آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران 💎 معرفی 10 آموزشگاه آرایشگری مردانه + نظرات

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر شما نیز به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده است. تمامی انسان ها از جمله آقایان به زیبایی و آراستگی ظاهری خود اهمیت می دهند و تمایل دارند که در ظاهر ، فردی منظم و مرتب دیده شوند. به همین دلیل در بازه های زمانی کوتاهی برای کوتاه کردن موهای خود به آرایشگران مردانه مراجعه می کنند. بنابراین اینطور می توان گفت که شغل آرایشگری همواره بازار کار دارد و علاقه مندان می توانند با یادگیری این حرفه ، وارد بازار کار شوند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :آموزش پاکسازی صورت در تهران – لیست 10 تایی آموزش فیشیال + نظرات مراجعین

معرفی آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

در ادامه تعدادی از برترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در تهران را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه آرایشگاه معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما و کاربران سایت ، به اشتراک بگذارید.

آموزشگاه عصر مو

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

آموزشگاه آرایشگری عصر مو توسط آقای محمد شکوهی نیا اداره می شود. فردی که کار آرایشگری را در سنین نوجوانی آغاز کرده است و انواع دوره های آکادمیک را تا سطح عالی گذرانده است. ایشان زیر نظر برترین اساتید دوره های گریم و چهره پردازی ، کار خود را آغاز کرده اند و در عرصه سینما ، تئاتر و تلویزیون نیز فعالیت می کنند.

دوره های آموزشی آرایشگری مردانه در آموزشکاه عصر مو شامل آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 ، آموزش آرایشگری مردانه درجه 1 ، آموزش ترمیم موی مردانه ، آموزش گریم سینمایی ، آموزش گریم داماد ، آموزش ماساژ و … می باشد.

  • آدرس : تهران ، میدان فاطمی ، خیابان جویبار ، انتهای کوچه میر هادی غربی ، ساختمان نور ، طبقه 4
  • شماره تماس : 02186052338

آموزشگاه آرایشگری اقبال

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

آموزشگاه آرایشگری مردانه اقبال به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های شهر تهران در حال فعالیت است که از سال 1375 تاسیس شده است. از مزیت های این آموزشگاه برخورداری از امکانات عالی و اساتید حرفه ای می باشد. مدیریت این آموزشگاه بر عهده آقای رضازاده می باشد که آرایشگری را از دوره نوجوانی آغاز کرده اند.

  • آدرس : تهران ، میدان فردوسی ، جنب کوچه علوی 1 ، پلاک 617 ، طبقه دوم غربی ، آموزشگاه آرایشگری اقبال
  • شماره تماس : 02188927542

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران هنر 20 قیچی

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

از دیگر آموزشگاه های آرایشگری مردانه تهران ، آموزشگاه آرایشگری هنر 20 قیچی می باشد که با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه در حال قعالیت است. مدیریت این آموزشگاه بر عهده آقای علی آبادی می باشد که دارای مجوز رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

دوره های آموزش آرایشگری مردانه در این مجموعه شامل دوره پیرایش مردانه درجه 2 ، دوره پیرایش مردانه درجه 1 ، دوره متعادل سازی چهره ، دوره چهره پردازی مردانه ، دوره ترمیم موی سر و … است. پس از اتمام دوره، به شرکت کنندگان مدرک معتبر بین المللی اعطا می شود.

  • آدرس : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، ابتدای خیابان ستارخان ، رویروی برج گلدیس ، پاساژ تندیس ، طبقه سوم
  • شماره تماس : 02144261078

مرتبط بخوانید: آموزشگاه آرایشگری مردانه قم

آموزشگاه‌ شفیع رسالت

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

این آموزشگاه دارای بیش از یک دهه سابقه در زمینه برگزاری دوره های آرایشگری مردانه در تهران است. مدیریت آموزشگاه شفیع رسالت ، بر عهده آقای مجتبی علی نژاد می باشد که دارای مدرک کارشناسی گریم و کارشناسی ارشد پوست و مو از کشور های هلند و مجارستان هستند. آموزشگاه شفیع رسالت با دریافت مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور و انجمن مراقبت زیبایی در حال فعالیت است.

در این مرکز ، هنر مراقبت و زیبایی از سطح مبتدی تا پیشرفته به دانشجویان آرایشگری آموخته می شود. اساتیدی که در این مجموعه در حال تدریس می باشند ، از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، نشان درجه یکی مربیگری را دریافت کرده اند. ضمن اینکه دارای نشان مدرس طلایی از کمپانی گریماس نیز هستند.

دوره های آموزشی در آموزشگاه شفیع رسالت شامل  آموزش آرایشگری مردانه درجه یک ، آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 ، آموزش متعادل سازی چهره مردانه ، آموزش بهداشت کار ناخن مردانه ، آموزش چهره پردازی ، آموزش ترمیم موی سر ، آموزش آرایشگری مردانه به صورت آنلاین و … می باشد.

  • آدرس : تهران ، میدان رسالت ، طبقه اول ، واحد 5 ، پلاک 738
  • شماره تماس : 02177197004

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران استاد بیک

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

از بزرگ ترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه ، آموزشگاه آرایشگری استاد بیک است که برگزار کننده بیش از 50 دوره آموزش تخصصی آرایشگری مردانه به دو صورت حضوری و آنلاین می باشد.

هنرجویان پس از گذراندن دوره در این آرایشگاه ، می توانند مدرک رسمی را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایند. علاوه بر مهارت آرایشگری مردانه ، در این دوره ها ، ترفندهای کسب درآمد برای ورود به بازار کار نیز به هنرجویان آموزش داده می شود که می توانند به راحتی از طریق آن به درآمد برسند.

دوره های آموزشی در آموزشگاه استاد بیک شامل دوره آموزش گریم سینمایی ، آموزش گریم و میکاپ مردانه ، آموزش دوره کاربرد موارد شیمیایی ، آموزش ترمیم مو مردانه ، دوره پاکسازی پوست مردانه ، پکیج ویدئویی پیرایش مردانه درجه 1 و 2 ، پکیج ویدئویی گریم و میکاپ داماد ، پکیج ویدئویی کاشت موی موقت و … می باشد.

  • آدرس : تهران ، میدان فردوسی
  • شماره تماس : ۰۹۱۲۰۹۱۱۲۵۵

مرتبط بخوانید : آموزش لیزر موهای زائد در تهران – 10 مرکز برتر آموزش لیزر در تهران

دوره های آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

هنرجویانی که متقاضی دوره پیرایش مردانه درجه 1 می باشند ، ابتدا باید رشته پیرایش مردانه درجه 2 را پشت سر بگذارند. لازم است اشاره کنیم که هنرجویان پس از دریافت گواهی پیرایش مردانه درجه 2 می توانند در پیرایشگاه خود کار کنند اما به دلیل اینکه می توانند به کارهای معمولی بپردازند، درآمد کم تری نیز خواهند داشت.

هنرجویان در دوره پیرایش مردانه درجه 2 ، مهارت های زیر را می آموزند :

  • آشنایی با ساختمان پوست و مو
  • آشنایی‌ با ابزارهای کار پیرایشگری مردانه
  • نحوه آماده سازی محیط
  • نحوه‌ اسفاده از ابزارهای مختلف
  • طریقه ضد عفونی کردن صحیح ابزارهای مورد استفاده
  • روش های کوتاهی مو در اندازه ها و مدل های مختلف
  • نحوه فرم و حالت دهی به موهای با سشوار و اتو مو
  • نحوه‌ استفاده از انواع حالت دهنده های مو شامل ژل مو ، واکس مو ، موس ، ژل و …
  • نحوه صحیح شستشو و سشوار کشی
  • روش های پیتاژ مو
  • آموزش انواع کوتاهی مو شامل مدل های پایه ، کلاسیک ، فانتزی ، مد روز و …
  • و …

مرتبط بخوانید : آموزش میکروبلیدینگ – 10 بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران + نظرات مراجعین

سوالات متداول

  • بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران ، به متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش آرایشگری مردانه در تهران چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش آرایشگری مردانه در تهران ، وابسته به نوع دوره و آموزشگاه انتخابی متفیر است.

  • دوره های آموزش آرایشگری مردانه در آموزشگاه آرایشگری ، در چند دوره برگزار می گردد ؟

معمولا دوره های آموزش آرایشگری مردانه در دو دوره پیرایش مردانه درجه 1 و درجه 2 برگزار می گردد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران 💎 معرفی 10 آموزشگاه + با مدرک 1403

با توجه به استقبال بالایی که خانم ها و آقایان از تزریق ژل و بوتاکس …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *