فیلر زیر چشم در اصفهان 💎 لیست 10 تایی بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان

فیلر زیر چشم در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان کجاست ؟ فیلر در واقع به پر کننده هایی گفته می شود که از جنس ژل هستند ؛ به این معنی که تزریق ژل با تزریق فیلر زیر چشم به یک معنا می باشد و این دو از نظر معنایی تفاوتی با یکدیگر ندارند. چشم ها از تاثیرگذارترین اجزای صورت هستند که نقش بسزایی در زیبایی چهره دارند ؛ ایجاد حلقه های تیره ، گودی و پف در زیر چشم از مواردی است که جذابیت چشم ها را کم می کند و منجر به خسته به نظر رسیدن چشم ها و کم شدن زیبایی صورت می گردد. اگر چنین حالتی را در چهره خود مشاهده می کنید ، تزریق ژل و یا فیلر بهترین گزینه برایتان خواهد بود. در ادامه چندین مرکز تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان را معرفی کرده ایم.

ایجاد سیاهی در زیر چشم ها ، فرورفتگی های دایره ای شکل ، ایجاد چین و چروک های زیر پلک و … در اثر استفاده مداوم از عینک و یا ناشی از افزایش سن ایجاد می شود. البته مشکلات کبدی نیز در ایجاد این مشکل تاثیر گذار است. هر چه میزان فررفتگی و سیاهی زیر چشم بیشتر باشد ، چهره غمگین تر و خسته تر نشان داده می شود. بافت های سلولی در این ناحیه به مرور زمان پیر می شوند و روند رشد و جایگزینی آن ها همانند سنین جوانی نیست. از اقدامات اولیه برای رفع این مشکل اهمیت دادن به خواب کافی ، حذف نمک ار رژیم غذایی ، مراقبت های پوستی و … می باشد. اما از بهترین شیوه ها ، تزریق فیلر زیر چشم است .

در ادامه بهترین دکتر فیلر زیر چشم اصفهان را معرفی کرده ایم :

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در اصفهان

بهترین دکتر فیلر زیر چشم اصفهان

مرکز تخصصی فیلر زیر چشم و کلینیک زیبایی سینایار 

بهترین دکتر برای فیلر زیر چشم در اصفهان

تزریق فیلر زیر چشم همانند بسیاری دیگر از امور زیبایی امری حساس و نخصصی میباشد به همین خاطر است که بسیاری از زیباجویان اصفهانی برای این امر زیبایی به دنبال بهترین دکتر برای فیلر زیر چشم اصفهان میگردند ، برای شما زیباجویان عزیزی که برای سلامتی و زیبایی خود ارزش قائل هستید این کلینیک زیبایی در اصفهان زیر نظر پزشک از بهترین گزینه ها خواهد بود.

این مجموعه با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در امور زیبایی و دارا بودن چند شعبه در ایران و کشورهای همجوار پیشرو در ارائه خدمات به زیباجویان اصفهانی است . همچنین این مجموعه علاوه بر همکاری با پزشکان متبحر که بصورت مداوم در کنگره ها و کارگاه های بین المللی برای دستیابی به آخرین شیوه های زیبای پوست و مو حضور دارند ، مجهز به تجهیزان روز دنیا در این زمینه نیز میباشد که نوید بخش ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان است .

غیر از خدمات تزریق فیلر زیر چشم این مجموعه پکیج کاملی از خدمات زیبایی را ارائه میدهد که در زیر به آن ها اشاره میکینم :

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • رفع تیرگی زیر چشم
  • بلفاروپلاستی ( جراحی افتادگی پلک )
  • لیزر موهای زائد ( الکساندرایت )
  • هایفوتراپی ( جوانسازی پوست ) – اندولیفت ( جوانسازی پوست با لیزر )
  • آر اف سوزنی – میکرودرم
  • فیشیال – سابسیژن
  • میکرونیدلینگ – پی آر پی
  • پلکسر – لیزر کیوسوئیچ
  • آنزیم تراپی – کربوکسی تراپی
  • کاشت ابرو و کاشت مو

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴  –  ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸  –   واتساپ :

آدرس:  اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – نبش کوچه ۴۱   لوکیشن : مسیریابی

 فیلر زیر چشم اصفهان

فیلر زیر چشم اصفهان

در صورتی که پس از مراجعه به پزشک به این نتیجه رسیدید که تزریق فیلر زیر چشم بهترین گزینه برای شما می باشد ، سعی کنید برای تزریق به افراد متخصص و مجرب در این زمینه مراجعه کنید و به هیچ عنوان به افرادی که مدرک پزشکی ندارند اعتماد نکنید ؛ چراکه ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

پزشک پس از بی حسی در اطراف زیر چشم ، از کانولا یا سوزن استفاده می کند و اقدام به تزریق ژل می نماید ؛ در صورتی که در برخی نقاط از زیر چشم در اثر تزریق فیلر حجم صورت افزایش پیدا کند ، تیرگی ها ، گودی و پف زیر چشم نیز تا حد امکان کمتر می گردد.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در اصفهان 

مقدار ژل مورد نیاز برای فیلر زیر چشم اصفهان

فیلر زیر چشم اصفهان

برای رفع مشکلات زیر چشم ، و تزریق فیلر زیر چشم اصفهان ممکن است یک سی سی ژل کافی باشد. ولی در برخی موارد نادر ممکن است به بیش از این مقدار نیاز باشد. چراکه میزان گودی زیر چشم زیاد است و یا برای رفع سیاهی و تیرگی زیر چشم ببه بیش از این مقدار نیاز است.

بنابراین با توجه به نواقصی که در زیر چشم هر فرد وجود دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است نمیتوان دقیقا بیان کرد که هر فرد با توجه به خصیصه های فردی چقدر باید تزریق ژل داشته باشد.

حتما قبل از انجام کار با یک پزشک متخصص صحبت کنید و در این رابطه مشاوره بگیرید. تا از میزان ژلی که باید تزریق گردد مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در اصفهان 

هزینه تزریق توسط بهترین دکتر فیلر زیر چشم اصفهان

هزینه تزریق توسط بهترین دکتر فیلر زیر چشم اصفهان

برای تزیرق فیلر زیر چشم ، ممکن است با قیمت های متفاوتی مواجه باشید که گاها معقول و گاها نامعقول است. هزینه انجام این عمل وابسته به عوامل مختلفی می باشد که مهم ترین آن نوع و برند ژل است که برای تزریق زیرچشم بیمار انتخاب می گردد. با توجه به عوارضی که این روزها ژل های باکیفیت و نامعتبر دارند ، توصیه می کنیم برای دریافت خدمات به بهترین مراکز و کلینیک ها مراجعه کنید و اینکار را به بهترین پزشکان متخصص مراجعه کنید.

از دیگر عوامل موثر در هزینه تزریق فیلر زیر چشم ، میتوان به تبحر پزشک ، متخصص ، میزان فیلر مورد نیاز به تشخیص پزشک برای رسیدن به بهترین نتیجه و سطح کیفی کلینیک زیبایی مد نظر اشاره کرد . لذا به شما زیباجوی عزیز توصیه میشود تا با یک تماس با یکی از مطرح ترین کلینیک های زیبایی اصفهان که در بالا نیز معرفی شده است ، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان زیبایی از حدود هزینه این امر زیبایی مطلع شوید.

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴  –  ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸  –   واتساپ :

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در اصفهان

نوع ژل و فیلر قابل تزریق در زیر چشم 

فیلر زیر چشم اصفهان

امروزه برای تزریق در زیر چشم ، از ژل هایی که ماده اصلی آن ها هیالورونیک اسید است و دارای سازگاری بالایی با بدن می باشد ، استفاده می گردد. اما ژل ها و فیلرها از برندهای مختلفی تولید می شوند که لازم است برای کم شدن عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل ، از بهترین برندها استفاده گردد.

این برندها عبارتند از :

  • ژوویدرم
  • تئو سیال
  • بلوترو
  • اسکالپترا
  • پرفکتا
  • رستیلن
  • استایلاژ

این برندها نام های آشنایی هستند چرا که علاوه بر تزریق در ناحیه زیر چشم برای تزریق در نواحی لب و گونه و چانه نیرز استفاده میگردند و دارای بالاترین میزان بازدهی و دوام میباشند.

قبل از اینکه اقدام به تزریق نمایید از پزشک خود درباره برند و مارک فیلر جستجو کنید و حتی المقدور بخواهید که بسته ژل و فیلر را به شما نشان دهد و پلمپ فیلر را جلوی شما باز کند.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اصفهان 

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

  • این روش بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به دیگر روش های جراحی و جوانسازی زیر چشم با هزینه کمتری انجام می شود.
  • ژل های حاوی هیالورونیک اسید با بدن سازگار هستند و پس از تزریق حساسیت ایجاد نمی کنند.
  • بلافاصله پس از تزریق می توان تغییرات را در ناحیه زیر چشم ها احساس کرد.
  • در صورتی که زیبا جو رضایت نداشته باشد، می تواند به تغییرات قبل از تزریق بازگردد.
  • تزریق فیلر زیر چشم بدون هیچ عوارضی انجام می شود و هیچ عارضه ای ندارد.

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در اصفهان 

توصیه بهترین دکتر برای گودی زیر چشم اصفهان

بهترین دکتر برای گودی زیر چشم اصفهان

 بهترین دکتر برای گودی زیر چشم در اصفهان می گوید: فیلر زیر چشم برای کسانی مناسب است که دارای گودی زیر چشم یا تیرگی در زیر چشمان خود هستند. در زیر شرایطی را می‌نویسیم که اگر دارای این شرایط هستید احتمال زیاد کاندید مناسبی برای تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان هستید:

  • اگر پوست زیر چشم شما دارای افتادگی خفیف یا متوسط است.
  • اگر پوست شما کاملاً سالم است و ضخامت خوبی برخوردار است.
  • اگر نسبت به عمل زیبایی فیلر زیر چشم واقع بین هستید.

 فیلر زیر چشم اصفهان و رفع تیرگی زیر چشم

تیرگی یا سیاهی زیر چشم عوامل متعددی دارد. که از بین آنها می‌توان به:

  1. نازک بودن پوست زیر چشم و قابل مشاهده شدن عروق
  2. دلایل ژنتیکی و ارثی که این مورد از شیوع بیشتری برخوردار است.
  3. کشیدن سیگار
  4. کم خونی

در مورد تیرگی‌های ژنتیکی زیر چشم که عنوان شد. میبایست اضافه کنیم که اگر با گودی زیر چشم همراه باشد، می‌توان آن را تا حدود ۵۰ درصد با تزریق فیلر زیر چشم بهتر کرد.

همانطور که در بالا گفته شد کشیدن سیگار و کم خونی نیز از عوامل مهم ایجاد گودی و تیرگی زیر چشم هستند . به خاطر داشته باشید تا زمانی که کم خونی شما درمان نشده باشد و همچنان به کشیدن سیگار ادامه می‌دهید، هیچ درمان موثری برای تیرگی دور چشمان شما نخواهد بود.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان

نکاتی از زبان بهترین دکتر برای فیلر زیر چشم اصفهان

بهترین دکتر فیلر زیر چشم اصفهان

پس از تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان لازم است به برخی توصیه های مراقبتی شامل موارد زیر توجه داشته باشید :

  • برای جلوگیری از ایجاد تورم و کبودی ، بر روی محل تزریق کمپرس یخ بگذارید.
  • از لمس کردن محل تزریق تا چند ساعت خودداری نمایید.
  • تا چند روز از مصرف الکل اجتناب نمایید.
  • پس از تزریق فیلر زیرچشم در اصفهان ، از ورزش های سنگین بپرهیزید.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در اصفهان 

آیا تزریق فیلر زیر چشم اصفهان را باید تمدید کرد؟

بهترین دکتر برای گودی زیر چشم اصفهان

هر ژلی که تزریق میگردد، موقت است و برای گرفتن همان نتیجه قبل باید دوباره ژل را تمدید کرد.ماندگاری ژلها چیزی در حدود 6 ماه تا 12 ماه است و برای اینکه به حداکثر ماندگاری ژل دست پیدا کنید باید نکات ذیل را به کار ببندید. اما به خاطر داشته باشید رعایت نکات ذیل هم تنها دوام ژل را بالا میبرد ولی باعث همیشگی شدن ژل نمیگردد و باید سر موقع و یا زمانیکه میبینید اثرات ژل رو به زوال است تمدید ژل را انجام دهید.

مواردی که ژل تزریقی را با دوام میکند:

پرهیز از نور خورشید به دستور بهترین دکتر برای گودی زیر چشم اصفهان

نباید آفتاب بگیرید و به سولاریوم بروید و زیر مستقیم نور خورشید بدون محافظت بی کلاه و بدون ضد آفتاب قدم بردارید. آفتاب باعث میگردد ژل شما زود از بین برود.

سیگار ممنوع به دستور بهترین دکتر برای فیلر زیر چشم اصفهان

از سیگار و دخانیات مانند قلیان پرهیز کنید دوام و عمر ژلهای تزریقی را میکاهد چه تزریق ژل زیر چشم چه تزریق در نواحی دیگر صورت.

مصرف مشروبات الکلی ممنوع

مشروبات الکلی از هر نوع مانند سیگار عمر ژلها را پایین می آورند.

ورزشهای بسیار سنگین و تزریق فیلر زیر چشم اصفهان

ورزشهای معمولی مد نظر نیست ، افرادی که خیلی ورزش میکنند و تمرینات سختی دارند تا حدی ژلها زودتر از بین میروند.

غذاهای آماده

غذاهای آماده و فست فودی و ناسالم نیز سبب از بین رفتن ژلهای تزریقی میشوند. البته تمامی موارد به گونه ای نیست که به محض انجام ممنوعیات ژل به اصطلاح بخوابد بلکه به مرور از عمر حداکثری ژل میکاهد.

مرتبط بخوانید : تغییر رنگ چشم در اصفهان

سوالات متداول

  • بهترین مرکز فیلر زیر چشم در اصفهان چیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مرکز فیلر زیر چشم در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان چقدر است ؟

برای تزریق فیلر زیرچشم ممکن است هزینه های متفاوتی از زیباجویان دریافت شود و ممکن است به با توجه به نوع برند ، میزان فیلر و … هزینه های متفاوتی را به زیباجویان اعلام می کنند.

  • مزایای تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان چیست ؟

تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان مزایای بسیاری شامل جوانسازی چشم ها ، رفع خطوط و چین و چروک های اطراف و زیر چشم ها ، رفع گودی زیر چشم ، حجیم کردن اطراف چشم ها ، داشتن نتایج فوری ، بروز عوارض بسیار کم ، کمترین میزان تهاجم و بدون دوره نقاهت را دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *