وکیل ایرانی در ملبورن – معرفی 10 بهترین وکلای ایرانی در ملبورن استرالیا

وکیل ایرانی در ملبورن

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

پیدا کردن وکیل ایرانی در ملبورن و سیدنی یکی از مشکلات ایرانی های متقضای مهاجرت به استرالیا است . از جمله شهرهای مهاجر پذیر و محبوب ایرانی ها ، شهر ملبورن است که در کشور استرالیا واقع می باشد و هر ساله جمعیت زیادی از مردم ایران و سراسر جهان برای اقامت دائم یا مسافرت ، به این شهر می روند.

اگر قصد مهاجرت به شهر ملبورن استرالیا را دارید ، حتما می دانید که وجود یک وکیل ایرانی حاذق و کاربلد در کنارتان امری ضروریست که با اطلاع داشتن از قوانین مهاجرت و سایر مقررات این کشور ، شرایط مهاجرت و اقامت شما را در شهر ملبورن آسان تر کند. وکلای ایرانی زیادی در ملبورن وجود دارند ولی انتخاب بهترین وکیل که از تجربه و تخصص لازم برای راهنمایی شما برخوردار باشد ، کمی دشوار به نظر می رسد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین وکلای ایرانی در ملبورن استرالیا آشنا شوید.

معرفی بهترین وکلای ایرانی در ملبورن استرالیا

لیستی از بهترین وکلای ایرانی ملبورن استرالیا در ادامه معرفی شده اند که در امور مختلف مهاجرت ، خانواده ، جنایی و … از تجربه و تخصص لازم برای راهنمایی شما برخوردار هستند.

سازمان مهاجرتی 

وکیل ایرانی در سیدنی

سایت :
کانال تلگرام:
آدرس اینستاگرام:

شماره تماس با دفتر سیدنی :

تماس با دفتر تهران :

ارتباط مستقیم در واتساپ :

دکتر حسن امیرشاهی

وکیل ایرانی در ملبورن

  • وکیل پایه یک دادگستری
  • مترجم رسمی دادگستری ایران و مترجم ناتی استرالیا
  • فارغ التحصیل حقوق بین الملل از فرانسه

دکتر مجتبی دانی

وکیل ایرانی در ملبورن

  • وکیل ایرانی مهاجرت به ملبورن

انسیه بیات

وکیل ایرانی در ملبورن

  • جنائی
  • خانواده و طلاق
  • مهاجرت به استرالیا
  •  املاک

سیروس احمدی

وکیل ایرانی در ملبورن

  • وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل ایرانی مهاجرت در ملبورن

ملبورن پایتخت ایالت ویکتوریا و مهم ترین شهر فرهنگی استرالیاست و از لحاظ جمعیت دومین شهر پرجمعیت این کشور محسوب می شود. شهر ملبورن از شهرهای درجه یک جهان برای مهاجرت کردن است اما بسیاری از ایرانی هایی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند ، از قوانین مهاجرت و اقامت استرالیا چندان زیاد مطلع نیستند و باید در این راه از دانش و راهنمایی های یک وکیل مهاجرت بهره مند شوند.

به طور ساده و خلاصه اگر بخواهیم تعریفی از وکیل مهاجرت ملبورن داشته باشیم ، باید بگوییم که وکیل مهاجرت شخصی است که به طور رسمی از طرف دولت استرالیا اجازه دارد که تمام امور و کارهای مربوط به مهاجرت شما را در این کشور انجام دهد. پس اگر برای مهاجرت به ملبورن از شخص دیگری که مجوز ندارد ، راهنمایی بگیرید عملا کار غیرقانونی انجام داده اید.

پس حتما برای مهاجرت به استرالیا از تجربیات یک وکیل مهاجرت بهره مند شوید که اموری همچون دریافت ویزا را برای شما به صورت قانونی انجام دهد. بدون شک بهترین وکیل های ایرانی ملبورن با تسلط کامل به تمام قوانین کشور استرالیا ، شرایط مهاجرت شما را آسان تر می کنند و با موانع کمتری برای مهاجرت و گرفتن اقامت ملبورن ، روبرو خواهید شد.

وکیل ایرانی حقوقی در ملبورن

هر کشوری دارای قوانین حقوقی منحصر به خود است و کشور استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. با توجه به اینکه مهاجران ایرانی با قوانین حقوقی و مالی این کشور آشنایی زیادی ندارند ، ممکن است در مواجهه با مسائلی همچون خرید و اجاره خانه ، خرید ماشین و … با مشکلاتی روبرو شوند و نتوانند پرونده حقوقی خود را پیش ببرند.

در این راه باید از وکلای ایرانی حقوقی که در ملبورن هستند ، راهنمایی گرفت. وجود یک وکیل متخصص و آگاه به قوانین داخلی کشور می تواند شما را در پرونده های حقوقی بسیار کمک کند و موانع جلوی راهتان را از میان بردارد. توصیه می شود که حتما از وکلای ایرانی که هم زبان هستید و راحت تر می توانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید ، کمک بگیرید. وکلای حقوقی ملبورن در اموری همچون اخذ ویزای کاری ، ثبت شرکت ، ویزای تحصیلی ، ازدواج ، طلاق و پناهندگی راهنمای شما هستند و بهترین راه حل ها را پیشنهاد می دهند.

وکیل ایرانی خانواده در ملبورن

اگر با مشکلات خانوادگی مواجه شده اید ، وکیل ایرانی خانواده در ملبورن می تواند با توجه به مشکلی که دارید ، شما را کمک کند. برای ازدواج یا طلاق در ملبورن باید با قوانین ازدواج و طلاق استرالیا آشنا باشید که وکیل خانواده با اطلاع داشتن از این قوانین ، راهنمایی تان خواهد کرد.

البته گاهی نیازی به استخدام وکیل نیست و با مراجعه به مشاور خانواده یا مشاور حقوقی ، مسئله حل و فصل می شود و هزینه کمتری هم پرداخت می کنید. اما اگر پرونده سنگینی دارد که پیچیدگی های آن زیاد است ، حتما باید به یک وکیل مجرب مراجعه کنید.

روش‌ های متفاوت مهاجرت به استرالیا

روش های زیادی برای مهاجرت به ملبورن یا دیگر شهرهای استرالیا وجود دارد اما با زیاد شدن تعداد مهاجران این شهر از کشور استرالیا ، شرایط مهاجرت کمی سخت تر از قبل شده است. مهاجرت از طریق افزایش سرمایه یکی از بهترین روش های مهاجرت است زیرا این کشور از نظر اقتصادی قوی و قدرتمند محسوب می شود و از آنجایی که در حال رشد است ، به خوبی می توانید پس از انجام تحقیقات زیاد ، برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف ، به این کشور مهاجرت کنید.

مهاجرت به قصد تحصیل نیز برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های مطرح جهان نیز از روش های مهاجرت به استرالیاست که با دریافت ویزای تحصیلی امکان پذیر می باشد.

همچنین می توانید از طریق دریافت ویزای بازنشستگی یا ویزای خانوادگی نیز برای مهاجرت به ملبورن استرالیا اقدام کنید که لازم است با وکیل مهاجرت ایرانی مشاوره ای داشته باشید تا اطلاعات کافی در مورد هریک از این روش‌ های مهاجرت به دست آورید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یک دیدگاه

  1. سلام مطلب مفیدی درباره وکیل ایرانی در سیدنی گذاشتید ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *