تزریق ژل تبریز 💎 معرفی 5 دکتر تزریق ژل در تبریز

تزریق ژل تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر تزریق ژل در تبریز کیست ؟ با افزایش سن و در نتیجه از دست دادن حجم استخوان ها ، ممکن است افراد با مشکلاتی شامل افتادگی بینی ، افتادگی پوست ، کوچک تر شدن خط فک ، افتادگی گونه و … مواجه شوند. ضمن اینکه به تدریج و با بالا رفتن سن ، عضلات صورت نیز کوچک تر می شوند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. با کم شدن میزان چربی در بدن ، نشانه های پیری نیز بروز پیدا می کند. به طوری که در پی از دست دادن حجم چربی ، عضله و استخوان ، پوست شل می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. برای برطرف کردن تمامی این حالت ها ، تزریق ژل کاربردی است. در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک تزریق ژل در تبریز را معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر بوتاکس در تبریز

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل تبریز

اغلب افرادی که تصمیم به تزریق ژل صورت می گیرند ، به دنبال بهترین دکتر در این زمینه هستند تا بتوانند پس از تزریق ژل نیز به نتیجه مورد انتظار خود برسند. به همین دلیل در ادامه بهترین دکتر تزریق ژل در تبریز را معرفی کرده ایم که می توانید پس از تحقیقات در مورد کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، جهت دریافت خدمات از طریق آن ها اقدام کنید.

دکتر نازیلا دهری منش

تزریق ژل تبریز

  • آدرس : تبریز ، کوی ولیعصر ، چهار راه شریعتی ، ساختمان کاج ، طبقه دوم
  • شماره تماس : ۰۴۱۳۳۲۹۳۳۴۵

دکتر بهزاد انوش

بهترین دکتر تزریق ژل در تبریز

  • آدرس : تبریز ، سربالایی ولیعصر ، ساختمان عارف
  • شماره تماس : ۰۹۱۴۲۰۱۶۰۰۶

نواحی تزریق ژل زیر نظر بهترین دکتر تزریق ژل تبریز

تزریق ژل نوعی عمل زیبایی کم تهاجمی و بسیار رایج است که نتایج آن معمولا بین 6 الی 18 ماه ماندگار می باشد. در تزریق ژل از مواد طبیعی شامل اسید هیالورونیک استفاده می شود که پوست را حجیم تر می کند. این مواد وقتی تزریق می شوند ، چین و چروک های ظریف موجود بر روی پوست را کمرنگ تر می کنند و حتی از بین می برند.

از تزریق ژل برای ناحیه های مختلفی از صورت شامل خطوط لبخند ، پیشانی ، چانه ، گونه ها ، لب ، جوانسازی گردن ، جوانسازی دست ها و … استفاده می گردد. در ادامه پیرامون رایج ترین نقاط برای تزریق ژل توضیحاتی را آورده ایم.

چین و چروک دور لب و بینی

چین هایی که در اطراف لب ایجاد می شوند را تحت عنوان خطوط لبخند عنوان می کنند. در صورت ایجاد چین و چروک های دور لب و بینی ، یک چین پوستی در دو طرف بینی ظاهر می گردد که تا گوشه های لب امتداد دارد. بهترین روش برای پر کردن این خطوط ، استفاده از ژل است. در صورتی که به بهترین دکتر تزریق ژل لب در تبریز مراجعه کنید ، می توانید از تزریق ژل برای حجم دهی به لب های خود نیز استفاده نمایید.

خطوط ماریونت

چین و چروک های ماریونت از گوشه های لب تا چانه و فک و در جهتی هم تراز قرار گرفته اند. به طوری که با افرایش سن و با تحلیل رفتن استخوان های صورت ، چین و چروک هایی در پوست صورت ایجاد می گردد. این مشکل نیز با تزریق ژل قابل رفع می باشد.

گونه ها

میزان چربی زیر پوست با افزایش سن کاهش پیدا می کند و به همین دلیل از حجم و خاصیت ارتجاعی پوست و به خصوص گونه ها کمتر می گردد. برای حجیم تر کردن گونه ها و رفع افتادگی در این ناحیه ، تزریق ژل بهترین گزینه است.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل گونه در تبریز

اصلاح فرم بینی

برای صاف تر کردن و اصلاح برآمدگی های موجود بر روی بینی ، از تزریق ژل استفاده می گردد. در این روش نیازی به جراحی نیست. تزریق ژل برای صاف کردن برآمدگی های بینی ، خطوط کج و ناهنجاری های غضروف در نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل

بهترین دکتر تزریق ژل در تبریز

افراد مختلف که قصد تزریق ژل را دارند باید به عنوان کاندید مناسب در این زمینه شناخته شوند. افرادی که در یکی از دسته بندی های زیر قرار دارند ، بهترین گزینه برای تزریق ژل می باشند :

  • دارای چین و چروک زیاد بر روی پوست صورت
  • برخورداری از سلامت عمومی
  • دارای حداکثر سن 65 و حداقل سن 18
  • نداشتن سابقه ابتلا به بیماری های عفونی
  • نداشتن‌ سابقه حساسیت به ژل و بوتاکس
  • نداشتن بیماری پوستی جدی
  • عدم ابتلا به بیماری و اختلالات عصبی و عضلانی خاص
  • افراد با انتظارات واقعی از تزریق ژل
  • و …

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در تبریز 

کاندیدای نامناسب تزریق ژل

در صورتی که دارای یکی از شرایط زیر نیز باشید ، بهتر است تزریق ژل را با نظر پزشک انجام دهید.

  • اگر سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است و از سلامت عمومی به صورت کامل برخوردار نیستید.
  • اگر دارای کمتر از 18 سالن سن می باشید.
  • در صورتی که به یک بیماری عفونی جدی مبتلا می باشید. برای تزریق ژل باید حتما شرایط بیماری خود را به پزشک اطلاع دهید و مطابق با نظر او عمل کنید.
  • افرادی که در حال استفاده از آنتی بیوتیک هایی از جمله  آمینو گلیکوزید ، کانامایسین ، جنتامایسین و استرپتومایسین هستند ، بهتر است از تزریق ژل اجتناب نمایند چراکه داروهای نامبرده با ژل های تزریقی به صورت ، سازگاری ندارد.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در تبریز

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق ژل تبریز کجاست ؟ 

برای اطلاع از اسامی بهترین مرکز تزریق ژل تبریز به متن مقاله فوق مراجعه نمایید.

  • هزینه تزریق ژل در تبریز چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل در تبریز ، وابسته به ناحیه تزریق و میزان ژل مورد نیاز متغیر است.

  • تزریق ژل در تبریز برای چه قسمت هایی از صورت استفاده می شود ؟

تزریق ژل برای قسمت های مختلفی از صورت ، شامل خط لبخند ، خط ماریونت ، گونه ها ، لب و … استفاده می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کاشت ریش در تبریز

کاشت ریش در تبریز 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تبریز

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تبریز کجاست ؟ عمل زیبایی کاشت ریش و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *