مركز ليزر غرب تهران 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر غرب تهران + نظرات مراجعین

مركز ليزر غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مركز ليزر غرب تهران کجاست ؟ لیزر یکی از رایج ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد که دارای نتایج بسیار موثری است. به طوری که زیباجویان در مدت زمان کوتاهی به نتیجه ایده آل می رسند. با توجه به این موضوع امروزه بسیاری از افراد مایل به دریافت خدمات از مراکز لیزر معتبر هستند، در ادامه قصد داریم بهترین مركز ليزر غرب تهران را معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز لیزر تهران 

معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

رشد موهای زائد در بدن انسان به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که برای اغلب افراد خوشایند نیست. امروزه از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود که از رایج ترین آن ها اشعه است. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب تهران را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز مایل به دریافت خدمات از این مراکز هستید ، همراه ما بمانید.

لازم به ذکر است که قبل از مراجعه به کلینیک های معرفی شده ، حتما در مورد آن ها تحقیق کنید تا دچار مشکل نشوید. همینطور در صورتی که در این زمینه ، کلینیک معتبر و یا مرکز لیزر با ارائه خدمات با کیفیت بالا را می شناسید، در بخش نطرات معرفی کنید.

کلینیک زیبایی براکا – مركز ليزر غرب تهران

  • آدرس : فلکه دوم صادقیه به سمت آزادی ، سمت چپ ،
  • شماره تماس : 0212635047

مرکز لیزر دکتر مهسا شیری 

  • آدرس : تهرانسر ، تقاطع بلوار اصلی و لاله نبش ،
  • شماره تماس : 0214450246

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در تهران 

کلینیک زیبایی تندیس –  بهترین مركز ليزر غرب تهران

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار دادمان ،
  • شماره تماس : 021227201

مرکز لیزر دکتر قانعی 

  • آدرس : بلوار مرزداران ، ساختمان نگین آسمان
  • شماره تماس : 0214422581

 نکات مهم در انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

در غرب تهران کلینیک های بسیاری برای رفع موهای زائد وجود دارد که انتخاب از میان آن ها چندان آسان نیست. شما عزیزان می توانید با توجه به برخی نکات مهم ، بهترین مركز ليزر غرب تهران را انتخاب کنید. در ادامه به این نکات پرداخته ایم.

رعایت اصول بهداشتی در کلینیک لیزر

از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین کلینیک لیزر در غرب تهران ، رعایت اصول بهداشتی است. بهتر است پیش از اینکه اقدام به انتخاب یک کلینیک زیبایی کنید ، در مورد رعایت اصول بهداشتی در آن مطلع گردید. می توانید در جلسات مشاوره که در کلینیک برگزار می شود شرکت کنید و در این مورد مطلع شوید.

با مشاهده وضعیت کلینیک شامل تمیز بودن ، رعایت نکات بهداشتی از سوی پرسنل ، استفاده از تجهیزات بهداشتی ، رعایت نظافت در کلینیک و … می توانید از این موضوع آگاه شوید. عدم رعایت بهداشت دارای عواقب جبران ناپذیری برای شماست، بنابراین به هیچ عنوان از این موضوع غافل نشوید.

استفاده از دستگاه های لیزر استاندارد در بهترین مركز ليزر غرب تهران

در مورد میزان اثر بخشی دستگاه مورد استفاده در مركز ليزر غرب تهران تحقیق کنید. بهتر است دستگاه مطابق با جدیدترین فناوری باشد تا میزان درد و عوارضی که دارد به حداقل برسد.

برخی از دستگاه ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند و آثاری شامل سوختگی ، التهاب ، قرمز شدن ، خارش ، درد و …. را بر روی پوست باقی می گذارند. بنابراین بسیار مهم است که دستگاه مرکز لیزری که انتخاب می کنید از استانداردهای بهداشتی و فنی برخوردار باشد و کمترین عارضه را بر روی پوست شما ایجاد کند. به طوری که در پایان مواردی شامل لک ، سوختگی و یا قرمز شدن بر روی پوستتان ایجاد نگردد.

ارائه مشاوره قبل از لیزر در کلینیک لیزر غرب تهران

بسیار مهم است که پیش از آغاز جلسات لیزر ، به زیباجویان مشاوره داده شود. در واقع در جلسات مشاوره با پزشک ، بایستی که شرایط پوست بیمار توسط پزشک بررسی گردد. آیا لیزر برای او انتخاب مناسبی است و تا لیزر برای او ، تا چه اندازه بازدهی خواهد داشت.

برخورداری از تیم خبره و حرفه ای

در انتخاب بهترین کلینیک لیزر در عرب تهران ، بایستی مجموعه ای که انتخاب می کنید حتما از یک تیم حرفه ای و خبره برخوردار باشد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را دریافت کنید باید لیزر را به افراد کار بلد بسپارید.

مرتبط بخوانید : کدام لیزر برای کدام پوست ؟

چه افرادی نمیتوانند از لیزر در بهترین مرکز لیزر غرب تهران استفاده کنند ؟

مرکز لیزر غرب تهران

عموما استفاده از لیزر برای همگان امکانپذیر است ، و فقط معدود افرادی نمیتوانند از خدمات لیزر استفاده کنند که در ذیل به آنها اشاره خواهیم داشت.

  • افرادی که دارای زخم عفونی هستند.
  • اشخاصی که بر روی بدن خود کهیر دارند.
  • آن دسته افرادی که تتو بر روی بدن دارند ، ممکن است به دلیل جذب رنگدانه های تتو ، تمرکز اشعه لیزر سبب آسیب به بافت پوست گردد.
  • افرادی که بیماریهای هورمونی دارند.
  • اشخاصی که داروهایی چون کلرپرومازین،داکسی سایکلین،کوتریموکسازول و… استفاده میکنند و پوستشان به نور حساس میشود.
  • زنان باردار، در طول دوره بارداری.
  • و افرادی که زخمهایشان در مرحله بهبود است.

اگر شما فردی هستید که این بیماریها را در خود دارید قبل از اقدام به لیزر با پزشک متخصص صحبت کنید و در صورت موافقت پزشک در بهترین کلینیک غرب تهران ، از خدمات لیزر بهره ببرید.

مرتبط بخوانید: تزریق بوتاکس در نیاوران

با وجود بخیه و زخم میتوان لیزر در کلینیک لیزر غرب تهران داشت؟

مركز ليزر غرب تهران

لیزر یک روشی است که محققان درباره آن تحقیقات گسترده ای انجام داده اند، و ایمن بودن لیزر به اثبات رسیده است. منتها بعد از انجام لیزر یکسری عوارض کوتاه مدت که به سرعت برطرف میشود در پوست عارض میگردد و به دلیل همین عوارضی که دارد ، پوستهایی که زخم دارند و روند بهبودی را طی میکنند و یا بخیه دارند تا بهبود کامل نمیتوانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند .چراکه گرمای لیزر زیاد است و سبب میشود زخم دوباره تازه گردد و یا سبب شود خونریزی از زخم دوباره بوجود آید و همین امر تسریع در خوب شدن زخم و یا جای بخیه را به تعویق اندازد و یا حتی جای زخم به سبب تحریکات پوستی بر روی پوست بماند.

بنابراین افرادی که زخم دارند ، نبایند به جلسه لیزر روند و جلسات لیزر خود را به تعویق بیاندازند تا مبادا مشکلی برای پوستشان ایجاد گردد و با تعویق یک جلسه لیزر هم اتفاق خاصی نمی افتد و البته اگر یک دفعه با دلیل موجه باشد ، تعویق انداختن آن جای نگرانی نخواهد داشت.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در تهران

سوالات متداول

  • بهترین مركز ليزر غرب تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مرکز لیزر غرب تهران را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مركز ليزر غرب تهران چقدر است ؟

هزینه لیزر وابسته به موارد مختلفی شامل نواحی مختلف بدن ، میزان تخصص و مهارت تیم لیزر ، سطح بهداشت و استاندارد های مجموعه ، نوع و برند دستگاه لیزر ، تعداد جلسات مورد نیاز و … منفاوت می باشد.

  • در مركز ليزر غرب تهران ، لیزر کدام نواحی بدن امکان پذیر است ؟

در مرکز لیزر غرب تهران لیزر تمامی قسمت های بدن شامل پا ، دست ، نیم تنه جلو ، زیربغل ، سینه ، شکم ، کمر و … امکان پذیر می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *