قالیشویی در شهریار 💎 معرفی 7 بهترین قالیشویی در شهریار + نظرات

قالیشویی در شهریار

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین قالیشویی در شهریار کدام است ؟ فرش از کالاهای اساسی در هر منزلی به شمار می رود ؛ به همین دلیل تمیزی و نگهداری صحیح از این وسیله نیز دارای اهمیت بالایی است. اغلب افراد ترجیح می دهند حداقل سالانه یک بار نسبت به شستشوی فرش های خود اقدام کنند تا اینگونه هر گونه آلودگی که بر روی آن ها تجمع پیدا کرده است را رفع کنند. با توجه به اینکه امروزه اغلب افراد در آپارتمان زندگی می کنند و با در نظر گرفتن صرفه جویی در مصرف آب ، بهتر است به جای اینکه خود برای شستن فرش هایشان اقدام کنند ، اینکار را به بهترین قالیشویی در شهریار بسپارند. برای آشنایی با بهترین قالیشویی ها در شهریار در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید :  بهترین املاک شهریار

معرفی بهترین قالیشویی در شهریار

از میان قالیشویی های متعددی که در شهریار وجود دارند ، در ادامه یکی از بهترین قالیشویی ها را معرفی کرده‌ ایم.

مرتبط بخوانید :  صرافی در شهریار

قالیشویی استادکار  شهریار

قالیشویی در شهریار

  • آدرس : –
  • شماره تماس : 02144770913

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در شهریار

مزایای قالیشویی تمام اتوماتیک در شهریار چیست ؟

مشابه با هر صنعت دیگری ، استفاده از انواع دستگاه ها و تجهیزات در قالیشویی ها ، سبب شده است که سرعت و کیفیت انجام فرآیند قالیشویی به مراتب بیشتر شود.

در سال هایی نه چندان دور ، در اغلب قالیشویی ها ، شستشوی فرش به صورت سنتی انجام می شد و در تمامی مراحل کار شستن‌ فرش ، نیروی انسانی دخالت داشتند.

خوشبختانه امروزه دستگاه های بسیاری برای شستشوی قالی ها طراحی شده اند که فرآیند انجام کار شستن‌ قالی را با سرعت بالایی انجام می دهند. از مزیت های استفاده از تجهیزات و دستگاه اتوماتیک قالیشویی ، موارد زیر هستند :

  • اسنفاده از دستگاه های قالیشویی اتوماتیک ، منجر به کاهش آب مصرفی می شود.
  • با استفاده از دستگاه هایی که در این زمینه طراحی شده‌ اند ، شستشوی قالی ها با بالاترین کیفیت و بدون اینکه به تار و پود فرش آسیبی برسد ، انجام می شود.
  • شستشوی اتوماتیک فرش ها منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.
  • فرآیند شستشو با استفاده از دستگاه های اتوماتیک در این زمینه با قدرت بالاتری صورت می گیرد.
  • سرعت شست و شوی فرش و قالی با دستگاه های اتوماتیک در مقایسه با روش استفاده از نیروی انسانی به مراتب بیشتر است.
  • وقتی از دستگاه های اتوماتیک برای شستشوی قالی ها استفاده شود ، تنظیم دما و همچنین تنظیم فشار دستگاه نیز امکان پذیر خواهد بود.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در شهریار

در بهترین قالیشویی در شهریار از چه دستگاه هایی استفاده می شود ؟

قالیشویی در شهریار

امروزه روند کار در قالیشویی ها نیز با تغییرات بسیاری همراه بوده است به طوری که در اغلب قالیشویی ها از روش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می شود. هر چه ماشین آلات مورد استفاده در قالیشویی ها پیشرفته تر باشند ، فرآیند شستن قالی ها نیز با کیفیت و سرعت بالاتری انجام می شوند. اغلب قالیشویی های مدرن مجهز به دستگاه های پیشرفته و مدرن هستند ، هر چه کیفیت دستگاه های مورد استفاده در قالیشویی ها بیشتر باشد ، قطعا کیفیت شستشو نیز افزایش پیدا می کند.

برخی از ماشین آلاتی که در قالیشویی ها مورد استفاده قرار می گیرند ، به صورت تمام اتوماتیک و برخی دیگر به صورت نیمه اتوماتیک هستند. دستگاه هایی که تمام اتوماتیک می باشند ، فرش و قالی ها را نیز با دقت و سرعت بالاتری تمیز می کنند.

در ادامه پیرامون انواع دستگاه هایی که در بهترین قالیشویی در شهریار مورد استفاده قرار می گیرند ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

دستگاه آبگیر قالیشویی

دستگاه‌ آبگیر قالی یکی از مهم ترین انواع دستگاه هایی است که در قالیشویی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه های آبگیر عموما از دو نوع لوله ای و خشک کن دیگی می باشند. هر یک از این دستگاه ها در دو مدل نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی شده اند تا با استفاده از آن ها فرش ها در کوتاه ترین زمان ممکن خشک شوند. در ادامه پیرامون دستگاه های آبگیر قالیشویی توضیحات بیشتری را آورده‌ ایم:

  • خشک کن لوله ای

دستگاه های اتوماتیک و حشک کن لوله ای ، ضمن اینکه فرش را با بالاترین بازدهی خشک می کنند ، از ایجاد هر گونه چروک و یا پارگی بر روی فرش نیز جلوگیری می کنند. همینطور مکانیزم این دسته از دستگاه ها به صورتی است که از ترکیب شدن رنگ های فرش نیز در آن ها جلوگیری می شود. معمولا در دستگاه های خشک کن ، فرآیند آبگیری فرش در کمتر از سه دقیقه انجام می شود.

  • خشک کن دیگی

بر خلاف دستگاه های خشک کن لوله ای ، نمونه دیگری از دستگاه های خشک کن تحت عنوان دستگاه های خشک کن دیگی وجود دارند. این دستگاه ها معمولا در کارخانه های قالیشویی نیمه اتوماتیک و دستی کارایی دارند و از ایجاد چروک در فرش و یا پارگی در آن جلوگیری می کنند. این دسته از دستگاه ها معمولا چندین فرش را در خود جای می دهند. سرعت آبگیری دستگاه های خشک کن دیگی در مقایسه با دستگاه های خشک کن لوله ای ، بسیار کمتر است ضمن اینکه دارای استانداردهای پایین تری نیز می باشند.

دستگاه گردگیر در قالیشویی در شهریار

از دیگر دستگاه هایی که در بهترین قالیشویی در شهریار مورد استفاده قرار می گیرد ، دستگاه گردگیر قالیشویی است. این دستگاه ها با هدف رفع گرد و خاک و تمیز کردن فرش از هر گونه آلودگی کارایی دارند. این دستگاه ها تحت عنوان دستگاه خاک گیر نیز شناخته می شوند و برای دسته ای از فرش ها که دارای گرد و خاک زیادی هستند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه شستشو از مهمترین تجهیزات قالیشویی

دستگاه‌ شستشو یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در قالیشویی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین وظیفه این دستگاه شستشوی فرش می باشد. دستگاه شستشو دارای بخش های مختلفی است که هر یک از این بخش ها وظیفه ای را در شستشوی فرش بر عهده دارند. از ویژگی های دستگاه شستشو موارد زیر می باشند:

  • دستگاه های شستشو مجهز به پمپ هایی هستند که برای تزریق مواد شوینده به میزان مشخصی کارایی دارند.
  • این دستگاه ها از قابلیت بازیافت آب مصرفی نیز برخوردار هستند ؛ به همین دلیل شستشوی فرش را با کمترین میزان مصرف آب انجام می دهند.
  • تنظیم اندازه برس متناسب با اندازه فرش از دیگر قابلیت های مهم در این دستگاه ها به شمار می رود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهریار 

از ماشین قالیشویی نیمه اتومات چه زمانی استفاده می شود ؟

قالیشویی در شهریار

در برخی موارد ، شستشوی فرش ها توسط پرسنل و خدمه و با استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک صورت می گیرد. برخی فرش ها از جمله فرش های دستباف و گرانبها به این روش شسته می شوند. در حقیقت با توجه به بافت ظریف این دسته از فرش ها ، برای اینکه دچار آسیب نشوند ، نیروی انسانی در تمامی مراحل از تجهیزات و وسایلی استفاده می کنند تا به این واسطه کیفیت شستشوی فرش را بالاتر ببرند.

البته در کارخانه هایی که مجهز به دستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک هستند ، از دستگاه های پیشرفته نیز برای شستشوی فرش های دستباف استفاده می گردد. در روش های قدیمی و روش هایی که فقط توسط نیروی انسانی انجام می شوند ، برخی مراحل شامل غبار گیری ، آبگیری ، خشک کردن و … به درستی صورت نمی گیرد. به همین دلیل شستشوی فرش های دستباف و ارزشمند با روش نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به مراتب با کیفیت بالاتری همراه است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در شهریار

سوالات متداول 

  • بهترین قالیشویی در شهریار کدام است ؟

بهترین قالیشویی در شهریار را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • قیمت قالیشویی در شهریار چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین مراکز قالیشویی در شهریار بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود.

  • قالیشویی های اتوماتیک در شهریار چه مزیتی نسبت به دیگر قالیشویی ها دارند ؟

در این مراکز از دستگاه های هوشمند برای کاهش میزان آب مصرفی ، کاهش آسیب به فرش ، شستشوی با کیفیت و … استفاده می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *