بهترین رنگ مو – راهنمای انتخاب و معرفی بهترین برندهای رنگ مو

بهترین رنگ مو

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

انتخاب رنگ موی مناسب تاثیر زیادی در زیباتر شدن چهره دارد و سبب می شود که صورت تان باز تر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر بیایند. شما به عنوان یک خانم برای رنگ کردن مو و تهیه رنگ مو باید نکاتی را رعایت کنید و رنگی را که با دیگر اجزای صورتتان سازگارتر است ، انتخاب کنید تا ظاهر جذابی به شما ببخشد. اگر به دنبال بهترین رنگ مو هستید ، مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود.

بهترین رنگ مو متناسب با رنگ پوست

حتما این موضوع را به خوبی می دانید که در انتخاب بهترین رنگ مو باید به رنگ پوستتان نیز توجه داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که کاملا سازگار با رنگ پوست شما باشد. اول از همه باید بدانید که پوستتان سرد است یا گرم ، معمولا افرادی که پوست گرمی دارند رگ های دستشان سبزتر است و برعکس خانم هایی که پوست سردی دارند ، رگ های دستشان به رنگ آبی است.

همچنین افراد با پوست گرم چشمانی تیره و قهوه ای دارند ولی بیشتر زنان با پوست سرد ، دارای چشم های روشن به رنگ آبی ، سبز ، خاکستری و … هستند. البته برخی از خانم ها نیز نه پوست گرم دارند و نه پوست سرد و کاملا خنثی هستند. این افراد تقریبا می توانند هر رنگی را انتخاب کنند.

رنگ مو مناسب پوست های گرم

برای خانم هایی که در رنگ پوست گرم دارند ، انتخاب رنگ موهای زیر پیشنهاد می شود :

  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای گرم
  • قهوه ای طلایی
  • طلایی گرم و هایلایت قرمز و سایه بلوند طلایی
  • قهوه ای خاکستری

در کل رنگ هایی که پایه طلایی ، قرمز یا نارنجی دارند برای پوست های گرم مناسب است. همچنین برای پوست های گرم ، رنگ هایی همچون آبی ، بنفش و خاکستری اصلا پیشنهاد نمی شود.

رنگ مو مناسب پوست های سرد

اگر در دسته زنان با پوست سرد هستید ، برای تهیه بهترین رنگ مو پیشنهاد می شود که رنگ های زیر را امتحان کنید

  • رنگ شرابی
  • بژ
  • قهوه ای شکلاتی
  • مسی
  • گیلاسی
  • و …

رنگ موی مناسب برای افراد سفید پوست

به زنان با پوست سفید ، رنگ مو های روشن تر که صورت را بازتر نشان می دهد ، توصیه می شود. پس اگر پوستتان سفید است ، می توانید از رنگ موهای زیر استفاده کنید :

  • بلوند توت فرنگی
  • عسلی
  • پلاتینی
  • کتانی رنگ
  • بلوند شامپاینی
  • و …

رنگ موی مناسب برای افراد دارای پوست تیره

افراد پوست تیره برای زیباتر شدن و جلوه بخشید به رنگ موهای خود بهتر است از رننگ های قهوه ای یا رنگ قهوه ای مایل به قرمز استفاده کنند. همچنین رنگ شرابی برای افراد دارای پوست تیره توصیه می شود.

رنگ موی مناسب برای افراد دارای پوست متوسط

اگر شما هم در دسته زنانی قرار داید که رنگ پوستتان نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره ، در انتخاب بهترین رنگ مو دست بازتری دارید و اگر تن پوستتان گرم است ، می توانید از رنگ های طلایی یا مسی استفاده کنید ولی اگر دارای پوست سرد هستید ، تن های خاکستری ، قهوه ای گردویی و بلوند گندمی به شدت توصیه می شود.

همچنین برای پوست های متمایل به زیتونی رنگ قهوه ای با سایه های خاکستری یا رنگ دارچینی می تواند گزینه خوبی برای زیباتر شدن موها باشد.

چند مدل از بهترین رنگ مو های ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو

حال که تا حدودی فهمدید بهترین رنگ مو متناسب با پوست مو چیست باید به دنبال مارک رنگ مو باشید. بیشتر خانمها ترجیح می دهند که از رنگ موی خارجی و بدون آمونیاک استفاده کنند که آسیب کمتری را به مو می رساند. البته شما چه بخواهید و چه نخواهید با رنگ کردن مو حتی با بهترین مارک ها و برند ها نیز به آن آسیب می رسانید و موها را از حالت طبیعی خارج می کنید اما راه حل هایی وجود دارد که بهتر است قبل و بعد از رنگ کردن مو ، آنها با به کار بگیرید تا زیبایی موهایتان دو چندان شود.

بهترین رنگ های مو را در ادامه می توانید مطالعه کنید :

 کیت رنگ موی پلت سری Intensive

رنگ مویی که معرفی شد ، یک رنگ بسیار فانتزی و روشن را به موهای شما می دهد. این رنگ مو از برند پلت رنگی خاکستری – نقره ای دارد و اگر پوست روشنی دارید ، بسیار مناسب شماست ولی باید توجه داشته باشید که چون رنگ روشنی دارد ، باید یک آرایش صورت گرم داشته باشید تا به خوبی جلوه شود.

در کیت رنگ موی پلت سری Intensive یک تیوپ رنگ ، اکسیدان شماره 2 ، ماسک مو و یک جفت دستکش قرار داده شده است.

بهترین رنگ مو – رنگ مو مارال سری دودی مدل قهوه ای دودی روشن

رنگ مو شرکت مارال یک رنگ موی دائمی به شمار می رود که می تواند رنگ موی شما را تیره تر یا روشن تر کنند. پوشانندگی رنگ موی مارال برای موهای سفید شده بسیار عالی است و در ترکیبات این رنگ روغن آرگان ، روغن هسته انگو ، روغن بادام و نرم کننده مو موجود است که به سلامت و درخشندگی مو هایتان کمک می کند.

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence

یکی دیگر از بهترین مارک های رنگ مو ، رنگ مو لورال است که به خوبی از موها در برابر آسب محافظت می کند. این رنگ به صورت کیت عرضه می شود و لوازم رنگ کردن مو نیز در کیت موجود است. شما با استفاده از کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence نیازی به مراجعه به سالن زیبایی ندارید و خودتان در خانه می توانید موهایتان را رنگ کنید.

بهترین رنگ مو – کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR

از شرکت های معتبر فرانسوی در زمینه رنگ مو ، شرکت فیتو است که با تولید رنگ موهای با کیفیت همیشه رضایت مشتریان را به دست می اورد. رنگ موی فیتو حاوی 60 درصد از عصاره گیاهان است که استفاده از این رنگ مو سلامت موهای شما را تضمین می کند. کیفیت بالا ، ماندگاری زیاد ، مرطوب کنندگی ، ترمیم کنندگی و … از خواص ویژه رنگ موی فیتو است.

رنگ موی دوماسی

رنگ موی دوماسی محصولی از شرکت های ایرانی است که بسیار هم باکیفیت و پرطرفدار می باشد. رنگ موی دوماسی حاوی ویتامین C می باشد که آسیب دیدگی مو جلوگیری می کند. همچنین استفاده از مواد نرم کننده در رنگ موی دوماسی سبب می شود که شما پس از استفاده از این محصول لطافت و درخشندگی بیشتری در موهای خود ببینید.

بهترین رنگ مو – رنگ موی بیول

رنگ موی بیول نیز مثل رنگ موی دوماسی برای شرکت های ایرانی است که از قیمت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. تن رنگ های مارک بیول جلوه ای بسیار زیبا برای موهای شما ایجاد می کند و از ویژگی های مثبت این رنگ مو می توان به پوشش دهی خوب ، درصد آمونیاک کم ، روغن بادام ، روغن کنجد و … اشاره کرد.

راهکارهای به حداقل رساندن عوارض رنگ مو 

برای کاهش دادن مضرات استفاده از رنگ مو اول از همه توصیه می شود که از بهترین رنگ مو ها استفاده کنید. به سلامت و زیبایی موهایتان اهمیت دهید و رنگ موی با کیفیت و مرغوب که آمونیاک کمتری در آن به کار رفته است ، تهیه کنید. استفاده از ماسک موی نرم کننده بعد از رنگ کردن مو نیز از راهکارهای کاهش عوارض رنگ مو است

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *