بهترین روش خرید بلیط هواپیما 💎 معرفی بهترین روش خرید بلیط هواپیما

کانال زیباجویان

بهترین روش خرید بلیط هواپیما

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین روش خرید بلیط هواپیما چیست ؟ اولین مرحله برای سفر هوایی ، خرید بلیط هواپیماست. امکان خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری و اینترنتی برای تمامی افراد امکان پذیر است. با این حال اغلب افراد به دنبال بهترین و بی دردسرترین روش برای خرید بلیط هواپیما هستند. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید تا با جزئیات بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : جریمه کنسلی بلیط هواپیما چقدر است؟

بهترین روش خرید بلیط هواپیما کدام است ؟

بهترین روش خرید بلیط هواپیما

بهترین روش خرید بلیط هواپیما مراجعه به سایت های معتبر و خرید بلیط به صورت اینترنتی است. با این حال زمانی که تصمیم به خرید بلیط گرفته‌‌ اید ، برخی نکات را مد نظر قرار دهید. در ادامه مهم ترین نکات برای خرید بلیط هواپیما را آورده‌ ایم.

  • اگر تصمیم دارید به صورت گروهی سفر کنید ، توصیه می کنیم که قیمت بلیط های تک نفره و گروهی را بررسی نمایید تا در نهایت بلیطی که دارای بهترین قیمت است ، خریداری کنید.
  • از بهترین روش خرید بلیط هواپیما ، می توان به خرید بلیط برای سفرهای اتصالی اشاره کرد. به این معنی که افراد در این بلیط ها ، برای یک مقصد از دو و یا چند سفر استفاده می کنند و بلیط خود را از چند ایرلاین تهیه می کنند. اینگونه نه تنها قیمت بلیط کم می شود ، بلکه می توان به این واسطه شهرهای بیشتری را دید و سفر لذت بخش تری را تجربه نمود.

خرید بلیط در روزهای غیرتعطیل

  • در روزهای تعطیل و ایامی که افراد بیش از هر زمان دیگری به مسافرت می روند ، قیمت بلیط ها بالاتر است. به همین دلیل بهتر است اگر به دنبال بهترین روش خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط های ارزان هستید ، در روزهای شلوغ بلیط تهیه نکنید.
  • در صورتی که به دنبال ارزان ترین بهترین روش خرید بلیط هواپیما هستید ، به سراغ روزهایی بروید که در آن بلیط هواپیما قیمت ارزان تری را دارند. معمولا قیمت بلیط در اواسط هفته قیمت کمتری را دارد. برای خرید بلیط های داخلی نیز روزهای رفت شنبه و روزهای برگشت دوشنبه قیمت مناسب تری را دارند. حال آنکه بلیط های خارجی با روز رفت سه شنبه و برگشت چهارشنبه مناسب تر هستند.

خرید بلیط های ارزان

  • یکی از روش هایی که امروزه به عنوان بهترین روش خرید بلیط هواپیما توسط بسیاری از افراد استفاده می شود ، خرید بلیط های لحظه آخری می باشد. در ایرلاین های مختلف ، برای تکمیل ظرفیت ، در ساعات نزدیک به پرواز ، تخفیفات خوبی برای بلیط ها در نظر گرفته‌ می شود.
  • قیمت بلیط های رفت و برگشت ، در مقایسه با بلیط یک طرفه ارزان تر می باشد.
  • بلیط هایی که در صبح زود هستند ، قیمت کمتری را نسبت به دیگر بلیط ها دارند. همینطور برخی پروازها به دلیل اینکه ترانزیت بالاتری دارند ، ارزان تر نیز هستند. بنابراین برای خرید بلیط ارزان تر باید به سراغ خرید سفرهایی که توقف بیشتری در مسیر دارند ، بروید.
  • اگر تصمیم دارید به صورت آنلاین بلیط خود را خریداری کنید ، ابتدا در سایت ها عضو شوید. در برخی مواقع سایت های فروش بلیط هواپیما برای کاربران خود تخفیفاتی را در نظر می گیرند.

بهترین روش خرید بلیط هواپیما با جستجو در گوگل

بهترین روش خرید بلیط هواپیما

اگر تصمیم دارید بلیط هواپیما خود را به صورت اینترنتی بخرید ، توصیه می کنیم قیمت بلیط مورد نظرتان را در اینترنت جستجو کنید تا بتوانید بلیط با بهترین قیمت را خریداری نمایید.

با این حال توصیه می کنیم در تمامی طول فرآیند جستجو ناشناس بمانید. قیمت بلیط هواپیما وابسته‌ به میزان تقاضا ، متفاوت است. برخی از شرکت های هواپیمایی ، با استفاده از داده های افرادی که بارها قیمت بلیط هواپیما را بررسی می کنند ، در محاسبه قیمت بلیط عملکرد متفاوتی را دارند.

به طوری که اگر شما مرتبا یک پرواز را بررسی کنید و قیمت بلیط را چک کنید ، احتمالا قیمت ها هر بار افزایش خواهد داشت. دلیل این موضوع این است که شرکت هواپیمایی احتمال خرید این بلیط توسط شما را بالا می داند ، به همین دلیل قیمت آن را بالاتر می برد.

برای جلوگیری از بروز این مشکل ، باید کوکی های جستجوی خود را حذف نمایید و پس از پاک شدن تاریخچه مرورگر خود ، مجدد قیمت ها را بررسی کنید. این یکی از مهم ترین نکات بهترین روش خرید بلیط هواپیما از طریق وبسایت های مختلف است.

مرتبط بخوانید : فرق بلیط هواپیما سیستمی و چارتری

معرفی بهترین روش خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما روش های متعددی را می توانید امتحان کنید. اگر مایل به خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری هستید ، باید به آژانس مسافرتی مورد نظر خود مراجعه کنید و بلیط خود را خریداری نمایید. در صورتی که قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما را دارید ، باید خرید بلیط خود را از طریق یکی از سایت های معتبر انجام دهید.

در ادامه بهترین روش خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی از طریق یکی از سایت های معتبر را برای شما عزیزان آورده ایم.

سایت سفرستان

سایت سفرستان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان دارای بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در این زمینه می باشد. این مجموعه که در ابتدا تحت عنوان آوانگارد فعالیت خود را آغاز کرد ، با تمامی خطوط هوایی معتبر داخلی و خارجی همکاری دارد. همینطور در این وبسایت از سیستم رزرواسیونی کامل و پیشرفته استفاده می شود و با استفاده از خدمات این سایت ، می توان بلیط هواپیما را خریداری کرد و هتل را به صورت آنلاین رزرو نمود.

با دریافت خدمات از وبسایت سفرستان ، افراد می توانند بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنند. همینطور از طریق وبسایت امکان کنسل کردن‌ بلیط نیز وجود دارد. برای استفاده از خدمات این سایت به عنوان بهترین روش خرید بلیط هواپیما ، می توانید حساب کاربری خود را ایجاد نمایید و سپس بلیط هواپیما را خریداری کنید. در صورتی که پس از خرید بلیط نیز درخواست کنسلی داشته باشید ، امکان کسر جریمه کنسلی و بازگرداندن مابقی هزینه به حساب شما وجود دارد.

آدرس : تهران ، بلوار میرداماد ، پلاک 102 ، طبقه  3، واحد 8

مرتبط بخوانید : اگر بلیط هواپیما را کنسل کنیم چه میشود

اطلاعات مورد نیاز در بهترین روش خرید بلیط هواپیما‌

اگر قصد دارید با استفاده از بهترین روش خرید بلیط هواپیما ، بلیط سفر هوایی خود را خریداری کنید ، باید اطلاعات زیر را در اختیار داشته باشید و آن ها را وارد نمایید. اینگونه بلیط هواپیمای شما کاملا مطابق با انتظارات شما رزرو خواهد شد :

  • به دنبال خرید بلیط هواپیما برای سفر هوایی داخلی و یا خارجی هستید.
  • فرودگاه مبداء و مقصد شما کدام است.
  • تاریخ رفت و برگشت شما چه تاریخی است ، باید دقیق مشخص باشد.
  • قصد خرید بلیط برای چند نفر را دارید و بازه سنی آن ها چیست.

می توانید بر اساس فیلترهایی که در سایت آژانس های هواپیمایی در نظر گرفته‌ شده‌ است ، این اطلاعات را وارد کنید تا تمامی پروازهای موجود برای شما نمایش داده‌ شود.

پس از نمایش لیست پروازها ، می توانید جزئیات مرتبط با هر پرواز از جمله شرکت هواپیمایی ، مدل هواپیما ، کلاس پروازی ، تعداد ظرفیت باقی مانده‌ و… را مشاهده کنید و سپس برای خرید و یا عدم خرید بلیط هواپیما ، اقدام نمایید.

ضمن اینکه با بررسی هر یک از پروازها می توانید اطلاعات کامل تری در مورد ساعت پرواز ، زمان نشستن‌‌ پرواز ، اطلاعات سفر ، قوانین کنسل کردن‌‌ پرواز ، طول پرواز ، میزان بار رایگان ، نحوه محاسبه هزینه تمام شده‌ و … را نیز مشاهده کنید.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید بلیط هواپیما‌ چیست ؟

در مورد بهترین روش خرید بلیط هواپیما‌ ، مفصل در این مقاله توضیح داده‌ ایم.

  • آیا در روش های متعدد برای خرید بلیط هواپیما‌ ، امکان کنسلی بلیط هواپیما نیز وجود دارد ؟

بله ، اغلب ایرلاین ها شرایطی را برای کنسلی بلیط هواپیما در نظر گرفته‌ اند.

  • بهترین روش خرید بلیط هواپیما‌‌ برای کودکان چیست ؟

برای کودکان نیز می توانید مشابه با بزرگسالان از طریق وبسایت اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

روش خرید بلیط ارزان هواپیما

روش خرید بلیط ارزان هواپیما 💎 چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم ؟

بسیاری از افراد برای خرید بلیط هواپیما ، به دنبال یک روش ارزان هستند. به …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *