دکتر روانشناس کرج 💎 معرفی 10 دکتر روانشناس کرج

دکتر روانشناس کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر روانشناس کرج ، کیست ؟ زندگی های پرمشغله امروزی ، با بحران های بسیاری برای افراد همراه هستند و آسیب های زیادی را به روح و روان افراد وارد می کنند. سلامت روان به اندازه سلامت جسم مهم است و حتی جالب است بدانید که منشاء و ریشه بسیاری از بیماری های جسمی ، در ناراحتی‌ های روحی می باشد. متاسفانه امروزه مشکلات و آسیب های روحی ناشی از طلاق ، افسردگی ، خودکشی و … افزایش پیدا کرده است. در چنین شرایطی مراجعه به بهترین دکتر روانشناس کرج راهگشا خواهد بود. برای اطلاع از اسامی بهترین دکتر روانشناس کرج ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین وکیل کرج

معرفی بهترین دکتر روانشناس کرج

همه انسان ها نیاز دارند تا در برخی مواقع به روانشناس مراجعه کنند. مراجعه به روانشناس صرفا در زمان هایی که افراد با مشکلات حادی مواجه هستند ، کارایی ندارد. بلکه در برخی مواقع ، افراد نیاز دارند تا برای بهبود روابط خود و یا برای افزایش اعتماد به نفس خود و … از روانشناس کمک بگیرند. در ادامه چند دکتر روانشناس در کرج را معرفی کرده ایم که جزو پزشکان مجرب در این شهر هستند و می توانند به شما کمک کنند تا مشکلات خود را برطرف کنید.

دکتر سمیه باستین

دکتر روانشناس کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ، بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی ، برج پزشکان آرین ، طبقه ۱۲، واحد ۳۴
  • شماره تماس : 02634000149

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کامپوزیت دندان کرج

دکتر سیده فرسیما حسینیان

دکتر روانشناس کرج

  • آدرس : کرج، چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا (خیابان بهشتی) ، بعد از پل ، برج شاه کرم ، طبقه 12 ، واحد 1201
  • شماره تماس : 09030668366

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج

روانشناسی چیست ؟

روانشناسی شامل مطالعه و بررسی روان و فرآیندهای روانی شامل هیجانات ، احساسات و … می باشد. بهترین دکتر روانشناس کرج اقدام به بررسی هر گونه تاثیر عوامل اجتماعی ، خانوادگی ، اقتصادی و … بر روی افکار ، رفتار و احساسات فرد می کند.

در علم روانشناسی ، ابتدا رفتار و افکار فرد مورد بررسی قرار می گیرد و سپس علت های وقوع این رفتارها ارزیابی می شوند. سپس روانپزشک سعی می کند تا علت ، چگونگی و زمان رخ دادن رفتار فرد در آینده را نیز پیش بینی نماید. سپس برای اینکه فرد در آینده و در جامعه زندگی بهتری داشته باشد ، سعی می کند رفتار او را بهبود ببخشد.

شاید این سوال برای شما نیز وجود داشته باشد که چه زمانی باید به بهترین دکتر روانشناس کرج مراجعه کرد. افراد مختلف باید برای درمان مشکلاتی شامل وسواس ، فوبیا ، خستگی مفرط ، افت عملکرد ، نگرانی های بی دلیل ، افسردگی ، احساس شک و بدبین شدن ، ناتوانی در کنترل احساسات ، احساس نا امیدی و یا بی ارزشی ، داشتن افکار خودکشی ، تمایل داشتن به مصرف مواد مخدر ، کاهش یا عدم تمرکز ، عصبانیت های بی دلیل و یا پرخاشگری بی مورد ، ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران و … به بهترین دکتر روانشناس کرج مراجعه نمایند.

مرتبط بخوانید : بهترین پت شاپ در کرج

انواع دکتر روانشناس کرج

دکتر روانشناس کرج

رشته روانشناسی بسیار وسیع و گسترده است و این علم دارای انواع مختلفی می باشد. با اطلاع از انواع روانشناسی ، می توانید متناسب با مشکل خود به روانشناسی که در گرایش مرتبط با مشکل شما مرتبط است ، مراجعه نمایید و از خدماتی که ارائه می دهد ، بهره ببرید. بر اساس اطلاعیه سازمان بهداشت جهانی ، روانشناسی دارای بیش از 50 نوع است که در ادامه پیرامون برخی از آن ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

روانشناسی بالینی

مطالعه و شناسایی هر گونه رفتار غیر عادی ، مسائل روانپزشکی و هر گونه بیماری روانی در زیرمجموعه روانشناسی بالینی قرار دارد. در این شاخه تمرکز اصلی بر روی روان درمانی می باشد. محبوب ترین نوع روانشناسی ، روانشناسی بالینی است.

روانشناسی رشد از رویکردهای دکتر روانشناس کرج

مطالعه و بررسی تمامی تغییرات در بدن انسان از زمان جنینی تا زمان مرگ و همینطور شناسایی تحولاتی که در ویژگی های شخصیتی ، احساسی ، روحی و رفتاری افراد ایجاد می شوند ، در زیرمجموعه روانشناسی رشد قرار دارند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست کرج

روانشناسی کودک

در روانشناسی کودک بر روی موضوعاتی شامل کنترل ، بهبود و اصلاح رفتارهای غیر عادی و ناهنجار کودک تمرکز می شود و این موضوع زمینه برقراری ارتباط بهتر کودک با مادرش را فراهم می کند. از مزیت های روانشناسی کودک ، شناسایی تمامی توانایی ها و استعداد های کودکان می باشد.

روانشناسی تربیتی

بررسی و مطالعه فرآیندهای مرتبط به یادگیری و آموزش کودکان در روانشناسی تربیتی مورد بررسی قرار می گیرند. در این شاخه از روانشناسی ، تاثیر عوامل مختلف شامل اجتماعی ، خانوادگی و … بر روی یادگیری فرد مورد بررسی قرار می گیرد.

روانشناسی سلامت 

در شاخه روانشناسی سلامت ، عوامل آسیب زننده به جسم فرد ، مورد شناسایی و بررسی قرار می گیرد. در‌ این شاخه از روانشناسی ، هدف جلوگیری از آسیب دیدن فرد در اثر مصرف مواد مخدر و روان گردان و همینطور محافظت از سلامت جسمی اوست. در حقیقت در این شاخه ، هدف اصلی روانشناس این است که سلامت جسمی و روحی بیمار را به بهترین حالت ممکن ارتقاء بدهد.

مرتبط بخوانید : بهترین رادیولوژی کرج

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر روانشناس کرج کیست ؟

بهترین دکتر روانشناس کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • چه زمانی باید به بهترین دکتر روانشناس کرج مراجعه کنیم ؟

در صورت بروز مشکلاتی شامل افسردگی ، وسواس ، اختلال استرس و اضطراب و … باید به بهترین دکتر روانشناس کرج مراجعه کنیم.

  • روانشناس با روانپزشک چه تفاوتی دارد ؟

روانپزشکان به دلیل دوره تحصیلی خود ، به صورت همزمان از روان درمانی و دارو درمانی استفاده می کنند ؛ در حالی که روانشناسان بر روی درمان های غیردارویی تمرکز دارند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا 💎 معرفی 5 کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

بهترین کلینیک دندانپزشکی مهرویلا کدام است ؟ کلینیک دندانپزشکی ، مرکزی است که در آن …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *