آموزشگاه رانندگی قیطریه 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه

آموزشگاه رانندگی قیطریه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

رانندگی جزو مهارت هایی می باشد که در زندگی روزمره از اهمیت زیادی برخوردار است. هر فردی که قصد دارد با استفاده از خودروی خود رانندگی کند ، باید ابتدا گواهینامه خود را دریافت کند. تعلیم رانندگی یک فرآیند مهم می باشد و بسیار مهم است بر اساس قوانین و مقررات صورت بگیرد. تعلیم رانندگی در دو بخش برای هنرجویان انجام می شود. بخش اول مرتبط با آموزش رانندگی به صورت تئوری است و بخش دوم آن نیز به کلاس های آموزش رانندگی به صورت عملی اختصاص دارد. افراد با شرکت در تمامی دوره های تئوری و عملی رانندگی ، می توانند به مهارت لازم در زمینه رانندگی دست پیدا کنند. در صورتی که شما نیز علاقه مند به شرکت در کلاس های رانندگی هستید ، برای آشنایی با بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه و همینطور نحوه برگزاری کلاس های آموزش و تعلیم رانندگی در این آموزشگاه ها ، همراه ما باشید.

بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه کجاست ؟

آموزشگاه رانندگی قیطریه

مراکزی که با هدف تعلیم رانندگی به افراد تاسیس شده‌ اند ، موسساتی هستند که از اداره راهنمایی و رانندگی استان ، مجوز دارند. در این آموزشگاه ها ، تمامی جزئیات در مورد رانندگی به افراد آموزش داده می شود. به طوری که کلاس های تئوری و عملی رانندگی برای افراد برگزار می شود و هر آنچه که برای تبدیل شدن‌ به یک راننده خوب نیاز است ، در این کلاس ها در اختیار افراد قرار می گیرد.

در اغلب آموزشگاه های تعلیم رانندگی ، کلاس های رانندگی که به صورت عملی برگزار می شوند ، در 12 جلسه دو ساعته هستند. معمولا دو الی سه جلسه از این تعداد جلسات ، به آموزش رانندگی در شب اختصاص دارد. همینطور آموزش آیین نامه نیز در 6 جلسه صورت می گیرد. در چهار جلسه از این شش جلسه ، قوانین راهنمایی و رانندگی و هر آنچه که برای قبولی در آزمون آیین نامه نیاز است در اختیار افراد قرار می گیرد. همینطور در دو جلسه پایانی نیز ، به موارد فنی خودرو پرداخته‌ می شود.

در کلاس های عملی ، متقاضیان پشت فرمان می نشینند و مربیان نیز در کنار آن ها در داخل خودرو هستند. ماشین هایی که برای آموزش رانندگی به افراد استفاده می شوند ، یکی از خودروهای پراید ، ساینا و یا تیبا هستند که ضمن اینکه بر روی آن ها از تابلوهایی که حاوی نام باشگاه است ، استفاده می شود. در قسمت شاگرد و محلی که مربی در آن نشسته است نیز دارای کلاچ و ترمز است تا از بروز هر گونه مشکل نیز جلوگیری شود. اینگونه تمامی جزئیات در مورد رانندگی به صورت عملی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین املاک قیطریه

شرایط شرکت در بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه

آموزشگاه رانندگی قیطریه

برای شرکت در بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه ، افراد باید دارای شرایط لازم باشند.

  • افرادی مجاز به شرکت در دوره های آموزش رانندگی هستند که دارای بیش از 18 سال سن باشند.
  • کسانی که دارای گواهی سلامت جسمی ، روحی و روانی هستند ، مجاز به شرکت در دوره های آموزش رانندگی در بهترین مرکز آموزشگاه رانندگی قیطریه می باشند.
  • گواهینامه رانندگی به کسانی اعطا می شود که در تمامی جلسات آموزش تئوری و عملی رانندگی شرکت کنند و برای شرکت در آزمون ها آمادگی لازم را داشته باشند.
  • کسانی موفق به دریافت گواهینامه می شوند که در آزمون تئوری و عملی که برگزار می شود ، موفق به کسب قبولی شوند.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه

در محدوده قیطریه چندین آموزشگاه رانندگی فعالیت دارد که در ادامه قصد داریم برخی از بهترین آن ها را برای شما معرفی کنیم

آموزشگاه رانندگی سعدی

آموزشگاه رانندگی سعدی

آموزشگاه رانندگی سعدی جزو آموزشگاه های رانندگی شناخته شده در محدوده قیطریه است که با توجه به مدیریت خوبی که دارد ، توانسته است سابقه خوبی را در زمینه برگزاری کلاس های تئوری و عملی رانندگی ثبت کند. محتواهای آموزشی که این مجموعه در اختیار هنرجویان قرار می دهد ، سطح آموزش این آموزشگاه را بالاتر برده است.

خدمات :

  • برگزاری کلاس های تعلیم رانندگی به صورت تئوری
  • برگزاری کلاس های تعلیم رانندگی به صورت عملی
  • دارای مربیان باتجربه و کاربلد و برگزاری کلاس های خصوصی در صورت نیاز
  • و …
آدرس : خیابان شریعتی  ، قلهک ، جنب کلاهدوز ، پلاک 1587

آموزشگاه رانندگی قیطریه

آموزشگاه رانندگی قیطریه

آموزشگاه رانندگی قیطریه از دیگر آموزشگاه های واقع در شهر تهران است  که زمینه ای را برای علاقه مندان به رانندگی فراهم کرده است تا به محض رسیدن‌ به سن 18 سالگی بتوانند با شرکت در کلاس های عملی و تئوری رانندگی ، به تسلط بالایی در این زمینه برسند. در دوره های آموزش رانندگی که در این آموزشگاه برگزار می شود ، ضمن تمرکز بر روی یادگیری مهارت رانندگی ، سعی در تقویت فرهنگ رانندگی و همینطور توانایی مدیریت حوادث در آموزش نیز می باشد. اگر به دنبال یادگیری رانندگی به صورت گام به گام هستید ، آموزشگاه رانندگی قیطریه انتخاب مناسبی برای شماست.

خدمات :

  • کلاس های تعلیم آیین نامه
  • کلاس های تعلیم رانندگی عملی
  • آموزش مفاهیم رانندگی به زبانی ساده
  • ارائه نرم افزارهای آموزشی
  • و …

آدرس : بلوار اندرزگو  ، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه 3 و 23

آموزشگاه رانندگی نشاط

آموزشگاه رانندگی نشاط

آموزشگاه‌ رانندگی نشاط از دیگر آموزشگاه رانندگی فعال در سطح استان تهران می باشد که توانسته فعالیت بسیار گسترده ای را نیز داشته باشد چراکه هر ساله هنرجویان بسیاری در دوره های آموزش رانندگی این آموزشگاه شرکت می کنند. هنرجویانی که قصد ثبت نام و حضور در کلاس های آموزش رانندگی در این مجموعه را دارند ، می توانند ابتدا از کارشناسانی که در این آموزشگاه حضور دارند ، مشاوره دریافت کنند و سپس در کلاس های آموزش تئوری و عملی رانندگی در این آموزشگاه شرکت کنند.

خدمات :

  • برگزاری کلاس های عملی در 12 جلسه
  • برگزاری کلاس های تئوری در 6 جلسه
  • برگزاری کلاس های خصوصی آموزش رانندگی در صورت نیاز

آدرس : تهران ، درب دوم ، بلوار کاوه ، خیابان کلاهدوز

آموزش رانندگی ماشین در آموزشگاه رانندگی قیطریه

آموزشگاه رانندگی قیطریه

زمانی که شما به عنوان راننده در داخل خودرو قرار می گیرید ، باید برخی نکات را رعایت کنید تا بتوانید هم امنیت خودتان و هم امنیت دیگران در جاده تامین نمایید. در ادامه به این نکات اشاره کرده‌ ایم :

استفاده از کمربند ایمنی

یکی از مهم ترین اقداماتی که افراد باید پیش از رانندگی آن را انجام دهند ، استفاده از کمربند ایمنی است. این موضوع در حفظ امنیت راننده و مسافران بسیار تاثیرگذار است.

آموزش تنظیم صندلی در آموزشگاه رانندگی قیطریه

صندلی خود به گونه ای تنظیم نمایید که خیلی راحت باشد. در صورتی که تصادف شدیدی نیز رخ بدهد ، صندلی می تواند محافظت لازم را داشته باشد. بنابراین باید به خوبی قفل شود تا در هنگام حادثه نیز تکان نخورد.

بررسی اطلاعات ماشین

پیش از حرکت باید بررسی کنید آیا ماشین دارای سوخت کافی است یا خیر. فشار باد تایرها چگونه است. آیا سیستم تهویه سالم است یا خیر.

بررسی آینه‌ ها

آینه های خودرو را باید به گونه ای تنظیم کنید تا بتوانید به خوبی پشت سر خود و اطراف را ببینید.

استفاده از دنده‌ های صحیح

راننده باید اطمینان حاصل کند که از دنده های صحیح استفاده می کند. استفاده نادرست از دنده ها به ماشین آسیب می رساند و سبب می شود خودرو سوخت بیشتری را مصرف کند.

عدم استفاده از تلفن همراه

استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی ممنوع است. استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی منجر به حواس پرتی و تصادف می شود.

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه ، کدام مجموعه است ؟

بهترین مرکز و آموزشگاه رانندگی قیطریه را در متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو معرفی نموده‌ ایم.

  • آیا تمامی کلاس های تئوری و عملی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه برگزار می شوند ؟

بله ، افراد باید برای پشت سر گذاشتن‌ تمامی کلاس های تئوری و عملی رانندگی ، به بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه مراجعه کنند.

  • هزینه شرکت در کلاس های تعلیم رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه چقدر است ؟

هزینه شرکت در کلاس های تعلیم رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی قیطریه بر اساس تعداد جلسات ، مربیان دوره و … متغیر است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

گواهینامه رانندگی جزو مدارک هویتی می باشد که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *