دندانپزشک در هشتگرد 💎 معرفی 5 بهترین دندانپزشک در هشتگرد

دندانپزشک در هشتگرد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دندانپزشک در هشتگرد را در این مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد. برخی از افراد به دلایل ژنتیکی دارای دندان های سالم و زیبایی می باشند و یا به دلیل مراقبت های مداوم از دندان های خود ، با مشکلاتی شامل پوسیدگی ، جرم دندان ، نامرتب بودن‌ دندان ، عفونت دندان و لثه و … مواجه نیستند. این در حالی است که افرادی که با این مشکلات مواجه هستند ، باید برای رفع آن ها از بهترین دندانپزشک در هشتگرد خدمات دریافت کنند. خدمات دندانپزشکی صرفا به رفع مشکلات دهان و دندان خلاصه نمی شود ، بلکه امروزه و در پی پیشرفت علم دندانپزشکی ، انواع خدمات زیبایی نیز در کلینیک های دندانپزشکی برای بهبود ظاهر دندان ها نیز ارائه می گردد. در ادامه برای آشنایی با بهترین دندانپزشک در هشتگرد و همینطور انواع خدماتی که می توانید از او دریافت کنید ، همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : روانشناس در هشتگرد 

معرفی بهترین دندانپزشک در هشتگرد

از میان دندانپزشکان بسیاری که در هشتگرد فعالیت دارند ، در ادامه یکی از بهترین دندانپزشکان را معرفی کرده‌ ایم.

نوید مافی

دندانپزشک در هشتگرد

  • آدرس : هشتگرد ، البرز ، شهر گلسار (پل کردان) ، ابتدای بلوار طالقانی ، جنب مطب دکتر شکوری
  • شماره تماس : 02644522258

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر هشتگرد

ارائه انواع خدمات زیبایی دندانپزشکی توسط دندانپزشک در هشتگرد

دندانپزشک در هشتگرد

خدمات دندانپزشکی زیبایی جزو خدمات رایج در مطب و یا کلینیک های دندانپزشکی است. دندانپزشکان زیبایی ، با ظاهر دندان ها کار دارند و در تلاش می باشند تا با استفاده از یک روش مناسب ، ظاهر دندان های زیباجو را بهبود ببخشند.

در ادامه قصد داریم به منظور راهنمایی شما عزیزان ، پیرامون برخی از خدمات زیبایی دندانپزشکی ، توضیحاتی را ارائه دهیم. همراه ما باشید.

بستن فاصله دندانی

یکی از مشکلاتی که در زیبایی دندان های بسیاری از افراد وجود دارد ، وجود فاصله دندانی است. به طوری که دندانپزشکان برای رفع این مشکل ، از خدمات بستن‌ فاصله دندانی استفاده می کنند. با بستن این فاصله دندانی ، دندان ها ردیف و زیبا در کنار یکدیگر به نظر می رسند.

تاج گذاشتن روی دندان

تاج به عنوان کلاه دندان است. زمانی که دندان ها خیلی ضعیف باشند و یا به مقدار خیلی زیاد تخریب شوند ، از تاج دندان برای بهبود شکل ، اندازه و ظاهر دندان ها استفاده می شود. تاج دندان دارای عمر و ماندگاری بین 5 الی 15 سال است. بهترین دندانپزشک در هشتگرد پیش از اینکه تاج دندان را قرار دهد ، آن را مقدار کمی تراش می دهد و سپس تاج را به دندان می چسباند تا به صورت کامل دندان را پوشش دهد. زمانی که سطح دندان ها به مقدار زیادی تخریب شوند ، برای بهبود شکل ، اندازه و ظاهر دندان ها ، از خدمات تاج گذاشتن بر روی دندان استفاده می گردد.

بلیچینگ توسط دندانپزشک در هشتگرد

یکی از درمان های دندانپزشکی زیبایی ، بلیچینگ است که هدف از این خدمات زیبایی ، سفید کردن دندان هاست. بلیچینگ جزو خدمات زیبایی پرطرفدار محسوب می شود و جزو روش های مقرون به صرفه برای سفید کردن دندان هاست.

میناکاری دندان

مینا کاری یکی از روش های سریع و بدون درد برای بهبود فرم دندان ها و تصحیح عیوب دندان هاست. در این روش ، دندان های ناهموار و یا دندان هایی که روی هم قرار گرفته اند ، اصلاح می شوند. نتیجه بلافاصله بعد از میناکاری قابل مشاهده نیست. این روش بدون بیهوشی انجام می شود. همراه با میناکاری ، معمولا خدمات روکش کردن ، باندینگ و سفید کردن دندان ها نیز به زیباجویان ارائه می گردد.

باندینگ یا پیوند دندان

باندینگ دندان ها فرآیندی است که در آن مواد رزین که دارای رنگی مشابه به دندان های فرد است ، بر روی دندان ها قرار داده‌ می شود. سپس از نور خاصی بر روی دندان ها استفاده می شود تا این مواد سخت شود. در نهایت نیز این خدمات منجر به زیباتر شدن دندان ها می گردد. باندینگ جزو روش های کم هزینه و آسان برای زیباتر کردن لبخند به شمار می رود که نتایج قابل توجهی را دارد.

پرکردن با کامپوزیت توسط دندانپزشک در هشتگرد

دندانپزشک در هشتگرد

پر کردن دندان ها ، زمانی که بخشی از دندان خرد شده است ، صورت می گیرد. در بسیاری از موارد ، بهترین دندانپزشک در هشتگرد برای این منظور از مواد آمالگام نقره ای که دارای یک رنگ نقره ای است ، استفاده می کند. البته برخی دیگر از دندانپزشکان نیز از مواد همرنگ با دندان های فرد استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که مواد آمالگام نقره ای ، در مقایسه با مواد کامپوزیت همرنگ با دندان ها ، دارای مقاومت بیشتری است.

کرادینگ

کرادینگ درحقیقت خدماتی است که برای از بین بردن بهم ریختگی های دندانی به زیباجویان ارائه می شود. در این روش رفع بهم ریختگی دندانی بدون ارتودنسی صورت می گیرد. دندانپزشکان زیبایی در هشتگرد برای این خدمات از مواد ترمیمی برای از بین بردن‌ نامنظمی های دندان استفاده می کنند که در ایجاد یک ظاهر جذاب بسیار کمک کننده است.

روکش های دندانی توسط دندانپزشک در هشتگرد

یکی دیگر از روش هایی که دندانپزشکان زیبایی برای ترمیم دندان ها از آن استفاده می کنند ، استفاده از روکش های دندانی می باشد. در این روش از یک روکش دندانی مناسب بر روی دندان های بیمار استفاده می گردد. با روکش های دندانی ، وضعیت دندان های فرد بهبود پیدا می کند.

بریج دندان

بریج دندان ، یک روش برای جایگزین کردن دندانی است که از دست رفته‌ است. در صورتی که افراد یکی از دندان های خود را بکشند ، برای پر کردن جای خالی آن می توانند از ایمپلنت استفاده کنند. با این حال ایمپلنت برای بسیاری از افراد روشی پرهزینه و سخت است. در این صورت بهترین دندانپزشک در هشتگرد توصیه می کند افراد از بریج دندان استفاده کنند.

در این روش از چتدین دندان می توان برای جایگزینی دندان هایی که کشیده‌ شده است ، استفاده کرد. بریج ها از دو روکش ساخته می شوند و دندان های ساختگی نیز در میان این دو روکش قرار می گیرند. دندان های ساختگی از یکی از جنس های طلا ، آلیاژ ، چینی و یا ترکیبی از این مواد تولید می گردند. البته لازم است اشاره کنیم که بریج ها ، حمایت کننده دندان های طبیعی و یا ایمپلنت ها نیز می باشند.

جراحی و تغییر شکل لثه

دندانپزشکان زیبایی بسیاری با جراحی لثه ، شکل آن را تغییر می دهند. تغییراتی که در ساختار لثه ایجاد می شود ، منجر به افزایش زیبایی دهان و دندان فرد می گردد. در این روش برخی از لایه های لثه برای افزایش زیبایی دهان و دندان ، بلند می شود.

پیوند لثه

در صورتی که لثه تخریب شود ، ریشه دندان نسبت به مایعات سرد و مایعات گرم ، حساس می شود. به طوری که ممکن است دندان ها ظاهر بلندی را به خود بگیرند. تخریب لثه با بروز بسیاری از مشکلات از جمله پوسیدگی ریشه دندان همراه می باشد. در صورتی که بافت نرم لثه بهبود پیدا کند ، از تخریب لثه و نابود شدن استخوان دندانی نیز جلوگیری می گردد. با پیوند لثه توسط بهترین دندانپزشک در هشتگرد این مشکل رفع می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب هشتگرد

سوالات متداول

  • بهترین دندانپزشک در هشتگرد کیست ؟

بهترین دندانپزشک در هشتگرد را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • برای دریافت چه خدماتی می توان به بهترین دندانپزشک در هشتگرد مراجعه کرد ؟

بهترین دندانپزشک در هشتگرد ، انواع خدمات دندانپزشکی درمانی و زیبایی را ارائه می دهد.

  • آیا می توان برای ایمپلنت نیز به بهترین دندانپزشک در هشتگرد مراجعه کرد ؟

بله ، یکی از خدمات رایج که توسط بهترین دندانپزشک در هشتگرد ارائه می شود ، خدمات ایمپلنت است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا 💎 معرفی 5 کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

بهترین کلینیک دندانپزشکی مهرویلا کدام است ؟ کلینیک دندانپزشکی ، مرکزی است که در آن …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *