مرکز لیزر در شهریار 💎 معرفی 5 بهترین مرکز لیزر در شهریار + نظرات

مرکز لیزر در شهریار

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

از بهترین ، موثرترین و ایمن ترین روش هایی که برای رفع موهای زائد در بدن مورد استفاده قرار می گیرد ، لیزر موهای زائد است. در این روش می توان تمامی موهای زائد که در قسمت های مختلف از بدن رشد می کنند را مورد هدف قرار داد. این روش یک روش با نتایج ماندگار است ، به طوری که زیباجویان پس از چندین جلسه لیزر ، شاهد رفع بیش از 70 درصد از موهای زائد در بدن خود خواهند بود. برای اینکه بتوانید از لیزر موهای زائد ، به بهترین نتیجه برسید ، باید حتما در یک مرکز لیزر معتبر که خدمات باکیفیتی را ارائه می دهد ، از این خدمات بهره مند شوید. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین مرکز لیزر در شهریار با نکات مهم لیزر موهای زائد نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در شهریار

معرفی بهترین مرکز لیزر در شهریار

اگر مایل هستید که پس از چندین جلسه ، اثرات لیزر را بر روی موهای زائد در بدن خود مشاهده کنید و با این روش بیشترین میزان از موهای زائد در بدن خود را رفع کنید ، باید به مراکز لیزر معتبر مراجعه کنید. در ادامه یکی از بهترین مراکز لیزر در شهریار را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

مرکز لیزر سنتر رز

مرکز لیزر در شهریار

  • آدرس شهریار ، خیابان ولیعصر ، برج پارسیان ، طبقه ۷ ، واحد ۲۳ ، زیر نظر دکتر فرشاد امیری فرید
  • تلفن تماس۰۹۳۷۷۶۹۰۲۴۰

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اسلامشهر

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در شهریار

مرکز لیزر در شهریار

برای پیدا کردن‌ بهترین مرکز لیزر در شهریار کافی است برخی معیارها را مد نظر قرار دهید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های مرکز لیزر در شهریار اشاره کرده ایم که می توانید برای انتخاب بهترین مرکز لیزر این ویژگی ها را مد نظر قرار دهید:

  • خدمات لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در شهریار‌ زیر نظر پزشکان ماهر و باتجربه ارائه می شود.
  • در مراکز لیزر حرفه ای و باکیفیت ، خدمات لیزر موهای زائد با استفاده از جدیدترین و کارآمدترین دستگاه ها در این حوزه ارائه می گردد. بسیاری از افراد از لیزر الکساندرایت در شهریار رضایت دارند و این دستگاه برای پوست های روشن جوابدهی خوبی را دارد.
  • بهترین مرکز لیزر در شهریار دارای اپراتورهای حرفه ای است که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند و خدمات را با بالاترین سطح کیفیت به زیباجویان ارائه می دهند.
  • از مراکز لیزر حرفه ای ، آمار رضایت مندی بالایی وجود دارد و در این مراکز پاسخگویی به مشتریان بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می شود.
  • محیط بهترین مرکز لیزر در شهریار ، استریل و تمیز است و اینگونه احتمال انتقال بسیاری از آلودگی ها و بیماری ها به حداقل می رسد.
  • هزینه دریافت خدمات با لیزر الکساندرایت کندلا در شهریار نیز مناسب با نوع دستگاه ها و کیفیت خدمات است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

نکات مهم لیزر موهای زائد در شهریار

مرکز لیزر در شهریار

لیزر موهای زائد جزو روش های بسیار کاربردی برای رفع موهای زائد در بدن است. با این حال تمامی افراد از جزئیات لیزر موهای زائد اطلاع ندارند. در این قسمت مهم ترین نکات لیزر موهای زائد را برای شما عزیزان آورده ایم.

رفع موهای زائد با لیزر در یک جلسه ، امکان پذیر نیست.

لیزر موهای زائد دارای پرتوهای متمرکز تور است که به صورت مستقیم به سمت رنگدانه های فولیکول مو می تابند. این نورهای متمرکز منجر به از بین بردن فولیکول های مو می شوند و در نهایت از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری می کنند.

رفع موهای زائد با یک جلسه لیزر امکان پذیر نیست و تداوم در شرکت در جلسات لیزر است که سبب می شود به تدریج تمامی موهای زائد رفع شوند. چراکه موها دارای چرخه رشد هستند و در طی هر مرحله ، موهایی که در حال رشد هستند ، مورد هدف قرار می گیرند و از بین می روند. معمولا اثرات لیزر موهای زائد پس از 5 الی 6 جلسه قابل مشاهده خواهد بود.

قبل و بعد از لیزر نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید. 

اگر تصمیم به لیزر موهای زائد بدن خود دارید ، نباید حداقل چهار هفته قبل از لیزر برنزه کرده‌ باشید و یا پوستتان به دلیل قرار گرفتن‌‌ در معرض نور خورشید ، دارای آفتاب سوختگی باشد. همینطور پس از لیزر نیز بهتر است برای جلوگیری از بروز عارضه های پس از لیزر از جمله التهاب و قرمزی ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، اجتناب نمایید. بهترین فصل برای شروع جلسات لیزر برای اولین بار ، در فصل های تابستان و زمستان است.

اصلاح موهای زائد باید با استفاده از تیغ انجام شود.

در نظر داشته باشید 24 ساعت قبل از جلسه لیزر خود ، موهای ناحیه تحت درمان با لیزر را با تیغ اصلاح کنید. به هیچ عنوان از روش هایی از جمله وکس ، اپیلاسیون و … استفاده نکنید. لیزر ریشه موها را مورد هدف قرار می دهد ، بنابراین فقط با تیغ بلندی آن ها را رفع کنید تا پرتوهای لیزر به فولیکول های ریشه موهای زائد در بدن شما برسند.

لیزر بعد از آفتاب یا سولاریوم ممنوع است.

پوستی که بعد از آفتاب یا سولاریوم برنزه می شود ، بسیار خشک و مستعد آسیب است و هر گونه لیزر درمانی بر روی آن ممنوع می باشد. ممکن است لیزر موهای زائد بر روی این پوست با عارضه هایی از جمله سوختگی یا التهاب همراه باشد.

لازم است اشاره کنیم که کسانی که به صورت مادرزادی پوست برنزه دارند ، با استفاده از دستگاه های مخصوص می توانند موهای زائد بدن خود را رفع کنند. اما کسانی که با آفتاب یا سولاریم پوستشان را برنزه کرده‌ اند ، بهتر است پیش از اقدام به لیزر با پزشک مشورت کنند تا در بهترین زمان برای استفاده از خدمات لیزر بهترین مرکز لیزر در شهریار اقدام کنند.

لیزر در بهترین مرکز لیزر در شهریار درد کمی دارد.

به طور کلی افراد مختلف دارای آستانه تحمل درد متفاوتی هستند و ممکن است تجربه درد متفاوتی نیز از لیزر موهای زائد بدن خود داشته باشند. با این حال اغلب زیباجویان که از خدمات لیزر استفاده کرده‌ اند ، بر این باور هستند که لیزر درد کمی را دارد و می توان آن را تحمل کرد.

از سویی دیگر در دستگاه های لیزر جدید ، خنک کننده هایی قرار دارند که درد ناشی از لیزر را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند. در صورتی که درد ناشی از لیزر بیش از اندازه باشد ، اپراتور لیزر برای کاهش احساس درد ، از بی حس کننده موضعی استفاده می کند.

استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از انجام لیزر ضرورت دارد.

توجه کنید که حتما پس از لیزر موهای زائد بدن خود ، حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. دلیل این موضوع این است که پوست پس از لیزر بسیار حساس است و باید تا حد امکان از آن مراقبت نمود.

از کندن موهای زائد بعد از لیزر باید اجتناب شود.

پس از لیزر نیز باید سعی کنید موهای زائدی که رشد می کنند را با تیغ رفع کنید. از کندن موهای زائد و خارج کردن فولیکول های مو پس از لیزر اجتناب کنید. این فرآیند در عملکرد لیزر موهای زائد اختلال ایجاد می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر در شهریار کدام است ؟

برای آشنایی با بهترین مرکز لیزر در شهریار به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در مرکز لیزر در شهریار از چه دستگاه هایی استفاده می شود ؟

در مرکز لیزر در شهریار از دستگاه های لیزر مختلفی شامل الکساندرایت ، دیود و … استفاده می گردد.

  • بهترین مرکز لیزر در شهریار چه ویژگی هایی دارد ؟

از ویژگی های بهترین مرکز لیزر در شهریار می توان به مجهز بودن‌ به جدیدترین دستگاه ها ، اپراتورهای حرفه ای ، اداره زیر نظر پزشک و … اشاره کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *