بهترین پیتزا تهران – 10 بهترین پیتزاهای تهران با آدرس و مشخصات و در سال 1403

بهترین پیتزا تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

انتخاب بهترین پیتزا فروشی آنهم در شهری مثل تهران که نقطه به نقطه آن پر از فست فود و پیتزا فروشی ها با منوهای جذاب است ، واقعا کار سختی است. مخصوصا اگر زیاد اهل خوردن پیتزا باشید می دانید که درست کردن این غذای خوشمزه مهارت و تجربه زیادی می خواهد. اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال یک پیتزای خوشمزه و بی نظیر هستید ، در این مطلب ما را دنبال کنید تا بهترین پیتزا تهران را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی را در مورد هر یک از آنها مثل آدرس و شماره تماس در اختیارتان قرار دهیم.

مرتبط بخوانید: تبلیغات برای فست فود

بهترین پیتزا تهران

در ادامه لیستی از بهترین پیتزا فروشی های تهران را معرفی کرده ایم ، اگر به جزء لیست معرفی شده ما ، تجربه مراجعه به فست فودها و پیتزا فروشی های تهران را دارید تجربه خود را در بخش نظرات بنویسید و به ما در کامل تر شدن این لیست کمک کنید.

رستوران ایتالیایی سنسو

از شلوغ‌ ترین رستوران‌ های ایتالیایی تهران ، رستوران سنسو است که دو شعبه در تهران دارد. سالاد سزار و استیک های این رستوران مورد پسند اکثر مشتریان است اما نمی توان پیتزا های خوشمزه این رستوران را نیز نادیده گرفت. دکوراسیون شیک ، پرسنل خوش برخورد ، کیفیت بالای غذاها و … از ویژگی های رستوران سنسو است که روز به روز محبوبیت آن را بیشتر می کند.

  • آدرس شعبه اول رستوران ایتالیایی سنسو : بلوار فردوس شرق ،
  • آدرس شعبه دوم رستوران ایتالیایی سنسو : نیاوران ،

کافه رستوران سورینو

یکی دیگر از محبوب ترین پیتزا فروشی های تهران که انواع پیتزاهای ایتالیایی مثل پپرونی ، سیسیلی ، چیکن لاور ، والنتینا ، رست بیفت و … در آن سرو می شود ، کافه رستوران سورینو است. این رستوران علاوه بر پیتزاهای خوشمزه غذاهای دیگری مثل استیک ، پاستا ، لازانیا ، سالاد و پیش‌ غذاهای متنوعی نیز دارد. قیمت مناسب غذاها ، رفتار مودبانه پرسنل ، دکور دنج و جذاب و … از ویژگی های کافه رستوران سورینو است.

  • آدرس رستوران سورینو : خیابان پیروزی ،

بهترین پیتزا تهران – رستوران باروژ

رستوران باروژ از بهترین پیتزا های تهران است و احتمالا اگر شما هم پیتزا خور باشید ، نام این رستوران را شنیده اید. قیمت پیتزا های این رستوران بسیار مناسب است طعم بی‌نظیر پیتزاها ، این پیتزا فروشی را در لیست بهترین ها قرار داده است.

 انواع پیتزاها مثل پیتزا آلفردو ، پپرونی ، گریل استیک ، باربیکیو چیکن ، چیکن استریپس ، پیتزا باروژ و پیتزا نوستالژی در رستوران باروژ سرو می شود و بیشتر از 10 شعبه در سراسر تهران دارد که معروف ترین آن در میرداماد به آدرس میدان مادر ،  واقع شده است.

پیتزا استریت‌ آرت

طعم اصیل پیتزهای ایتالیانی را می توانید در استریت‌ آرت بچشید. تمام مواد اولیه پیتزاهای استریت‌ آرت از ایتالیا وارد می شوند و با دستور کاملا ایتالیایی پخته می شوند. طعم پیتزاهای استریت‌ آرت را در کمتر جایی می توانید پیدا کنید و همین تفاوت مزه و کیفیت پیتزا های این رستوران باعث محبوبیت زیاد آن شده است.

  • آدرس پیتزا استریت آرت : تجریش ،

بهترین پیتزا تهران – پیتزا باگت

رسنوران زنجیره ای باگت شعبه های زیادی در تهران دارد که انواع پیتزاها ، ساندویچ ، برگر و سالاد را می توانید در منوی غذایی این رستوران ببینید. کیفیت پیتزاهای باگت بالاست و از مواد اولیه با کفییت استفاده می کند. پیتزا پپرونی ، سیر استیک ، بوقلمون و مرغ کاری از پرطرفدارترین پیتزاهای باگت است و اگر هم دوست داشتید می توانید از این فست فود پیتزا نیمه‌ آماده تهیه کنید و برای پخت کامل به خانه ببرید. شعبه های پیتزا باگت در  مناطق اندرزگو ، پاسداران ، سعادت‌آباد ، جردن ، فردوس و تهرانپارس قرار دارند.

پیتزا میخوش

شعبه های پیتزا فروشی میخوش در فرمانیه ، سهروردی ، یوسف آباد ، شهرآرا و فردوس شرق واقع شده است و اگر ساکن این مناطق تهران هستید ، خوردن پیتزاهای این رستوران به شما پیشنهاد می شود. از محبوب ترین پیتزاهای میخوش ، پیتزا آمریکایی است که باب پسند اکثر مشتریان می باشد. پیتزا های از نوع ایرانی میخوش حسابی پر ملات هستند و به طرفداران این سبک پیتزا ، توصیه می کنیم.

پیتزا سورن 

پیتزا سورن با بیش از 50 سال سابقه تاسیس ، از قدیمی ترین پیتزا فروشی های تهران است و انواع پیتزای ایتالیایی و آمریکاایی در سایز های تک نفره ، دو نفره ، سه نفره و … در این پیتزا فروشی سرو می شود. علاوه بر پیتزا ، انواع ساندویچ سرد مثل ژامبون‌ها ، انواع ساندویچ گرم و همین‌ طور استیک پرسی هم این رستوران دارد.

  • آدرس پیتزا سورن : خیابان نجات اللهی (ویلا)

بهترین پیتزا تهران – پیتزا در به در

پیتزا در به در از پیتزا فروشی های مدرن شناخته شده در تهران است که برای صرف پیتزا آمریکایی پیشنهاد می شود. پیتزا کاری مرغ ، پیتزا استیک و پیتزا کلزوانه از جمله پیتزا‌های خاصی است که در کنار پپرونی ، مارگریتا و پیتزا چهارفصل در این پیتزا فروشی سرو می‌ شود. دسترسی پیتزا در به در بسیار خوب است و روبروی پارک شریعتی قرار دارد.

  • آدرس پیتزا در به در : خیابان شریعتی ،

اگر به جزء لیست معرفی شده ما ، تجربه مراجعه به فست فودها و پیتزا فروشی های تهران را دارید تجربه خود را در بخش نظرات بنویسید و به ما در کامل تر شدن این لیست کمک کنید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *