فیزیوتراپی سعادت آباد 💎 معرفی 5 مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد

فیزیوتراپی سعادت آباد
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

فیزیوتراپی یک از شاخه‌ های علم پزشکی است که به بهبود عملکرد اندام های بدن کمک می کند. روشی که برای درمان بیماری های مختلفی شامل اختلالات عصبی ، ماهیچه ای و همینطور اسکلتی کمک می کند. در این روش از تجهیزات مکانیکی و همینطور مانورهای دستی برای درمان بیمار استفاده می گردد. فیزیوتراپیست با توجه به وضعیت بیمار برای درمان او از ورزش ، پرتوهای فرابنفش ، نور و یا جریان برق بهره می برد. به طور کلی هدف اصلی در روش فیزیوتراپی ، کاهش دردهای بیمار و افزایش سطح سلامت او است. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مراکز فیزیوتراپی سعادت آباد آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی سعادت آباد

معرفی بهترین مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد

فیزیوتراپی به بهبود عملکرد اندام های بدن کمک می کند و هدف از آن بهبود و تغییر زندگی فرد است. در نظر داشته باشید که فیزیوتراپی با ارگان‌ های اصلی در بدن از جمله اعصاب در ارتباط می باشد. به طوری که حتی کوچکترین اشتباهی می تواند سلامت و سیستم عصبی فرد را به خطر بیاندازد. به همین دلیل مراجعه به بهترین مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه چند مرکز فیزیوتراپی در سعادت آباد را معرفی کرده ‌ایم.

مرتبط بخوانید: جراحی پلک سعادت آباد

فیزیوتراپی آرکا

فیزیوتراپی سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بعد از بیمارستان مدرس ، کنار گذر یادگار ، خروجی کوی فرزاد ، بعد از کوچه گلستان ، پلاک 1 ، واحد 7
  • شماره تماس : 02122857522

مرتبط بخوانید : مرکز سونوگرافی سعادت آباد

مطب فیزیوتراپی هویار

فیزیوتراپی سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار پاکنژاد ، نبش آسمان سوم شرقی ، پلاک ۲، ساختمان پزشکان آسمان ، واحد ۱
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۷۹۳۶۶

مرتبط بخوانید : کلینیک چشم پزشکی سعادت آباد

دریافت خدمات از فیزیوتراپی سعادت آباد چه مزیت‌ هایی دارد ؟

فیزیوتراپی سعادت آباد

فیزیوتراپیست ها علت اصلی مشکل مفصل ، عضلات و یا عصب را مورد بررسی قرار می دهند و سپس از انواع روش های درمانی برای بهبود عملکرد اندام ها استفاده می کنند. در ادامه به مزیت های فیزیوتراپی اشاره کرده ایم.

  • فیزیوتراپی از روش های موثر برای کم شدن میزان درد ، تورم و التهاب در اندام های مختلف از بدن است.
  • این روش درمانی ضمن تقویت عضلات ، به کنترل درد کمک می کند.
  • فیزیوتراپی با اصلاح حالت بدن ، به کاهش درد در ناحیه گردن و کمر کمک می کند.
  • این روش در بهبود عملکرد مفاصل بدن بسیار موثر است. به طوری که افرادی که دچار سفتی پس از شکستگی می‌ شوند با فیزیوتراپی بهبود پیدا می کنند.
  • تمرینات ورزشی که در فیزیوتراپی انجام می شود ، منجر به بهبود تنفس می گردد.
  • فیزیوتراپی در روند ایجاد هماهنگی میان اندام های مختلف بدن در بیماران مبتلا به پارکینسون ، ام اس ، فلج مغزی و … موثر است.
  • این روش درمانی به بیمارانی که به دلایل مختلفی شامل سکته مغزی ، آرتریت روماتوئید ، آسیب دیدگی نحاع و … در انجام فعالیت های روزانه خود ناتوان هستند ، کمک می کند.
  • فیزیوتراپی در بهبود بیمارانی که در زمان ورزش آسیب دیده‌‌ اند ، موثر می باشد. در این روش اختلالاتی شامل آسیب دیدگی رباط زانو ، پارگی مینیسک و … با این روش درمانی قابل رفع است.
  • بیمارانی که تحت عمل جراحی تعویض مفصل زانو و یا ران ، پیوند کلیه و … قرار می گیرند ، می توانند با پشت سر گذاشتن فرآیند فیزیوتراپی مجدد به فعالیت های روزانه خود بازگردند.
  • فیزیوتراپی با توجه به تاثیری که در حفظ قدرت عضلات ، بهبود عملکرد ریه و … دارد ، در توانبخشی بیماران سرطانی موثر است.

مرتبط بخوانید : معرفی بهترین آزمایشگاه سعادت آباد

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • فیزیوتراپی سعادت آباد برای چه کسانی مناسب است ؟

فیزیوتراپی برای افراد با مشکلات درد در ناحیه کمر ، گردن ، عضلات ، مفاصل ، کشاله ران و لگن مناسب است. همینطور برای رفع عوارض بعد از آسیب مغزی ، آسیب نخاع ، عوارض سرطان و … کاربرد دارد.

  • آیا فیزیوتراپی برای توانبخشی به بیمارانی که تحت عمل جراجی بوده‌ اند نیز کارایی دارد ؟

بله ، از فیزیوتراپی برای توانبخشی بیمارانی که عمل های جراحی مختلف شامل تعویض مفصل زانو و یا ران ، عمل پیوند کلیه و … انجام داده‌ اند ، استفاده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

فیزیوتراپی در شریعتی

فیزیوتراپی در شریعتی 💎 معرفی 5 بهترین مرکز فیزیوتراپی در شریعتی

به دنبال بهترین فیزیوتراپی در شریعتی هستید ؟ در ادامه همراه ما باشید. فیزیوتراپی از شاخه های …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *