بهترین شیدینگ لب در شیراز 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شیراز + نظرات

بهترین شیدینگ لب در شیراز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یکی از محبوب ترین روش های آرایش نیمه دائم ، شیدینگ لب است. در این تکنیک زیبایی از رنگ های باکیفیت و دستگاه های تتو استفاده می شود تا رنگ لب ها به رنگی طبیعی و زیبا و متناسب با رنگ پوست زیباجو تغییر پیدا کند. با توجه به اینکه لب ها جزو اعضای اصلی در صورت هستند ، زیبایی لب ها یک جلوه دوچندان را به چهره می بخشد. با این تکنیک زیبایی ، ضمن اینکه لب ها خوش رنگ تر می شوند ، در نهایت با اصلاح فرم و ایجاد یک حالت قرینه در لب ها ، می توان لب هایی زیبا و خوش فرم تر را نیز داشت. این تکنیک زیبایی با استفاده از بی حسی موضعی صورت می گیرد و دردی را ندارد. پس از مدت زمان مشخص یک الی دو ساله ، شیدینگ لب نیز کمی محو می شود و بانوانی که به دنبال تکرار نتیجه باشند ، می توانند برای ترمیم اقدام کنند. برای آشنایی با بهترین شیدینگ لب در شیراز در ادامه ما را همراهی کنید.

مزایا و معایب بهترین شیدینگ لب در شیراز

بهترین شیدینگ لب در شیراز

بهترین شیدینگ لب در شیراز دارای مزایا و معایب متعددی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای شیدینگ لب

شیدینگ لب به دلیل مزایای بسیاری که دارد ، تبدیل به یکی از تکنیک های آرایش نیمه دائم بسیار پرطرفدار شده است. در ادامه پیرامون مزایای این روش توضیحاتی را آورده ایم.

دوام و ماندگاری شیدینگ لب

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که بهترین شیدینگ لب در شیراز دارد ، دوام و ماندگاری بالای رنگ بر روی لب است. با این تکنیک رنگ مورد نظر به صورت دائمی بر روی لب باقی می ماند و نیازی نیست افراد به صورت روزانه از رژ لب و یا لوازم آرایشی مشابه استفاده کنند. اینگونه یک آراستگی دائمی وجود دارد و لب ها همیشه زیبا به نظر می رسند.

شکل‌ دهی و فرم دهی به لب ها

با استفاده از شیدینگ لب ، امکان شکل دهی و فرم دهی به لب ها نیز وجود دارد. با استفاده از این تکنیک زیبایی می توان شکل و حجم لب را تغییر داد. البته بیشترین تمرکز شیدینگ لب بر روی فرم لب هاست اما تا حدودی سبب می شود حجم لب ها نیز بهبود پیدا کند.

صرفه‌ جویی در زمان آرایش

با استفاده از این تکنیک زیبایی ، نیازی به آرایش روزانه نیست. به طوری که با این تکنیک می توان بدون نیاز به میکاپ و آرایش ، به فعالیت های روزانه پرداخت. همین موضوع خود باعث صرفه جویی در زمان می شود.

معایب شیدینگ لب

در کنار مزایایی که شیدینگ لب دارد ، این تکنیک دارای برخی معایب نیز هست که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

درد و عدم راحتی

شیدینگ لب به صورت کلی با کمی درد همراه می باشد. تزریق رنگ به لب ها مقداری درد ، سوزش و خارش دارد. برخی از افراد پس از انجام این تکنیک زیبایی ، احساس ناراحتی دارند. البته در حال حاضر پیگمنترها سعی می کنند با استفاده از بی حسی ، میزان درد ناشی از این تکنیک را به حداقل برسانند.

خطر عفونت

مشابه با هر نوع آرایش نیمه دائم دیگری ، شیدینگ لب نیز با خطر عفونت همراه می باشد. برای اینکه خطر عفونت در افراد کم شود ، پیگمنتر باید در وهله اول تمامی وسایل و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می دهند را به صورت کامل ضد عفونی کنند. همینطور زیباجو نیز باید به تمامی مراقبت ها و دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشد.

تغییر رنگ در طول زمان

در برخی از افراد رنگ بهترین شیدینگ لب در شیراز ، پس از مدت زمان کوتاهی تغییر پیدا می کند. در تغییر رنگ لب ها پس از یک بازه زمانی ، عواملی از جمله قرار داشتن‌ طولانی مدت در معرض نور خورشید ، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامناسب و … تاثیرگذار هستند.

هزینه شیدینگ لب

شیدینگ لب دارای هزینه نسبتا بالایی است. البته در تعیین هزینه بهترین شیدینگ لب در شیراز عواملی از جمله مرکز انتخابی برای شیدینگ لب ، میزان تجربه و تخصص پیگمنتر و … تاثیرگذار هستند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز 

بهترین شیدینگ لب در شیراز برای چه کسانی مناسب است ؟

بهترین شیدینگ لب در شیراز

بهترین شیدینگ لب در شیراز برای دسته ای از افراد که در ادامه آورده‌ ایم ، مناسب است :

  • این تکنیک زیبایی برای کسانی که لب های آن ها به صورت مادرزادی کبود است ، بسیار کاربردی و مناسب می باشد.
  • کسانی که به دلیل مصرف نیکوتین ، دارای لب های تیره ای هستند.
  • افرادی که دارای لب شکری یا شکاف کام هستند ، می توانند از این تکنیک زیبایی استفاده کنند.
  • در برخی از افراد ، سوختگی و یا سانحه منجر به بروز برخی مشکلات می شود که با استفاده از شیدینگ لب ، می توان آن ها را اصلاح کرد.
  • درصورتی که دارای لب های بی رنگ و یا سفید رنگی هستید ، با استفاده از این تکنیک می توانید رنگ و لعاب ویژه ای را به لب های خود بدهید.
  • در صورتی که مایلید لب های قرینه ای داشته باشید ، این تکنیک به لب های شما حجم می دهد.
  • و …

تکنیک رژ لب دائم دارای ماندگاری سه الی پنج ساله است و با ترمیم نیز می توان آن را برای مدت زمان طولانی تری حفظ کرد.

معرفی بهترین مرکز شیدینگ لب در شیراز

از میان مراکز متعددی که در زمینه شیدینگ لب فعالیت دارند ، در ادامه بهترین مرکز در این زمینه را معرفی کرده‌ ایم :

مرکز تخصصی شیدینگ لب سعیده غارسی

مرکز تخصصی شیدینگ لب سعیده غارسی

این مرکز با مدیریت سعیده غارسی اداره می شود. ایشان در زمینه ارائه تمامی خدمات مرتبط با آرایش دائم شامل شیدینگ لب ، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو ، فیبروز ابرو و … فعالیت دارند. خانم غارسی مستر اسیستنت فیبروز ابرو شیراز هستند. همینطور عضو رسمی آکادمی فی اروپا و عضو رسمی یوروپ آکادمی نیز می باشند. ایشان به عنوان مدرس فنی حرفه ای نیز فعالیت دارند. در این مجموعه شیدینگ لب با تکنیک ساکورا لیپس ارائه می شود که دارای ظاهر بسیار زیبایی است.

خدمات :

  • شیدینگ لب
  • میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو
  • فیبروز ابرو
  • و …

آدرس : شیراز ، فرهنگ شهر ، بین کوچه 3 و 5 ، جنب پل معلم ، مجتمع آبسای ، طبقه سوم ، سالن ژین

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در شیراز

آیا بعد از تزریق ژل می توان از بهترین شیدینگ لب در شیراز استفاده کرد ؟

یکی از سوالات رایج در مورد تکنیک شیدینگ لب ، این است که آیا می توان پس از تزریق ژل لب نیز از این تکنیک زیبایی استفاده کرد یا خیر. متخصصان در این زمینه توصیه می کنند که افرادی که اقدام به تزریق ژل می کنند ، حداقل باید سه ماه صبر کنند و سپس برای شیدینگ لب اقدام نمایند. دریافت بلافاصله خدمات بهترین شیدینگ لب در شیراز پس از تزریق ژل لب ، توصیه نمی شود.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن کاشت ناخن در شیراز

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز شیدینگ لب در شیراز کجاست ؟

بهترین مرکز شیدینگ لب در شیراز را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌‌ ایم.

  • در تعیین هزینه شیدینگ لب در شیراز ، چه فاکتورهایی تاثیرگذار هستند ؟

در تعیین هزینه شیدینگ لب در شیراز ، فاکتورهای متعددی از جمله مرکز انتخابی ، تجربه و مهارت پیگمنتر و … تاثیرگذار هستند.

  • آیا با خدمات شیدینگ لب در شیراز  ، امکان عفونت وجود دارد ؟

در صورتی که به بهترین مراکز شیدینگ لب در شیراز مراجعه کنید و این خدمات را از افراد متخصص دریافت کنید ، خطر ابتلا به عفونت نیز کاهش پیدا می کند.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز کیست ؟ یکی از روش های درمانی و زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *