قالیشویی در فردیس 💎 معرفی 5 بهترین قالیشویی در فردیس

قالیشویی در فردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

فرش ها جزو اشیای قیمتی در هر خانه ای می باشند و بدیهی است که حساسیت در مورد این وسایل بالاست. فرش ها و موکت ها یک مکان راحت برای نشستن‌ ، استراحت کردن‌‌ ، کار کردن‌ و … را فراهم می کنند. ضمن اینکه با یک احساس گرمای خوشایند به خصوص در فصول سرد سال نیز همراه هستند. بنابراین فرش ها صرفا برای دیزاین خانه کاربرد ندارند و وجود آن ها در هر خانه ای ضرورت دارد. یکی از نکات مهم در مورد نگهداری فرش ها ، شستشوی آن ها در بازه های زمانی مشخص می باشد. امروزه با افزایش زندگی آپارتمان نشینی و همینطور کمبود منابع آب آشامیدنی ، شستن‌ فرش در خانه امکان پذیر نیست و باید در این زمینه از قالیشویی ها خدمات دریافت کرد. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان ، بهترین قالیشویی در فردیس را معرفی کرده‌ ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین قالیشویی ها در کرج

معرفی بهترین قالیشویی در فردیس

قالیشویی در فردیس

در فردیس مراکز متعددی ارائه دهنده خدمات قالیشویی هستند. در ادامه یکی از بهترین این قالیشویی ها را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

قالیشویی خوشنام

  • آدرس :  فردیس کرج
  • شماره تماس: 02634215990

چرا باید از خدمات قالیشویی در فردیس استفاده کنیم ؟

قالیشویی در فردیس

قطعا در حال حاضر برای شستشوی فرش ها ، بهترین راهکار دریافت خدمات از قالیشویی های معتبر است. شاید این سوال برای شما نیز وجود داشته باشد که چرا باید شستن‌‌ قالی ها را به بهترین قالیشویی در فردیس بسپاریم. در ادامه به دلایلی که نشان دهنده اهمیت دریافت خدمات از قالیشویی ها است ، اشاره کرده‌ ایم.

شستشوی اصولی فرش ها

یکی از دلایلی که نشان دهنده اهمیت دریافت خدمات از قالیشویی های معتبر است ، این موضوع می باشد که در قالیشویی ها شستشوی فرش ها به صورت اصولی انجام می شود. منظور از شستشوی اصولی فرش ها ، استفاده از برخی تکنیک ها است که سبب می شود فرش ها هیچ آسیبی را نبینند و عمیقا پاکیزه شوند. در نظر داشته باشند که پیش از شستشوی فرش ها در قالیشویی ها ، ابتدا الیاف آن ها مورد بررسی قرار می گیرد و سپس روند شستشوی آن ها انجام می شود.

استفاده از دستگاه های قالیشویی در قالیشویی در فردیس

در بهترین قالیشویی در فردیس از دستگاه های قالیشویی استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه ها ، شستشوی فرش ها با دقت بالاتری انجام می شود و هر گونه آلودگی و کثیفی از روی فرش ها پاک می گردد. ضمن اینکه در قالیشویی ها ، دستگاه های خشک کن نیز استفاده می شوند که همین موضوع منجر به بهبود فرآیند خشک کردن‌ دستگاه ها می شود.

شستشوی فرش ها توسط نیروی کاربلد

در نظر داشته باشید که در قالیشویی ها نیروی انسانی فعالیت دارند که سال هاست در زمینه شستن قالی و فرش های دستباف و ماشینی ، تجربه و تخصص دارند. روزانه فرش های بسیاری توسط این افراد در قالیشویی ها شسته می شود. به همین دلیل دارای تجربه و تبحر بالایی هستند و نسبت به افرادی عادی ، شسشتوی فرش ها را به شکلی اصولی تر و بهتر انجام می دهند.

استفاده از مواد شوینده مناسب

در بهترین قالیشویی در فردیس از مواد شوینده مناسب و استاندارد نیز برای شستشوی قالی ها استفاده می شود. شوینده هایی که مناسب با تار و پود به کار رفته در فرش های شما هستند و فاقد مواد آسیب زا می باشند. همینطور شوینده هایی که مناسب با الیاف فرش شما هستند و هیچ آسیبی را به فرش شما وارد نمی کنند.

لازم به ذکر است که شستشوی فرش ها در بهترین مرکز قالیشویی در فردیس به صورت مرحله ای و استاندارد انجام می شود. به طوری که هر یک از مراحل شامل غبارگیری ، شستشو ، آبکشی ، خشک کردن فرش و … در‌ این مراکز با استفاده از دستگاه ها و لوازم تخصصی صورت می گیرد.

در انتخاب بهترین قالیشویی در فردیس به چه معیارهایی باید توجه داشت ؟

قالیشویی در فردیس

در انتخاب بهترین قالیشویی در فردیس باید معیارهای متعددی مد نظر قرار بگیرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

فعالیت قالیشویی زیر نظر اتحادیه

قالیشویی هایی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید که زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند. این دسته از قالیشویی ها ارائه دهنده خدمات باکیفیت هستند. همینطور ضمن اینکه خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند ، تعرفه های خود را نیز بر اساس نرخ اتحادیه دریافت می کنند.

بنابراین در صورتی که قصد دارید از قالیشویی های معتبر خدمات دریافت کنید ، حتما قالیشویی هایی را انتخاب کنید که از اتحادیه دارای مجوز هستند. در اینصورت حتی در صورتی که با مشکلی نیز مواجه شوید ، می توانید برای پیگیری مشکل از طریق اتحادیه اقدام کنید.

قیمت خدمات در قالیشویی در فردیس

از دیگر معیارهای مهم برای انتخاب بهترین قالیشویی در فردیس ، قیمت خدمات است. برخی از قالیشویی ها خدمات شستشوی فرش را خیلی ارزان ارائه می دهند. هیچ ارزانی بی دلیل نیست و ممکن است دلیل این ارزان بودن بیش از اندازه ، خدمات بی کیفیت باشد و حتی به فرش شما آسیب برساند.

توصیه می کنیم قالیشویی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید که ضمن ارائه خدمات با کیفیت با استفاده از مواد شستشوی باکیفیت و همینطور با استفاده از تجهیزات مناسب که به تار و پود فرش شما آسیبی وارد نشود ، قیمت ها را نیز بر اساس نرخ اتحادیه از شما دریافت کند. اینگونه از کیفیت خدمات و قیمت آن اطمینان خواهید داشت.

توجه به نحوه انجام خدمات

در حال حاضر ، در اغلب قالیشویی ها از روش های سنتی برای شستن‌ قالی ها استفاده می شود. برخی مراکز و کارخانه های قالیشویی، مجهز به جدیدترین تکنولوژی ها هستند و برای تمامی مراحل از دستگاه های جدید و به روز استفاده می کنند. قطعا کیفیت شستشوی فرش ها به صورت اتوماتیک ، به مراتب بیشتر از روش های سنتی است.

بهترین قالیشویی در فردیس باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟

فرش ها جزو وسایل ارزشمند در خانه ها می باشند که به صورت ماشینی و دستباف موجود هستند. هر یک از این فرش ها در قالیشویی ها با روش های مناسبی شستشو داده می شوند. در صورتی که مایل هستید بهترین قالیشویی در فردیس را انتخاب کنید ، سعی کنید به ویژگی هایی که باید یک قالیشویی خوب داشته باشد  نیز توجه کنید.

سابقه قالیشویی

یکی از ویژگی هایی که بهترین قالیشویی باید از آن برخوردار باشد ، سابقه بالاست. امروزه قالیشویی های بسیاری در شهرهای مختلف فعال هستند که خدمات قالیشویی را ارائه می دهند اما تمامی آن ها دارای سابقه بالایی نیستند. قالیشویی هایی که دارای سابقه بالایی در ارائه خدمات قالیشویی می باشند ، قطعا خدمات باکیفیت تری را به شما ارائه می دهند.

تحویل فرش در زمان مشخص‌ شده

یکی دیگر از ویژگی های بهترین قالیشویی در فردیس تحویل به موقع فرش می باشد. در حقیقت یک قالیشویی خوب باید فرش را مطابق با تاریخی که در فاکتور قید شده است ، به مشتریان ارائه دهد. یکی از مشکلاتی که اغلب مشتریان از آن شکایت دارند ، عدم تحویل به موقع فرش به خصوص در بازه زمانی نزدیک به عید است. برای اطلاع از اینکه آیا قالیشویی خوش قول است یا خیر ، می توانید در سایت و یا شبکه های اجتماعی مرتبط با قالیشویی ، نظرات دیگر کاربران را بررسی نمایید.

تحویل فرش به‌ صورت رول و کاور شده

از دیگر ویژگی های یک قالیشویی خوب ، تحویل فرش به صورت رول و کاور شده می باشد. یک مرکز قالیشویی باید پس از شسشوی فرش ، آن را به صورت رول و کاور شده به مشتری تحویل دهد تا در مسیری که جابجا می شود ، دچار آسیب و یا کثیفی نشود.

سوالات متداول 

  • بهترین قالیشویی در فردیس کجاست ؟

بهترین قالیشویی در فردیس را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌‌ ایم.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین قالیشویی در فردیس چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین قالیشویی در فردیس بر اساس متراژ فرش ، نوع فرش شامل دستباف و یا ماشینی و … متغیر می باشد.

  • بهترین قالیشویی در فردیس دارای چه ویژگی هایی است ؟

بهترین قالیشویی در فردیس از ویژگی هایی شامل برخورداری از انواع تجهیزات و دستگاه های قالیشویی ، استفاده از مواد شوینده باکیفیت ، دریافت هزینه بر اساس نرخ اتحادیه و … برخوردار است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *