بهترین پیتزا غرب تهران – 10 پیتزا فست فود برتر غرب تهران – پاسخ تو

بهترین پیتزا غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

هر شهری تعدادی فست فود معروف دارد که از نظر کیفیت غذاها ، قدمت ، منوی غذاها ، دکوراسیون جذاب و … معروف هستند. ما این بار به سراغ پیتزا فروشی های شهرک غرب تهران رفته ایم و می خواهیم بهترین پیتزا های غرب تهران را به عاشقان پیتزا معرفی کنیم. لیست معرفی شده ما از نظر کیفیت و قیمت غذا ها و همچنین دیزاین و دکوراسیون فضای داخلی مورد رضایت بیشتر از 90 درصد مشتریان می باشد.

بد نیست علاوه بر این مطلب سری به مطالب بهترین پیتزا سعادت آباد و بهترین پیتزا تهران هم بزنید. شاید مطالعه این مطالب هم برای شما مفید باشد.

بهترین پیتزا غرب تهران

در شهرک غرب تهران مثل دیگر مناطق تهران پیتزا فروشی های زیادی وجود دارند که شاید چندتای آنها را بشناسید. ما نیز در ادامه معروف ترین آنها را معرفی می کنیم و اگر به جزء لیست معرفی شده ما ، تجربه مراجعه به فست فودها و پیتزا فروشی های تهران را دارید تجربه خود را در بخش نظرات بنویسید و به ما در کامل تر شدن این لیست کمک کنید.

پیتزا استریت آرت

در پیتزا فروشی استریت آرت تمام پیتزا های جدید را می توانید پیدا کنید. طعم خلاقانه پیتزا ها در کنار مواد اولیه با کیفیت و دستور پخت کاملا ایتالیایی ، پیتزاهای این فست فود را منحصر به فرد کرده است. یکی از بهترین و خوشمزه ترین پیتزا های تهران را قطعا می توانید در پیتزا استریت آرت تجربه کنید.

قیمت پیتزاهای استریت آرت متوسط روبه بالا هستند یعنی نه خیلی گران و نه ارزان اما با توجه به کیفیت بالایی که غذاهای این فست فود دارد می توان گفت که قیمت ها منصفانه هستند.

  • آدرس استریت آرت : تجریش ، بالاتر از درب غربی پاساژ تندیس ، نبش هايپرمي

بلامونیکا

یک رستوران ایتالیایی با فضای کاملا رمانتیک را می توانید در بلامونیکا پیدا کنید. قیمت پیتزا های بلامونیکا مناسب است و اگر سراغ پیتزاهای ایتالیایی محبوب این فست فود بروید ، مشتری دائمی خواهید شد.

  • آدرس رستوران بلامونیکا : میدان آرژانتین ، خيابان وزرا ،  نبش کوچه يازدهم ، پلاک 32

بهترین پیتزا غرب تهران – جو گریل فود

اگر پیتزاخور باشید حتما اسم جو گریل فود را شنیده اید. محیط و دکوراسیون زیبا ، کارکنان خوش برخورد و حرفه‌ ای و از همه مهم تر پیتزاهای بسیار خوشمزه را می توانید در جوگریل فود پیدا کنید. معروف ترین غذای جوگریل فود پیتزاهایش است که دارای سه شعبه در تهران است

  • آدرس شعبه شهرک غرب جو گریل : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، خیابان فخار مقدم ، نبش گلبرگ سوم
  • آدرس شعبه زعفرانیه جو گریل : زعفرانیه ، خیابان فلاحی ، بالاتر از سه راه آصف ، روبروی خ طاهری ، مجتمع بامیک زعفرانیه
  • آدرس شعبه با ملند جو گریل : ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن ، میدان موج ، خیابان موج بلوار صدف ، مرکز تجاری تفریحی بام لند بلوکc2

کافه رستوران تومو 

بهترین پیتزاهای ایتالیایی را می توانید در کافه رستوران تومو هم تجربه کنید. این کافه فضای کوچکی دارد و با منوی متنوع از پیتزاهای خاص ، آن را به یکی از بهترین پیتزا فروشی های تهران تبدیل کرده است.

  • تومو شعبه شهرک غرب : شهرک غرب ، خیابان ایران زمین ، مرکز خرید گلستان ، حیاط شرقی ، پلاک ۱۷۷
  • آدرس تومو شعبه فرشته : خیابان فیاضی (فرشته ) ، مرکز خرید سام سنتر ، طبقه اول
  • تومو شعبه باملند : میدان موج ، بلوار موج ، بام لند ، بلوک F9-B

بهترین پیتزا غرب تهران – پیتزا سنسو

یکی دیگر از بهترین پیتزا های تهران ، رستوران سنسو است که علاوه بر پیتزاهای لذیذ ، استیک های خوشمزه ای هم دارد. رستوران سنسو در غرب تهران قرار دارد و لازم است قبل از رفتن به رستوران سنسو میز رزرو کنید، در غیر این صورت باید حدود نیم ساعت منتظر خالی شدن یک میز بمانید.

  • آدرس رستوران ایتالیایی سنسو : بلوار فردوس شرق ، رامین جنوبی

پیتزا میخوش

اگر عاشق پیتزاهایی هستید که تا یک دهه پیش تنها مدل پیتزا ایران بود ، پیتزا میخوش را به شما پیشنهاد می کنیم. این پیتزا فروشی 5 شعبه در تهران دارد

  • آدرس شعبه فرمانیه : بلوار اندرزگو ، کامرانیه شمالی ، خیابان لواسانی (فرمانیه) ، خیابان صالحی
  • آدرس شعبه سهروردی : سهروردی شمالی ، نرسیده به میدان پالیزی ، پلاک 705
  • آدرس شعبه یوسف آباد : میدان گلها، کاج شمال ، میدان سلماس ، جنب بانک ملت
  • آدرس شعبه شهر آرا : جلال ال احمد، خیابان شهرارا (ارش مهر) ، روبروی پارک شهرآرا ، پلاک 70
  • آدرس شعبه بلوار فردوس : صادقیه ، بلوار فردوس شرق ، نبش رامین شمالی ، پلاک 27

بهترین پیتزا غرب تهران – پیتزا سیب 360 

انواع پیتزا ، فست فود ، برگر و سالاد در پیتزا 360 سرو می شود و این فست فود نیز طبق نظرات مشتریان و رستوران گردان از بهترین پیتزا فروشی های تهران است.

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، بلوار نورانی ، پلاک 21

در اینجا بهترین پیتزا های غرب تهران را به شما معرفی کردیم ، اگر به جزء لیست معرفی شده ما ، تجربه مراجعه به فست فودها و پیتزا فروشی های تهران را دارید تجربه خود را در بخش نظرات بنویسید و به ما در کامل تر شدن این لیست کمک کنید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *