آموزش مزوتراپی در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز آموزش مزوتراپی در تهران

آموزش مزوتراپی در تهران
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز آموزش مزوتراپی در تهران کجاست ؟ مزوتراپی جزو جدیدترین تکنیک های زیبایی برای پوست و مو می باشد که دارای تاثیر قابل توجهی در افزایش سلامت و زیبایی پوست و مو نیز هست. دلیل این موضوع این است که در این روش ، انواع ویتامین ها ، هورمون های رشد و … به پوست سر و ناحیه های مختلف در صورت تزریق می گردد. با توجه به اینکه این خدمات زیبایی ، سلامت و ظاهر پوست و مو را تحت تاثیر قرار می دهد و با نتایج مثبت بسیاری همراه است ، با استقبال بالایی نیز همراه بوده است. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز برگزار کننده دوره آموزش مزوتراپی در تهران  آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : آموزش پروتئین تراپی مو در تهران 

معرفی بهترین مرکز آموزش مزوتراپی در تهران 

در ادامه یکی از بهترین مراکزی که در شهر تهران ، برگزار کننده دوره آموزش مزوتراپی در تهران  هستند را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

آدرس مجتمع سلامت تهران

آموزش مزوتراپی در تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان قائم مقام فراهانی ، کوچه میرزا حسنی ، پلاک 8
  • شماره تماس : 02188946684

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران

کاربرد های مزوتراپی

مزوتراپی دارای کاربردهای گسترده ای است و به عنوان یک روش درمانی مکمل و پشتیبان برای دیگر درمان ها از جمله درمان های دارویی برای پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال این روش به تنهایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و اثر گذاری بالایی نیز دارد.

در بروز مشکلات مرتبط با پوست و مو عوامل متعددی شامل استرس ، سبک زندگی ناسالم ، عدم تعادل چربی در پوست سر ، تداخلات هورمونی ، بارداری و قاعدگی ، بیماری های زمینه ای و … دخیل هستند. پزشکان ضمن اینکه متناسب با نوع مشکل بیمار ، از دارو درمانی استفاده می کنند ، برای رفع برخی مشکلات ، مزوتراپی را برای بیمار تجویز می کنند.

در این روش ، اگر مشکلات پوست و موی بیمار ناشی از کمبود مواد مغذی ، تغذیه نامناسب ، عدم مصرف انواع مکمل های ویتامینی و … ایجاد شده باشند ، از بین می روند. در بهترین دوره آموزش مزوتراپی در تهران به افراد آموزش داده می شود تا متناسب با مشکلاتی که در پوست و موی زیباجو هست ، از مواد مناسبی شامل انواع داروها ، ویتامین ها و … برای تهیه کوکتل مزوتراپی استفاده کنند.

از مزوتراپی در کاربردهای مختلفی استفاده می شود ، در ادامه به برخی از کاربردهای مزوتراپی اشاره کرده‌ ایم :

  • درمان سلولیت
  • رفع چربی های موضعی یا لیپوم
  • درمان تلوژن افلوویوم یا ریزش موی ناشی از استرس
  • آلوپسی آره آتا یا ریزش موی سکه ای
  • کانتور بدن و یا اصلاح انحناهای بدن
  • جوانسازی پوست صورت
  • بهبود خونرسانی پیش از کاشت مو
  • کاهش ورم و ادم بعد از کاشت مو
  • کاشت برای بهبود و التیام زخم های ناشی از کاشت
  • و …

دوره آموزش مزوتراپی در تهران

در بهترین دوره آموزش مزوتراپی در تهران ابتدا تکنیک های تزریق مزوتراپی به فرد آموزش داده می شوند. در مرحله بعدی افراد می آموزند متناسب با مشکلات پوست و موی بیماران ، در محلول مزوتراپی از چه ترکیبی از مواد تقویتی شامل عصاره های گیاهی ، ویتامین ها ، ویتامین B5 ، ویتامین H یا بیوتین و داروهای متسع کننده عروق ، آمینو اسید ها و … استفاده شود. این روش جزو روش های ایمن است اما در صورتی که درمانگر به تکنیک های صحیح تزریق مزوتراپی آشنایی داشته باشد.

آموزش تزریق مزوتراپی برای کاندید مناسب در تهران

آموزش مزوتراپی در تهران

یکی از مواردی که در فرآیند تزریق مزوتراپی دارای اهمیت بسیار زیادی است ، این است که فردی که در زمبنه تزریق مزوتراپی فعالیت دارد ، بدانند که مزوتراپی را باید برای چه کسی تزریق کند. به طوری که مزوتراپی با نتایج مثبت و بازدهی بالایی برای او همراه باشد.

بنابراین مزوتراپی برای تمامی افراد مناسب نیست و همین موضوع خیلی مهم است که فردی که مزوتراپی را انجام می دهد ، این موضوع را تشخیص دهد. در دوره های آموزش مزوتراپی در تهران به افراد آموزش می دهند که مزوتراپی پوست و مو را برای چه کسانی انجام دهند. در ادامه به کسانی که کاندید مناسبی برای تزریق مزوتراپی نیستند ، اشاره کرده ایم :

  • در صورتی که ریزش مو به دلیل بیماری شامل سیفلیس ، دیابت ، هموفیلی و … باشد ، مزوتراپی برای فرد بازدهی ندارد.
  • اگر فرد به دلیل شیمی درمانی دچار ریزش مو شده است ، نباید از مزوتراپی استفاده کند.
  • ریزش مو در افراد با سن بالا ، در مردان بالای 40 سال و زنان بالای 60 سال ، با مزوتراپی قابل درمان نیست.
  • کسانی که به دلیل ژنتیکی مستعد آلوپسی و یا طاسی هستند ، نباید از مزوتراپی استفاده کنند.
  • در صورتی که ریزش مو در زنان باردار و در دوران قاعدگی و به دلیل اختلالات هورمونی و به صورت مقطعی ایجاد شود ، مزوتراپی بی نتیجه خواهد بود.
  • و …

بنابراین آگاهی تکنسینی که اقدام به تزریق مزوتراپی می کند ، از این موضوع که آیا مزوتراپی برای پوست و موی زیبا نتایج خوبی به همراه دارد یا خیر ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. البته با شرکت در بهترین دوره های آموزش مزوتراپی در تهران این اطلاعات به صورت جامع تر در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

مرتبط بخوانید : آموزش کامپوزیت دندان در تهران

آموزش مراقبت از بیماران قبل و بعد از مزوتراپی در دوره آموزش مزوتراپی در تهران

آموزش مزوتراپی در تهران

روش مزوتراپی جزو یکی از روش های ایمن زیبایی است. البته در صورتی که در شرایط ایمنی مورد استفاده قرار بگیرد. در صورتی که استانداردهای بهداشتی توسط درمانگری که اقدام به مزوتراپی می کند ، رعایت نشود ، زمینه انتقال عفونت به پوست و موی افراد فراهم می شود و حتی ممکن است منجر به بروز مشکلاتی شامل التهاب ، خونریزی ، فلج شدن‌ موقتی اعصاب در ناحیه درمان ، اسکار ، زخم و … شود. بنابراین تکنسینی که در دوره آموزش مزوتراپی در تهران شرکت کرده است ، باید ضمن اینکه این خدمات را در یک محیط بهداشتی به بیماران ارائه دهد ، باید مراقبت های لازم برای مزوتراپی را نیز در اختیار او قرار دهد تا فرد به آن ها عمل کند.

مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی

در دوره های آموزش مزوتراپی پوست و مو ، مراقبت هایی که بیماران باید قبل و بعد از مزوتراپی داشته‌ باشند را نیز در اختیار آن ها قرار می دهند. در ادامه به این مراقبت ها اشاره کرده‌ ایم :

  • بیماران باید از 24 ساعت قبل از درمان ، از مصرف داروهای ضد انعقاد خون از جمله هپارین ، دارو های سرکوب کننده سیستم ایمنی ، داروهای متسع کننده عروق مانند آسپرین و … خودداری کنند.
  • به مدت 48 ساعت قبل از درمان با مزوتراپی ، بهتر است افراد مصرف دارو و سرم های تقویتی مو را قطع کنند.
  • ضد عفونی کردن پوست سر پیش از مزوتراپی مو ضرورتی ندارد ؛ با این حال بهتر است برای جلوگیری از بروز زخم ، از الکل و یا بتادین برای پاکسازی پوست پیش از تزریق مزوتراپی استفاده گردد.
  • پیش از تزریق مزوتراپی ، باید از هر گونه روشی که منجر به انتقال بیماری از جمله ایدز و یا هپاتیت می شود ، جلوگیری شود.
  • به مدت 18 ساعت بعد از درمان ، بیماران باید از دوش گرفتن‌ و یا خیس کردن موهای سر اجتناب کنند.
  • به مدت یک هفته بعد از درمان ، بهتر است از مصرف هر گونه شامپو و یا محلول های تقویتی بر روی پوست سر خودداری نمایید.
  • به مدت 24 ساعت بعد از درمان ، از ورزش کردن و یا فعالیت هایی که منجر به تعریق می شود ، خودداری نمایید چراکه منجر به خارج شدن‌ محلول تزریق شده از پوست سر می گردد.
  • ماردرانی که در دوران شیردهی هستند ، نباید برای مزوتراپی اقدام کنند.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز آموزش مزوتراپی در تهران کجاست ؟

بهترین مرکز آموزش مزوتراپی در تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش مزوتراپی در تهران چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش مزوتراپی در تهران بر اساس سرفصل های دوره انتخابی ، اساتید دوره و … متغیر هستند.

  • آیا پس از گذراندن دوره های آموزش مزوتراپی در تهران ، می توان وارد بازار کار شد ؟

در صورتی که افراد دوره های عملی و تئوری مزوتراپی را در مراکز معتبر بگذرانند و این خدمات را به صورت تخصصی بیاموزند ، می توانند وارد بازار کار شوند و به درآمد برسند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران 💎 معرفی 10 مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران کدام مرکز می باشد ؟ چشم ها دارای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *