کامپوزیت دندان در تبریز 💎 معرفی 10 مرکز کامپوزیت دندان در تبریز

کامپوزیت دندان در تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دندان های زیبا دارای تاثیر بسیاری در زیبایی چهره هستند و سبب افزایش جذابیت لبخند می شوند و چهره را جذاب تر می کنند. بسیاری از افراد برای زیبایی هر چه بیشتر و افزایش جذابیت ظاهر دندان های خود ، کامپوزیت را انتخاب می کنند. کامپوزیت از جمله خدمات زیبایی دندانپزشکی است که ضمن اینکه ظاهر دندان ها را زیباتر و جذاب تر می کند ، دارای دوام و ماندگاری بالایی نیز می باشد. همینطور انجام کامپوزیت دندان در مدت زمان کوتاهی نیز انجام می شود. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز کامپوزیت دندان در تبریز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر بوتاکس در تبریز

معرفی بهترین مرکز کامپوزیت دندان در تبریز

در این قسمت چندین دندانپزشک نام آشنا که می توانید برای کامپوزیت دندان به آن ها مراجعه کنید را برایتان معرفی کرده‌‌ ایم.

دکتر نرمین محمدی

کامپوزیت دندان در تبریز

  • آدرس : تبریز ، خیابان آزادی ، ما بین گلباد و گلگشت ، ساختمان امیرکبیر ، طبقه ۳
  • شماره تماس : ۰۴۱۳۳۳۶۰۵۶۶

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز 

دکتر فرهاد اشرفی

کامپوزیت دندان در تبریز

  • آدرس : تبریز ، آبرسان ، رو به روی هلال احمر ، اسکان ۱ ، طبقه ۴
  • شماره تماس : ۰۴۱۳۳۳۶۳۷۲۸

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در تبریز 

کامپوزیت دندان چیست ؟

یکی از پرکاربردترین روش های زیبایی و ترمیمی در دندانپزشکی ، کامپوزیت دندان است. در روش کامپوزیت دندان از مواد خمیری استفاده می شود و با استفاده از آن ، امکان ترمیم انواع دندان های شکسته ، پوسیده ، ترک خورده ، سیاه شده و … وجود دارد.

کامپوزیت دندان از جمله روش هایی می باشد که با استفاده از آن می توان لبخندی زیباتر را داشت. البته تجربه این لبخند زیبا ، گاهی با هزینه های بالایی برای مراجعه کنندگان همراه است. بهتر است برای کامپوزیت دندان به بهترین دندانپزشک ارائه دهنده خدمات زیبایی در تبریز مراجعه کنید ، چراکه در صورتی کامپوزیت دندان به دندان ها آسیبی نمی رساند و بدون عوارض است که در آن مواد سالم بر روی دندان ها قرار بگیرند.

در نظر داشته باشید که کامپوزیت دندان دارای رنگ های متنوعی است و دندانپزشک متناسب با رنگ دندان های مراجعه کننده ، از بهترین رنگ استفاده می کند. بهترین دندانپزشک برای اینکه کامپوزیت دندان مقاومت بالایی داشته باشد ، از موادی که استحکام بالایی دارند و از ظاهر براق و در عین حال طبیعی برخوردار هستند ، استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز 

مراحل انجام کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان در تبریز

فرآیند کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی تبریز ، در چند مرحله خلاصه می شود که در ادامه قصد داریم به آن ها اشاره کنیم :

  • دندانپزشک ابتدا دندان ها را به صورت کامل تمیز می کند تا هیچ گونه جرمی بر روی آن ها وجود نداشته باشد و سطحی تمیز داشته باشند.
  • پس از تمیز کردن ، دندان ها کاملا خشک و تمیز می شوند و هیچ گونه اثری از رطوبت ، خون ، بزاق و … بر روی آن ها باقی نمی ماند.
  • در مرحله بعدی ، دندانپزشک از مواد اسیدی استفاده می کند و جلوی دندان ها را متخلخل می کند. این موضوع در باندینگ کامپوزیت تاثیر مثبتی دارد و فرآیند قرار گیری کامپوزیت بر روی دندان آغاز می گردد.
  • پیش از قرار دادن کامپوزیت بر روی دندان ، چسب مخصوصی زده می شود. در نهایت مواد خمیر کامپوزیت به آرامی بر روی دندان قرار داده می شوند. دندانپزشک مواد را قدری تغییر می دهد که در نهایت نتیجه مطلوب حاصل گردد.
  • بهترین دندانپزشک از پرتو نوری که دارای طول موج خاصی می باشد ، استفاده می کند. تابش این مواد بر روی دندان ها ، مواد کامپوزیت را فعال و سفت می کند.
  • در نهایت با استفاده از پولیش ، کامپوزیت را به شکل دلخواه در می آورند.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل تبریز

سوالا متداول

  • بهترین مرکز کامپوزیت دندان در تبریز کجاست ؟

بهترین مرکز کامپوزیت دندان در تبریز را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌‌ ایم.

  • هزینه کامپوزیت دندان در تبریز چقدر است ؟

هزینه کامپوزیت دندان در تبریز وابسته به مواد مورد استفاده برای کامپوزیت ، دندانپزشک انتخابی ، تعداد دندان ها برای کامپوزیت و … متغیر است.

  • آیا پس از کامپوزیت دندان در تبریز به مراقبت های خاصی نیاز است ؟

بله ، افرادی که مایل هستند پس از کامپوزیت بهترین نتیجه را بگیرند ، باید به برخی مراقبت ها توجه داشته باشند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *