قالیشویی در مشهد – فهرست 10 تایی بهترین قالیشویی ها در مشهد

قالیشویی در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

قالیشویی در مشهد را چگونه پیدا کنیم ؟ در کلان شهرهایی همچون شهر مشهد ، قالیشویی های بسیاری وجود دارد که برای تشخیص اینکه کدام خوب است ، نمی توان یکی یکی این قالیشویی ها را تست کرد تا به نتیجه رسید. برای اینکه متوجه شوید کدام قالیشویی در مشهد خوب است ، باید از طریق پرس و جو از دوستان و آشنایان و آمار رضایت مندی دیگر مشتریان قالیشویی ها متوجه این موضوع شوید. در این مقاله نیز به منظور راهنمایی شما عزیزان که مایل هستید شستشوی فرش های خود را به قالیشویی بسپارید ، فهرستی از بهترین قالبشویی های مشهد را برایتان آورده ایم.

مزیت شستن فرش در قالیشویی 

بسیاری از افراد که شرایط شستشوی فرش در خانه را دارند ، خودشان اقدام به اینکار می کنند اما غافل از اینکه شستن فرش اصولی دارد که در صورت عدم توجه به آن ها ممکن است به تار و پود فرش آسیب وارد شود. در قالیشویی ها برای شستن هر فرش با جنس های مختلف و اعم از ماشینی و دستباف از شوینده های مخصوصی استفاده می شود. همینطور پاک کردن لکه های روی فرش نیز با روش های اصولی انجام می گیرد ؛ به طوری که سخت ترین و مقاوم ترین لکه های موجود بر روی فرش نیز در قالیشویی ها رفع می شود.

معمولا اغلب قالیشویی ها برای شستشوی فرش ها از شستشوی مکانیزه استفاده می کنند و تضمین کننده اسلامی بودن روش برای تمیز کردن فرش ها هستند. در ادامه به دو روش از شستشوی فرش در قالیشویی اشاره کرده ایم.

1.مکش خشک

یکی از روش های شستشوی فرش ها، روش مکش خشک است که هدف از آن کنترل میزان رطوبت فرش می باشد. به عبارتی فرش مرطوب می شود و کاملا خیس نمی گردد. این روش کمی مشابه با روش خانگی است اما بدیهی است که از تجیهزات پیشرفته تری برای اینکار استفاده می گردد.

طی این روش یک ماشین با دو برس بزرگ و چرخشی مواد شوینده را بر روی سطح فرش پخش می کند و به کمک آب کافی لکه ها را از بین می برد. در نهایت نیز مایع ایجاد شده را به کمک مکش جمع می کند ؛ ضمن اینکه سبب خشک شدن فرش نیز می شود.

2.کربنه کردن از روش های قالیشویی در مشهد

در برخی از قالیشویی های حرفه ای ، از محلول های تمیز کننده حاوی کربن برای شستن فرش استفاده می کنند که به آن فرآیند کربه کردن گفته می شود. این عمل سبب می شود که شوینده با کم ترین مقدار جذب فرش شوند و لکه ها راحت تر از روی سطح فرش پاک گردند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در مشهد –کلینیک دامپزشکی درمشهد 

بهترین قالیشویی ها در مشهد

در صورتی که مایل هستید شستشوی فرش های خود را به بهترین قالیشویی های مشهد بسپارید ؛ برای اطلاع از بهترین مراکز شستشوی فرش به فهرستی که در ادامه آورده ایم ، توجه کنید.

قالیشویی و مبل شویی غرب مشهد

  • آدرس : دفاتر سطح شهر در محدوده های هاشمی رفسنجانی ، عبدلمطلب ، پیروزی ، پنج تن
  • شماره تماس : 32111522

قالیشویی رضوی مشهد

  • آدرس : مشهد ، پنج تن 55 ، میلان اول ، سمت راست ، پلاک 14
  • شماره تماس : 05132113100

قالیشویی خیام در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان پنج تن ، پنج تن 55 ، کوچه اول ، سمت راست ، پلاک 3
  • شماره تماس : 05132110888

قالیشویی گل افشان مشهد

  • آدرس : مشهد ، شهرک شهید رجایی ، حر 9 ، پلاک 6/9 ، جنب پلاک 655
  • شماره تماس : 05133713389

قالیشویی امیری مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار سازمان آب ، شهید صادقی 12 ، توفیق 10 ، پلاک 64
  • شماره تماس : 05136220174

قالیشویی عدالتیان در مشهد

  • آدرس : مشهد ، خیابان رسالت 45 ، جنب تالار 22 بهمن ، نرسیده به میدان نوغان
  • شماره تماس : 05132135949

‎پاک کردن لکه‌ های فرش در قالیشویی ها

پاک کردن لکه های روی فرش در اغلب قالیشویی ها انجام می شود. برخی قالیشویی ها برای پاک کردن لکه های مقاوم از روی فرش ، باید از لکه بر های قوی و تکنیک های پاک کردن لکه از فرش استفاده کنند که در مقابل ارائه این خدمات ممکن است هزینه های بیشتری را دریافت کنند. بنابراین لازم است حتما در زمان تحویل فرش ، موضوع لکه موجود را با قالیشویی در میان بگذارید و از نوع خدمات و هزینه های مرتبط با آن اطلاع یابید.

مرتبط بخوانید : کاشت ابرو در مشهد – معرفی معتبرترین مراکز کاشت ابرو در مشهد

سوالات متداول

  • بهترین قالیشویی ها در مشهد کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین قالیشویی ها در مشهد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در روش شستشوی خانگی امکان آسیب به فرش وجود دارد ؟

بله ، ممکن است فرش پس از شستشو به طور کامل خشک نشود و به دلیل داشتن رطوبت و یا نم دچار آسیب و یا پوسیدگی گردد. همینطور استفاده از ابزار و مواد شوینده نامناسب نیز منجر به آسیب به فرش می گردد.

  • آیا قالیشویی ها خدمات ترمیم و رفو فرش را نیز ارائه می دهند ؟

بله ، اغلب قالیشویی ها خدمات ترمیم و رفوگری فرش را نیز ارائه می دهند که به دلیل تخصصی بودن اینکار لازم است آن را به بهترین قالیشویی ها در مشهد بسپارید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *