و چروک میشود ، و این امر مطلوب اکثر خانمها و به تازگی آقایان هم نیست.  بنابراین از بوتاکس استفاده میشود تا از چین و چروک و خطوط اضافه و عمیق خلاص شوند و همچنین از به وجود آمدن چین و چروک در صورت جلوگیری کنند. شما با مراجعه به یک مرکز بوتاکس در کرج میتوانید از ایجاد اولیه خطوط در صورت جلوگیری کنید تا بعدا لازم نباشد با توسل به انواع روشها از شر چین و چروک صورت خلاص گردید.

ما از بوتاکس استفاده میکنیم که چین و چروک را از بین ببریم ، و یا به عنوان پیشگیری از بوتاکس استفاده میکنیم ، که خطوط در صورت ایجاد نشود و این از خاصیت تزریق بوتاکس است.

اما از عوارض بوتاکس این است که شما تا حدی نمیتوانید حالات و احساساتی که به شما دست میدهد را به صورت خود منتقل کنید ، به طور مثال خشم و خنده کمتر در صورت شما نمایان میشود و همچنین عوارض موقتی کوتاه مدت بعد از تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج چون کمی درد و کوفتگی در ناحیه تزریق خواهید داشت ولی هیچ عارضه مهم دیگری و یا خطر جدی بدن و صورت شما را تهدید نخواهد کرد.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در کرج 

چگونگی تاثیر گذاری بوتاکس از زبان بهترین دکتر بوتاکس در کرج

بوتاکس در کرج

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شده ، ماهیچه ها با حرکات خود و به مرور زمان بر اساس بالا رفتن سن ، سبب ایجاد خطوط اضافی و چین و چروک میشوند ، بنابراین دکتر بوتاکس در کرج با سم قوی بوتاکس عضلات صورت را فلج میکند که تا ماهیچه های آن منطقه خاص دیگر توانایی حرکت کردن و ایجاد خط بر روی پوست را نداشته باشند ، البته نگران نباشین ماهیچه های این قسمت از صورت تاثیری در زیبایی شما ندارند و فلج شدن آنها با تزریق بوتاکس در کرج صرفا باعث کاهش میزان چین رو چروک در صورت خواهد شد .

نواحی که تزریق بوتاکس در آن انجام میگیرد متنوع است ولی از بیشترین نواحی که در صورت که استفاده میگردد اطراف چشم و پیشانی است ، بعد از این دو ناحیه خط خنده و بالا بردن ابرو ، و نواحی زیر بغل از جمله نواحی هستند که بیشترین مراجعین را در مرکز بوتاکس در کرج دارند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در کرج 

ماندگاری بوتاکس چقدر میباشد؟

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج

بوتاکس غالبا با هدف رفع چین و چروک های موجود در پوست صورت تزریق می شود. از معایب این روش مدت زمان ماندگاری بسیار محدود آن است به طوری که اثرات بوتاکس بین یک بازه زمانی چهار الی شش ماهه از بین می رود.

با این حال ماندگاری بوتاکس نیز وابسته به عوامل مختلفی شامل محل تحت درمان ، میزان بوتاکس ، سن فرد ، میزان الاستیسیته یا انعطاف پذیری پوست و عمق چین و چروک ها متغیر می باشد.

دوام بوتاکس نیز عموما 2 تا 6 ماه هست و بعد از این زمان با نظر پزشک قابل تمدید خواهد بود .

هزینه تزریق بوتاکس چقدر میباشد؟

هزینه تزریق بوتاکس در کرج

برای دریافتن قیمت بوتاکس عوامل متعددی دخیل هستند که در ذیل به آن اشاره خواهیم داشت:

موضع تزریق

اگز موضع تزریق یک قسمت باشد و یا این که چند قسمت باشد در قیمت نهایی بوتاکس متفاوت خواهد بود.

دستمزد بهترین دکتر بوتاکس در کرج

بهترین دکتر بوتاکس در کرج

هر پزشک برای تزریق بوتاکس رقم متفاوتی دارد و نمیتوان به رقم واحدی رسید.

برند بوتاکس در تزریق بوتاکس در کرج

این که برند بوتاکس خارجی است و یا ایرانی بسیار در قیمت بوتاکس تاثیر خواهد داشت و بدیهی است که قیمت بوتااکس خارجی به مراتب گرانتر از تولیدات داخلی خواهد بود.

هدف تزریق بوتاکس کرج

اگر هدف زیبایی باشد قیمت بوتاکس با زمانیکه هدف درمان بیماری با تزریق بوتاکس است متفاوت خواهد بود ، به طور مثال قیمت تزریق بوتاکس برای درمان میگرن گرانتتر از قیمت بوتاکس برای رفع چین و پروک پیشانی خواهد بود.

توصیه های بهترین دکتر بوتاکس در کرج

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج

از دکتر تزریق بوتاکس سوال کردیم که چگونه تشخیص دهیم بوتاکسی که استفاده میکنیم خوب است و اورجینال و تاریخ مصرف گذشته نمیباشد؟، در جواب نکات کلیدی ذیل را بیان کردند که شما زیباجویان عزیز نیز به آن توجه ویژه داشته باشید تا زیباییتان دستخوش سودجویان نگردد.

  • ابتدا به تاریخ تولید و انقضا بوتاکس توجه کنید.
  • برندهای کانادایی و امریکایی به صورت اصل در بازار به شدت کم هستند و عمدتا مواد بی کیفیت و تقلبی چینی هستند.
  • از برندهای خوب ایرانی استفاده کنید .
  • اسکن کردن برچسب اصالت کالا.
  • بوتاکس های ارزان استفاده نکنید .
  • عدم تزریق بوتاکس در آرایشگاه ها و افراد نابلد.
  • تزریق نزد یک پزشک معتبر و یا کلینیک مجهز و پیشرفته
  • دیسپورت ارزان نزنید که حتما تقلبی است.

چه سنی از تزریق بوتاکس در کرج استفاده کنیم؟

تزریق بوتاکس در کرج

تمام سازمانهایی که سلامت یک دارو را تایید میکنند از بی خطر بودن بوتاکس صحبت کرده اند. و امروزه با خیال راحت و آسوده و البته در صورت نیاز میتوانیم از بوتاکس و مزایای ان در تمام نواحی که به آن نیاز داریم استفاده کنیم.

بوتاکس کرج فقط مصارف زیبایی ندارد. و امروزه از بوتاکس برای کم کردن تعریق و دردهایی مثل میگرن و اسپاسم های عضلانی استفاده میشود.

اما توصیه پزشکان به خصوص برای امر زیبایی بر این است که زمانی از این ماده استفاده شود. که نیاز به پیشگیری از خط و خطوط اضافه در صورت پیش آید. و آثار پیری در صورت هویدا شود.

جوانان به خصوص افراد زیر 25 سال بهتر است زمان دهند .و از این ماده استفاده نکند مگر چاره ای جز تزریق بوتاکس نباشد.

اما افراد بالای 25 در صورت نیاز به بوتاکس چه برای امر پیشگیری و چه برای رفع چین و چروک میتوانند زیر نظر پزشک این کار را انجام دهند.

به خاطر داشته باشید در هیچ امری بیش از حد افراط نکنید. از یک روش زیبایی به دفعات استفاده نکنید.

 از بوتاکس در چه نواحی استفاده میگردد؟

 بهترین دکتر بوتاکس در کرج

علم پزشکی با توسعه روز افزون به ویژه امر زیبایی ، این امکان را ایجاده کرده که از بوتاکس در بعضی از نقاط بدن استفاده کنیم. و از نتایج آن بهره مند شویم. یکی از نفاطی که همه ما میشناسیم و فکر میکنیم که بوتاکس فقط برای این ناحیه است ، پیشانی است و البته باید گفت پیشانی تنها نقطه مطلوب برای تزریق بوتاکس و رفع چین و چروک نیست.

امروزه از بوتاکس در نواحی  زیر استفاده میگردد:

  •  خط خنده
  • زاویه سازی صورت
  • اطراف چشم ها
  • برای درمان میگرن
  • در نواحی کف دست
  • زیر بغل
  • پیشانی

کاربرد بوتاکس برای ناحیه کف دست و زیر بغل این است که از میزان افزایش عرق در این نواحی جلوگیری میکند و لذا افرادی که همواره از میزان تعرق شدید در ناحیه زیر بغل خود و خیسی کف دست رنج میبرند میتوانند بوسیله این امر از شدت تعریق بکاهند.

در سطور پایین به تفصیل درباره درمان میگرن توسط تزریق بوتاکس توضیح داده خواهد شد.

 این نکته را نیز باید بدانید که بوتاکس یک امر موقتی است و برای داشتن اثراتش در هر ناحیه از بدن ، باید تزریق را در بازه زمانی مشخص تکرار کنید.

آیا از بوتاکس برای درمان میگرن استفاده میشود؟

تزریق بوتاکس در کرج

امروزه از بوتاکس برای بهبودی بسیاری از ارگانهای بدن استفاده میشود. یکی از مواردی که بسیار شایع میباشد ، استفاده از بوتاکس در چهت رفع سردردهای میگرنی است.

وقتی بوتاکس برای درمان میگرن استفاده میگردد. به نواحی مختلفی درناحیه سر و پچیشانی تزریق انجام میگیرد .و عموما نتایج تزریق بوتاکس برای رفع سردرد میگرنی دو هفته بعد خواهد بود.

البته این روش به گونه ای نیست که هر شخصی که استفاده کند. سردرد آن مرتفع گردد. نتایج حاصله در جهت بهبودی در افراد مختلف متفاوت بوده است. وبرخی بهبود یافتند و برخی نتیجه نگرفتند.

این روش هم به مانند تزریق بوتاکس در مصارف زیبایی موقتی بوده است .و باید هر 6 ماه یکبار تجدید گردد. تا از اثرات بوتاکس بهره مند گردید. لازم به ذکر است . با درمان میگرن بوسیله بوتاکس در واقع اقدام زیبایی انجام داده اید. چون به دلیل تزریق در ناحیه پیشانی ، چین و چروک پیشانی نیز برطرف میگردد.

سوالات متداول

 آیا تزریق بوتاکس برای بدن خطراتی به همراه دارد ؟

خیر تزریق بوتاکس به هیچ وجه خطرناک نیست.

 آیا بعد از تزریق بوتاکس در کرج ، دوباره میتوانم تزریق داشته باشم ؟

با مشورت پزشک میتوانید این کار را در مرکز بوتاکس در کرج تکرار کنید.

 هزینه تزریق بوتاکس در مراکز تزریق بوتاکس در کرج چقدر میباشد؟

قیمتهای بوتاکس با توجه به برندهای آن متفاوت است.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام هزینه بوتاکس در کرج چطور محاسبه میشه ؟ راهنمایی کنین لطفا

  2. سلام هزینه بوتاکس در کرج چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *