بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان 💎 معرفی 10 مرکز ایمپلنت اصفهان + نظرات

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان کجاست ؟ با اینکه امروزه پیشرفت های بسیار زیادی در علم پزشکی صورت گرفته است ، با این حال روزانه میلیون ها نفر دندان خود را به دلایل مختلفی شامل بیماری پریودنتال و لثه ، پوسیدگی دندان و آسیب دیدگی و صدمات از دست می دهند. در طی سال های گذشته ، انتخاب اول جهت جایگزینی دندان های از دست رفته ، دندان مصنوعی و یا پل بود. اما امروزه در کنار این روش ، از روش ایمپلنت نیز استفاده می گردد. در صورتی که ساکن شهر اصفهان هستید و در این شهر به دنبال بهترین مرکز ایمپلنت می باشید ، در ادامه همراه ما بمانید.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی اصفهان

معرفی بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت دندان از بهترین روش های جایگزین بریج دندان و یا دندان مصنوعی می باشد که کاربرد آن جایگزین کردن دندان های از دست رفته است. در صورتی که در این زمینه به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی و یا مطب دندانپزشکی معتبر هستید ، در ادامه بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

دکتر رامین مشرف

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

  • آدرس : خيابان توحيد ميانی ، چهار راه مهرداد ، جنب داروخانه دی ، داخل كوچه ، مجتمع زيتون ، طبقه اول ، شماره ٣
  • شماره تماس : ۰۳۱۳۶۲۶۷۱۷۶

دکتر‌ پیروز گیوه چیان

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، پشت داروخانه دی ، مجتمع زیتون ۹
  • شماره تماس : ۰۳۱٣٦٢٨٩٢٧٩

مرتبط بخوانید: متخصص ریشه دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت‌ دندان ، یک دندان مصنوعی است که از آن برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده می شود. ایمپلنت یک قطعه کوچک تیتانیومی است که دندانپزشک آن را بر روی فک استخوان بیمار قرار می دهد و سپس پل ثابت ، یک تاج دندان (کلاهک) ، دندان مصنوعی کامل و یا دندان مصنوعی تکی یا تکه‌ ای را بر روی آن قرار می گیرد.

پس از جوش و پیوند خوردن ایمپلنت در استخوان ، دندانپزشک ساختاری تحت عنوان اباتمنت را به ایمپلنت وصل می کند و سپس دندان و یا دندان های مصنوعی را بر روی آن می چسباند. معمولا ایمپلنت که جایگزینی برای ریشه دندان است ، در طی عمل جراحی در داخل اسخوان قرار می گیرد.

مزایای ایمپلنت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

کاشت ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته ، با مزیت های بسیار زیادی همراه است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

  • بهبود ظاهر دندان
  • افزایش اعتماد به نفس
  • دوام و ماندگاری طولانی
  • بازگشت توانایی جویدن و خوردن غذا به فرد
  • عدم پوسیدگی در طول زمان به دلیل تولید از فلز تیتانیوم
  •  و …

کاربردهای ایمپلنت دندان چیست ؟

از دست دادن یک و یا چند دندان ، از مسائل شایع در میان افراد است. به همین دلیل امروزه استفاده از خدمات ایمپلنت تبدیل به یکی از درمان های رایج و متداول دندانپزشکی شده است. به طوری که اغلب افراد برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود و دندان هایی که توسط دندانپزشک قابل درمان نیستند ، از ایمپلنت استفاده می کنند.

جایگزینی یک دندان از دست ‌رفته

بسیاری از افراد که به دلیل شکستکی و یا پوسیدگی ، دندان های خود را از دست می دهند ؛ به طوری که با روش های ترمیمی شامل عصب کشی ، روکش و پر کردن‌ قابل درمان نیست ، می توانند از ایمپلنت برای جایگزین کردن‌ آن استفاده کنند.

جایگزینی‌ چند دندان

ایمپلنت دندان بسیار محکم می باشد، به همین دلیل برای تثبیت موفقیت آمیز پل های دندانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده به دلیل ماندگاری و زیبایی

در صورتی که از یک ایمپلنت دندانی به درستی مراقبت نمایید ، دارای طول عمر بسیار بالایی خواهد بود و دوام و ماندگاری زیادی خواهد داشت. معمولا ایمپلنت های دندانی دارای دوام زیادی نسبت به ترمیم های ساده می باشند. ظاهر ایمپلنت مشابه با دندان های طبیعی است و به همین دلیل نیز استقبال بالایی از آن ها شده‌ است.

مرتبط بخوانید : کامپوزیت ونیر در اصفهان 

مدت زمان مورد نیاز برای کاشت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

در تعیین زمان مورد نیاز برای کاشت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان ، چندین فاکتور تاثیر گذار هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم :

  • وضعیت سلامت دندان های فرد
  • کدام دندان
  • تعداد دندان ها
  • و …

در‌ برخی موارد پیش از ایمپلنت ، نیاز است پزشک ابتدا دندانی که پوسیده‌ و یا شکسته‌ است را بکشد. در اینصورت بدیهی است که مدت زمان مورد نیاز برای کاشت‌ دندان بیشتر می شود. به طور کلی کاشت ایمپلنت یک فرآیند دو مرحله ای است که بین سه تا نه ماه طول می کشد. در‌ برخی موارد دیگر نیز نیاز به پیوند استخوان وجود دارد که بدیهی است فرآیند ایمپلنت را طولانی تر می کند.

هزینه کاشت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

هزینه ایمپلنت دندان را نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد. در تعیین‌ هزینه ایمپلنت دندان فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار است که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه ایمپلنت دندان ، موارد زیر هستند:

  • مقدار ، کیفیت و محل قرار گرفتن‌ استخوان
  • تعداد ایمپلنت های دندانی جهت نگه داشتن‌ دندان ها
  • تعداد دندان ها برای جایگزینی
  • نوع ایمپلنت‌ دندانی مورد استفاده

در صورتی که می خواهید در همان ابتدا از هزینه دقیق ایمپلنت مطلع گردید ، بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید تا پس از معاینه ، هزینه دقیق را به شما اعلام کند.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی کودکان اصفهان

سوالات متداول

  • بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان کجاست ؟

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان چقدر است ؟

هزینه کاشت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان ، به فاکتورهای مختلفی شامل تعداد ایمپلنت ، مقدار و کیفیت محل استخوان ، نوع ایمپلنت دندانی مورد استفاده برای کاشت و … بستگی دارد.

  • آیا ایمپلنت دارای عوارض جانبی خاصی است ؟

خیر ، اما ممکن است مشابه با هر جراحی دیگری با کمی عفونت ، درد و التهاب همراه باشد که معمولا پس از مدت زمان کوتاهی رفع می شوند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

سونوگرافی واژینال در اصفهان

سونوگرافی واژینال در اصفهان 💎 معرفی 10 مرکز سونوگرافی واژینال در اصفهان + نظرات

در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز سونوگرافی واژینال در اصفهان را برای شما همراهان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *