قالیشویی در کرج 💎 فهرست 10 تایی بهترین قالیشویی ها در کرج

قالیشویی در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین قالیشویی در کرج را چگونه انتخاب کنیم ؟ یکی از نیازهای هر خانه ایرانی ، شستن فرش ها در بازه های زمانی مشخصی است. گسترش زندگی شهری و آپارتمان نشینی نیز سبب شده است که بسیاری فضای مناسبی را برای شستن فرش های کوچک و بزرگ در خانه نداشته باشند، به همین دلیل نیاز است تا از بهترین قالیشویی های شهر خود که در این مقاله کرج است ، مطلع شوند و اینکار را به افراد ماهر و کاربلد در این زمینه بسپارند. بهتر است برای اینکه به دام سودجویان نیفتید از معتبر بودن قالیشویی که فرش های خود را به آن ها می سپاری د، اطمینان حاصل کنید. در ادامه به بهترین قالیشویی ها در کرج اشاره کرده ایم.

اهمیت وجود قاليشویی خوب در کرج 

خانواده های ایرانی تمایل دارند منازل خود را با فرش های ایرانی از نوع دستباف و یا ماشینی تزئین کنند. از نکات مهم در ماندگاری فرش ها ، نحوه نگهداری و همینطور شستن منطم و درست آن ها می باشد. شیوه شستشوی فرش های ماشینی با فرش های دستباف با یکدیگر متفاوت می باشد که بهتر است برای جلوگیری از آسیب به فرش از یک قالیشویی خوب و معتبر کمک بگیرید.

امکان شستشوی فرش ها برای افرادی که فضای مناسبی را برای اینکار دارند نیز وجود دارد اما در قالیشویی های خوب در کرج از تجهیزات و ماشین آلاتی برای شستن فرش ها استفاده می شود که ضمن پاک کردن آلودگی ها به تار و پود فرش نیز آسیب نمی زند و منجر به افزایش دوام و پاکیزگی فرش می گردد.

مرتبط بخوانید : کامپوزیت ونیر در کرج

بهترین قالیشویی ها در کرج

پیدا کردن و شناسایی یک قاليشویی خوب در کرج ممکن است کار سختی به نظر برسد. قالیشویی که ضمن معتبر بودن ، دارای کارکنان ماهر و کاربلد نیز باشد تا علاوه بر اینکه فرش ها به خوبی شسته شوند ؛ آسیبی نیز متوجه آن ها نگردد. طی سال های اخیر شاهد تاسیس قالیشویی های بسیاری در کرج می باشیم که اهداف برخی از آنان صرفا سودجویی است بنابراین باید حتما در انتخاب قالیشویی دقت کافی داشته باشید. در ادامه به فهرستی از بهترین قالیشویی ها در کرج اشاره کرده ایم:

قالیشویی خانومی

قالیشویی در کرج

  • آدرس : کرج ، رجایی شهر ، نبش 12 ، فاز 1 ، پاساژ سرخه
  • شماره تماس : 0263275648 _ 0263228565 _0912569577

مرتبط بخوانید :قالیشویی در فردیس

قالیشویی در کرج _ قالیشویی و رفوگری فردیس 

قالیشویی در کرج

  • آدرس : کرج ، فردیس ، سه راه حافظیه ، بلوار طالقانی ، نبش کوچه محمدی اصل
  • شماره تماس : 02136608160 _ 09354044718

قالیشویی گوهر دشت کرج

قالیشویی در کرج

  • آدرس : –
  • شماره تماس : 02632728172 _ 02634208252

قالیشویی ادیب 

قالیشویی در کرج

  • آدرس : کرج ، ستارخان ، چهار راه خسرو ، مجتمع الماس غرب تهران
  • شماره تماس : 02632315136 _02632314038

قالیشویی بانو

قالیشویی در کرج

  • آدرس : کرج ، گوهر دشت ، کوی کارمندان شمالی ، انتهای سوم شرقی ، کوی بنفشه
  • شماره تماس : 02632728172 _09123668058

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در کرج – معرفی 10 جراح و مرکز جراحی بینی در کرج

انتخاب قالیشویی خوب در کرج

در سطح شهر کرج ، قاليشویی های بسیاری در حال فعالیت هستند که برخی تازه کار می باشند و برخی سابقه طولانی دارند اما با ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان ، جرو بهترین ها شناخته می شوند. اگر به دنبال بهترین قالیشویی ها در کرج می باشید ، باید ابتدا از دوستان و اطرافیان خود پرس و جو کنید و پس از اینکه به چند مورد رسیدید ، می توانید با مرکز قالیشویی مورد نظرتان تماس بگیرید و از خدماتی که ارائه می شود مطلع شوید.

معمولا قالیشویی ها در فصول مختلف، خدمات متفاوتی را نیز برای مشتریان در نظر می گیرند. به عنوان مثال ممکن است خدمات قالیشویی ها در ماه های نزدیک به عید و افزایش خانه تکانی ها به دلیل شلوغ بودن کمی محدود تر شود.

سوالات متداول

  • بهترین قاليشویی ها در کرج کدام هستند ؟

برای اطلاع از بهترین قاليشویی ها در کرج به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزنیه قالیشویی در کرج چقدر است ؟

هزینه قاليشویی در مراکز مختلف در کرج به دلیل تفاوت در خدمات با یکدیگر متفاوت است و بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت ، با مرکز قالیشویی مورد نظر تماس حاصل بفرمایید.

  • در قالیشویی ها از چه دستگاه هایی برای شستشوی فرش ها استفاده می شود ؟

در قالیشویی های مختلف متناسب با میزان تجهیز بودن از ماشین آلات و دستگاه های مختلفی شامل دستگاه های قالیشویی نیمه اتوماتیک ، دستگاه شسشتوی فرش اتوماتیک ، دستگاه آبگیر قالیشویی ، دستگاه گردگیر قالیشویی ، دستگاه خشک کن فرش و…  استفاده می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *