مرکز لیزر در کاشان 💎 معرفی 7 بهترین مرکز لیزر در کاشان

مرکز لیزر در کاشان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر در کاشان کجاست ؟ لیزر یکی از روش های کاربردی برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن است. در این روش ، بدون ایجاد زخم بر روی پوست و بدون اینکه افراد دردی را تجربه کنند ، پرتوهای لیزر به عمق پوست نفوذ پیدا می کنند. یکی از مزیت هایی که لیزر موهای زائد به همراه دارد ، این است که اگر افراد به صورت منظم در جلسات لیزر شرکت کنند ، شاهد رفع دائمی موهای زائد بدن خود خواهند بود ، به طوری با خدمات لیزر نیازی به استفاده از روش های سنتی برای رفع موهای زائد نیست. اگر تصمیم به لیزر موهای زائد بدن خود را دارید ، برای آشنایی با بهترین لیزر موهای زائد در کاشان ، در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین مرکز لیزر در کاشان

در شهر کاشان ، لیزر موهای زائد در بسیاری از مراکز انجام می شود. در ادامه یکی از بهترین مراکزی که می توانید از آن خدمات لیزر را دریافت کنید را معرفی کرده‌ ایم.

مرکز لیزر دکتر غلامرضا مختاری

مرکز لیزر در کاشان

  • آدرس : کاشان ، خیابان رجایی ، سه راه میدان ، پاساژ قرمز ، طبقه ۱
  • تلفن تماس : ۰۳۱۵۴۴۴۴۵۹۴

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در کاشان

آشنایی با مزیت های لیزر موهای زائد در کاشان

مرکز لیزر در کاشان

لیزر موهای زائد با یک دستگاه انجام می شود که در آن از نور لیزر برای از بین بردن موهای زائدی که بر روی سطح پوست و در قسمت های مختلف از بدن وجود دارند ، استفاده می شود. وقتی جلسات لیزر تکمیل شود ، رشد موها نیز کم کم متوقف می گردد. لیزر بر روی فولیکول های مو اثرات بسیاری را دارد ؛ به طوری که این تکنولوژی منجر به داغ شدن پیاز مو و همینطور غیرفعال شدن فولیکول های مو می گردد. فولیکول ها ارگان های کوچک در درون پوست می باشند که موهای بدن را ایجاد می کند. در صورتی که این فولیکول ها از بین بروند ، رشد موها برای همیشه متوقف خواهد شد.

مزایای لیزر موهای زائد

در ادامه به برخی از مزایای لیزر اشاره کرده ایم. با بررسی این مزایا تصمیم گیری برای دریافت خدمات لیزر جهت از بین بردن‌ موهای زائد که در قسمت های مختلفی از بدن رشد می کنند ، آسان تر انجام می شود.

  • لیزر یک پرتو نور بسیار پرقدرت است که به فولیکول های مو آسیب می رساند. به طوری که بعد از مدتی به دلیل آسیب دیدن فولیکول های موهای زائد ، کم کم موهای زائد از بین می روند.
  • لیزر روشی جدید و قابل انعطاف می باشد. به طوری که بدون اینکه بر روی قسمت های مختلفی از پوست و یا بدن تاثیر منفی را داشته باشد ، منجر به رفع دائمی موهای زائد از روی پوست می گردد.
  • لیزر موهای زائد ، دارای انواع مختلفی می باشد. فناوری های الکساندرایت ، اندیاگ و دایود جزو لیزرهای معروف و پرکاربرد هستند که برای از بین بردن موهای زائد در انواع رنگ پوست و مو ، کارایی دارند. به طوری که هر یک از این دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد با رنگ و نوع مختلف استفاده می شوند ؛ لیزر موهای زائد الکساندرایت برای کسانی که پوست روشنی دارند ، مناسب است. دستگاه اندیاگ برای کسانی که دارای پوست تیره و یا گندمی می باشند ، استفاده می شود. این تفاوت ها به دلیل خاصیت فیزیکی لیزرها از جمله طول موج و فرکانس ایجاد می گردد.
  • لیزر موهای زائد ، فقط موها را مورد هدف قرار می دهد. گرمای لیزر منجر به از کار افتادن و غیرفعال شدن فولیکول ها می گردد. البته در نظر داشته باشید این گرما به صورت دقیق و هدفمند ، صرفا فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و آسیبی به پوست و یا بافت های مجاور فولیکول وارد نخواهد کرد.
  • با استفاده از تکنولوژی لیزر ، میزان 80 الی 90 درصد از موهای زائد ، برای همیشه از بین می روند.

آیا لیزر در کاشان ، برای تمامی افراد موثر است ؟

لیزر موهای زائد برای تمامی طیف رنگ پوست و موها موثر می باشد. البته کسانی که دارای موهای تیره ای هستند ، سریع تر نیز از لیزر موهای زائد ، به نتیجه می رسند. دلیل این موضوع این است که موهای روشن و بلوند ، دارای جذب رنگ کمتری در مقایسه با موهای مشکی هستند. در صورتی که فولیکول های مو مقدار ناکافی از نور لیزر را جذب کنند ، گرمای حاصل از آن ، قادر به غیرفعال کردن فولیکول های مو نخواهد بود.

با این حال با وجود ساخت دستگاه های لیزر جدید ، این امکان برای تمامی افراد با رنگ پوست و موی متفاوت وجود دارد که بتوانند با استفاده از این تکنولوژی ، موهای زائدی که در بدن آن ها وجود دارد را از بین ببرند. بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد ، افراد با پوست های رنگ روشن که دارای موهای تیره و ضخیم هستند ، سریع تر از لیزر موهای زائد نیز به نتیجه می رسند.

افراد دیگر با موی بلوند ، موی قرمز ، موهای طلایی و موی سفید برای دستیابی به نتیجه از لیزر موهای زائد ، به جلسات بیشتری نیز نیاز دارند.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در کاشان چقدر تاثیر دارد ؟

مرکز لیزر در کاشان

امروزه لیزر موهای زائد ، به عنوان تنها راه برای حذف همیشگی موهای زائد شناخته می شود. در صورتی که لیزر موهای زائد به یک روش درست و با استفاده از دستگاه های مناسب با رنگ و جنس موهای زیباجو انجام شود ، دارای اثرات دائمی و رضایت بخشی خواهد بود.

با این حال در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد برای طیف پوستی متفاوت ، اثرات متفاوتی نیز دارد. با این حال در افراد مختلف ، لیزر موهای زائد منجر به رفع 70 تا 90 درصد از موهای زائد برای همیشه می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کاشان

باورهای اشتباه در مورد لیزر موهای زائد

در طی سال های اخیر ، در مورد لیزر موهای زائد ، باورهای اشتباه بسیاری در میان افراد شکل گرفته‌ است. در ادامه قصد داریم به برخی از این باورهای اشتباه بپردازیم.

لیزر موهای زائد سرطان زا است.

نور ناشی از لیزر ، صرفا باعث گرم شدن‌ فولیکول های مو می شود. این نور صرفا با هدف غیرفعال کردن فولیکول های مو ، به پوست تابانده می شود. بنابراین لیزر موهای زائد ، باعث سرطان نخواهد داشت.

لیزر باعث نازایی و مشکلات جنسی می‌ شود.

از لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در کاشان برای رفع موهای زائد در ناحیه بیکینی استفاده می شود اما منجر به بروز مشکلات نازایی و یا مشکلات جنسی نمی گردد. دلیل این موضوع این است که عمق نفوذ لیزر به پوست ، در حد چند میلی متر می باشد و این نور به ریشه موها نمی رسد و آسیبی به ارگان های جنسی شامل تخمدان و یا بیضه ها وارد نمی کند و دلیلی بر نازایی نیست.

لیزر برای دختران جوان مناسب نیست. 

برای دختران جوان ، این دغدغه وجود دارد که لیزر در ناحیه بیکینی منجر به از بین رفتن‌ بکارت می شود. در حالی که لیزر حتی به پوست ناحیه درمان نیز آسیبی وارد نمی کند و فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد.

لیزر در مرکز لیزر در کاشان به چشم آسیب می‌ زند. 

در جلسات لیزر ، به زیباجویان عینک داده می شود تا از چشمانشان محافظت شود. بنابراین چشم ها در طول جلسات لیزر در امان هستند.

لیزر باعث به وجود آمدن رگ‌ های واریسی می‌ شود.

لیزر موهای زائد فقط در حد چند میلی متر به پوست نفوذ پیدا می کند و اصلا به عروق و یا غدد و یا وریدهای پوستی نمی رسند. به همین دلیل تاثیری بر روی این رگ ها ندارند. بنابراین قطعا لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در کاشان منجر به وجود آمدن رگ های واریسی نمی گردد.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر در کاشان کجاست ؟

بهترین مرکز لیزر در کاشان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در کاشان ، چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد بر اساس ناحیه لیزر موهای زائد ، دستگاه لیزر موهای زائد و … متغیر می باشد.

  • برای رفع دائمی موهای زائد ، چند جلسه لیزر در مرکز لیزر در کاشان نیاز است ؟

اغلب افراد پس از 6 الی 8 جلسه لیزر ، شاهد رفع میزان زیادی از موهای زائد در بدن خود هستند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *