دندانپزشکی جنت آباد جنوبی 💎 معرفی 10 بهترین دندانپزشکی جنت آباد جنوبی + نظرات مراجعین

دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

به دنبال بهترین دندانپزشکی جنت آباد جنوبی هستید ، برای آشنایی با بهترین کلینیک های دندانپزشکی در این محدوده در ادامه همراه ما باشید. از مهم ترین خدمات پزشکی که افراد بر روی آن حساسیت زیادی دارند ، دندانپزشکی می باشد. دندانپزشکی هم به زیبایی و هم به درمان دندان های بیماران کمک می کند ، به همین دلیل افراد به دنبال دندانپزشکی هستند که ضمن داشتن تخصص در ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی ، دارای تجربه کافی نیز در این زمینه باشد و بتواند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد. برای آشنایی با بهترین کلینیک و یا مطب دندانپزشکی جنت آباد جنوبی در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی تهران

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

بهترین دندانپزشک در محدوده جنت آباد جنوبی ، دندانپزشکی است که ضمن داشتن تخصص در ارائه خدمات زیبایی و درمان و همینطور مهارت کافی در زمینه کاری خود ، از جدیدترین تکنیک های روز دنیا نیز برای ارائه خدمات به بیماران استفاده کند.

همینطور بسیار مهم است که دندانپزشک انتخابی شما اخلاق حرفه ای داشته باشد و ضمن ارائه خدمات باکیفیت با برخورد مناسب و حرفه ای با بیماران نیز سعی در جلب رضایت آن ها داشته باشد.

در ادامه چند کلینیک دندانپزشکی جنت آباد جنوبی که توانسته اند آمار رضایت مندی بالایی را از سوی مراجعه کنندگان شان به دست آورند را معرفی کرده ایم. در صورتی که قصد دریافت خدمات زیبایی و دندانپزشکی از هر یک از کلینیک های نامبرده را دارید ، ابتدا پیرامون کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، نمونه کارهایی که دارند و … به خوبی تحقیق کنید و سپس وقت دریافت مشاوره و یا دریافت خدمات خود را رزرو نمایید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر دنیا رشنو (کلینیک دندانپزشکی نیکان)

کلینیک دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

  • آدرس : جنت آباد جنوبی ، بلوار لاله ، خیابان نسترن ، کلینیک دندانپزشکی نیکان
  • شماره تماس : 02146139480

کلینیک‌ دندانپزشکی امین

کلینیک دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

  • آدرس : جنت آباد جنوبی ، چهار باغ شرقی ، پایین تر از میدان اتش نشانی
  • شماره تماس : 02144408790

کلینیک دندانپزشکی نوین دکتر حسین علی اکبری

دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

  • آدرس : تهران ، جنب آباد جنوبی ، خیابان پیامبر غربی
  • شماره تماس : 09128460062

کلینیک‌ دندانپزشکی رازی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی جنت آباد‌ جنوبی

  • آدرس : بلوار جنت آباد جنوبی ، نبش کوچه رازی ، پلاک 3
  • شماره تماس : 02144053976

کلینیک دندانپزشکی لاله

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی جنت آباد‌ جنوبی

  • آدرس : ابتدای جنت آباد جنوبی ، نبش کوچه چهارم ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد
  • شماره تماس : 02144400555

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی جنت آباد 

انواع خدمات زیبایی و درمانی در دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

خدماتی که در کلینیک های دندانپزشکی به بیماران ارائه می شود ، در دو دسته خدمات زیبایی و خدمات درمانی مورد بررسی قرار می گیرند. در ادامه پیرامون هر یک از این خدمات توضیحاتی را آورده ایم.

 کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت به عنوان یک روش جایگزین برای دندان هایی است که بیمار آن را به دلایل مختلفی شامل کشیدن دندان و یا حادثه از دست داده است. ایمپلنت‌ ها پایه ای قوی و دائمی می باشند که دندانپزشک آن را در لثه بیمار قرار می دهد. ایمپلنت ها از نظر شکل و ساختار به گونه ای هستند که با دیگر دندان های طبیعی فرد سازگاری دارند.

عصب کشی

با ایجاد پوسیدگی دندان ، افراد باید به موقع برای پر کردن آن اقدام کنند ، در غیر اینصورت پوسیدگی از تاج و مینای دندان آغاز می شود و در صورت عدم رسیدگی به آن به عصب دندان می رسد. در چنین شرایطی پزشک با درمان ریشه و یا عصب کشی از پیش روی بیشتر پوسیدگی جلوگیری می کند.

پر کردن دندان

در صورتی که دندان ها به دلایل مختلفی از جمله فعالیت میکروارگانیسم ها و … دچار پوسیدگی شوند ، بر روی آن ها حفره ها و سوراخ هایی ایجاد می گردد. در چنین شرایطی افراد باید سریعا حفره ها را پر کنند. در غیراینصورت پیش از پر کردن باید عصب کشی انجام شود.

ارتودنسی در دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

ارتودنسی دندان برای رفع ناهماهنگی و نامتعارف بودن ظاهر دندان ها و رفع بی نظمی آن ها انجام می شود. ارتودنسی‌ و یا سیم کشی دندان ، از بهترین روش ها برای نظم بخشیدن به دندان ها و هماهنگ کردن فک است. این روش درمانی با تشخیص پزشک و با هدف درمان و یا پیشگیری از بروز ناهنجاری های دندانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی کودکان تهران

اصلاح طرح لبخند 

اصلاح طرح لبخند به مجموعه ای از درمان های زیبایی گفته می شود که در آن دندان های فرد با استفاده از روش ها و تکنیک های مختلفی به صورت منظم و هماهنگ در کنار یکدیگر اصلاح می گردند.

با کمک تکنیک اصلاح طرح لبخند ، می توان مشکلات ظاهری دندان ها شامل نامنظمی در دندان ها ، بد رنگ بودن آن ها، فاصله میان دندانی ، ترک خوردگی دندان ها و… را برطرف کرد.

لمینت دندان

در روش لمینت دندان ، دندانپزشک لایه نازکی از مواد را بر روی دندان های تراش خورده فرد قرار می دهد. برای اینکه پزشک از لمینت استفاده کند باید مینای روی دندان بیمار را تراش دهد. ساخت لمینت با توجه به فرم صورت و در رنگ دلخواه فرد در لابراتورها صورت می گیرد.

کامپوزیت در دندانپزشکی جنت آباد جنوبی

کامپوزیت دندان برای افرادی مناسب است که در دندان های آن ها ناهنجاری و یا نامرتب بودن و یا شکستگی های کوچک وجود دارد. در این روش بر خلاف روش لمینت دندان ، دندان ها تراش داده نمی شوند. پزشک صرفا از مواد کامپوزیت برای پر کردن فاصله و یا رفع ناهنجاری های دندان استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : معتبرترین مراکز لمینت دندان در تهران

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک دندانپزشکی جنت آباد جنوبی کدام است ؟

برای اطلاع از لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی جنت آباد جنوبی به متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین دندانپزشکی جنت آباد جنوبی چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین دندانپزشکی جنت آباد جنوبی وابسته به نوع خدمات درخواستی فرد متغیر است.

  • چرا باید برای دریافت خدمات دندانپزشکی به کلینیک های تخصصی مراجعه کنیم ؟

خدماتی که از کلینیک های دندانپزشکی دریافت می کنید ، به صورت مستقیم با سلامتی و زیبایی دندان های شما در ارتباط است و مهم است که با کیفیت بالایی باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

فیزیوتراپی در شریعتی

فیزیوتراپی در شریعتی 💎 معرفی 5 بهترین مرکز فیزیوتراپی در شریعتی

به دنبال بهترین فیزیوتراپی در شریعتی هستید ؟ در ادامه همراه ما باشید. فیزیوتراپی از شاخه های …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *