عکاسی بارداری در رشت – لیست 10 تایی بهترین آتلیه های بارداری رشت

عکاسی بارداری در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آتلیه برای عکاسی بارداری در رشت کدام است ؟ ثبت عکس های زیبا از دوران بارداری که از شیرین ترین و لذت بخش ترین دوران های زندگی برای زوجین به خصوص مادران باردار است ، می تواند به دنیا آمدن فرزند جدید را دلنشین تر کند. با توجه به علاقه بیشتر مردم به عکاسی های بارداری ، امروزه شاهد آتلیه های بسیاری در شهر رشت هستیم ؛ در صورتی که مایل هستید برای عکاسی دوران بارداری به بهترین آتلیه مراجعه کنید ، برای اطلاع از بهترین آتلیه های عکاسی بارداری در رشت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین آتلیه برای عکاسی بارداری در رشت

عکس گرفتن از دوران بارداری برای تمامی زوج ها به خصوص مادران شیرین و خوشایند است ؛ طبیعی است که افراد بخواهند برای ثبت عکس های بارداری خود به بهترین آتلیه ها مراجعه کنند. وجود آتلیه های بسیار در شهر رشت می تواند چالشی را برای شما ایجاد کند که کدام آتلیه بهتر است و می تواند به شما کمک کند تا عکس های دلخواهتان را بگیرید.

به همین منظور ما در این مقاله از پاسخ تو قصد داریم بهترین آتلیه های شهر رشت را برای عکاسی بارداری به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه به تعدادی از بهترین آتلیه های عکاسی مناسب برای عکاسی بارداری اشاره کرده ایم :

آتلیه عکس توت فرنگی

عکاسی بارداری در رشت

  • آدرس : رشت ، حسین آباد ، بلوار معلم ، خیابان حسین آباد
  • شماره تماس : 09117272702

استودیوی ترام

عکاسی بارداری در رشت

  • آدرس : رشت ، ساغری سازان ، خیابان صومعه بیجار ، خیابان ویشکایی
  • شماره تماس : 09119346241

آتلیه عکس نورا

عکاسی بارداری در رشت

  • آدرس : رشت ، منظریه ، میدان گاز ، بلوار نامجو
  • شماره تماس :  0133228696

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در رشت – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در رشت

استودیو سبحان اکبری

عکاسی بارداری در رشت

  • آدرس : رشت ، حافظ ، بلوار امام خمینی ، بلوار منظریه
  • شماره تماس : 09397872544

آتلیه دانژه

عکاسی بارداری در رشت

  • آدرس : رشت ، چمار سرا ، خیابان استقامت
  • شماره تماس : 09111378240

تکات مهم برای عکاسی بارداری در رشت

از مهم ترین نکاتی که باید در عکاسی بارداری به آن توجه کنید ، رعایت سادگی است. در واقع سادگی همیشه مورد پسند است و عکس های بارداری شما را نیز زیباتر می کند. اگر تصمیم گرفته اید برای عکاسی بارداری در رشت اقدام کنید ، لازم است به نکات مهمی که در ادامه آورده ایم ، توجه کنید.

  • برای عکاسی بارداری باید زمان مناسبی را انتخاب کنید. بهترین زمان برای ثبت عکس های یادگاری از بارداری ، دوره هفت الی هشت ماهگی است. شرایط بارداری در افراد مختلف بایکدیگر تفاوت دارد اما به طور کلی بازه زمانی اواخر هشت ماهگی تا پایان نه ماهگی ، علائم فیزیکی و روحی در مادر بیشتر می شود و ممکن است تمایلی به ثبت عکس نداشته باشد. از سویی دیگر قبل از هفت ماهگی نیز شکم مادر به طور کامل مشخص نیست و بهترین بازه بین هفت تا هشت ماهگی است.
  • سعی کنید از لوازمی که برای نوزاد خود خریداری کرده اید ، شامل جوراب ها ، کفش ، اسباب بازی و … در عکس هایتان استفاده کنید.
  • می توانید در عکس های خود از عکس سونوگرافی تان نیز استفاده کنید که بخش جدایی ناپذیر عکاسی بارداری است.
  • در آخر نیز نیاز است پدر و مارد کمی به آراستگی خود توجه داشته باشند. رسیدگی به وضعیت ظاهری شکم ، آرایش صورت ، آراستن موها و … می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی عکس ها داشته باشد.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در رشت – فهرست 10 تایی مراکز تزریق ژل گونه در رشت

عکاسی بارداری در رشت

لباس مناسب برای عکاسی بارداری در رشت

بسیاری از مادران با زمان فرارسیدن زمان عکاسی بارداری ، در مورد لباسشان نگران هستند. اینکه چه لباسی بپوشند که هم زیبا و هم مناسب باشد. برای انتخاب لباس مناسب لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • بهتر است لباس تک رنگ و ساده ای را برای عکاسی بارداری انتخاب کنید ؛ لباس های طرح دار و شلوغ موجب کوچکتر نشان داده شدن شکم می شود و هدف از عکاسی بارداری نیز نمایش شکم است.
  • سعی کنید لباس هایی را برای عکاسی بارداری انتخاب کنید که با لباس همسرتان تطابق داشته باشد. لباس های متفاوت زوجین از زیبایی عکس کم می کند.
  • لباس های دارای کمر بند ، شکم شما را برجسته تر نشان خواهد داد.
  • از لباس های متفاوتی هم می توانید برای عکاسی بارداری استفاده کنید. در این صورت اگر یکی از لباس ها مورد انتظارتان نباشد ، قطعا از دیگری خوشتان خواهد آمد.
  • برای عکاسی بارداری ، استفاده از لباس های گشاد نتیجه بهتری دارد. لباس های گشادی که در ناحیه شکم با کمر بندی بسته شده باشند تا شکم نمای بیشتری داشته باشد و توجهات به سمت اضافه وزن مادر باردار جلب نکند.
  • این عکس ها سالیان سال برایتان تداعی کننده خاطرات خواهند بود ؛ به همین دلیل توصیه می شود لباس های ساده ای را انتخاب کنید که هیچ وقت از مد نمی افتند تا هر وقت نگاهی به عکس هایتان انداختید ، آن ها را زیباتر از همیشه تصور کنید.

مرتبط بخوانید : کلینیک دامپزشکی در رشت – قالیشویی در رشت

ویژگی های یک آتلیه خوب برای عکاسی بارداری در رشت

دوران بارداری با تمامی سختی هایی که برای مادر به همراه دارد ، شیرینی های زیادی نیز دارد. به همین دلیل مادران تلاش بسیاری دارند تا این لحظات شیرین را در آتلیه بارداری ثبت کنند. لازم است برای اینکه نسبت به عکس های بارداری خود احساس خوبی داشته باشید ، حتما به یک آتلیه خوب و حرفه ای مراجعه کنید.

در آتلیه های حرفه ای ضمن توجه به شرایط و وضعیت جسمی و روحی مادر ، سعی می شود عکس ها مطابق با نظر مادر گرفته شده و ضمن اینکه از محیط های مختلفی برای ثبت عکس های بارداری استفاده می گردد. به عنوان مثال می توان برای عکاسی بارداری از فضای باز ، اتاق نوزاد و … استفاده کرد.

لازم است آتلیه انتخابی از نظر بهداشتی دارای محیطی مناسبی باشد تا مادر را دچار زحمت نکند. همینطور به منظور جلوگیری از ایجاد دغدغه برای مادران باردار به دلیل تغییر سایز و افزایش وزن ، آتلیه های حرفه ای لباس مناسب برای مادران باردار نیز ارائه میدهند تا ضمن کم کردن هزینه ها ، افراد بتوانند به راحتی از این لباس ها استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در رشت – معرفی 10 بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

سوالات متداول

  • بهترین آتلیه برای عکاسی بارداری در رشت کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین آتلیه برای عکاسی در رشت ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • آیا در آتلیه های عکاسی بارداری در رشت لباس مناسب مادر باردار نیز ارائه می شود ؟

بله ، در اغلب آتلیه های عکاسی بارداری در رشت ، لباس مناسب برای مادر باردار ارائه می گردد.

  • برای عکاسی بارداری چه ایده هایی وجود دارد ؟

می توانید متناسب با سلیقه تان ، عکاسی بارداری را در فضای باز و یا در اتاق نوزاد خود انجام دهید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *