مرکز اکستنشن مو در شهریار 💎 معرفی 7 بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار + نظرات

مرکز اکستنشن مو در شهریار

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اکستنشن مو یکی از خدمات زییایی است که در سالن های زییایی ارائه می شود. هدف اصلی از این خدمات زیبایی ، افزایش حجم و قد موهاست. به طوری که کسانی که موهای کوتاه و یا کم پشتی دارند ، می توانند با استفاده از این خدمات ، موهایی بلندتر و پرحجم تر را تجربه کنند. در صورتی که به دریافت خدمات اکستنشن مو علاقه مند هستید ، در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی در شهریار

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار

برای اینکه نتیجه اکستنشن موهای شما طبیعی شود ، باید برای دریافت این خدمات به بهترین سالن های زیبایی بروید و این خدمات را از کسانی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند ، دریافت کنید.

در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان یکی از بهترین سالن های زیبایی شهریار که می توانید از آن ها خدمات اکستنشن مو دریافت کنید را معرفی کرده‌ ایم.

آرایشگاه ماهیسا

مرکز اکستنشن مو در شهریار

  • آدرس : شهریار ، خیابان ولیعصر ، کوچه حاج اسماعیلی ، مجتمع صدف ، طبقه چهارم ، واحد ۱۲
  • شماره تماس : 09223744147

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در شهریار

انواع روش های اکستنشن مو در مرکز اکستنشن مو در شهریار

اکستنشن مو در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها به روش های مختلفی انجام می شود. در ادامه پیرامون رایج ترین روش هایی که برای اکستنشن مو کاربرد دارند ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

اکستنشن مو کلیپسی با گیره‌ ای

اکستنشن مو کلیپسی و یا گیره‌ ای ، نوعی از اکستنشن مو است که به راحتی نصب و جدا می شود و راحت ترین روش برای حجم و فرم دهی به موها است. در این روش موها با استفاده از گیره به موهای طبیعی متصل می شوند.

اکستنشن مو حلقه‌ ای و میکرو حلقه

یکی دیگر از روش هایی که برای اکستنشن مو کاربرد دارد ، اکستنشن مو حلقه ای و میکرو حلقه است. در این روش تعدادی از تارهای مو طبیعی به حلقه ای از اکستنشن مو متصل می گردند. این حلقه ها به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار داده می شوند.

از مزیت های این تکنیک از اکستنشن مو این است که اکسیژن کافی به کف سر می رسد. بنابراین اگر در اغلب موارد موهای خود را می بندید و یا برای مدت زمان طولانی مقنعه و روسری به سر دارید ، این روش برای شما مناسب است.

اکستنشن حرارتی یا اکستنشن با چسب

اکستنشن چسبی از دیگر روش های اکستنشن مو است که با استفاده از چسب های حرارتی انجام می شود. این روش در مقایسه با دیگر روش ها برای افرادی که تارهای موی طبیعی آن ها کمی ضعیف است ، مناسب تر می باشد.

در صورتی که موهای آسیب دیده‌ ای دارید و یا تار موهایتان به دلیل رنگ کردن‌ های مداوم آسیب دیده است ، بهتر است از این روش استفاده نکنید ؛ چراکه دستگاه های گرم کننده ای که برای چسباندن اکستنشن موهای شما مورد استفاده قرار می گیرند ، به تارهای اصلی موهایتان آسیب می رسانند.

این روش در مقایسه با دیگر روش های اکستنشن مو ، با هزینه بالاتری همراه است ؛ ضمن اینکه به مراقبت های بیشتری برای نگهداری نیز نیاز دارد. همینطور با توجه به اینکه در این روش از چسب استفاده می شود ، تست حساسیت نیز در پوست کف سر انجام می شود.

اکستنشن مو با دوخت

در برخی موارد اکستنشن مو با استفاده از نخ و سوزن صورت می گیرد. به طوری که در این روش رشته های موی اضافی با استفاده از نخ و سوزن به موهای سر متصل می گردند. اکستنشن مو با دوخت یا با بافت ، برای کسانی که تارهای موهای ضخیمی دارند ، مناسب است. این روش در مقایسه با روش های دیگر ممکن است به دلیل کشیده شدن تارهای مو با احساس اذیت شدن همراه باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن شهریار 

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو در شهریار

مرکز اکستنشن مو در شهریار

اگر علاقه مند هستید که نتایج حاصل از اکستنشن مو برای شما بسیار طبیعی شود ، بهتر است در انتخاب بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار برخی از معیارها را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم.

رنگ مو

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام انتخاب اکستنشن مو به آن توجه شود ، رنگ مو است. برای داشتن‌ یک نتیجه طبیعی ، بهتر است که موهایی که انتخاب می کنید ، بیشترین شباهت را از نظر رنگی به موهای شما داشته باشند.

نوع موی اکستنشن

اکستنشن مو به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارد ؛ قطعا اگر به دنبال این هستید که اکستنشن بر روی موهایتان طبیعی به نظر برسد ، بهتر است اکستنشن موی طبیعی را انتخاب کنید. اکستنشن موی طبیعی در مقایسه با اکستنشن موی مصنوعی ، هزینه بیشتری را دارد. در انتخاب نوع موی اکستنشن ، حتما به نوع موهای خود شامل فر و یا صاف بودن نیز توجه داشته باشید.

قیمت اکستنشن مو در شهریار

اکستنشن مو با قیمت و کیفیت های متفاوتی انجام می شود ؛ توصیه می کنیم اگر کیفیت و ماندگاری اکستنشن برایتان مهم است ، از اکستنشن های ارزان استفاده نکنید چراکه زودتر خراب می شوند و عمر و ماندگاری کمتری را دارند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز مزوتراپی مو در شهریار

نکات مهم بعد از اکستنشن مو در شهریار

مرکز اکستنشن مو در شهریار

قطعا وقتی از اکستنشن مو استفاده می کنید ، باید به برخی مراقبت ها توجه داشته باشید که ضمن جلوگیری از آسیب دیدن موهای طبیعی خود ، اکستنشن ماندگارتری را نیز تجربه کنید.

در ادامه به مهم ترین نکات مراقبتی بعد از دریافت خدمات از مرکز اکستنشن مو در شهریار اشاره کرده‌ ایم.

بستن مو در هنگام خواب

در هنگام خواب ، سعی کنید موهای خود را ببافید. بافتن‌ موها از گره خوردن موهای سر و همینطور اکستنشنی که در لا به لای موهای شما قرار دارد ، جلوگیری می کند.

شستن موها

گرد و غبار و آلودگی ، ممکن است ظاهر اکستنشن مو را کدر کند. بنابراین اگر زیبایی موهایتان برایتان مهم است ، باید اقدام به شستشوی موهای خود نمایید. برای شستن‌ موهای خود حتما سعی کنید از شامپو و نرم کننده های ملایم استفاده کنید.

موهای خود را بیش از اندازه نکشید و سعی کنید به گونه ای مرتب که از گره خوردن‌ موهای شما جلوگیری گردد ، برای شستشوی موهایتان قاقدام کنید. همینطور بهتر است از شامپو در کف سر خود استفاده نکنید و به ساقه ها نرم کننده بزنید. لازم به ذکر است که بهتر است برای شستشوی موهایی که اکستنشن شده‌ است ، از شامپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده نمایید.

استفاده از برس مناسب

استفاده از برس مناسب برای موهایی که اکستنشن شده‌ است ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برسی که برای شانه کردن‌ موهای اکستنشن شده مورد استفاده قرار می گیرد ، با شانه های معمولی متفاوت است. در صورتی که از شانه های معمولی برای شانه کردن‌ موهای اکستنشن شده‌‌ استفاده کنید ، ممکن است موهای اکستنشن را از ریشه جدا کند.

استفاده کمتر از وسایل حرارتی و حالت دهنده مو

اگر اکستنشن مو دارید ، نباید از وسایل گرما زا از جمله اتومو و یا سشوار به مقدار زیادی استفاده کنید. البته در مواقعی که نیاز است برای حالت دهی به موهای خود ، می توانید از آن ها استفاده کنید اما به طور کلی بهتر است تعداد دفعات استفاده از اتو مو ، سشوار ، بابلیس و … را به حداقل برسانید.

مراقبت از موهای اکستنشن

در نظر داشته باشید که اگر اکستنشن موهای خود را خارج کردید ، برای نگهداری آن ها از کیسه های ابریشمی استفاده کنید و آن ها را در حالت آویزان قرار دهید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهریار

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار کجاست ؟

بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه اکستنشن مو در شهریار چقدر است ؟

هزینه اکستنشن مو در شهریار به فاکتورهای مختلفی شامل نوع اکستنشن شامل طبیعی یا مصنوعی ، تعداد شاخه های مورد نیاز ، حجم و قد مو ، دستمزد اکستنشن کار و … بستگی دارد.

  • در انتخاب بهترین مرکز اکستنشن مو در شهریار به چه فاکتورهایی باید توجه داشت ؟

سعی کنید مرکزی را برای اکستنشن مو انتخاب کنید که از متریال مناسبی استفاده می کند تا به موهای شما آسیبی وارد نشود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

جراح بینی در شهریار

جراح بینی در شهریار 💎 معرفی 5 بهترین جراح بینی در شهریار + نظرات

یکی از رایج ترین عمل های جراحی زیبایی ، عمل جراحی بینی است که دارای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *