سونوگرافی واژینال در اصفهان 💎 معرفی 10 مرکز سونوگرافی واژینال در اصفهان + نظرات

سونوگرافی واژینال در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز سونوگرافی واژینال در اصفهان را برای شما همراهان گرامی وبسایت پاسخ تو معرفی کنیم. در‌ روش سونوگرافی واژینال ، عکس برداری پزشکی توسط یک پروب که وارد واژن می شود ، صورت می گیرد. در این روش تصاویر واضحی از دهانه رحم و در زنان باردار جنین و جفت در اختیار پزشک قرار می گیرد که به تشخیص بهتر وضعیت بیمار کمک می کند. برای آشنایی با بهترین مراکزی که سونوگرافی واژینال در اصفهان را انجام می دهند ، همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : سونوگرافی واژینال چیست

معرفی بهترین مرکز سونوگرافی واژینال در اصفهان

سونوگرافی واژینال تحت عنوان سونوگرافی داخلی یا سونوگرافی ترانس واژینال نیز شناخنه می شود و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که پزشک و یا ماما به تصاویر دقیق تری از اندام های تولید مثل زنان شامل واژن ، دهانه رحم ، لوله های فالوپ ، رحم ، تخمدان های فرد و در صورت بارداری جنین ، جفت و … نیاز داشته باشند. در حقیقت سونوگرافی واژینال به عنوان مکملی برای سونوگرافی شکمی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه چند مرکز معتبر برای سونوگرافی واژینال در شهر اصفهان را معرفی کرده ایم.

دکتر نینا زاهدی نژاد

سونوگرافی واژینال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، بین چهار راه نیکبخت ( وکلا) و سه راه شیخ مفید ، رو به روی بانک تجارت ، طبقه فوقانی بانک پارسیان ، ساختمان سرو ، طبقه اول ، واحد 5 ، سونوگرافی و رادیولوژی سرو دکتر نینا زاهدی نژاد
  • شماره تماس : ۰۳۱۳۶۶۲۵۲۱۰

مرتبط بخوانید: سونوگرافی اصفهان

دکتر‌ زهرا مقصودی

سونوگرافی واژینال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، بلوار کشاورز ، حد فاصل سه راه سیمین و چهار راه مفتح ، مقابل مسجد انبیا ، ساختمان دی ، واحد 13 شرقی
  • شماره تماس : ۰۳۱۳۷۷۶۸۹۳۸

آیا سونوگرافی واژینال در اصفهان در دوران بارداری نیز استفاده می شود؟

سونوگرافی واژینال توسط پزشک و یا متخصص سونوگرافی انجام می شود. این روش در دوران بارداری نیز بدون مشکل و در داخل کلینیک و مطب قابل انجام است. در این روش از نوعی پروب استفاده می گردد که کمی پهن تر از انگشت می باشد و پس از قرار گرفتن در داخل واژن ، تصاویری بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

از این روش برای تشخیص بارداری نیز استفاده می گردد ، چراکه می تواند ضربان قلب جنین را در اوایل بارداری تشخیص دهد. همینطور سونوگرافی واژینال در تعیین محل و اندازه جنین نیز کاربرد دارد. همینطور از سونوگرافی واژینال در دوران بارداری برای تشخیص مشکلات و یا بیماری های احتمالی زیر نیز استفاده می شود :

  • تشخیص حامگلی پوچ
  • تشخیص حاملگی خارج از رحم
  • بررسی خطر زایمان زودرس (اندازه گیری دهانه رحم)
  • بررسی ناهنجاری در جفت و یا دهانه رحم
  • تعیین منبع خونریزی
  • و …

مرتبط بخوانید : سونوگرافی واژینال درد دارد

نتایج سونوگرافی واژینال چه زمانی آماده می شود؟

در اغلب موارد در حین انجام سونوگرافی واژینال ، به دلیل اینکه تصاویر به صورت همزمان بر روی مانیتور نمایش داده می شود ، در صورت حضور پزشک متخصص ، نتایح فورا با بیمار در میان گذاشته می شود. اما در صورتی که پزشک متخصص در زمان انجام سونوگرافی واژینال در آنجا حضور نداشته باشد ، سونوگرافیست اجازه ندارد که مواردی که مشاهده می کند را به اطلاع بیمار برساند. به طوری که شما باید منتظر نظر پزشک باشید که معمولا چند روزی به طول می انجامد.

خطرات سونوگرافی واژینال

برخی از افراد در مورد خطرات روش سونوگرافی واژینال نگران هستند. به طور کلی این روش جزو روش های ایمن می باشد. به طوری که حتی برای مادران باردار نیز استفاده می شود. البته سونوگرافی واژینال برای زنان باردار ، تا زمانی که کیسه آب پاره نشده باشد، بی خطر است. در صورت پاره شدن کیسه آب ، سونوگرافی واژینال احتمال ابتلا جنین به عفونت را افزایش می دهد.

پیش از قرار گرفتن پروب سونوگرافی در داخل واژن ، از پوشش لاتکس بر روی آن استفاده می شود. در صورتی که به لاتکس حساسیت دارید ، بهتر است به سونوگرافیست اطلاع دهید. در حالت کلی این روش بدون عارضه است و شما می توانید پس از انجام آن ، به سرعت به فعالیت های روزانه خود بازگردید.

مرتبط بخوانید : لیزر موهای زائد واژن

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز سونوگرافی واژینال در اصفهان کجاست ؟

بهترین مرکز سونوگرافی واژینال در اصفهان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • آیا انجام سونوگرافی واژینال در اصفهان دارای خطرات خاصی است ؟

سونوگرافی واژینال از جمله روش های بی خطر می باشد و حتی برای مادران باردار نیز ایمن است.

  • نتایج سونوگرافی واژینال در اصفهان چه زمانی آماده می شود ؟

معمولا تصاویر سونوگرافی واژینال بر روی مانیتور نمایش داده می شود و در صورت حضور متخصص ، نتایج را فورا با بیمار در میان می گذارد. در غیر این صورت نتیجه پس از یک الی دو روز دیگر آماده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان 💎 معرفی 10 مرکز ایمپلنت اصفهان + نظرات

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان کجاست ؟ با اینکه امروزه پیشرفت های بسیار زیادی در علم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *