دندانپزشکی غرب تهران 💎 معرفی 10 بهترین دندانپزشکی غرب تهران + نظرات مراجعین

دندانپزشکی غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دندانپزشکی جزو شاخه های پیشرفته رشته پزشکی است و افراد متخصص در این زمینه ضمن داشتن مدرک تحصیلی دندانپزشکی ، باید سال های زیادی را نیز صرف کسب تجربه نمایند تا بتوانند به عنوان یک دندانپزشک خوب و حرفه ای در این زمینه فعالیت کنند. با توجه به اینکه خدمات دندانپزشکی به صورت گسترده و تخصصی به بیماران ارائه می شود ، هیچ دندانپزشکی وجود ندارد که قادر به ارائه تمامی خدمات مرتبط با این حوزه باشد. در صورتی که قصد دارید برای دریافت خدمات به بهترین دندانپزشکی غرب تهران مراجعه کنید ، برای آشنایی با بهترین کلینیک های دندانپزشکی که در غرب تهران وجود دارند ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی شبانه روزی غرب تهران

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

از جمله مواردی که افراد باید به طور مداوم به آن توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند ، به طوری که بخشی از عادات روزمرگی آن ها شود ، رعایت بهداشت دهان و دندان است. رعایت مجموعه اصول و رفتارهای بهداشتی در طولانی مدت تاثیر مثبتی بر روی دندان ها دارد و به پیشگیری از پوسیدگی دندان ها و همینطور حفظ تداوم و سلامت دندان ها کمک می کند.

در صورتی که برای حفظ سلامت دندان های خود و افزایش زیبایی ظاهری آن ها به دریافت خدمات درمانی و ترمیم دندان و یا خدمات زیبایی دندان نیاز دارید ، حتما به کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی با سابقه و معتبر مراجعه کنید تا بتوانید این خدمات را با بالاترین سطح کیفی دریافت کنید. در ادامه چند کلینیک معتبر دندانپزشکی غرب تهران را معرفی کرده ایم.

مطب دندانپزشکی دکتر رسول ابوالحسنی

دندانپزشکی غرب تهران شبانه روزی

  • آدرس : تهران ، شهران شمالی ، فلکه اول ساختمان پارسیان ، طبقه ۴ ، واحد ۱۷
  • شماره تماس : 02144316400

مرکز دندانپزشکی کامکار

بهترین دندانپزشکی غرب تهران

  • آدرس : شهرک گلستان ، انتهای بلوار امیرکبیر ، بعد از چهار راه هاشم زاده ، نبش گل آرا ، پلاک 1
  • شماره تماس : 02144714001

دندانپزشکی دکتر آخوندی 

دندانپزشکی غرب تهران جنت آباد

  • آدرس : پونک ، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از ميدان پونک ، نبش شمالی بلوار امام حسن ، ساختمان پاسارگاد
  • شماره تماس :02144458007

کلینیک لبخند درمان

  • آدرس : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، بلوار آیت الله کاشانی ، ابتدای بلوار فردوس شرق (بر فردوس شرق) ، بین کوچه زمانی و احمدی ، جنب شیرینی فروشی روژان ، پلاک ۵۵ – طبقه ۳
  • شماره تماس :۰۲۱۴۴۰۰۸۰۲۰

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی تهران

خدمات زیبایی و ترمیم دندان در دندانپزشکی غرب تهران

خدمات زیبایی و ترمیم دندان با هدف بهبود ظاهر دندان ها و برطرف کردن تواقصی که در ساختار دندان وجود دارد ، به بیماران ارائه می شود. در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین خدمات زیبایی و ترمیم دندان در دندانپزشکی غرب تهران توضیحاتی را آورده ایم.

پروتز های دندانی

پروتزهای دندانی در دو نوع ثابت و متحرک موجود هستند. پروتزهای‌ دندانی متحرک در حقیقت همان دندان های مصنوعی می باشند که معمولا برای سالمندان که دندان های طبیعی خود را از دست داده اند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتزهای دندانی ثابت در مراحل مختلفی شامل قالب گیری ، اسکن و در نهایت تهیه دندان مشابه با دندان های طبیعی فرد آماده می شوند. این نوع از پروتزها از نظر ساختار و جنس مشابه با دندان های طبیعی هستند و کارایی لازم را مشابه با یک دندان طبیعی برای فرد دارند.

افزایش طول تاج دندان

دندان هایی بلند و کشیده در قسمت جلویی دهان ، سبب می شوند که لبخند زیباتر به نظر برسد. به همین دلیل برخی از افراد از این خدمات استفاده می کنند. با افزایش طول تاج دندان امکان برطرف کردن شکستگی های جزئی و لب پریدگی هایی که در دندان ها ایجاد می شود نیز وجود دارد.

اتصال دندانی

در اتصال دندانی از ماده ای استفاده می گردد که منجر به ایجاد برقراری یک اتصال ثابت و سخت در میان دندان ها می گردد. این ماده رزین نام دارد که با استفاده از قالب گیری ساخته می شود و در نهایت نیز با استفاده از اشعه فرابنفش در جای خود بر روی دندان چسبانده می شود.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل غرب تهران

خدمات درمانی دندان در دندانپزشکی غرب تهران

دندانپزشکی غرب تهران

خدمات درمانی دندانپزشکی با هدف بهبود مشکلات دندان و افزایش سلامتی دندان ها به بیماران ارائه می شود. در ادامه پیرامون برخی از خدمات درمانی که در دندانپزشکی غرب تهران ارائه می شود ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

جراحی دندان عقل

جراحی دندان عقل در حوزه درمانی دندانپزشکی است و با هدف برطرف کردن درد دندان و همینطور جلوگیری از سرایت خرابی به دیگر دندان ها صورت می گیرد. همینطور این خدمات درمانی از کج شدن دندان های مجاور نیز جلوگیری می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مركز ليزر غرب تهران

جرم گیری دندان ها

در جرم گیری دندان ها از روش های مختلفی برای پاک کردن جرم هایی که به دلیل باقی ماندن مواد زائد بر روی دندان به مرور ایجاد می گردد ، استفاده می شود. در این روش جرم هایی که بر روی شیارها و حفره های دندان ایجاد می گردند ، به طور کامل از بین می روند.

عصب کشی در دندانپزشکی غرب تهران

در صورتی که افراد در رعایت نکات بهداشتی و اصول پیشگیرانه از پوسیدگی دندان ها دقت نداشته باشند ، احتمال ایجاد پوسیدگی دندان وجود دارد. پوسیدگی از تاج و مینای دندان آغاز می گردد و در صورتی که به آن رسیدگی نشود ، به عصب دندان نیز می رسد. در این شرایط پزشک با استفاده از مواد بی حسی اقدام به عصب کشی دندان می کند.

پر کردن دندان

در اثر پوسیدگی دندان که توسط باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها ایجاد می شوند ، حفره ها و سوراخ هایی بر روی دندان ایجاد می گردند. در این شرایط افراد باید سریعا برای پر کردن این حفره ها اقدام کنند ، در غیراینصورت کار به عصب کشی می رسد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران

سوالات متداول

  • بهترین دندانپزشکی غرب تهران کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین دندانپزشکی غرب تهران به متن مقاله فوق مراجعه نمایید.

  • انواع خدمات درمانی در دندانپزشکی غرب تهران چه مواردی است ؟

از انواع خدمات درمانی در غرب تهران می توان‌ به کشیدن‌ دندان ، عصب کشی ، پر کردن ، جرم گیری و … اشاره‌ کرد.

  • هزینه پرکردن دندان در دندانپزشکی غرب تهران چقدر است ؟

هزینه پر کردن دندان در دندانپزشکی غرب تهران وابسته‌ به میزان پوسیدگی دندان و مواد مورد استفاده برای پرکردن آن متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

فیزیوتراپی در شریعتی

فیزیوتراپی در شریعتی 💎 معرفی 5 بهترین مرکز فیزیوتراپی در شریعتی

به دنبال بهترین فیزیوتراپی در شریعتی هستید ؟ در ادامه همراه ما باشید. فیزیوتراپی از شاخه های …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *