بهترین شیدینگ لب در نارمک 💎 معرفی 5 بهترین مرکز شیدینگ لب در نارمک + نظرات

بهترین شیدینگ لب در نارمک

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

شیدینگ لب یکی از تکنیک های آرایش نیمه دائم به شمار می رود که هدف از آن زیباتر کردن لب ها و ایجاد ظاهری برجسته برای لب می باشد. در این تکنیک زیبایی ،  تقارن و رنگ مناسب برای لب ایجاد می شود ؛ به طوری که به کمک دستگاه تاتو ، رنگدانه ها به صورت نقطه ای بر روی لب تزریق می گردند. تمامی افراد با رنگ پوست های متفاوت اعم از رنگ پوست سفید ، سبزه و … می توانند از شیدینگ لب استفاده کنند. ماندگاری این تکنیک زیبایی بیش از یک الی دو سال است و پس از این مدت نیز برای تکرار نتیجه ، نیاز به ترمیم خواهد بود. در صورتی که به دریافت خدمات شیدینگ لب علاقه مند هستید ، برای آشنایی با جزئیات تکمیلی پیرامون شیدینگ لب و همینطور بهترین مراکز شیدینگ لب در نارمک در ادامه ما را همراهی کنید.

شیدینگ لب چیست ؟

شیدینگ لب ، یکی از جدیدترین تکنیک های آرایش دائم برای لب ها می باشد که با استفاده از این تکنیک ، می توان رنگ لب ها را برای یک بازه زمانی طولانی تغییر داد. هدف از این تکنیک زیبایی ، پررنگ تر کردن و تقویت رنگ طبیعی لب ها می باشد. کسانی که دارای لب های بی حالت و کمرنگی هستند ، می توانند از این تکنیک زیبایی برای بهبود رنگ لب خود استفاده کنند و تا حدودی نیز مشکلات لب های خود را برطرف کنند. شیدینگ لب هلویی و یا کالباسی ضمن اینکه می تواند به داشتن یک لب طبیعی و زیبا کمک کند ، تا حد بسیار زیادی منجر به شادابی چهره نیز خواهد شد.

در این تکنیک زیبایی از دستگاه تاتو و رنگدانه های مخصوص استفاده می گردد. به طوری که پیگمنتر از سوزن تاتو استفاده می کند و رنگ های شیدینگ را به بافت لب تزریق می کند. لازم به ذکر است که شیدینگ لب مشابه با تکنیک های آرایش دائم دیگر از جمله میکروبلیدینگ و یا میکروپیگمنتیشن یک تکنیک زیبایی دائمی نیست ؛ به طوری که در این روش پس از مدتی کم کم آثار تتو بر روی پوست کم تر می شود و کسانی که به دنبال تکرار نتیجه باشند ، باید برای ترمیم اقدام کنند.

نحوه انجام شیدینگ لب در نارمک چگونه است ؟

بهترین شیدینگ لب در نارمک

شیدینگ لب خدمات پیچیده ای نیست و در طی چند مرحله انجام می شود. در ادامه پیرامون مهم ترین مراحل شیدینگ لب توضیحاتی را آورده ایم.

انتخاب رنگ

اولین مرحله از شیدینگ لب ، انتخاب رنگ مناسب برای لب هاست. این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ به طوری که اگر رنگ انتخابی با پوست زیباجو تناسب نداشته باشد ، یک ظاهر نامناسب را ایجاد خواهد کرد.

بنابراین زیباجویان در این مرحله از بهترین شیدینگ لب در نارمک باید با یک پیگمنتر باتجربه و کاربلد در این زمینه مشورت کنند و بهترین رنگ را برای لب های خود انتخاب کنند. رنگی که برای شیدینگ لب انتخاب می شود ، باید از برندهای اورجینال و باکیفیت باشد تا فرد پس از دریافت این خدمات عارضه ای را تجربه نکند. تمامی افراد باید بر اساس رنگ طبیعی لب خود ، بهترین رنگ را برای شیدینگ انتخاب کنند.

تقارن‌ سازی

مرحله دوم از شیدینگ لب ، تقارن سازی است. به طوری که برای انجام این فرآیند ، پیگمنتر ابتدا باید اندازه گیری دقیقی را انجام دهد و سپس عدم قرینگی لب ها را برطرف کند و در صورت نیاز اقدام به اصلاح فرم لب ها نماید.

بی حسی لب در مرکز شیدینگ لب در نارمک

در این تکنیک زیبایی مشابه با دیگر روش های آرایش نیمه دائم ، برای کاهش درد ناشی از ورود سوزن به پوست ، از بی حسی لب ها استفاده می شود. از انواع رایج کرم های بی حسی می توان به کرم های بی حس کننده ، داروهای تزریقی و … اشاره کرد. معمولا برای شیدینگ لب ، استفاده از کرم های بی حس کننده رایج تر می باشد. البته در صورتی که مشتریان در حین کار نیز درد زیادی را تجربه کنند ، میکروبلیدینگ کار برای کم کردن میزان درد ، از بی حسی های حین کار استفاده می کند.

آماده کردن دستگاه تاتو

در طی این مرحله ، پیگمنتر اقدام به آماده سازی دستگاه تاتو می کند. به طوری که متناسب با نوع شیدینگ لب ، از سوزن هایی با اندازه مناسب استفاده می کند و بر روی دستگاه سوار می کند. در نهایت نیز تکنیک شیدینگ لب اجرا می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در نارمک

معرفی بهترین مرکز شیدینگ لب در نارمک

در محدوده نارمک چندین مرکز و سالن زیبایی وجود دارد که خدمات بهترین شیدینگ لب در نارمک را به زیباجویان ارائه می دهد. در صورتی که به دنبال دریافت خدمات از یک مرکز معتبر هستید ، می توانید در مورد مراکزی که در ادامه معرفی کرده ایم ، تحقیق کنید و سپس برای دریافت خدمات اقدام نمایید.

مرکز شیدینگ لب حدیث زکی پور

مرکز شیدینگ لب حدیث زکی پور

آکادمی حدیث زکی پور یکی از بهترین آکادمی ها در شهر تهران است که به دلیل تجربه و آموزش درست و اصولی که در این زمینه دارد ، ضمن ارائه خدمات ، در حوزه ارائه دوره های آموزشی نیز فعالیت می‌ کند. به طوری که کسانی که علاقه مند به یادگیری شیدینگ لب هستند ، می توانند با شرکت در دوره های شیدینگ لب حدیث زکی پور نیز مهارت لازم را در این زمینه به دست آورند. ضمن اینکه آکادمی شیدینگ لب حدیث زکی پور ، یکی از بهترین مراکز برای دریافت خدمات شیدینگ لب نیز می باشد.

خدمات :

  • شیدینگ لب
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • میکروپیگمنتیشن
  • فیبروز ابرو
  • و …

آدرس : تهران ، نارمک ، هفت حوض ، جنب مترو سرسبز ، چهار سرسبز ، پلاک ۷۱۳ ، طبقه ۲ ، واحد ۴

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری نارمک

مزایا و عارضه های بهترین شیدینگ لب در نارمک

بهترین شیدینگ لب در نارمک

شیدینگ لب دارای مزایا و عارضه های متعددی است که در ادامه قصد داریم به آن ها بپردازیم.

مزایای شیدینگ لب در نارمک

از مزایای شیدینگ لب ، مواردی است که در ادامه آورده ایم :

  • با استفاده از شیدینگ لب امکان اصلاح ایرادات ظاهری لب وجود دارد.
  • در این تکنیک زیبایی می توان از رنگ های متنوعی استفاده نمود.
  • شیدینگ لب با یک آراستگی دائمی همراه است و منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه برای آرایش روزانه می گردد.
  • این تکنیک زیبایی برای تغییر رنگ لب و همینطور پررنگ تر کردن رنگ طبیعی لب ها ، بسیار مناسب است.
  • از شیدینگ لب برای اصلاح فرم لب نیز استفاده می شود.
  • شیدینگ لب به شاداب تر نشان دادن صورت نیز کمک می کند.

عارضه های شیدینگ لب

اگر برای شیدینگ لب به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و این خدمات زیبایی را از افرادی که در این زمینه دارای تجربه و تخصص بالایی هستند ، دریافت کنید ، این تکنیک زیبایی هیچ عارضه ای را نخواهد داشت. مراجعه به افراد نابلد در این زمینه با مشکلاتی از جمله عفونت همراه است.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی در نارمک

سوالات متداول

  • بهترین مرکز شیدینگ لب در نارمک کجاست ؟

برای آشنایی با بهترین مرکز شیدینگ لب در نارمک ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه شیدینگ لب در نارمک چقدر است ؟

هزینه شیدینگ لب در نارمک ، به کیفیت مواد و متریال مصرفی ، میزان تجربه و مهارت پیگمنتر و … بستگی دارد.

  • آیا شیدینگ لب در نارمک دارای عارضه است ؟

اگر برای شیدینگ لب در نارمک به بهترین مراکز و پیگمنترها مراجعه کنید ، این تکنیک عارضه ای نخواهد داشت.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *